Friday, April 11, 2008

Ulata, palun, liimi.

Ma olen ääretult liimist lahti. Võiks lausa öelda, et katki.
Aga sellest pole midagi, panen end jälle sülje abil kokku nagu alati.
Kõiksugused kurvad tunded keerutavad mu sees ringi ja ajavad tolmu silma. Siis tuleb nutta.
Tegelikult plaanisin täna purjakile juua end, reede ja puha, aga ... ma ei tea. Eelistaksin siiski end korralikult tühjaks nutta, siis oleks ehk pärast natuke kergem olla. Ja ei pea pelleris nii tihedalt käima. :)
Selg õudsalt valutab, ja pea vist ka hakkab. Ja pole kedagi, kes õlgu mudiks või pisut kargutaks, et veri jälle ringi hakkaks käima. :D
Tunnen end nähtamatuna. MSNis ka, täna, nagu ikka, on kõigil endil nii palju uudiseid ja asjaajamisi, et keegi ei kuula mind. Ma ütlen midagi, ja siis öeldakse vastu midagi sootuks teisest teemast... ja hetkeks hakkan kahtlema, et kas ma üldse ütlesingi midagi, ehk lihtsalt mõtlesin, et ütlesin... Ja ega mulle polegi vaja ju tegelikult midagi öelda, aga lihtsalt... ma vajaks teadmist, et keegi kuulis.
Vaata mu jutte, eks, ise on nii imelik neid niimoodi järjest üles panna, absoluutselt kõik üksindusest. Kirjutades ei märkagi, et see nii tugevalt igalpool sees on. Jeap... hale.
Aga noh... ise olen ka süüdi. Ise valin endale inimesi, kes mu tiibade siruulatusest nii kaugel väljas on. :( Täna olin terve päev armukade, ja täitsa suvaliselt, igaks juhuks. :D Alati olen mõelnud, et põhiline, et teisel hea on... ja nüüd selline egoistlik joon. Olen juba alla andnud ja loovutanud küll oma elus...
...või leidsin ma lihtsalt lõpuks midagi, millest ma lahti lasta ei taha.
Mitte et keegi minult küsiks, mida ma arvan. Kaotajaks jään ju enivei. Või noh... kaotada saab midagi ainult siis, kui see miski su oma on olnud. :)
Uhh, "Stop and stare" One Republic tuleb vh1-st. "I think I'm moving but I go nowhere..." Mu elu.
Kummaline laulja on see... kui vaatad teda, siis ei kujuta üldse ette, et nüüd kukub laulma ja veel hästi ka. On siuke...kapuutsiga hernepea. :) Ostab nurgapoes õlut.

Täna läksin nätsupeatuses bussi pealt maha. :) Ma räägiks teile, kuidas ma pool ööd end tagasi hoidsin, et mitte minna seda nätsu sealt ära tooma. :DDD Aga ei saa rääkida, sest siis te mõtleks, et ma olen hull. :D Hahaa. Seega ei räägi. :P
Kui ütlete, et teate juba, et ma hull olen, siis sellega ei häma küll kedagi. :D Ikka ei räägi. :DDD

Deem... millest peab mu nahk olema, et see sulametall, mis mul vere asemel seal keeb ja möllab, seda läbi ei põleta?
Hahaa. :D

Släppslatt says:
kuule...ehk tead. mis materjalist peaks toru olema, et sulametall saaks sees voolata?
Sulev says:
keraamiline


:DDD Seega, mul on keraamiline nahk. :D
Mitte et see mind imestama paneks. :D Hot Shots meenus. :D


.. Hämmastav ikka küll, kuidas asjad juhtuvad. Kokkulangevused ja ootamatused... ja siis seisad ja mõtled et... vau. Ja kuidas end ümber harjutada, kui oled kedagi peaaegu kolm aastat oma mõtetes ühtemoodi kutsunud ja siis saad teada, mis ta pärisnimi on? :)
Tead, tegelikult.... olen ma jube õnnelik inimene. Jube, aga õnnelik vähemalt, eks. :D
Ma lootsin salaja, et ta on natukenegi koledam, siis oleks mul mingitki... aga noh. Shiieet. Ilusmeesdottkomm, minusuguse aplad näpud hoidku eemale. Niigi sain ju rohkem, kui oodata oskasin. :)

Fakk, täna on jube isiklik blogi... Kui mulle meenuks nüüd midagi, mida siia lõppu veel hämamiseks lisada... Et nagu... hõlmad koomale tõmmata. :D
Ehkki, õnneks ei loe seda vist niikuinii keegi. :D Peale ühe teatud heledapäise mafiossi. Aga tema teab niikuinii kõike.



Släppslatt says:
lause koosneb alusest, öeldisest ja üttest, aitab küll
Släppslatt says:
:D kui ma oleks ühestki sõnast aru saand, mis ma praegu ütlesin, siis oleks palju targem tunne
Släppslatt says:
ma blogin täiega asju, mida ei maksaks üldse öelda
Stella says:
ma joon kanepit
Stella says:
me oleme alati normaalsed olnud
Släppslatt says:
:D

2 comments:

BM said...

XD eh eh eh

Täiega hea blogi. Sulev ajas naerma. Kuidas nad teavad mis materjalist on toru, kus voolab sulametall. Ma lähen küsin P-lt, ta ytleb mulle sellepeale, et ta NÄITAB mulle seda toru, if u know what i mean.
Aga eesti mehed ongi ühed meistrimehed ja tantsulõvid. "Kurat kui prink pepu mul on"

wonderwoman said...

Ärme räägi sulametallitorudest ja pepudest ja eesti meestest.... Mul niigi närvid pingul. :D

Ja see oli see teine... või kolmas Sulev.