Friday, May 16, 2008

"Emme on nii murikas."

Olen jah. :D Midaiganes see siis ei tähenda. :D

Jube väsind olen, ja horny. :D Krdi täiskuu hakkab jälle tulema, see paneb mul ajud alati tossama. :D
Orkuti today's fortune oli täna:
Today's fortune: Stop searching forever, happiness is just next to you.

Lugesin seda töö juures. Vaatasin paremale ja vasakule, ei kedagi. Siis trükkisin orkuti otsingusse "next" ja vaatasin esimesel kuuel-seitsmel lehel olevad mehed kõik läbi. :D Mõned olid päris... huvitavad. :D
Üks poiss käib mind seal juba mitmendat korda vaatamas... Ta on just selline, nagu mulle tavaliselt meeldivad, pikk ja kondine... Kui nüüd ütleks ka miskit. Tal pole vanust märgitud, ma ei saa ise ka midagi öelda. :D Pärast pannakse alaealiste patule ahvatlemise eest vangikongi. :D
Aga jah... seda, kas nüüd nende nextidega näkkas, näeb ju alles homme. :D Nii et see ka ei loe. Siis mõtlesin, et mis see next veel tähendada võiks.... Et äkki peaks minema naaberkorteritesse vaatama... "Vabandage... kas teil...ee...jahu on laenata?" :D
Ei teagi, mis ma siis nüüd tegema peaks. Kus kõrval see õnn peidus on. :)


Kuukiir says:
ma timmisin oma veinijäägid ära nädalaga
Kuukiir says:
iga õhtu väheke
Kuukiir says:
pidavat südamele hea olema
Kuukiir says:
nüüd on veel õlle järgi
Nii murikas says:
see on põiele hea
Kuukiir says:
võimalik :D
Kuukiir says:
mul on orkutis Tänane õnnelause: Sul on alati õnne isiklikes asjades
Kuukiir says:
peaks oma isiklikke asju sorteerima või midagi
Nii murikas says:
ah õigus, ma pidin blogima, sellest meenus mulle :D mul on ka huvitav see täna: Today's fortune: Stop searching forever, happiness is just next to you
Nii murikas says:
tööö juures lugesin. vaatasin siia ja sinna, ei midagi
Kuukiir says:
:D
Kuukiir says:
jah, võiks ikka täpsemalt olla kirjas...
Kuukiir says:
et kust otsida ja nii edasi...
Nii murikas says:
jah, aadress või midagi
Nii murikas says:
telefoninumber :D
Kuukiir says:
:D saada orkutile kiri, et paluks täpsustada...
Nii murikas says:
:D
Nii murikas says:
peaks vist jah
Kuukiir says:
ja siis et kui õnne on isiklikes asjades, siis võiks ka nagu öelda, et mis asjades täpselt, muidu pärast on kõik asjad tükkideks võetud, aga no luck
Nii murikas says:
:D just
Nii murikas says:
kangutad kõik asjad lahti, et leida ...
Kuukiir says:
aga no Leida
Nii murikas says:
:D
Nii murikas says:
leida ongi su asjade sees ehk...
Nii murikas says:
kappi vaatasid?
Kuukiir says:
jah, igale poole
Nii murikas says:
äkki läks naabrite juurde?
Kuukiir says:
äkki tuli püksi :D
Kuukiir says:
püksid on ka ju isiklikud asjad
Nii murikas says:
:D kxxx ütles ka, et ta tahaks midagi pehmet ja sooja katsuda. ma soovitasin padja sisse pissida

--


Muide, mäletate, ma eelmine kord rääkisin, et üks klient meeldis. Ja et enne on ainult üks klient meeldinud ja see oli 10 aastat tagasi umbes. Vot, see tüüp, keda ma 10 aastat juba näinud polnud, see tuli nüüd teisipäeval mulle tööle. :D :D Nii naerma ajas. Meestel on nagu mingi salajane andur, mille järgi nad ära tunnevad, kui pjedestaalilt langema hakkavad, siis ilmuvad kohe välja. :D
Tal oli õllekõht ja puha, aga ta meeldis mulle ikka veel. :D Siuke...vahetu kuju. Lõbus. :) Hästi mehelik ka. =)

Muidu meeldib mulle viimasel ajal Supernaturali sarjast see noorem vend, ehk siis näitleja nimega Jared Padalecki. Surfasin netis ringi ja otsisin ühte teatud pilti ja leidsin kõiksugu muid ka. Ja nii kurb oli vaadata, ta oli enne, kui ta veel Gilmore'i tüdrukutes mängis, siuke kõhna ja kiitsakas, ja nüüd leidis endale mingi eratreeneri, kes teda hirmsasti musklisse ajab. Nii nõme. Mingil hetkel ei viitsi ta enam treenida ja siis valgub laiali igasse suunda.
Ja jube pull on see, et ma polegi kordagi ta häält kuulnud, mina, kellel on igavene häälefetish. :D Aga laps magab alati nii hilja, ja pean hääletult vaatama.
Äkki räägib mingi erilise kukehäälega? :D Kõnnak on tal ka selline, nagu oleks just kempsus õnnetus juhtunud või oleks ta püksid eterniidist. Aga armas on ikka. =) Mulle meeldib, kui inimestel mingid vead küljes on, see teebki ju meid kõiki erinevateks. :) Ja kujuta nüüd ette ideaalset inimest... iga päev su kõrval... kui kaua sa kannataks, enne kui tellisega kallale läheks? :D

Uhh, näe, mis meenus just! Eelmine kord, kui endale filme ostsin, ja Joosepile Muumi-DVD-ja-ajakirja ka võtsin, noh, et õiglus valitseks, siis see müüja pani kogemata mingi imeliku ajakirja ka mulle kotti. Lähen homme ja annan talle selle eest ka papi ära. Või ehk viin selle ajakirja tagasi, see on mingi Värvi-ise, aga Joosep ei saa veel korralikult paberilegi pihta. Joonistab ainult kapsaid. :D

Täna tahtsin poest läbi minna pärast tööd ja pizzat osta, noh, et reede ja nii, aga tööl läks nati kauem ja ema tahtis kuskile prallele minna, nii et ei jõudnudki kuskilt läbi minna. Vaatasin ummikus istudes kella ja mõistsin, et jääb ära pizza ja magustoit... ja pisarad tulid silma. Ma olen ikka megaemotsionaal(ne) küll. :D
Noh, väsimus ja tüdimus ja üksindus mängisid kah kindlasti oma rolli.
Just ükspäev Blonde-mafiaga arutasime, et võime mõlemad vabalt igal suvalisel hetkel nutma puhkeda. Kui vaja on. :D Ja vahel ka siis, kui kohe üldse vaja pole. :D
Meil see muretsemine ja kaasatundmine vist geenides. Koos mölaajamisega. :P

Sellest tuli omakorda meelde, et mu silmad ei kannata suve enam. Päike ja tuul ja mul silmad jooksevad õues koguaeg vett. Ja siis lähen ja pühin pisaraid ja üritan hästi rõõmsat nägu teha, et keegi ei arvaks, et ma nutan. :D Väga tobe. :D

AGA! Üks hea uudis ka. :D Ema sõidab homme maale, nii et saan kuni esmaspäevani päris mitu ööpäeva omaette olla. :D Või noh, Joosepiga koos. :) Me käime emaga kordamööda tööl, nii et niikuinii eriti ei kohtu, aga ikkagi. :) Nii mõnus.
Homme lähen ja ostan mahla ja jäätist. :D Ja pizzat. :D Mmmm... Kiivitarretist ka.

2 comments:

BM said...

toit....

ema just ytles et ma muule ei mõtlegi

ma küsisin vastu mis lõunaks on

wonderwoman said...

Ma olen palju sisukam.
Mõtlen toidule JA seksile.
Ja peab tunnistama, et toidule mõtlen ainult hetketi. :D