Tuesday, November 10, 2009

- Great minds run in great circles -

Kaotaja kiituseks laulan,
sest võitjale lauldakse niigi;
kurva ees kummardan,
löödu ees langetan pea.

Maailmast loobuja loob,
leiab unedes eneseriigi;
tõeluse taluja salajõudu
ja -suurust keegi ei tea.

Kaotaja kiituseks laulan
ja ilmaolija iluks;
põlatu pärgan, ta kõrgele
laubale vajutan suu –

sellele, kes suudab selgust
puuduvast kogu eluks
kerge ja sirgena kanda,
olen ma tuumani truu.

Doris Kareva


--

Peaks teile vist nüüd mainima, et mu läpakas viskas jälle sussid püsti. Aga ei maini. Ja ei küsi enam kelleltki abi ka. Olen parem ilma.
Piltidest on kahju. Ja sellest, et ma pean oma favourites-id kõik uuesti üles leidma millalgi. Mitte küll niipea. Siis, kui miljonäriks saan.

Peaks teile vist sedagi mainima, et ma olen kuri ja külm. Aga küllap saite sellest juba isegi aru. Lumi sadas maha ja millegipärast tundus mulle, et ma jäin sinna alla kuskile. Ma jäin alla. Vaevalt, et ma sealt välja sulan enam, ehkki lumi on tõenäoliselt õhtuks juba kadunud.

Eile käisin üle miljoni aasta siis naistearstil. Tehti lõpuks mullegi Pap-test. Eks järgmisel nädalal saab vastused, kas krabile teeme iga kandi pealt ära. Arvata võib, arstitädi ütles, et "väga kaunis." :D
Mnjah. Mul ikka need seesmised ilud. Paistaks mõni kuskile välja ka.
Veel öeldi mulle, et "sünnitanud naine, mis teie kardate," justkui sünnitand naine ei tohigi midagi enam karta. :D Sünnitamine ei ole ju midagi nii hirmus, see on loogiline. Seevastu igasugused arstlikud värgid on alati hirmsad, eriti kui ämblikuvõrgud antud kandis ilmselt ette juba tulevad.
Osadel naistel olevatki pärast valus veel mingi aeg. Ma kuulun loomulikult sellesse ossa. :/ Aga mul ongi tibatilluke emakas, olin kaks kuud rase, kui arst läbivaatas ja teatas, et mida te endast õige mõtlete, kust te võtate, et rase, emakas on täitsa normaalse suurusega. :D Ei teagi, kui pisike ta mul siis alustades oli.

--

Isadepäev lasteaias möödus üsna valutult, vähemalt pealiskaudsel vaatlusel tundus nii. Aga Joosep arvaski, et see oli isade sünnipäev. Ta oli joonistanud sellise... habetunud onkliga pildi ja kirjutanud sinna juurde, et "issile, Joosep."
:(
Aga ta ise ütles, et seal pildi peal olen hoopis mina. Habemega mina. :D How cute.
Võin ilmselt habemeajamise nüüd ära lõpetada, niikuinii olen paljastatud. :D

Niisiis. Esimene lumi. Talv. Muinasjutuline, räägitakse.
Öak. Minge pekki oma lume ja talvega. Ma tahan suve ja päevitunud inimesi. Ja autosõitu ja sooja tuult ja muusikat. Merd. Või merde, kuidas soovite. :D
(Lingvistiaju lööb ikka aegajalt välja, ekskuse mua.)
Nägin just ükspäev telekast mingit roadtripi videot, niiiiiiiiiiii tahaks.

Lähen täna Laseringi varusid täiendama, olen oma päkapikustaffiga juba täitsa miinustes. Mis teeb omakorda meele rõõmsaks. Ja see ongi nagu ainus valdkond, mis mulle veel mingilgi määral rõõmu teeb. Mitte et see kuidagi kellelegi korda läheks. :D
Võiks ju endale hoopis talvesaapad osta, aga.. see ei tekitaks minus mingeid erilisi emotsioone. Asjad puha.

Tshikid reklaamisid mind natuke üliagaralt, mis tekitas veits ebamugavust, aga elame üle. Pole teiste asi, mida mina teen. :) Isegi nende asi pole, kelle asi tegelikult on. :D Mul on lihtsalt hädasti mingit hobi vaja. Eks ma nüüd, arvutita, pean ilmselt leidmagi midagi muud. Päris cold turkey't ei saa ka teha, see oleks ebaviisakas.

Someone like me says:
kui nad natuke rohkem end kontrolliks, oleks päris hea tiim
aga nagu.... lähemalt loe SIIT!
ja ei mingit linki. siis tekib küll kahtlus, et...
:D
ma ei saa ka neil sabas käia koguaeg ja linke lisada :D
niigi imelik
S says:
XD

--

Jeap. Emalik perfektsionist.
Reedel käis mul siin tööl üks tüüp, kes käib alati just siis, kui mina tööl olen. Ja küsis ükshaaval igasuguseid väikseid jubinaid, nii et ma pidin tast mingi miljon korda mööda käima. Edasi-tagasi, edasi-tagasi. Täiesti nõme oli juba.
Ja täna oli trollis üks tüüp, kes mind jälgis. Üsna varjamatult. Ta oli päris nummi, ehkki veits noor mulle. Aga nagu me teame, ei hoia see mind tagasi, kui huvi on. :D
Mnjah. Krdi mehed. Ega nad ei tule ju rääkima, ei tule.
Kui asi ainult meestest oleneks, siis sureks inimkond sajandi pärast välja.
Agressiivsed naised paljunevadki veel ainult. Nüüdsest alates.

Someone like me says:
ma lähen ka täna varem minema siis, ja poodi
aga ma olen üksi jube närb vaataja
Amrita says:
no pole hullu
sa ju nagunii minu nõuannet ei vajaks - sul on väga väljakujunenud maitse
Someone like me says:
:D
Amrita says:
sa kujuta mind ette kõrval noogutamas
Someone like me says:
:D mul on tavaliselt second opinionit vaja. suuremate asjade puhul
aga eks ma siis üritan sind sinna kujutada
Amrita says:
tavaliselt on sul hea fantaasia - saad hakkama
Someone like me says:
:D ma kardan et ma ei viitsi seal trügida ja lähen lihtsalt minema.
tahaks midagi värvilist
Amrita says:
:D
Someone like me says:
mul on heleroheline jope, ja helesinine sall ja punased kindad. nüüd peaks kollase mütsi sebima, siis ma oleks rahul

--

Ootasin reedel peatuses number 11 bussi, just oli ära läinud ja peas kummitas laul, mis jube sobilik oli hetkesituatsioonis, eriti teatud muudatustega. "Waiting for the one-one in November cold."
See on mu lemmiklugu plaadilt, ma ei teagi täpselt, miks. Spiraallaul. Igakord tekib tunne, et peaks ringiratast keerutama ja siis hakkab kõik keerlema ja kaod ära sinna sisse. Teate küll, nagu filmis, tekib siuke suur must keeris ja asjad lendavad kõik ringi. :D Vajun laulu sisse, muusika imeb endasse. Loo lõppedes on alati pisut imelik olla.

Mõtlesime siin enne, et läheme mu sünnipäevaks Padarit vaatama... eee... ma ei mäletagi enam, kuhu. Kolmapäeval igatahes. Ma oleksin tegelikult tahtnud hoopis Sundjat kuulata, ehkki ma pole Padarit ka kunagi laivis näind. Padar on kuidagi liiga... ma ei tea. Mul ei teki mingisugust uudishimu. :D
Aga. Esiteks on see kolmapäeval. Kamoon. Kolmapäeval. Ma ei ole ju veel NII vana, et peaksin oma sünnipäeva kolmapäeval. Kas üldse ongi nii vanu inimesi olemas? :D
Ja teiseks... inimesed on nii... leiged. Õilis Võrse kaduski sootuks ära, nii et temast ei hakka üldse rääkimagi, aga nagu... ja ilm on ka siuke... muinasjutuline. :D
Meeleolu netu. Tunnistan, et tahaksin hoopis end tekkidesse matta ja mitte kui midagi mõelda ega teha. Ja üldse mitte sellepärast, et ilgelt vanaks saan, vaid seepärast, et mul ei ole mingit põhjust ülestõusmiseks. (sedasama ütleb Jeesus iga jumala hommik, pane tähele. :D)
Tahaks mingit positiivset... asja. :D Midagigi. Mis annaks märku, et ma ei ole loll, et loodan veel üldse.
Who needs reasons when you've got heroin, nagu vana semu Renton mainis.

Ahjaa. Sünnipäevakingiks kingin endale käigu hambaarstile. :D Talk about masochism.
Ja lasteaias tuleb jälle jõululaat, ja ma ei taha sel aastal MITTE KUI MIDAGI neile viia. :( Eks ma kindlasti ju viin ikkagi mingit... töölt mingeid... kummipalle. Throwing some money at the problem. Ma olen liiga väsinud, et ennast kuskile sisse panna. Oleks mul õmblusmasin... Aga pole. Kusjuures, kui mul olekski õmblusmasin, siis ma tõenäoliselt lõhuks selle ära.
:) Kuigi, ma pole ühtki nendest asjadest "ära lõhkunud," nad lähevad täitsa iseseisvalt katki. Mul siuke tehnikavastane aura or something. Aur ei mõju hästi masinatele, vana uudis.

Monella says:
kuidas kulgeb
Monella says:
lund sajab? siin sajab vihma. rõve
Sulan ära kohe says:
kle, üsna nirust kulgeb
aga noh, pole vähemalt seagrippi veel surnd
võtame positiivselt
Monella says:
ma lugesin ka seagripi kohta. õudne värk. lennujaamas olid kirjad igalpool
Monella says:
mis joosep teeb põnnut? mis täna yldse tegid
Sulan ära kohe says:
jap. võiks olla nii et mingi... punane S tekib laubale, kui seagripp on
siis on vähemalt kindel et pole muul ajal
tööl olen
Monella says:
ahjaa ma korrax mõtlesin et sa täna ei ole tööll
Sulan ära kohe says:
ma olen iga jumala päev töll
XD
--

G says:
damn, it seems I'm not Julius Caesar, I can't do more than one thing at once.. or if I do, I screw up
Someone like me says:
what? you ain't Julius?! shit. why the hell am i talking to you then?
G says:
:D
very nice
ok, I'm going to bed
Someone like me says:
:D ok, Julius
good night
G says:
and you keep talking to all those political leaders
Someone like me says:
:D i will. someone's gotta take some action
G says:
:D yeah, and who else if not you
Someone like me says:
of course

--

a says:
ja siis me läksime pärast temapoole
ja mõned asjad tundusid mulle kahtlased
Sulan ära kohe says:
haha. see kõlas nii totralt praegu. tal olid puust munad
a says:
hahhaha LMAO XD ma purtsatasin praegu

--

Moon Willow says:
-So... you're a just another "naked skin" guy...
-Ha! and what gave you the idea I was different... come on! I have a reputation to keep here
Someone like me says:
:D tal on vähemalt huumorimeel omal kohal
kuskil teki all
XD

--

Someone like me says:
hommikul kui kodust tulema hakkasime, siis tuli üks onkel vastu oma väikse koeraga. koeral oli vest seljas. joosepile meeldis ta. läksime siis edasi ukse poole, trepist alla ja jope arvas kõva häälega, et "see koer arvas, et ma olen üks suur kont. silmadega kont."
Someone like me says:
ja siis jõudsime õue ja jope vaatas lumist maad ja avaldas arvamust et "varsti hakkab jäätist tulema."
täitsa loogiline asjade käik.

--

Riina says:
olen lilla :D
Olen lilla, astu läbi, teeme õlled XD says:
XD meeldiv tutvuda


Tegelt oli see fraas mingist filmist, kus muu aruka seas õpetati, kuidas käituda või mida öelda, kui oled äsja oma homoseksuaalsuse avastanud. :D Ja meenus, muide, kuidas me Joosepi isaga lugesime mingit iidset seksuaalkasvatuse õpikut, kus kasutati homode kohta sõna "urning." :D
Seal oli ka palju muud otstarbekat, mida ma siinkohal ümberkirjeldama ei hakka. Silm on väsind, pean koju nutma minema. Ahjaa, ja Kaupsist lähen ka läbi. Või misiganes selle maja nimi on.

"Let there be love," laulab Oasis raadios. Yeah, sure.
Seda ma nüüd küll enam ei loodagi.
"Love because it's the only true adventure in life," ütles mu fortune cookie facebookis.
Ma hakkan tapeetinimeseks, sorry. Ei taha teile enam oma südant näidata.

10 comments:

Unknown said...

Ära ütle, et elu on inetu, halb,
oma koormat et kanda ei jõua.
Ole uhke ja sirge sa saatuse all,
ära iialgi kergemat nõua.

Varja maailma eest oma pisaraid,
naeru selle eest kõigiga jaga.
Pea meeles, et alati õnnemaid
leidub muremerede taga.

Ära kadesta naabrite varandust,
vaeseid iial ei tülita vargad.
Hoia puhtana enese armastust,
hoia sõnu, mis siirad ja hardad.

Ära ütle, kui hommik on ududes
et päikest Sa enam ei oota.
Vaata ringi – nii palju on ilusat ees,
tuleb uskuda ainult ning loota.

Ära kuuluta tundmusi tuultele,
kergel käel ära südameid loobi.
Hoia mõistmist ja hellust ka muudele,
sest tagasi põrkuvad hoobid.

Ära ütle, et elu on inetu, halb
et väsinud oled ta vaevast.
Püüa alati aimata pilvede all
sinist lapikest heledast taevast!

Unknown said...

Pakun, et see on samuti Kareva luuletus...
Minu viis Sulle öelda- cheer up! On inimesi, kes Sinust hoolivad...Maailm pole üldse nii kole, külm ja masendav koht, nagu ta mõnikord tundub olevat:)

BM said...

mind hammustas lutikas täpselt silma kohalt. see on minu viis öelda et mõnel läheb VEEL sitemini :D

wonderwoman said...

:D Ma ei arvagi, et maailm nii hirmus koht on. Lihtsalt väss olen sellest, et minu pihta mingeid häid asju ei plärtsata. Eelmine hea asi plärtsatas 2005 märtsis! Ilgelt pikk vahe on nagu tekkinud või nii.
Aaah, tegelt oli siin vahepeal ikka ka ilusaid hetki. :) Esimese mai algus oli näiteks... üllatav. =) Siis pidin end üleni ümberhäälestama.

Tahaks mängida ka, kurask. :)

Unknown said...

Jep, jälle mõistan Sind. Eks mul endal ka suht sama olukord praegu... Jube tüdimus on kõigest (esialgu õnneks mitte veel kõigist). Lihtsalt üritan end (ja Sind kaa) veenda selles, et varsti läheb kõik paremaks. Lihtsalt PEAB minema! Ok, see võib vabalt olla iseenda petmine, aga ilma selle mõtteta on liiga kurb, külm ja kõle...

wonderwoman said...

Küll lähebki. Mis värvi sul ujumisriided järgmiseks aastaks plaanitud on? Ma tahaks nüüd vist punaseid. Või ehk siukseid... vikerkaarevärvilisi. :D
Peame hakkama juba plaane tegema. :D Ja kuhu me järgmisel aastal roadtripile läheme?

Unknown said...

Sellel aastal mina ei saanudki ju roadtripile teiega:( Ujumisriideid pole sada aastat ostnud juba (ok, kui need välja jätta, millega trennis käin). Aga punane kõlab küll hästi:D Ühest mõnusast roadtripist ei ütleks kunagi ära. Isegi praegu. Väga hea meelega läheks sõidaks mööda Eestit natukene ringi ja peatuks kuskil mõnusas sauna ja kaminaga majakeses... :D

Margit said...

Aga võtaks siis midagi plaani... ega minul ka praegu ühegi roadtripi vastu midagi oleks... kuigi jah suht raske on seda minu kalendrisse mahutada... :D

Ja muide... muinasjutud juhtuvad... kõik nendest ei ole lihtsalt õnneliku lõpuga... :P

wonderwoman said...

On ikka, sa pole lihtsalt veel lõpuni jõudnud. ;)

Ma tahaks kaminat ja sauna ja järvesilma, kuhu paljalt sisse plartsatada. :)
Aga lepin ka niisama mõne kuuma kutiga, kes mind kuskil tagaistmel pisut kargutaks. :D

Unknown said...

HBC tegutseb jälle?:D
Mulle sobiks väga-väga ideaalselt see kamin-saun-paljalt-järve teema!!!:D Tagaistme variant ei sobiks...Vähemalt veel mitte...