Thursday, November 26, 2009

Hard Choosing

If fate means you to lose, give it a good fight anyhow - ütles mu orksi fortune paar päeva tagasi. Ma siis lisasin juurde, et: or even better- choose another fate.

Aga choosing is hard. (Lisan siia, et ma oleks Beavisele ja Buttheadile hea kaaslane, sest see ajas mind praegu itsitama.) Jah, choose'ime selle, kes on hard. Oleks mõistlik.

Enihau. Kroonika horoskoop, ehk siis tõe oraakel, kirjutas, et skorpion kipub sel nädalal taaslaskuma mingisse tundesse, mille ta heal põhjusel on varem juba maha matnud. Üritasin välja mõelda, mis see küll olla võiks. Viimastel päevadel olen proovinud... eee... noh, head tuju oleks vist palju öeldud, ütleme, et talutavat meeleolu ülal hoida sellega, et unistan. Unistan nagu teismeline. Ise tean küll, et lollus, aga see hoiab pead natukenegi veepinnal.
Arvasin, et ehk see ongi see vale tunne, mida tunda ei tohiks. (Tunnen end üsna rumalana, et te teaks. Kõigi oma mõtete pärast. ja kõige muu pärast ka, igaks juhuks.)
Et ehk on lootus see tunne, mille ma olen põhjusega maha matnud. Ja täna tuli pähe, et aga äkki just vastupidi, sest... noh... omavahelöeldes ei ole ma hetkel just kõige lootusrikkam kuju. Ma ei ole isegi päris kindel, et ma sinna kontserdile tahan minna. :( Aga ilmselt pean ikkagi minema, liiga paljud lähevad ju ennekõike just minu pärast sinna. Ma päris kaabakas ka ei ole veel. Aega on.

Uff. Tahaks kodus teki all peidus olla parema meelega, ausõna. Iga päevaga süvenevad igasugused valgustkartvad ideed. Või noh... laseme neile taskulambist siraka silma, ehk tõmbavad veits tagasi. Ma olen alati olnud arvamusel, et kõige salajasemad asjad tuleb inimestele nina alla toppida, siis ei tunne keegi huvi.
Ma peaks välja mõtlema mingi asja, mida teha, kui romantikapuhang kallale kipub. Mingi... selline asi, mis oluliselt tervist ei kahjustaks. Pean ju Joosepi huvides terve ikka olema. Aga siiski midagi sellist, mis üles raputaks. Ei taha enam mingit romantikat, see teeb mu nii kurvaks viimasel ajal. Udu hajus küllaldaselt, et ma näeks, et teerada polegi. Aina kuristikud. Kui kunagi lendama õpin, siis proovin uuesti. Praegu tahaks vältida igasugu vastavaid situatsioone, enesekindlust on null koma kuus protsenti. Krt, näeks siis vähemalt hea välja.
Nutaks natuke, kui see nii nõme poleks.
(Tegelt nutsingi natuke, aga ma ei ütle teile, muidu arvate, et ma olen nõme. :) )

Hea, et palju sõpse kohale tuleb sinna. Ehkki keegi pole orksis mu käest küsinud, et kuidas piletid mu käest kätte saab või mismoodi kohtume. Kuigi nad ju teavad, et mul igapäev netivõimalust pole. :( Homme ei ütle ma teile enam midagi. Kuni teisipäevani.
Nii et vaadake siis ise. Kurat küll. Veel üks põhjus, miks ma kuskile minna ei taha. Ma ei taha mingit vägisi-sõbrannatamist. Need, kes ei taha sõbrad olla, ei pea ju, for god's sake. Kõik on rangelt vabatahtlik.

Vastikult palju on täna tööl teha. Pean ju ise arved sisse lööma, et boss seda tegema ei peaks. Musta töö jaoks olen mina. Ehkki.. noh.. eks ma olen selle ka pool-vabatahtlikult enda peale võtnud, sest ta teeb nii palju vigu.

Ohpersik, ma kirjutan hiljem edasi, kui siis veel netti laseb, tuju on nii niru, ei taha teil ka tuju ära rikkuda. :(

--

Vahepeal tuli isegi päike välja. Kolmeks sekundiks. :)
Muide... mis te sellest vaktsineerimisest arvate? Mina ei kavatse Joosepit küll vaktsineerida, ehkki kõik need ülejäänud stampvaktsiinid on ta titena kätte saanud.
Ennast ka mitte. Kõlab mu peas liigselt nagu pättide tuppa kutsumine selleks, et neile öelda, et ärge siia varastama tulge.

Ma näen unenägusid jälle viimasel ajal pidevalt. Äääm, öösiti siiski, põhiliselt. :)Kõik väga segane ja sassis, ärkan ja ei mäleta midagi, peale selle, et midagi väga olulist toimus ja ma oleksin pidanud selle kõik meelde jätma.
Töölt koju minnes ostan endale ühe Jägermeistri ikkagi. Ehk teeb tuju veidigi paremaks, pealegi ei viitsi homme siidrit küll jooma hakata, siis jookseb minusugune kusik veel tihedamini pellerivahet kui muidu ja ei näegi kontserdist midagi. Kontserti tuleb ju teadupärast vaadata, mitte kuulata. Köhh.
Kuidas mõnele - nagu ma kunagi vennale ütlesin.

Quelle saatis eile mingi eriti asjaliku allahindluse kataloogi, mõtlen, et tellingi vist üht-teist. Oleks pappi rohkem, saaks päris lahedaid asju sealt. :)
Krdi kiire koguaeg, ma ei salli kiirustamist. Üldse.

Tahaks õudsalt öelda siia lõppu midagi heatujulist ja nii... aga ma ei suuda nii kiiresti midagi välja mõelda. Pealegi räägib raadios just uudiseid, üks jubedam kui teine.


L says:
ütle talle et sulle meeldiks, kui ta sind kuulaks rohkem
et see teeks sulle rõõmu
ehk siis kuulab
ütle et teeb sind seksuaalselt lahkemaks XD
see peaks küll mõjuma :D

Et jah, mida teha, kui mees ei kuula sind üldse. :D Aga nõuanne on täiesti tõsiseltvõetav, mehed. Kui tahate naist, siis noogutage ohtralt, öelge "jajah, kahtlemata, sul on täiesti õigus," ja enne kui arugi saate, langeb naine juba kaela. Ehkki... tänapäeval on mehed nii pagana piprad, et võib ka lihtsalt välja näidata, et huvi on, ja ongi korras. Kui naisel kah huvi on, muidugi. :D
Kui pole, siis hakka noogutama. :D
Tegelikult on vist ikka nii, et kui huvi pole, siis pole. :(
Minu puhul vähemalt. Ma võin tavaliselt paari sekundiga öelda, kas mul mehe vastu mingitki "sellist" huvi on.

Õnneks või kahjuks ei huvitagi ma üldse mehi, nagu näha viimasel ajal. Kui isegi need, keda sõbraks pead, lihtsalt kaovad, kui sind laivis näevad.
Mitu inimest ütlesid, et kui pralle teed, anna teada. Andsin teada, ja nüüd ignoreeritakse lihtsalt. Isegi ei vastata. Ma ei saa aru, mis krdi lollakas trend see on siuke. :S
Väegade solvav. :( Naisi pean niigi koguaeg utsitama, et midagigi toimuks, ma ei teagi, mis siis meestega tegema peaks? Selga võtma ja kohale viima?

Erilise sordi luuser says:
mehed minuvanused ei tule seksi peale ka enam kohale
ma ei teagi, millega siuksed liikuma saab
kraanaga
S says:
XD
vana hea revolver peaks triki ära tegema
Erilise sordi luuser says:
revolver on reedel kahjuks tapperis


Eile Joosep tuli naerdes minu juurde ja ütles, et "Tead, mis telekas just ütles? ... Karilehm!"
XD Kvaliteethuumor.
Kui ma teile nüüd lambist "karilehm" ütlen, ärge siis rõõmustage! :D

Ja dämmit, hoidke pöialt, et mul oleks lõbus seal kontserdil. (Ehkki seal oleks vist viisakas natuke mitte niiväga rõõmus olla. Mälestuskontsert või nii.)

No comments: