Saturday, April 10, 2010

Butterscotch hair :)

L says:
hahaa, mingi koomiline kajakas lendas mööda
hell mätas oli noka vahel
paigutavad maapinda ümber
mar says:
nii need lombid kaovadki
ja tekivad ka - asi polegi vihmas
L says:
jap :D krdi kajakad
ehitab endale maaalust punkrit
hahaa, mäletad kui me grillkanaluukere jätsime poiste punkrisse orgi otsa sõjavõidu tähistamiseks

--


L says:
mul oli klient, mingi noor kutt
andis 600 krooni, arve oli 714
ma küsisin et kas maksate ainult 600 jah? et hiljem ülejäänd. ütles jah.
ma siis kirjutasin kolme krdi eri kohta endale üles et pool on makstud ja nii edasi.
ja siis kirjutasin talle ka arvele, et niipalju makstud ja niipalju veel maksta.
siis vaatas ja küsis et aga kas see siis niipalju ei maksagi.
ma ütlen et no käibemaks ju ka, loe oma arve pealt, summa ju kirjas.
ta ütles et mõtles et sinna on lihtsalt kirjutatud, et niipalju tuleb kokku
XD
jah, me kirjutamegi alati sada krooni peale, niisama.
suvalisi summasid, et põnevam oleks. :D
S says:
:D lmao
L says:
oleks et just äsja nägi arvet, aga ta on sellega mingi kolm nädalat kuskil kadunud olnd
oli nagu aega lugeda küll
:D ja siis seisis siin laua ees ja võttis taskust kommi ja pani suhu
nagu...
ei jaksanud oodata kuni õue jõuab xD
S says:
XD XD
tahtis et sul ka isu tuleks
L says:
:D ei tea jah. muidugi veel õudsam oleks olnd, kui ta mulle ka oleks pakkunud.
S says:
nii armas
karamelli kah
L says:
mul tuleb alati see vanaisa sõber meelde, kes suure kommikotiga tuli igakord. ja igakord oli ta jummmala jommis, lamas enne kuskil kraavis ja siis saabus ja püksid oli täis shittund ja kommid siis vastavalt... lõhnasid.
pärast seda onu ma suhtun alati pakutavatesse kommidesse üsna kahtlustavalt :D
S says:
:D issand ju friggin jube
aga good intentions
L says:
jap :D see on põhiline
ehkki sillutas teed siiasinna
noh... mõnes mõttes peaks igal lapsel siuke elamus olema. siis ei võtaks keegi võõraste käest kommi

--

mar says:
mul on selg ja kael nii haiged, et pead pole võimalik pöörata
tuul on vist läbitõmmanud
peale trenni
arvan ma
L says:
päris räme
aga murrame lahti
valame alkot peale ja murrame lahti :D
mar says:
hea plaan :D

--

L says:
mul käib siin õue peal siuke pisike matrix reloaded mees ringi.
nahkmantel lehvib viis meetrit tagantjärele
mar says:
ma lähen täna juuksurisse
võtan ladva maha
L says:
ta kindlasti üritab vastutuult ainult käia, muidu mähkub kookoniks
haha, ma kujutasin seda ette praegu, täiega haige :D
ära päris maha võta
haha, ma saaks südamerabanduse, kui tulen rock cafesse ja sa oled kiilakas.
mar says:
:D siis ma mähiksin end kulmudesse
kammiks kulmud üle pea
L says:
:D
mulle helistas tea kirjastus just
küsis igast asju ja lõpuks et aga äkki teile meeldib kokandus.
ma vastasin, et ei, mulle meeldib ainult süüa
ja see hakkas nii südamest naerma
tükk aega naeris
tegi mul ka tuju heaks

--

Tere. K6igepealt r22giks meestest. :D Tegelikult on t2itsa kurb lugu. Oli keegi, kellele ma meeldisin ja kes oli tore. Aga ma pidin talle haiget tegema, sest muidu oleks ma talle pikas plaanis veel rohkem haiget teinud. Ja teistele inimestele ka.
Ja ma ei tea... Ma v6in ju olla 6nnetu ja misiganes, aga ma ei taha 6nnelikuks saada teiste arvelt.
Ehk ta sai aru, mida ma m6tlesin, aga v6ib-olla istub kuskil ja vihkab mind. :( See oleks kurb. Story of my life. Tahaks head, aga v2lja kukub... Kukub v2lja.

Siis on yks teine, kelle j2rele mul on viimasel ajal tekkinud mingi imelik igatsus. Ma ei teagi, miks v6i mida ma sealjuures m6tlen. Aga j2rele uurida ka ei saa, sest ta on millegip2rast kylm ja ligip22smatu nagu kivimyyr. Ja ma ei viitsi enam yritada. :) Mulle ei meeldi end peale suruda.

Ja sellest kolmandast ei hakka ma parem yldse midagi r22kima. :D N2gin teda t2na 88sel unes. Ytles, et l2heb varsti 2ra, aga tuleb enne ja n2itab mulle mingeid pilte, mida ma olevat n2ha tahtnud.

Ohjah.
Kui krdi ideaalse mehe neist kolmest kokku saaks. =)




Kevad on k2es, olete m2rganud? :) Loodus on nii m6nus, p6rand nii p6nev. Hommikuti, kui Joosepit lasteaeda viin, siis vahime alati vihmausse. Ja p2rast jooksen l2bi pargi bussipeatusesse ja vahin niipalju ringi, et uskumatu, et vertikaalsust suudan s2ilitada. Pardid ludistavad k6ik nokkapidi seal mudas, vaatasin ja m6tlesin, et jumal kyll, kui ma m6ne pardi ema oleks. :D See muda on ju r2memust. Kraavid on servadeni pabereid ja pudeleid t2is. :(
Ja saapaid! Ma ei saa sellest fenomenist nagu absoluutselt aru, kuidas saab olla, et lasteaiast bussipeatuseni (5 minuti tee) on maas kolm erinevat YKSIKUT jalan6ud. Mis neist paarilistest sai? Yritasin erinevaid stsenaariume m6elda, kuidas niisugune asi toimub, aga j6udsin ikka otsapidi tulnukateni. V6i libahuntideni.
Seega peab pargis veits ettevaatlikum olema.

Aga lapsep6lv meenus t2iega... kui heidaks praegu k6huli maha suvalisel pargi maalapil, siis veedaks ilgelt p6nevalt aega. K6ik liigub ja elab.

Yldiselt arutasin juba talvel, kui need pardid k6ik kobaras seal v2heses mittej22tunud vees sulistasid, et peaks saapad 2ra v6tma ja ka jalgupidi vette minema. Olin t2itsa kindel, et see vesi on tegelikult soe. Kahjuks oli alati liiga kiire.

Ma v2rvisin juuksed 2ra. St ema v2rvis. Hakkasin endale pinda k2ima, tahtsin midagi uut. Nyyd on mul siis... v2rvi nimi on Butterscotch. ;) Pole veel p2ris harjunud isegi, aga noh... k2rab kah. :D Eile 6htul meeldis kyll.
Kui ema t88 juures seda ostmas k2isin, siis ehmatasin veidi 2ra, tuleb tunnistada. Ema oli kuidagi... vana. :( Ta oli nii 2raolev, vaevu suutis k2ia. St tal pole k2imisega mingeid probleeme, aga.. ei t6stnud jalgu ja kuidagi... ma ei oska seletada. R22kis ka imelikult, yhes6naliste lausetega ja vaatas minust m88da koguaeg. Natuke hirmus oli. Kodus ta kyll nii vana ja yksk6ikne ei tundu.

Ma m6tlesin praegu millegip2rast oma 6e peale. Kujutasin ette, kuidas me kunagi kohtume ja tal t6useb samamoodi klimp kurku, kui ta mind vaatab. Kui ma olen j2rsku vana.
Ta tunneks seda samamoodi nagu mina, me oleme yhtemoodi emotsioonide koha pealt.
Kallistaks sind praegu. :) Tahaks juba n2ha.

L says:
sepe: ole sina kereoreliema
...hmm
S says:
xD
L says:
muide, mida rohkem ma vaatan seda juuksev2rvi, seda igavam ta tundub. :D
j2rgmine kord v6tan k2rtsuma
S says:
kas värvisid juba ära või vaatad pakki?
L says:
ehkki seal ei olnd siukest nagu ma oleks taht, liiga siuksed.. vaoshoitud olid k6ik
vaatan pakki xD
S says:
:D:D
L says:
aga eks n2is, kuidas ta mulle p2he kukub
uuuhuhuhuhuhuhhhuuu
mingi maofilm on telekast
dokk. k6ik kohad siukseid virvendavaid paelu t2is.
ja onu ytleb: emaste l6hn ajab isastel pea segi. wtf. mis l6hn see maol on?
maol6hn. mis seal l6hnab siis? madu on ju siuke... libe jupp.
aga aprill pidavat l6ppema n2dalatepikkuse orgiaga xD paljut6otav
S says:
xD xD
maolõhn lmao

--

Eile t88l olin terve aja kindel, et l2hen peale t88d ja ostan mar-ile kingituse 2ra. Selle kingituse, mida ma olen juba yle kuu aja teadnud, et talle ostan. Aga kummik hakkas h66ruma. :D Ja siis otsustasin, et kuhu sellega ikka kiiret on, tal on t2na mu jalgu rohkem vaja, kui seda kinki, toon kingi m6nel teisel p2eval 2ra.
(T2na l2heme Rock Cafesse ta synnat t2histama. :D Tahaks kyll juba tantsida.)

Enivei, s6itsin bussiga peale t88d otse koju. Ja ise m6tlen, et no kuidas ma siis nii... l2hen ostan talle lille v2hemalt. :D Et ehk mingi... siuke.. juuksekl6ps-lill v6i k2ev6ru lilledega, teate kyll neid, riidest, t2itsa lahedad. Sest p2rislill n2rtsiks 2ra seal meid oodates.

Polnud yhtegi sellist, mis oleks 6ige tundunud. Ja siis astusin sinna k6rvale juveeli- v6i kulla-v6i misiganes- poodi sisse. Peaaegu esimene asi, mida m2rkasin, rabas mul sydamest kinni. N2gin neid juba Mar-i kyljes. Tundus, et need ongi tegelikult tema omad, lihtsalt laenuks seal poes. :D
Vaatasin k6ik ylej22nud asjad ka yle igaks juhuks, aga... Deem. :) Ja siis l2ksin Joosepile lasteaeda j2rele ja olin hirmus 6nnelik. :D Kingituste tegemine on ikka sada korda parem, kui kingituste saamine. See, kas TALLE need asjad meeldivad ka, on t2iesti teisej2rguline. :DDD Hihii. Ma juba ytlesin talle ka, et ma olen ta k6ige ylbem s6brants. :D
Aga ta on igati v22rt ainult parimaid asju. :) Ilus ja hea. :*

K6ige t2htsam t2na on siiski see, et oleks l6bus. Nii et.... Kes on l6bus, tulgu ka Rock cafesse. :D
T2na on minuga veits kergem ehk suhelda ka, t2na kavatsen enamus ajast ainult vett juua. :D Vaja endale n2idata, et ma saan kaine peaga ka hakkama asjadega, mida on vaja endas murda. Eks siis n2is. Kui tugev/osav ma olen. :D

Pealegi, k6ik on niikuinii harjunud sellega, et ma totaalselt jommis olen, nii et ma v6in vabalt teha midaiganes ma tahan. :D
Tantsida tahaks kyll, ehkki selg valutab t2na. Ma peaks endale juba seep2rast mehe leidma, et ta saaks oma sooja k2e mulle selja peale panna. Sinna... alaseljale. No mujale v6ib ka. :D
Kahju, et meil siin k6ik nii kylmad on. K6ik on endas nii kinni, isegi purjakil olles kontrollitakse end meeletult. Ma tahaks just endast lahti lasta ja kuskil lae all h6ljuda. Ja kui seda yksip2ini keset krdi suurt tantsuplatsi teed, siis vaadatakse paratamatult veits imelikult. :D
Ma pole ju mingi... tantsija. Ma olen mina. Mu hing tahab vahel ringi hulkuda, ja ma ei hakka seda talle keelama. :) Vaata siis nii imelikult kui tahad. Kuni silm p6randale volksab. :P

Yldiselt usun j2lle, et asjad hakkavad korda minema. Ei teagi, millest see tuli... p2ikesest v6i sellest yksikust mehest, kellele ma meeldisin rohkem kui tohtinud oleks.
Kevad on ja soe on. Ja ma j2in ellu, veel yks talv on seljatatud. :)
Seega asjad hakkavad laabuma.
Ja kui asjad vabatahtlikult ei laabu, siis laabutame. :D

N2gin siin yksp2ev j2lle oma lemmikfilmi. "Eye of the Beholder," Ewan McGregoriga.
Teile see film t6en2oliselt ei meeldi... aga mina, n2e, jumaldan. :D
Enivei, otsisin yles Ewani foorumisse kirjutatud joru ja siin see on. Kui huvitab. :) Kui ei huvita, siis keri edasi. :D Keri minema. :D Keri Russell.
Ilgelt kena tshikk, muide. :D Mul on ikka yleyhe mingid random factid.

--

I LOVE this movie. I really do. It almost seems as though I have some kind of bond with it, which scares me a bit. :) It's definately my favourite Ewan movie thus far, haven't seen all of them yet.

Anyways, let me just collect myself and I'll try to make some sense. :D
When the movie starts I absolutely hate his hair, it looks like a helmet but thankfully he loses all track of his appearance as he's too busy later in the film. :D Also, he seems like a robot but that is understandable, 'cause when you're trying not to go insane, you can't allow yourself to feel anything or else it might all come out. He has found a way out for him, and that's his daughter. I'll come back to that daughter-thing later. :)
What about the clothes in this movie? Really nice details. Interesting stuff. Everybody has their own style which is great, it doesn't look like one and the same person picked out their outfits. (Seen that in a lot of films ;) ) And how crazy is the red jacket? Is it wise to follow someone in red? Or maybe it's reverse psychology? "Oh, that guy's wearing a red jacket, he can't possibly be following me. Every day." :D
By the way, my DVD has some voice-problem, so the sound comes a few seconds after things happen. (Fightscene was funny due to that. :D ) But since everything is so off-beat in this film it kind of clicked and I ended up liking it eventually. :D
Loved all the little weird details, like the "fat f¤ck" remark in k.d. lang's phone conversation with the boss, the added "f¤ck off" writing on the road sign, the fish-eyed Elvis on the tyrepile, Harry with his goldfish, the drunken Santa, the stairway-eye, etc, etc.
Ewan's character was almost normal in the beginning of the film. I mean, he did his job and he would've called in about the murder if he had had a phone. (They might have put a mobile-phone ad into that scene :) ) Although he liked Joanna from the first moment he saw her, it took a while to become interested. The "Merry Christmas, daddy" and the nakedness certainly helped. :) He was an investigator, he was used to following people and seeing them act... human. But Joanna wasn't logical at all.

What really caught his attention were the photos. When he saw them both on one photo. First time he caught her daughter on film. Now, I'm not sure if it was some kind of photography-flaw or did he just imagine it, as he imagined the girl but it made up his mind not to turn Joanna in. I'm sure he thought it was just temporary, "I'll see where she goes from here and I can hand her over to the police any day." But he wanted to see what was Joanna's link to her daughter. (The link was himself but he didn't realize that, of course.)
His obsession with Joanna started probably the same way his obsession with her daughter had started, with a photo. Since he was The Eye, you know. ;) He probably saw some salvation in her and he was right. They helped each other so much. They were compatible. They had wishes that clicked. She wanted to kill men, and he wanted to be killed. :) Well, okay, it wasn't that easy. :D But he wanted to punish himself for losing his daughter, that's the reason he had created her in the first place. Out of sadness, loneliness, missing her and tremendous guilt. 'cause you know, everything she says, he's actually saying to himself. Because the girl isn't really there. :) All of the "you're going to leave me again," and "well, at least she was home with me," and "you were always looking at the computer screen" and when his feelings for Joanna grow, he starts to get over his obsession with his daughter, to realize that it wasn't all his fault and that he should let her go. He just switches his obsessions. Which is a great way to heal, by the way. :D Unless your new obsession is even bigger like in this case.
He starts telling her daughter to "be quiet" and "you're not real" and when he goes on trips, he now takes Joanna's photo and leaves his daughter's behind, and he forgets her snowglobe on the counter when he's watching Joanna go off with the blind man.
As his inner voice the daughter was telling him that he's jealous and afraid that this blind guy is taking her away from him, he gets very nervous. As he's still in some weird denial about the whole thing, he keeps telling himself that he only wants to stop her from killing the blind guy. Which would make some sense though, 'cause she did kill all the other guys he saw her with. Jealousy was the main reason though. I don't think he actually wanted to hurt any of them, when he started shooting at the car, I think he just wanted to stop them. He didn't think, just acted on impulse.
When he saw that she had in fact loved the guy... well, yeah. :( And now he's responsible for her, he hurt her, and from now on he has to protect her.
Joanna is an interesting character and the reason why this movie reminds me of Nabokov's "Lolita," one of my favourite books. During the movie we get quite a lot of info about why and what made her into the woman she is. And we start feeling for her, poor girl, stupid men, they deserved to die anyways. Come on, she IS a serial killer. :D
What do you think, would she have been happy with the blind guy? Alexander was his name, I believe. She said she liked him because he couldn't see the real her.
Joanna didn't think that anyone could love her if they knew her real self. That's why she couldn't be happy either, she was inside this self-made cage, hiding away. She shot them, so she couldn't possibly fall in love and get hurt again. (That's why I'd like to believe that she could have been happy with the Eye, he knew her. And loved her anyway. And he let her kill him. :) )

Alexander and Joanna could've been happy for a while but as soon as he had done something wrong or something that would've confused her, she would probably have shot and ran again. 'Cause whenever she felt cornered or threatened or vulnerable, she shot somebody. That was her way out, the way she protected herself. And her continuous revenge on her father.
So, in a way, the Eye was right when he went to warn Alexander. Although he didn't actually mean to warn him at first. :D All jealousy.

The scene in the diner, where they drink and tell their stories is the greatest. That shows how much they could help each other and how their problems delete each other out.
When she shoots the Eye it's a good thing for the both of them, she gets it out of her system without actually hurting him (the dad who left his girl) and he gets shot by a girl who's dad left her, so she finally gets back at her dad and the Eye gets the punishment he needed and they can finally move on.
I love the ending. Because I'd like to think that then he rushed her to a hospital and she was okay and then they bought a house and had loads of kids and were happy. :D

I LOVED the bathroom scene. His eyes say it all there. He knows what it's like to be obsessed. He knows how love feels. :) To yearn for someone sooooo much it hurts. When little meaningless things suddenly grow and cover the sky. I mean, when he got the file on Joanna and first saw her real name and then read it out loud and smiled like a maniac...
:)
Okay... I just had to get it out of my system, sorry if it's too long and too boring. ;)
Loved the movie. Loved it. :)

--

Kui keegi viitsib minuga sellest filmist veel r22kida, feel free. :)
Siin on link, vaata, kui venekeelsed subtiitrid ei sega. :)
http://www.youtube.com/watch?v=_qdT7U4nKqk


Ufff. Igatahes... t2na siis tantsime! :) Woohooo! Palju 6nne, Mar!

--

L says:
kas sa mäletad v2ikest N-i?
käis just tõi mulle x-lt mingi paki emale. ja ta on nagu kahemeetrine vabalt.
ja juuube viisakas ja naeratas muudkui lausa nii, et mul hakkasid endal suunurgad valutama.
ja kõik väga tore, rääkisime veits ja..
ja siis ta läks ära ja ma mõtlesin et deeeem, ta on ikka nii imelik :D
xD ja endal on nii paha tunne, et ma nii mõtlen
mar says:
väga hea, et paha tunne on :D
L says:
:D aga ta ON imelik
mar says:
:D kes poleks
L says:
kui sa oleks näind, sa saaks aru. :)
mar says:
:D
L says:
ta on siuke.. hare krishna tüüpi, ei söö nagu enamust asju.
aga noh mis see minu asi on, eks, mida teine sööb :D
aga see on ka kuidagi häiriv, et ta siuke.. aupaklik on. mingil hetkel tundub et see on mõnitamine :D
muudkui tänab ja kummardab ja .. nagu mingi hell vanur, ise on nii noor. noored peaks ju vastikud ja ebaviisakad ja ülbed olema. :D
mar says:
äkki tal on jumal südames?
L says:
:D küllap vist
mar says:
:D spuuki
L says:
tal on tegelt jumala hea huumorimeel ja puha, ma ju tean. loll ta ka pole, palju lugend ja...
aga ikkagi, jah, just, spuuki
nagu midagi on valesti
poleks nagu päris inimene :D
ma jällegi vaatasin otsa ja näitasin talle neid asju ja... aga ei fokusseerind ära.
enne käis üks klient ja sama asi täpselt. ma vaatasin otsa, aga ei näinud. :D
huvitav, kas mul on silmadest ka seda näha, kui ma tegelt ei vaata?
ise olen kah spuuki xD
mar says:
teil on vist geenides, veidi omamoodi olla

--

L says:
sepe ajab naerma, pani p2ikseprillid ette ja tuli ytles et ta on politseinik. ma ytlesin, et jaaah? kuidas ma saan teid aidata.
sepe vastu: H2RRA peab ytlema!
xD
no sorri t6esti
S says:
xdxdxd
L says:
miami vice
ah muide! ma unustasin k6ige parema asja!
sepe tegi komplimendi enne
ma kysisin, et kuidas on uued juuksed.
sepe ytles, ja kuula nyyd, kuldsed s6nad, parim kompliment ever
"nagu seapraad!"
xD

No comments: