Sunday, April 18, 2010

Liivatera k6rbes

Kyll ma olen ilus. :D Ma olen sel aastal endast juba kaks sellist pilti teinud, mis mulle t2itsa meeldivad. :) Seda siin 6de natuke kohendas. L6ikas jama tagant 2ra.
M6tlen, et lasen selle veidi suuremaks teha ja panen seinale. Inspiratsiooniks. :) Ehk hoiab tuju natuke parema. Et ma olen kah vahel t2itsa.. enamv2hem. :)

Photobucket

Kommenteeriti, et ma olevat p2rl. P2rl saab tegelikult alguse liivaterast, kui ma nyyd 6igesti m2letan. Keegi Mere-nimeline t6bras lihtsalt loksutab teda, kuni ta endale kasuka selga kasvatab.



Muide. Nagu muuseas : Lahendus Islandi tahmapilvedele:
(lennufirmad v6ivad raha mulle idee eest otse Swedbanki arvele kanda.)

They should make biiiig cattles and boil loads of water. The steam would rise up and turn into rain and come down again. Thus washing the sky.
*Grin*
Problem solved.

Ja huvitav, kas nad on proovind sinna vulkaani natuke vett visata? :D 2mbriga. Kui sealt siuke hiigelsuur... niiske marli yle visata, siis peaks ka kohe tahma v2hemaks j22ma. :D

Ei, t6siselt. Ma loodan, et see jama l6ppeb k2hku. Kui jube v6ib neil inimestel olla, kes seal l2hedal elavad. Milline mure oma laste ja armsamate p2rast. :(

Mina vist ikka l2hengi Norrasse seksireisile. Woohoo. R22kisin Lenale oma ideest ja ta sattus hirmsasti vaimustusse. Tahab mind kangesti n2ha. :D Lubas oma vallalised meessoost s6brad k6ik yles rivistada. :D Veelkord - woohoo! :D

Tal oli hea meel ka, sest sai j2rjekordse probleemilahenduse mult. Kysis, et kas Eestis on need pulmakookide peal olevad kujukesed ka sama ebanormaalselt kallid kui Norras. Justkui ma teaks, eks. :D Mul pole pulmadega mingit pistmist. Enivei, kuna ta siuke kokandushuviline on, siis soovitasin tal endal martsipani teha ja lasta oma tytardel neist kujud teha. :D

Mulle meeldiks mistahes Joosepi nikerdatud pl8nn sada korda rohkem kui krdi kulla ja karra ja juveelidega ilustatud yldsuse heakskiidetud kujuke. Lena oli sama meelt. :) Hyppas ja kargas ja oli hirmus 6nnelik. :D Lubas mind augustiks kysimustega 2ra tyydata. :D Eks n2is. Endale hakkab juba tunduma, et ehk peaks hoopis wedding planneriks hakkama. :D

--
Ise igatsen j2lle t2na. Tahaks oma ninaga ta l6uale pai teha.
Ja loodan, et tal on soe ja m6nus. Kusiganes ta on. :)

No comments: