Thursday, April 29, 2010

Yes, please!

M88dume Joosepiga majast, mille k6rgema korruse r6dul keegi suitsumees k8hatab paar korda. Joosep, k6va selge h22lega: "Emme, kas sa kuulsid, keegi k8his seal majas! Vaaaeeesed inimesed! Neile peab kyll rohtu ostma."
xD

Hiljem, teed yletades, tuleb vastu keegi hylgetaoline peaaegu 6lgadeni ulatuvate vurrudega meesisend. Joosep, j2llegi liigvaljult: "Aiiii, milline vanaisa SEE oli!!!"
:D

Ta ajab mind ylepeakaela segaseks, alles vihastas mind hirmsasti ja ma siis ytlesin talle, et "ma annan sulle nyyd kyll peksa! halastamatult! nuiaga!" ja ta vaatas mulle otsa ja naeratas kavalalt: "Jah, palun!"
Va koer. :D

Photobucket

Eks ta natuke tunneb ju mind ka juba, saab aru, millal ma p2riselt tige olen ja millal niisama 2hvardan. Lasteaias 6petaja tuli eile mulle vastu, ja ytles poolnaerdes, et Joosep m2ngib pyssiga. Neil muidu ei taheta pysse lastele eriti anda, aga Joosep oli seda kuskil n2inud ja siis mangus ja nuias ja k2is pinda niikaua, kuni 6petajal hakkas aju tossama. Kes on kunagi yritanud Joosepiga vaielda, saab sellest oivaliselt aru. Ta lihtsalt ajab oma joru niikaua, kuni sa j2rele annad v6i vihastad ja pool majapidamist segamini peksad. Siis ta ehmatab ja on natuke aega vait. :D

Aga jah... v2ga n2rves88v. Ja ta ei jonni ju, ta lihtsalt veenab sind. L6putult. "Ma lubaaaaan, et ma ainult korraks! Ma p2rast koristan K6IK 2ra enda j2relt! Ma ei tee sellega mitte midagi paha, ma luban, aus6na!" Jne, jne, jne. Ja midaiganes sa vastad, tal on iga asja peale v2hemalt kolm pareeringut kohe v6tta. :D

Samamoodi pidavat ka 6petaja talle 6ues j2rjekindlalt ytlema, et t6use ometi pysti, 2ra ole koguaeg k2puli, aga ei... ta on ju hundikutsikas! Mis teha. :)
Iseenesest kummaline kokkusattumus, ma tahtsin talle ju Hunt keskmiseks nimeks panna. :) Ikka olen ise syydi, tuleb v2lja. :D

Hahaha, kas te olete cartoon networki pealt n2inud seda reklaami, kus bussit2is lapsi laulab seda... doo-dah, doo-dah laulu? Ja siis p6der eespingis kannatab ja kannatab ja siis j2rsku l6ugab yle bussi, et "WILL YOU CAN IT WITH THE SINGING?!!!"
Meenutas mulle mind. :D Hihii.

Reporteris r22giti MuPo ja keskerakonna seostest. Ja ma just m6tlesin, et hakatakse tasapisi piletikontrollijatesse normaalsemalt suhtuma... Oh well.

Hahahaa, k2isin vahepeal pead pesemas, homme t88p2ev. Suundusin siis mitter6ivastatult vannitoa poole, kui Joosep koridoris vastu tuli. Vaatas mind m6tlikult ja kysis: "Kas meil piima on?"
:D

Okei, v6tame nyyd v2heke t6sisemaks. Ma eile leidsin (j2llegi netis seosetult ringi hulkudes) sellise filmi. Rebane hakkas kohe meeldima hulga rohkem. Ta juuksed meeldivad mulle ka. :D Ega ma ei teagi tast eriti muud midagi, mind huvitavad ainult inimesed, kes mind mingil p6hjusel huvitavad. :) Kroonika lugejana sakin sajaga. :D

Aga vaata. V2ga ilus. :)

http://genero.tv/watch-video/7650/

Ja siis youtube'ist leidsin sarnase filmi, juba enne. Ulun iga kuramuse kord, kui seda vaatan/kuulan. :D

No comments: