Saturday, July 18, 2009

Roadtrip to... er... hmm... :D

Hahahahaaa, kui te vaid teaks. Väga lõbus oli ja pulli sai, ja enamus asju läksid vihinal pekki nagu ikka. :) Aga polnud hullu, sest mõnes mõttes oligi nagu... kergendus. Nüüd saan siis lootuse ettevaatlikult teeveerele maha panna ja edasi minna. :) Võib jälle kepsutada, ei pea ettevaatlikult käima.
Kahju on ka. Liiga palju, et sellest üldse rääkidagi. :)

Kõige lõbusam oli Peipsis ujumine, kõige toredam oli see, et ei pidanudki kuskile jõudma, kui see ühtlasi ilmvõimatuks osutus, ja kõige rabavam oli see, et... teate, mõni ime, et mul üldse ei vea elus... kogu mu mitme kaitseingli võhm kulub selle peale, et mind üldse elus hoida. :) Täiega... hakkasin isegi mõtlema, et kui palju kordi võib niisuguseid asju juhtuda, enne kui õnn otsa saab. Mõni ime, et eraelu jaoks lihtsalt ei jatku.
Ehk siis peaksime taas kord surnud olema kogu seltskonnaga.

Ma räägin sellest kõigest hiljem pikemalt, praegu on kell kolm öösel ja peaks vist natuke magama ka. :) Ehkki ma olen veidi... elevil. :D

Ja ma nägin kuuteteist (!) kurge. :D Hahaha. :D Ma oleks juba päris mures tead, hakkaks edaspidi ainult ristisjalu ringi hüplema :D , aga õnneks on see ainus tüüp, kelle vastu mul huvi oleks, fantoom. :D Nii et no problemo.

No comments: