Saturday, April 12, 2008

Möh

Today's fortune: You are the master of every situation.

Hell yeah. :D Sõin just lõhet, ehkki üritan õhtuti mitte süüa. Aga no, tuli isu. :D Süda läks pahaks, ilgelt rasvane oli. Sõin maasikaid peale. :D
Ema tassib asju koju, hiigelkogustes ja hädaldab siis, et "appi, pahaks läheb." Tavaliselt piirdun oma tavapärase "ma pole prügikast" remargiga, aga maasikaid ju võib. :D Kahe päevaga olen neid nii palju vitsutanud, et enam vist lennukile ei lubataks... Rauasisalduse tõttu ei pääseks turvakontrollist läbi. :)

Nüüd käisin sõin mõned peotäied pähkleid... ja leidsin mingid iidsed küpsised. :D Kõht on tühi täna. :D Aga ma usaldan oma keret küll. Ta teab, mis vaja on. Ja siis asendab selle toiduga. :DDD
Hahaa. :D

Mõtlesin, et tänan oma sõpru Sulevit ja Andrust. Olge normaalsed, ega ma siis päriselus kedagi tänama hakka, eksoleju. :D Ikka blogis. :D Sulev tõi mulle roosi, mille ma ülieestlaslikult "möh" öeldes vastu võtsin. (Eestlased pidavadki ainult kaheselt oskama komplimentidele vastata, ütlevad kas "ma tean" või mõtlevad, et sa norid tüli. :D Nii et tegelikult Sulevil vedas, et üle tahi ei saand. :D :P )
Ja Andrus helistas täna, ütles, et käis siin lähedal pizzat söömas ja et jäi järele osa... kas ma tahaks. :) Va kavalpea. Ja olgugi, et tavaliselt saab mind toiduga ülihästi meelitada, ei läinud seekord läbi... sest ma olin just söönud. :D
Ja siis üks pakkus MSNis seksi, millest ma ka huvitatud ei olnud, sest ma olin just... :D :P Jaa, kindlasti, I wish. :) Teate mu elu ju küll.

Tegelikult ei annagi mind millegagi meelitada.
Mitte et need konkreetsed poisid oleks mind millegagi meelitada üritand, nad vist juba teavad mind. :)
Aga mõtlen just, et kas elu on õiglane või mitte. :D
See on just see... kui on ilgelt tore kutt ja rabeleb ja rüseleb ümber sinu ja aitab iga asjaga ja komplimenditseb ja on muidu igati lahe ja kõik need muud värgid... ja no...ei ole huvi, tee või tina. Ja siis mingi teine tüüp läheb mööda ja ühmab midagi et "kle, tshikk, sa mu pesu tahad ära pesta ja peenrad rohida?" ja tormad ummisjalu ja silmade särades. :D

:))) Mu seksidiiler just aktiviseerus, aga ma kahtlustan, et ta ajas mind lihtsalt kellegagi segamini. :D Seepärast vahetangi MSNis koguaeg nimesid. :D Nii lõbus on kiusata neid tüüpe, kel miljon naist listis on ja kes ühtegi neist oluliseks ei pea ja seega ka vahet ei tee. Lasen neil 50 korda küsida, kes ma olen ja siis surematut armastust kinnitada... ja siis kustutan ära. :D :P
Ehkki temaga ei ole meil vastastikuseid illusioone, ta on alati aus olnud minuga. :)

Õu shit, tee jäi kööki.
Ahjaa, jäi pooleli see, miks mõni meeldib ja mõni mitte. Ma arvan, et see on siuke...keemilisfüüsiline värgindus. :D (Tegelt Margit tuli vahepeal msni ja ajas mõtted jälle sassi. :D ) Õnneks on mu enda sees praegu üks neist keemilisfüüsilistest värgindustest käimas ja mu mõtted on nagu katkine mops, ehk ajuni jõuavad ainult vokaalid ja kahinad ja kriginad. (Aaaaa, uuuuu, ohhh, rrrr.... :D )
Ja tegelikult ma usun reinkarnatsiooni ehk eelmisi elusid, nii et sealt lähtuvad enamus mu teooriaid. :D Mõnede inimestega oled lihtsalt varemgi kohtunud. :)
See annab ühtlasi lootust, et ehk polegi asi üldse välimuses või milleski sellises ja kõigil on lootust armastusele... (Kohe puhken laulu lõõritama. :D )

Praegu ühes filmis läks ristteele kuradiga kohtuma. Läheks kah. Annaks kolm tilka verd, siis minestaks ära (ma ei kannata verd), kukuks mauhti ristseliti sinna ristteele maha ja mõni veoauto sõidaks üle. Kuradil oleks hea kerge minuga. :D
Või peaks ta mind siis elus hoidma? Elaks siukse...väheke lapiku zombie'na edasi.
...ehk siis põhimõtteliselt nagu praegugi. :D
Hahaa, meenus mingi Tomi ja Jerry osa, kus kassil jäi pea grilliraudade (need kala jaoks) vahele (oh õudu) ja siis ta oli külgvaates alguses ja siis keeras ja vaatas nagu otse kaamerasse... ja pea oli siuke I :D Noh... nagu paber külgvaates noh, lihtsalt kriips. Väga lõbus. :D Pärast võtan ka grilli ja proovin oma peaga järele.

Awwww.... praegu oli see Twixi reklaam, kus kutid Tourette'id karjuvad küpsistest ja karamellidest. Nii armas. Just see, kui nad üksteist leiavad ja vennastuvad. :D Jällegi...näe...kõigil on lootust. Usalda reklaame. :D

Margit ütles mulle täna, et ma peaks raamatu kirjutama. :) Nagu... awww. :) Ainult et mul pole vähimatki aimu, millest ma selle kirjutama peaks. :D Mitte et see mind kunagi häirinud oleks, jälgi mind praegugi, mul pole tegelt absoluutselt mitte kui midagi öelda. :D Ja siis mõtlesin, et teeks paksu-paksu raamatu, sisse joonistaks mõned pildid siia-sinna ja niisama...anekdoote... ja külje peale kirjutaks selle blogiaadressi. :D The end. Sisse müüks reklaamipinda, Twixile. :D Ja raamat maksaks 150 krooni tükk. Väga hästi saadud. Vasaku käega. :D

Ma olen ikka tõeline möku viimasel ajal, silm vajub täiega looja ja kell on alles 12 läbi. Kuuled, kuidas ma haigutan.... lõualuu vist murdus. :D Pole hullu, teibin kinni. Sõrmed jäid terveks, saan head ööd soovida küll. :D
Ja vihm krabistab nii mõnusasti aknalauale... või on need tuvid. :D
Ilusaid unenägusid teile. :) Ja sulle. :D



Vedru says:
aga kutsu ta siis kuskile..
Vedru says:
kohvile ja koogile
Sulev says:
ta on tartus
Sulev says:
praegu
Sulev says:
ratest naisi püüda on nagu kalalkäik, kõigepealt on vaja õnge otsa saada, siis välja sikutada
Vedru says:
seni kogud koogiraha
Sulev says:
no seda muret vast ei ole
Vedru says:
küpsetad ise
Vedru says:
võtad taskust termose ja rullikeeratud pannkoogi
Sulev says:
:D
Sulev says:
armas ju
Vedru says:
väga :D

No comments: