Tuesday, November 17, 2009

Afterparty

Hei. Kuidas kube kärab? :)
Mul ema just helistas ja teatas, et läheb töölt ära, tal hakkas halb. :S Deem. Noh... loodame, et ta helistab siis hiljem ja ütleb, et lõi varba ära või midagi. Ta on mu isa moodi, külvab alati meeletult paanikat ja segadust. :)
Ehkki... alles oli see, kui tädike vastasmajas tegi akna lahti ja mina millegipärast arvasin kohe, et ta hüppab alla. XD Ma olen üleüldse veits õudne. Aga vahel tekivad sellised... seletamatud hirmud.
Isa helistas eile, soovis mulle õnne sünnipäevaks ja siis küsis mult kohe sama hingetõmbega, et kuidas need seagripi tundemärgid nüüd olidki. Väike õde köhib. :( Aga äärmiselt tüüpiline mu isale kohe seagrippi kahtlustada.

Joosep on terve, eile vaatasime poole ööni seda muuseumifilmi, ma luban tal üleval olla, kui hea film tuleb. Või noh.. selline, mis fantaasiale hästi mõjub. Apocalyptot ja Paani labürinti mäletab ta mõlemat siiani. :)
Seal filmis oli püramiid, mil oli iga külje keskel selline sile ala ja Joosep siis küsis mu käest, et misasi see ülekäigu moodi asi on, kus liumägi ka on? :)

Täna tööl selgus, et boss on ka haigeks jäänud, seega pakkusin välja, et võin teda asendada homme. Mis mul seal kodus ikka vahtida. Joosep ka terve, las siis mängib lasteaias, ema on nädala lõpupoole kodus, siis ehk jätan ta reedeks koju või midagi. Või võtan tööle kaasa, mangub teine juba tükk aega. :) Ehkki siin on tal õõõõuuudsalt igav. :D

Ma käis ka vahepeal haiglas ära ja see, kuidas ta kogu värki kirjeldas, oli nagu ülikoomiline. :D Minnes kurtis, et kõik kohad valutavad, välja arvatud mandlid. XD
Seal olid peale oppi istunud ümber teleka õhtul, kõik ülejäänud olid mehed olnud, ja kõigil ninaopid, nii et kõigil olid marlist verised "suukorvid" ees. :D Teibiga kinni näos. Kõigil olid ühesugused triibulised liiga väiksed pidzhaamad seljas ja keegi ei vaadanud kellelegi otsa. :D Nagu õudusfilm, kas te ei leia. :D Hihii. Ma kujutan ette, kui raske mul oleks sellises situatsioonis vaikne olla, isegi peale kurguoppi, mul on vajadus rääkima hakata, et teistel enam nii ebamugav ei oleks. :D Sestap olen ma superkülaline pidudel, kus keegi kedagi ei tunne. :D Poole tunniga olen ma juba kõik ühiseks rindeks moondanud. :D

Näe, peoinffi ka. www.alkoinfo.ee
Punkte kokku 0 - 7
On vähetõenäoline, et Sinu praegused joomisharjumused Sulle märkmisväärset kahju võiksid teha.

XD Deem. Ma pean end parandama. Täna lähen ja... oh, ma olen ju homme tööl. Noh... joon siis reedel. Eelmisel laupäeval mõtlesin, et ostan mõne siidri ja tähistan vaikselt oma sünnipäeva, aga unustasin siidri osta. :D Jõin siis oma kolm viimast lonksu Jägermeistrit ära. Mäletate, millal ma ostsin selle...? Ma ka ei mäleta. Igatahes nüüd sai otsa.
Tegelikult jube tobe, et ma tunnen end tobedalt, sest joon nii vähe. XD Täiesti valed väärtushinnangud või mis. :D Maailm kisub ikka pekki, teate küll ja nii edasi. :)

Sõin siis joomise asemel, et väga mannetu poleks seal üksi istuda. :D Nüüd olen nagu aam jälle. Shiet. Aga noh... kes mind ikka niiväga vahib.
Vaadake parem ilusaid naisi. :)



Amrita says:
me sel aastal tööl üksteisele jõulukingitust ei tee, tavaliselt oleme teinud 50 kroonised loosipakid. Sel aastal otsustasime koguda raha ema ja lapse varjupaigale..
Amrita says:
igaüks paneb vähemalt 50 krooni (võib ka rohkem)..
Sulan ära kohe says:
aww. väga armas :)
Amrita says:
helistasime sinna ja see juhataja oli nii liigutatud. Lubas välja mõelda mida neil kõige rohkem vaja läheks..

Ilgelt normaalne idee. :) Võtke shnitti.
Eks ma kirjutan siis homme jälle miskit... Ja kas pole mõnus ilm juba tükk aega? :) Siuke soe ja tuulevaikne ja maapind on kuiv, ei pea ettevaatlikult käima. Ma ei salli seda, kui ma pean ettevaatlikult käima. :D
Lähen täna postkontorist läbi, saadan veel paar pakki ära. :) Ja musapoest, sest ma jõudsin ühe paki sisu juba ära kinkida. :D Oma isale tuleb alati omaenese sünnipäeva puhul midagi kinkida, kas te ei leia. :D Ja ehk vaatan kaupsist saabast och mütsi. Ehkki ma pole veel otsustanud, kas ma tahan ilusat saabast, ehk siis sellist, milles ehk keegi mulle tähelepanu ka pööraks, või tahan ma sellist, mis mind naerma ajaks (nägin just helerohelisi, karvaseid saapaid XD ) või sellist, millega oleks soe ja pikali ei kukuks. :D
Küll oleks tore, kui kõik kolm omadust saaks kuidagi ühte pressida. :) Kuigi ühe saapaga oleks vist üsna raske liikuda.
Müts peab olema nokaga, siis ei pea vihma puhul vihmavarju kaasas tassima. Ja lumi ei kleepu päris näkku. Teisi kriteeriume pole. Või noh... on sama kriteerium, mis meeste puhul. Kui näen, siis tean. :D
Hordide seast leian ühe, kes südame seisma paneb. Saaks nüüd kuidagi oma haaret vägivaldselt väheke laiemaks sikutada, siis leiaks siva mõne uue, kes meeldiks ja kellele mina kah meeldiks, krt. Enne kui mu magamistoa lagi õpibki ta nime ütlema. Padjad vist juba oskavad, miks ma muidu teda koguaeg unes näen. XD

Ahjaa, ja mu soovitus talviseks nahahoolduseks neile, ks kipuvad ka ära kuivama. Kasutage päevitusjärgset kreemi. :) Mitmes võtmes mõnus, meenutab suve, lõhnab vastavalt ja niisutab ka. Mul need spets niisutavad kreemid ei niisuta üldse. XD Peale tapeetinimese olen ma ka vakstuinimene. :D
Palju õnne mulle. :D Woohoo!

No comments: