Tuesday, May 20, 2008

Hülgesülg, kursis kosmonaudid, pundur ja hea oinas

Hülgesülg on nagu.. parim sõna ever. (Y)
Kosmonaudid sellest, et mul ei tulnud sõna kosmeetik meelde. Ja ma pole nende tegemistega enam kursis.
Pundur on abivahend meestele. Ja hea oinas on mu poeg. :D
Lihtne eks. :D
--

Hunt says:
tead mis mahla joosep joob?
Hunt says:
murikase putukase-õuna
Hunt says:
ja tead see lastelaulude cd, kus üks väike tüdruk vahele loeb luuletust, et: "tahan olla hea ja hoolas, sulle, armas emake..." ja joosep kuulab, suu ammuli ja kordab järele: "tahan olla hea oinas..."

--
Hunt says:
õde ütles et minust ei saa mitte vanaema, vaid vanaemo
Hunt says:
aga ma olen seda juba praegu
MariTa says:
ma läksin täna poodi ja signa hakkas piiksuma
Hunt says:
:O mis siis sai
MariTa says:
müüja tuli ja ütles, et äkki teil on midagi metallist kotis
Hunt says:
nad tahtsid su sente omale :D jube kavalad
MariTa says:
ütlesin, et mul on nuga kotis
Hunt says:
:D
MariTa says:
oligi noh
Hunt says:
seenele varakult?
MariTa says:
rimist mingite kleepekate eest sain
Hunt says:
aaa, jajaa :D
MariTa says:
võtsin siis noa poes välja - hea, et turvamehed mind minema ei viind
Hunt says:
:D jah, lehes oleks olnd pilt sinust kahe turvamehe vahel ja et viidi minema, märatses ja vehkis noaga
MariTa says:
algul müüjad arvasid et ma teen nalja, aga siis said asjast aru
MariTa says:
ja oleksingi kuulus
MariTa says:
mitte baari paavo vaid noa-marita
Hunt says:
jah, päris õudne :D
MariTa says:
no näed, üle noatera pääsesin
Hunt says:
ehkki... kui sind baari-paavoks kutsuma hakataks..see oleks ka päris jube
MariTa says:
totta

--

Nõndaks... ma loodan, et täiskuu mõju hakkab vaikselt hajuma. See teeb mu veel närvilisemaks, kui muidu olen. Öeldi mulle, et olen bitch. Jeap, see ma olen. Shoot me.

Peatuses bussi oodates nägin lehtede esikülgi putkaklaasidel. "Kreisiraadio tegi Eesti margi täis kogu Euroopa jaoks." Ah, minge pekki, see oli siis uudis nüüd või? :D
Aga noh... teate...ma vaatasin ja naerma ajas. Nad olid nagu mingid hullud penskarid. :D Ja mulle meeldisid need taustatshikid ja see opakas tantsusamm, mida nad viljelesid. :D Ja mulle meeldis see, et nad ei muutnud oma esinemist. Tavaliselt on nii, et valid mingi loo ja siis Eurokale jõudes on kõik nii ümbertehtud ja äratuunitud, et esialgsest, sellest, mis meeldis, ei ole essugi järele jäänud.
Mitte, et mulle Kreisiraadio laulmine meeldinud oleks. :D Nad peaks ikka niisama pläraajamise juurde jääma. Pealegi... noh... kuidas nüüd öeldagi... ma pole küll mingi eurovisioonifanatt, aga ironiseerida ja mõnitada oskab igaüks.
Samas, kui "kogu Euroopa" otsustab "markide" kohta eurovisioonilugude järgi, siis on meil märksa suuremaid probleeme. :D

Okei, kui ma nüüd euroka juurde juba tulin jutuga, siis võiksin ühtlasi natuke ülejäänd staffi kohta ka muljetada. Kõige meeldejäävam kogu ürituse juures oli see Poola tshikk, kes kõlas nati Jennifer Rushi moodi, aga ei suutnud kõndida ega liikuda. See oli jube, hoidsin tal igaks juhuks pidevalt silma peal. :D Nagu zombie õudusfilmist, ma koguaeg kartsin, et tal kukub mõni tükk küljest ära või hambad suust. Hambaid oli tal ju mitme mehe eest. (Bitch lõi välja. :D Sorry.)
Teine asi, mis hellalt naerma ajas, oli Dima Bilan. Noh... ma ei tea, polegi vist rohkem öelda vaja? :D Ütlen loomulikult sellegipoolest. :D Uhh jah...kui ta esimest korda eurokal oli, siis ta ei olnud pooltki nii nõme, siis ta üritas kangesti ja vaatas kutsikasilmadega kaamerasse ja tahtis meeldida. Seekord tuli liiga egolt, ERITI naeruväärne oli see pluusi eest lahti rebimine laulu lõpupoole. Sähke, kurvad eurokoduperenaised, vaadake mu kõhtu ja ulguge. :D Ja noh... laulu kohta niipalju, et ta ähkis ja võimles selle lihtsalt maha. Pealegi ootasin ma pidevalt, et kohekohe hakkab rokkima... aga ei miskit. Haripunkti polnudki, ainult sissejuhatus.
Ja Bilan oli paljajalu. Need I say more? :D Mina, vana varbapõlgur. :D Hah... muide, selle järgi saab momentaalselt teada, kas minuga on mingit võimalust või mitte. Tule ja ole mu läheduses paljajalu, või kui julgem oled, siis pane mulle jalad sülle. Kui see mind ei häiri, siis oled sexgod ja sulle on kõik lubatud. :D

Enihau... Belgia tshikkidel olid ilusad jalad, ja see väljamõeldud keel ja meloodiagi olid täitsa toredad....paraku oli ta hääl liiga hele ja keegi peale koerte ei kuulnudki laulu. Ja koerad ei oska teadupärast helistada. Sloveenia näkk oli ka kena, mul on laulu järele kirjutatud "kena roheline seelik, higitiss (Y)." Laul oli ilmselt mittemeeldejääv. :D
Sama Kreeka kohta. Nemad ei vaevunud teist salmigi välja mõtlema, kordasid lihtsalt ühtesama, kuni lauluaeg täis sai. Aga naine oli ilus, nii et näiteks videona võiks vabalt veel vaadata. Raadiost seevastu...mitte. :)
Aga jah, Eesti polnud sugusi ainuke, kes nõmetses. Iirimaal polnud ka just mingi... laul. Ja Andorra loos oli ka põhirõhk riietel. Nagu Aserbaidzhaanilgi nende kuradite ja inglite ja jõgeva-kuldne-suus-aktsendiga. (Ma kahtlustasin isegi, et ehk neil polnudki keeli... Siuke...arusaamatu mõmin.) Ehkki ma oleks enne need kaks edasi lubanud, kui Rumeenia. :D

Rumeenia tuli ju pärast Soomet, ja Soome tüübil oli megahääl. Rumeenia onu oli silmnähtavalt närvis, aga ma olin lahkelt nõus teda kuulama... ja hakkaski juba sellist... Bocellilikku maiku juurde tulema esitusele...ja siis järsku kargas mingi eakas mustas nahas (tundus nii vähemalt :D )tädi sisse ja hakkas karjuma. Üsna ehmatav. Onu paistis tädist sama heal arvamusel olevat, sest ehkki nad laulsid armastuslaulu, siis lõpuspurdis lükkas onu tädi kaugele eemale ja keeras talle isegi selja. :D Sekund hiljem sai muidugi aru, et oih, ja pühkis ruttu nina vastu tädi nägu, aga mulje oli mul juba saadud. :D Laulunime järele olen kirjutanud "sadomasopaarike, vihkavad teineteist lol."
Ja Iisraeli kutt oli lihtsalt iluspoiss. :D Kuigi laul oli ka parem kui nii mõnigi muu.

Ülejäänud lood olid lihtsalt juust. :) Mõni siuke..haisvam ja sinisem juust, need mulle ei meeldi. :D
Nii.. ja nüüd siis märgin ära need lood, mis mulle meeldisid. Kõigepealt Armeenia, sest ma jumaldasin neid sõnu. Just nimelt... "Tule, mis sa vahid, tule ja katsu." Küllap on ka paljudel teistel naistel kõrini meeste ootamisest, nii et hääletatigi ta edasi. :D Ja noh... silmal oli ka hea teda vaadata. =)
Veel meeldis Norra lugu. Salmiosad meeldisid eriti, ta nagu luges neid sõnu peaaegu, laulus oli olemas rütm ja rõhk. Ja ilus sinine kleit oli. :D
Ja nüüd kaks lugu, mille poolt ma isegi hääletasin. :D Esimene oli Bosnia ja Hertsegoviina. Vähemalt ühele mu tuttavale ei meeldinud see üldse, ütles, et oli pervofriiki. :D (Ma täpseid sõnu ei mäleta.) Aga mulle meeldis see meloodia ja sõnad ka. Mäletan, et jäin mõtlema nende sõnade üle... praegu ei mäleta loomulikult enam midagi. :D Eks pärast finaali ütlen, mis seal oli. :) See laulja ja see lavashow oli ka... noh... vähemalt teistsugune. :) Kuduvad pruudid täitsa meeldisid. Ja noh... mis põhiline, mulle meeldiks see lugu siis ka, kui see kutt istuks üksi kuskil metsa all ja tinistaks ja ümiseks.
Üldiselt mulle meeldikski, kui eurovisioon oleks niiviisi järgmisel aastal, et kõigile pannakse ühtemoodi riided selga ja siis istuvad kordamööda tooli peale ja laulavad ja saadavad end ise. Millega iganes. Siis oleks puhas musa. Fiiling. Siuke...jaantättelik ja armas.
Aga noh... siis ma vist üksi vaataks seda ülekannet. :D Mina ja Tätte. :D Seltskond oleks vähemalt hea.

Ja selle aasta lemmiklugu oli Soome muidugi. :) Mõnus macholugu selle tilulilu ja tshikkide keskel. Kurat, kõik maad võiksid sellest shnitti võtta ja siis oleks järgmisel aastal rohkem rokki. :) Ehkki... ega see põhiilme vist ei tohigi muutuda. Peabki jääma selliseks.. kerglaseks ja sisutühjaks, muidu pole meinstriim ja show ja vaatajaid ei jätkuks. Sommid avastasid enda jaoks võtme igatahes. :) Enne olid ju alati viimased.

Enivei... Prantsuse lugu saab ka minu hääle...vähemalt selle väikse helijupi põhjal, mis ma kuulnud olen. Eks siis... laupäeval oli see finaal või? Pagan võtaks mu aju.
Eks ma siis annan oma hävitava hinnagu ka kõikidele muudele lauludele. :D

Helistasin just oma sugulasele Saksamaale. Ta on nii normaalne. :D Ajasime täielikku hülgemöla jälle. Ütles, et üritas mulle kirja kirjutada ja ei saanud, sest peas kummitas "Sõlmi juustest lahti pael." :D Millegipärast peaks see kuidagi minuga seostuma. :D Seostuma...pael. :D
Nii naljakas, kuidas talle jääb meelde kõik. :) Alustas kohe juttu sealt, kus eelmine kord pooleli jäi. :D Mina ei mäleta üldse midagi, omaenesegi elust.
Tahaks teda juba näha... Lubas oma pojaga suvel Tallinnasse tulla. :) Joosep ja Siim on ka head sõbrad, saavad natuke jälle ninapidi koos olla. :)
Tahan talle teha sellise... kogumiku, trükkida kohe ja puha, Joosepi naljakatest ütlemistest. :) Niikuinii vaja kirja panna kõik korralikult ühte kohta, siis on motivatsiooni. :) Mul on talle hunnik pilte ka, klaveri peal, muude asjade seas. Kuidagi ei jõua postkontorisse, et ära saata. :D Õnneks tal sama häda, nii et... saame kokku, siis ulatame teineteisele kraami. :D
Muidu mulle meeldib küll postkaarte saata ja saada, olen isegi sellises kohas sabapidi sees nagu www.postcrossing.com. Väga lahe idee iseenesest, ja ma tegeleks sellega palju rohkem, aga paraku kirjutan ma liiga... noh... mina ei teagi, aga kõik saadavad mulle kirja vastu kohe. Ja siis läheb kõik segi, et kellele ma nüüd veel pidin kirjutama ja mida ja kuhu ja... möh.
Mul oleks sekretäri vaja.

Pagan võtaks seda tööarvutit, siin ei saa seivida, pean kohe joonelt postima.
Eks ma siis õhtul vaatan üle ja... ehk lisan miskit. Ebaasjalikku.
Ilusat päeva. :)

2 comments:

BM said...

Iisraeli poiss...*drool*
:D

Tegelt eile oli mul fking kahju kui Paulo Meneguzzi ei saand edasi :( Sveitś. Mul on see laul isegi cd peal. Fnk ilus.

Kirjuta veel kommentaare, teise poolfinaali kohta ka. Huvitav on lugeda.
Meile Paulaga meeldis see Valgevene...
hasta la vista
baby...
i'm gonna miss you...
maybe

wonderwoman said...

Sveitsi kutt oli mu lemppar ka. Niii nummi. :) Muudkui naeratas. :D Ja laul meeldis ka.
Mulle meeldisid samad laulud, neid kahte oleks ma hääletand. Ja kumbki ei saand edasi, ofkoors. :D
Seda Sveitsi tüüpi oleks küll vaadanud veel... hea meelega.