Wednesday, April 9, 2008

Buhhu seiklused lollidemaal

Täna tööleminnes ostsin kioskist poisile Mesimummi ajakirja. Mesimummu? :D Õudsalt armas ajakiri nii väikestele, kõvast paberist ka. :) Noh, kuna buss kohe ei tulnud, siis vaatasin ülejäänd kraami ka. Mingi vene lasteleht oli seal, karupoeg Puhhi pilt peal. (kogemata-luule) Ja siis loen peas kõva häälega: "Buhhu... Buhhu?!"
Te ei kujuta ettegi, kui pikalt ma mõtlesin, et ehk ongi siis... et inglise keeles on Pooh ja eesti keeles Puhh, et ju siis vene keeles on Buhhu. :DDD
Hiljem alles tekkis selgushetk ja taipasin, et Vinni, raip. :D Winnie the Pooh noh. Lihtsalt venekeelsete tähtedega.
Ma pole vene keeles kunagi eriti tugev olnud, enne läheb pool tundi, et aru saada, mis tähed need on, ja siis alles mõtlen, et mis need siis kokku teevad... ja siis jõuan alles sõnade tähendusteni.. :) Ma võin kihla vedada, et see on kõik kirillitsa süü, kui venelased kasutaks ladina tähestikku, siis ma oskaks ju küll. :D

Mul on väga vastikud paar päeva olnud, ehk tegelikult pole midagi pahasti läinud, aga mu oma aju genereerib sulaselget paska, tekitab depressiooni ja ahistab ja teeb maha. Lobotoomiat oleks hädasti vaja. Või bussikat. :D
Noh... homme jälle 6-päev. :D

... ja Tomi ja Anni lastekas jättis mu segadusse praegu just.
Mul on tunne, et juhe on liiga koos, et üldse ajusid kasutada sel nädalal.

:) Vaatan... mõtlen... ehk saan targemaks. :D
Huumor kuubis.


Ehk homme. :) Loota ju võib. :P
Ja üldse, mis vahid siin, mine loe Blonde-Mafia luuletusi, ta rokib. :)

2 comments:

BM said...

kle sa oled effin naljakas
XD

wonderwoman said...

Jeap. :D
See on mu missioon siin elus.