Thursday, April 15, 2010

Just chasing rabbits

Kas The Ghost Writer on juba kinodes? Mehed, kutsuge mind kinno. :D See on film, mida ma t6esti n2ha tahan. Shutter Island on teine variant. Kui rohkem kutsuvaid mehi on. :D
Ma armastan filme. Ja ma tahaks neid n2ha kellegi sellisega, kes tabab 2ra, mida ma m6tlen. (Noh, loomulikult pole see sajaprotsendiliselt v6imalik, aga.. :D )Oleks heameelega 6ilsa v6rsega l2ind, aga ta l2ks krdi kaugele elama, nii et j22b 2ra. Temaga ma tean, et saaks p2rast arutada. :)
Ma tahaks, et inimene saaks aru sellest, mida ma 8elda tahan, kui silma s2rades keset filmi tema poole vaatan ilge 6hinaga. :D V6i taipaks igasugu s6nam2nge, mis mu peas tekivad. See viimane on kusjuures p2ris r2me takistus mu suhetes. Keeleoskus. Mul on tihtipeale nii, et ei tule eestikeelsed v2ljendid meelde, v6i seostub mu ajus mingi inglisekeelne s6na mingi naljaga... siis on jube n6me hakata k6ike lahti seletama. Lahtiseletamine ei tee naljadele just head. :D Nii tobe, eks. Aga ma tahaks, et minust saadaks natukenegi aru.
(R22gitakse siin, et ma olen kummaliste m6ttek2ikudega. :D Ei usukski nagu, aga viimasel ajal k6ik kobisevad.)

--
I just took the ''What Disney Girl are you?'' quiz and the result is Alice.
What are you on, girl?! Whether you got a hold of some hallucinagenic drugs or are just a natural daydreamer, you have a vivid and wild mind. Your head is always in the clouds, and you are quite innocent. You are also very very curious and are prone to chasing after things, like rabbits. Short attention span much?
--

Ohjah... need va j2nesed. :) V6i 6igemini see yks suur j2nes. :D
Ohkama paneb. Ehk ta poleks v2liselt nii j2nes, kui ma seesmiselt nii hunt poleks. :D V6i ehk olen ma ise v2liselt liiga hunt. :(
Vahet pole. Ma hakkan nyydsest sunniviisiliselt muid loomi jahtima. Lippa aga, ilus pikkk6rv. :) Armas oled mulle ikka.

Praegu m6tlen, kust saada j6udu, et yhest teisest kiusatusest yle saada. Ma oleksin kohe pidanud karmimalt k2ituma... aga m6tlesin, et... ehk polegi mul enam yhtki v6imalust. Ehk ma ei leiagi kunagi enam kedagi, kellele ma niimoodi meeldiksin. Ja kui teine on sinu vastu nii 2raytlemata s6bralik, siis on kuidagi imelik haukuma hakata. Ta ikkagi ei vihka mind. Veel.
Kuigi ma olen omaarust juba mitu korda 8elnud, et meil ei ole m6tet rohkem kokku saada... Miks ta siis aru ei taha saada? M6tlesin kyll, et minust on ju lihtne lahti lasta, aga... Ju siis ikka ei ole. Kui oled juba l2hemale p22senud. Kui osa minust juba p6ue poeb ja kaasa tuleb. Nagu yks tyyp kunagi mu kohta ytles. :)

Kuidas sundida instinktid maha. Sest just seda pean j2lle kord tegema. Vihale ajab kah, teate. Miks mina pean alati see moraalijynger olema. V6iks kah k2ega lyya ja enda tahtmiste peale m6elda.
Noh... eks ma vist m6tlengi. Tahan endas kindel olla. Ei taha ennast p6lata.
Ehkki vahel tundub, et ma teen koguaeg valesid valikuid. Inimesed, kes petavad ja valetavad ja sahkerdavad ja m6tlevad vaid omakasu peale, elavad nagu kuninga kassid, neil on 6nne ja r66mu ja... Mis krdi loogikat siin siis on.
Elu on karm, aga eba6iglane.
Mina ei ole elu.
:)

--

S-mehed. "S-mehed" olen ma endale siia kirjutanud. Et meenutada, millest ma öösel rääkida tahtsin. :) Mehed, kes S-tähe moodustavad seistes, olete näinud neid? :)
Squiggle, nagu Ewani foorumis öeldakse. Sellised ajavad pea segi. :D Seisavad, puus ees. Puusanukid on üldse ülemõistuse asjad. :D
Küsi mult pilti. Mul on üks väga hea eksemplar. ;)
Ohjah. Mind on üldse praegu väga kerge põlema ajada. :D Sestap paluksingi endale pöialt hoida järgnevatel päevadel.
Ehkki! Mäletate veel, kuidas ma väljas käisin ja üldse alkoholi juua ei plaaninud? Ei joonudki! :P Noh, ma võtsin ühe lonksu Mar-i rummi koolaga, sest ootasin teda ja kartsin, et see loksub mulle varrukasse. :D Ja siis mingi... maksimum kuus lonksu siidrit. Ülejäänud aja kaanisin vett nagu hull, ma olen oma loomuselt joodik, ma joon koguaeg. :D Kodus samamoodi. Ükskõik, mida, aga koguaeg joon. Seepärast ma siuke... rammus olengi. :D
Aga saan endaga hakkama küll, kui tahan. :) Ehkki situatsioonis, kus ma tavaliselt jooma kukun, keerasin ka seekord veepudelil korki üsna usinasti. :D
Ja täiesti haige muide, hommikul oli pohmell! Pea valutas ja süda oli isegi veits paha. Väga totter. Ehk hakkan tõesti vanaks jääma juba...



Megalõbus oli meil v2ljas jälle igatahes. :) Nii et läks just nii nagu pidi. And then some. :)
Mul oli nüüd ju oranzhid juuksed, Mar tuli minu juurde, uksest sisse ja käis pool tundi tubades ringi ja ei pannud tähelegi. :D Aga ega see ei erinegi eriti mu oma juuksevärvist. Blong räägib juba aastaid, et mul on oranzhid juuksed. :D
Rock Cafe's olid igatahes kõigil punased. :D Valgus oli selline.
Muide, ma igatsen täiega oma halle karvu. Väga ebanaiselik, aga... nad meeldivad mulle. Ema juba noomis mind, et mis inimene mina küll olen. :D

Igatahes... nii tore oli kohvikus. Tavaliselt oleme alati meie Mar-iga teistest umbes 10 aastat vanemad, nüüd olime 10 aastat nooremad. :) Väga super, mehed muudkui naeratasid. :D
Mar oli juba viie ajal tinutamist alustanud, nii et ta oli väga meeldivalt lahtine. Ta on üldse hästi armas purjus peaga, mitte siuke äkiline nagu mina. Üritas mind sülle võtta, et ma lavale paremini näeks ja keksis ja kiljus. :) Ehk siis nii nagu peab. :D No süllevõtmine oli ehk pisut liig. :D Aga mingid kapid tulid me ette juttu vestma just siis, kui noor jakobson lavale tuli ja Mar teab, et mulle meeldib teda vaadata.

Naerda sai jälle megapalju, me üldse kasutame viimasel ajal kõik itsitamisvõimalused lõpuni ära, laval näiteks räägiti midagi baarist nimega Avar Kits ja hiljem kutsuti kõiki sitarattaid lava taha. :D (Tegelikult küsiti, et kas sitarimängijaid ehk publikus on. Baari tegelikult nimest pole siiani aimu. Või kas üldse baarist räägiti. Ehk jagati mingeid loomakasvatusnippe. :D)
Meil oli lõbus seega, pealegi tuli nii mitmeid mehi meiega juttu rääkima. :) Saad aru, lihtsalt astusid juurde ja ütlesid tere. :) Super. Ei tea, kas lõpuks on aru saadud, et me ei ole mingid kurjad naised või oli lihtsalt... selline päev.
Üks kummaline noormees jälgis meid pidevalt, iga kord kui ma sinnapoole vaatasin, vaatas mu poole. Mõtlesin, et peaks vist pisut friiki olema, aga oli hoopis hea turvaline. :D Ta oleks võinud kah tere tulla ütlema. Lõpuks hakkas haigutama ja kadus ära. Hihii. Me olime kuni lõpuni, meelega venitasime, et saaks kogu värgi kõik endasse ahmida. Aplad moorid. :) Aga kuhu meil kiiret.

Ja jälle küsiti meilt, et kas me oleme gruupid. For god's sake. Seega... kui kontserdil kaasa elad ja hüppad ja kargad ja näitad välja, et meeldib, siis järelikult oled gruupi? Ma ei saa aru, MIKS ma peaksin üldse minema kontserdile, kui mulle bänd ei meeldi? :D Mingi prestiizhiasi vist jälle. Et seisan, kulm kortsus, nurgas, näitan ennast ja oma uusi pluuse inimestele. :D
Meil oli see pigem selline... nostalgiakontsert. Kolumbus Kris on ju nagu ZZ Top, neil ainult kaks lugu ongi, mida nad kordamööda mängivad. :D See-eest on need siuksed mõnusad lood. Vanasti sattusime üsna tihti neid siinseal nägema/kuulma.

Ma olen igatahes otsustanud, et kui järgmine kord keegi küsib midagi sellist, siis vastan, et ei, me oleme kruubid. Kurat ja põrgu.
Krdi haige suhtumine igatahes.
Sama asi on mul facebookiga. Ma ei ole eriti paljude asjade fänn. On asju, mis mulle meeldivad, aga ma pole fänn, seega ei taha ma ka fänniks liituda. Miks ma ei või olla lihtsalt mingi... supporter või midagi. Fänn on minu arust midagi muud.

Krt, ma kustutasin praegu siit bloggerist ühe posti alt 56 kommentaari ära. Spämm. Väga väsitav. Samas olen ma justkui ühes spämminimekirjas, täiesti vabatahtlikult ja meelsasti, oktoobrist saadik ja sealt pole ma mitte ÜHTEGI spämmi veel saand. :D
Mu elu on nii loogiline.

--

Täna (ehk siis neljapäeval, lisan juurde, ma kirjutan seda blogi juba pühapäevast) on jälle üsna niru hommikupoolik olnud. Hommikul kaklesime Joosepiga (küll tahaks, et mu ellu kuuluks keegi rahulik, kes näitaks talle, et vihastades ei pea niimoodi plahvatama alati nagu ta ema seda teeb :( ) ja bussist jäin ka maha, tulin trolliga. Vahtisin terve tee aknast välja ja mõtlesin, mis mul kõik viga on. Nimekiri ei lõppenudki kuidagi, enne jõudsin linna. Loll olen ka veel pealekõige, selleks, et õnnelik olla, tuleb õnnelikke mõtteid mõelda, aga mida mina teen? Ja ometi on mulle viimase nädala jooksul nii palju positiivset tähelepanu pööratud.
Eilegi üks vana sõps kommis üht mu pilti, et ma endiselt kena olevat. :) Sellised asjad teevad tuju nii heaks. Ja üks teine vana sõps ütles muu jutu sees, et ma teeks ikka nii, nagu mu sisehääl ütleb, sest ta mäletavat, et vaist on mul hea. :)
Mehed ei taipa vist ise, kuidas nad nii pisikeste asjadega teisele rõõmu valmistavad. Kui lihtsalt... ütled hästi.
Naised närtsivad ümberringi, ütle mõni hea sõna või tee pai ja nad hakkavad õitsema ja kasvavad ümber sinu nagu krdi... no ma ei tea ühtegi lille, ausõna. :D Kullerkupp on vist vale sellesse lausesse. :D No mingi ronitaim noh. Deem.
Fuukin lilleteadlast te siit otsite. :D

Eee... millest ma nüüd rääkisingi.
Ewani foorumis arutasime tshikkidega naljaga pooleks, et miks Ewanil küll juuksed niimoodi püsti koguaeg on. Ja ma siis pakkusin välja, et ainus loogiline põhjendus oleks, et jumal on homo.
Mnjah. Et tõmbab teda enda poole koguaeg noh... Muidugi võiks ju olla, et jumal on hoopis naine, aga see oleks ju liiga lihtne. :D
God is a horny woman. Wouldn't THAT explain a lot!

Hahaa, ükspäev helistati mulle ja taheti minuga kohtamist kokku leppida ja samal hetkel tormas Joosep juurde ja hüüdis rõõmsa häälega: "Emme, vaata, ma joonistasin poolekslõigatud peaaju!"
xD
Oh seda romantikat.

Joosepi kummalistest ütlemistest veel, hommikul ärkasin ja palusin teda:
- loe mulle raamatut
- ma ei oska ju
- oskad ju kyll
- ma oskan ainult kirjandust, millel on vale nimi.

:)

Lõikasin tal juuksed ära, kasvasid teised juba poolde selga ja läksid talle magades ja süües suhu ja ninna. Patsipanemisest ta ju keeldub, patsid olevat ainult tüdrukutel. :D
Alguses ajas ta sõrad vastu ja karjus, et ta ei tahaaaaa, tema tahab nagu "bänd" olla. :) Aga lõpuks rääkisime ikka asjad selgeks ja ta lubas lõigata. Ma ei ole temaga kunagi juuksuris käinud ja lootsin, et saan ka seekord ise hakkama, ehkki pole ammmmmmuu lõiganud. Poolepeal tekkis täiega masendus, kartsin, et nüüd olen tal juuksed totaalselt pekki keeranud, aga siis hakkas ootamatult ilmet võtma. Ja kui ema koju jõudis, siis see oli veendunud, et me juuksuris käisime. :D Tal on alati kuidagi raske uskuda, et ma ise midagi hästi teen.
Ja järgmisel päeval lasteaeda minnes hüüdis Joosep juba ukselt: "Johann! Martin! Ma olen kiilakas!"
:D

--
mar says:
ma peaks trenni minema, aga..
ei viitsi üldse
L says:
:D
skorpionil peaks täna olema parim päev dieeti ja trenni alustada
ma olen terve hommiku söönd
mar says:
:D
aga ma ikka lähen käin ära
L says:
ja täna ongi see meigivaba päev. mul kõik päevad segi.
mõtlesin et homme ei muki siis
täna panin küll muki näkku :D ja naabri pontu õlale.
lõug on nagu vanapagana peenramaa, ega siin nalja ole.
mar says:
ma ei pannud, ripsmetushi võtsin kaasa
L says:
no sa oled üks neist õnnelikest, kes ONGI loomulikult ilusad
ülejäänd ütlevad niisama
mar says:
ära liialda - sa oled ka ainus inimene kes mulle selliseid ilusaid asju ütleb..
L says:
:D teised on järelikult lollid
mina olen tark ja sina ilus
on järeldus :D
mar says:
vahetame -pliiiiiis
L says:
:D hea meelega
mar says:
:D

--

Haa, kas mäletate, kui ma uued, eriti kitsad püksid jalga panin esimest korda ja Tapperisse läksin? Ütlesin veel et olen nagu kileviiner ehk paks ninja. :D Kutsusin siis ühe msnituttava ka sinna. Me pole kunagi kohtunud.

I says:
kuule kas me nägime ka seal Tapperis
L says:
ma ei tea :D mina käisin küll, sinu kohta ei tea ma midagi
I says:
ma mäletan ka häguselt et käisin
L says:
:D
I says:
ja küsisin kõigi käest, et kas tema on paks ninja
L says:
XD
minu käest küll keegi ei küsind
I says:
ma arvan, et mind visati lõpuks välja sest mul oli näpp katki ja jalg valus hommikul
L says:
XD hahaha mõni ime

--

Üleeile tuli mu Rumeenia sõbrantsilt kaart. Pealkiri oli "Hello my horny Estonian sis!" :D Ja lõppu oli ta kirjutanud, et ma endale kiiresti iskliku arvuti sebiks ja msni alla laeks, sest ma pean meeles pidama, et Rumeenias on keegi, kes mu järele kangesti igatseb. =)
How cute is that? :)
Ja mu Norra sõbrants kirjutas mulle varahommikul ja kiljus appi. :D Tal olid närvid läbi selle pulmavärgiga. Rahustasin teda siis ja soovitasin igast asju. Ja tema siis sellepeale kirjutab mulle südameid ja... siukseid asju. :D Ma ei suuda neid isegi kirja panna, saad aru. :D Krdi külm ebard.
Igatahes, ma võtan õppetunde armastuse alal. Ma üritan. Üritan aru saada, et on inimesi, kes minust hoolivad, ja seda ka väljendavad. Ja ma üritan seda väljendamist vastu võtta naeratades, ja mitte paanikasse minnes. :D
Õde käis ka eile siin ja ütles mulle miljon korda ilusti. :D Ja ma ei oska kuidagi... lähen ilgelt närvi. :D Muidugi on tore ju kuulda ja teeb tuju ka heaks, eriti kui see tuleb kelleltki selliselt, keda usud ka, aga... Siis tuleb kiiresti ära öelda ja eemalduda. :D Muidu ma võin ettearvamatuks minna. :D

Õega nägime ju üle miljoni aasta, nii tore. Pärast läks isaga koos minema ja unustas need paberid siia, mille järele ta algselt tuli. Poolel teel linna kadus isa ära, õde tuli tagasi ja võttis paberid. Isa sõitis autoga siia, mu töö juurde, ja helistas alt. Õde võttis vastu. Uksest välja minnes ütles: "Isa ütles: "Ma olen kodus."" xD
Meil on ikka totaalselt geenides see ajupuudulikkus.
Mulle tuleb see pitsaasi jälle meelde.. Kus nad läksid mingeid pabereid allkirjastama ja pidi pitsati kaasa võtma. Ja boss siis meenutab isale, et pitsat too ka autost ära. Isa nohiseb vihaselt, ega vasta. Boss siis kordab. Isa vastu: "No miks ma selle pintsaku pean tooma, niigi palav." Boss: "Mitte pintsak, vaid pitsat."
Isa: "Aaaa, kohe toon. Aga kas vorsti või singi?"
:D

Eile õhtul käisin solaariumis sel aastal esimest korda. Kuidas, oh kuidas küll meelde jätta, et solli minnakse esimest korda reedeti? Nüüd olen nagu mingi punanahkade pealik jälle. Oleks sa eile mu tagumikku näind, hihihii. :D Ma olin nagu poolkülmunud eskimomehe erootiline uni. :D

Mul on nüüd totaalne pudru ja kapsad siin koos... eks õhtul loen üle ja korrigeerin.
Peter Steele'i uudis oli küll kurb. :( Minulgi meenub temaga seoses nii mõndagi. Aga keegi pole omaenese südame eest kaitstud, nagu me teame.

Here is your Motivation of the Day
"Have no fear of perfection-you'll never reach it." (Salvador Dali)

Hahahahaaa. :D Yep, don't even try.

No comments: