Monday, April 21, 2008

Hau!

Nibbler says:
vaene xxx, lausa kahju tast
Nibbler says:
ta pm oli vahepeal et ratas on pooleks
Nibbler says:
ma ei kujuta teda üldse väikse poisina ette, et kimaks, keel suust väljas
Stella says:
:D
Stella says:
üks poiss meil sõidab rattaga
Stella says:
ja tead
Stella says:
täna kõik nii naersid
Stella says:
maitea see on lihtsalt naljakas
Nibbler says:
mulle meeldib
Nibbler says:
ma tahaks tõukekat
Stella says:
ma tahax mercedes benzi
Stella says:
:D
Nibbler says:
ma tahaks xxxxx-t
Nibbler says:
ta jookseks ja teeks põrisevat häält

--

Eile vaatasin Saladusi... või tegelikult vaatasin Tuuli Roosmat rääkimas. Sest ma ei mäleta absoluutselt mitte midagi, mis seal saates oli. :D Roosma hüpnotiseerib mind alati natuke, jään teda vaatama. Kui ma mees oleks, ma läheks ja võrgutaks ära. :D Siuksed...kummalised silmad ja närilisehambad.
Aga häiris see megaropendamine seal saates, või noh, mis nüüd nii mega, aga no... pool üheksa on lapsed veel üleval, me saame niisama ka aru, et see peaks nagu reaalset elu kujutama, ei pea va neljatähelisi ette ja taha pilduma.

--

Ma otsustasin eile, et unustan mehed ära ja hakkan ilusaks pohhuist-naiseks. :D Ausõna, kaua ma ootan ja unistan. Panen südame kinni ja elan rõõmsalt ja omaette.
Panen just nii palju värve selga, kui ise tahan ja just nii suure dekoltee kui tahan. Ja ei huvita üldse, mis arvatakse. :P
Eks näis, kas mõni tuleb ja trumpab bussi(peatuse)kuti üle... saab raske olema. :D Aga ma ei taha enam mõelda ta peale. See on liiga... ma ei taha sõltuda nii palju. Ja ei taha, et koguaeg valus on. Las ta parem jääb ilusaks mälestuseks.
Ja kui vastu tuleb, siis künnan ninaga asfalti ja keeldun otsa vaatamast.

... sest ma tean, et ma ei suuda ta pilku kannatada.
Seega... väldin. :)

--

Eile käisin solaariumis. Nüüd olen tuntud kui Pealik Leegitsevpõsk. :) Sobiksin hästi sinna jäätisereklaami, Totally Red. :D Ma ei tea, kuidas teised inimesed solaariumis käituvad, aga mina ahvistun seal täielikult. :D Selles lamamissolaariumis jäin ma pidevalt magama, hakkasin ette kujutama, et kajakad kisavad ja lained mühisevad ja siis ärkasin alati hirmsa ehmatusega selle peale, kui need silmakatted kolinal kuskile kaenlaalla kukkusid, mistõttu käin nüüd ainult selles, kus seista saab. Ja seal hakkab mul peale esimest minutit jube igav. :D Siis ma tantsin ja ümisen ja ripun neid käsipuid pidi nagu bikiinides gorilla. Mõtlesin, et kukun kogu selle toruga ümber ja veeren alumisele korrusele. :D Aga seekord veel vedas. :)

Nibbler says:
i'm Chief Firecheek
Nibbler says:
hau!
Galja says:
:D
Galja says:
joe looks like chinese on that display pic
Nibbler says:
:D
Nibbler says:
yeah, we are racially gifted
Galja says:
multi-ethnic

--

Küsin siukest asja: miks raadiojaamad paigast liiguvad suvel ja talvel mitte? Pidevalt hakkab krõbisema ja kaob ära kogu musa. Miks seda talvel kunagi ei juhtu? Raadio sulab? :D

--

Täna kirjutasin tööl miljon ümbrikku valmis, nüüd on käsi krambis. Ja mu kõige shitem klient käis, ta alati kisub kõik asjad viimseni lahti ja küsib sada miljon küsimust ja kunagi ei võta ühtki neist asjadest. Mudib ja muljub... jube häiriv. Ja ma saaks aru, et ta küsib asjade kohta ja siis jätab meelde, aga ei, ta tuleb järgmine kord ja küsib uuesti. Neidsamu küsimusi. Ja siis veel ja veel ja veel.
Ta on üleüldse selline... häiriv. :D Selline...libe. Vabandab ette ja taha ja räägib vaikse vabandava häälega ja ise käib pinda nagu jaksab. :D
Mul oli veel kiire ka, ja tema muudkui seisis ja mudis neid hinnasilte maha kaupade pealt ja muigutas ja lappas oma märkmikku, mis on tõenäoliselt kuskilt juuraajastust saadik tal kotis, sest see on megakirbukirja täis üleni, risti ja rästi ja veel sinna vahele ka kirjutatud ja post-it'seid täis kleebitud. Kuidas ta ise sealt midagi välja loeb, on saladus, sest kaupu ta ilma prillideta ei nägevat. :D
Ma ei suutnud täna teeselda nii pikalt ja näitasin lõpuks kohe päris välja, et ta mulle põrmugi ei meeldi, olin väääga tõrjuv. :D Küllap nüüd teeb saatus tagasi biatch olemise eest. Nii on ju alati. :) Aga ma ei jaksanud enam. :D
Jään nüüd värisedes saatuse kättemaksu ootama. :D

--

Tellisin endale tennised, tahtsin musta ja valge paari võtta, aga käsi vääratas ja võtsin hoopis neoonrohelise ja punase. :D Joosep ütleb rohelise asemel "oinanen" muide. :) Nii nummi. Hahaa, ja täna ostsin oma tulevase pohhuist-naise ajajärgu jaoks punase t-särgi, kuhu peale on EVIL kirjutatud. :D Ma olen nii iivõl, nii iivõl. Värisege, lihtsurelikud. :D

--
Ja isa tõi mulle töö juurde mingi mu lapsepõlve koolivihiku, mille vahel ka muid pabereid oli. Vahel ma mõtlen, et ta meelega ei too neid mulle korraga, vaid jupitab, et mulle rohkem plassi teha. :D Ma ei mäleta oma lapsepõlvest suurt midagi, mistõttu mind häirivad inimesed, kes mind sellest ajast teavad. Ja sel ajal ise lapsed ei olnud. :D Ma ei tea, kui arusaadav see on. :D Sest samas ei ole ju lapsepõlvestaffis miskit paha, naljakas on vaadata neid asju. Ma lihtsalt eelistaks neid ise kõigepealt näha... ja noh, eks see on ka tegur, et isa alati naerab kõige üle. :)
Tänastel paberitel oli paar kirjandit, näiteks selline:

Minu Timmi.
Minu koera nimi on Timmi. Ta on tark ja osav koer. Meil on kahekesi tore olla. Ta on meil väga vallatu. Timmi on kõigile hea sõber. Timmi on minule väga armas.

:)) Esimene klass, mida sa lootsid. :)
Siis olen ma veel üles tähendanud üleaedse naabripoisi ütlemised. "Kurat! Perse! Kuse! Sitt!" Tervitan siinkohal Priitu, kelle verbaalne väljendusoskus polegi nagu suurt paranenud nendest aegadest. :DDD :P

--

Ja nagu ikka, mainin ka tänase bussisõidu hailaidi: Mu kõrval istus üks noor mees, kel oli ninas koll. :D Ilmselt mitte suur, aga piisav, et õhuringet häirida, seega ta puhus ja tõmbas ninaga vahetpidamata. Võib muidugi olla, et ta lõbustas end nagu mina solaariumis ja üritas vaadata, kui kaugele ta oma püksipõlvele nuusata suudab.

--

Ja näe, helista ja anna omalt poolt ka 35 krontsa, et ratastoolis lastele oma mänguväljak ehitataks. :) See nii väike summa, tee mulle heameelt. :)
900-77-77


Ahjaa, anekdoot ka.
Mees: How do you do?
Koer: I do how how.

:P

No comments: