Friday, May 30, 2008

Blob

Täna tahtsin kedagi tänada. Ta arvestas minu ja mu tobedate tunnetega rohkem, kui üle hulga aja keegi teinud on. :) Aitäh. See oli väga armas.
Kui ta muidugi tahtis üldse mind valust säästa ja polnud lihtsalt kabuhirmus. :D Hihii. :) Noh... ükskõik, kuidaspidi siis. Ikkagi aitäh.

Ja M-iga oli täna tore Kaupsis käia. See oli nagu välismaa. :D Fakk, ma pean tõesti tihedamini väljas käima hakkama. :D
Ja ma pean need pagana kaardid valmis kirjutama. Ja saatma laiali. Kui ma nii põhjalik poleks, siis oleks ma need juba teele saatnud, aga mul on haiglane vajadus see, mis ma kaardile kirjutan, ka endale üles tähendada. :D Ma mõtlen, et ...ehkki ma kirjutan kõigile neile eri tekstid ja saadan need maailma eri paikadesse... ja postcrossingus on miljonid inimesed... siis ÄKKI ikkagi sattub just mulle kaks korda üks ja seesama inimene. :D Ja kujuta ette, milline häbi, kui ma näiteks kaks korda enamvähem samal teemal räägin! :D Kolossaalne ämber. :D

Homme pidi Trummis mingi kontsert olema, M rääkis. Vaatan, kuidas Joosepil tuju on, ehk läheks ka korraks... Tõesti kahju, et autot pole, või ratast, järelkäruga. :D Siis saaks igalepoole minna. Poisi kaasa võtta. Et kui vajubki ära, siis ei pea ma teda süles tassima. Sest hoolimata oma kondikubudusest on ta siiski ootamatult kaalukas.

Victorial lõppes kool täna, ja S-il ka. Ja küllap veel paljudel, palju õnne teile kõigile! :) Nüüd saate lõpuks ometi eraelu elama hakata. :D
Tahaks siidrit, seda Fizzi Dry Originali. Samapalju volüümi nagu teistes, aga hakkab mulle meeletult pähe. :D Nagu shampagi. Maitsed on neil ka sarnased.

Homme hommikupoole tahaks Pässa minna ja seal ringi vaadata. Seal julgeks ma ehk lühikeste pükstegagi käia. :) Laseks päikest sääre man. :D Uhh, kui te teaks, kui armsad punased tunkepüksid mul on, traksidega. Shortsid. :D Nagu Karlssonil. :D
Teeb mu antud kirjandustegelasega üsna sarnaseks ka, aga huu keerz. :)
Kui suvi hästi soe tuleb, siis hakkangi ainult nendega ringi patseerima. :P
Ehk õpiksin lendamagi. Tahaks küll, lennata. :)
Kuidas teie lendate unes? Kas nagu superman, et sirutate käe ette ja tõusete õhku või nagu mediteerides hõljute või nagu mina, et enne jooksete ja võtate hoogu ja vehite kätega nagu napakas? :D

Ma lähen nüüd korjan kartulitükid põrandalt kokku, muidu on hiired platsis jälle. Hiired patsis nagu puuderdatud parukate aegu. :) Hahaa, ma oleks väga kiirelt ja valjuhäälselt ainult liikunud, kui oleks pidand siukse parukaga käima. :D
Samas krinoliin oleks väga mugav, sinna saaks teibiga igast asju kinnitada, siis oleks käed vabad. Vihmavarju ja võileivad ja nii. :)

-"Tead, ma mõtlesin, et mu naisel on armuke ja panin komandeeringusse minnes karurauad kappi, et lähen varem koju ja püüan selle kaabaka lõksu. Ja läksingi varem koju ja tegin kapiukse lahti ja seal ta oligi!"
-"Armuke?"
-"Ei, karu!"

:D

1 comment:

BM said...

unes ma lendan tavaliselt nii et ma kukun pea ees kuristikku ja mul on suu pärani ja mandlid paistavad.
ei midagi graatsilist.