Sunday, July 12, 2009

Go-Go-Go (Msni-eri)

Seda blogi alustasin 6ndal juulil. Täna siis lõpetasin. XD


Thunder Horse ütles kell (14:39):
ma lähen vist m****iga road tripile
sepe võtan ka kaasa
tahaks küll natuke idikat mängida, ja uue inimesega on see nii kerge :)
siis ei oota ta minult mingit tõsist olemist
Thunder Horse ütles kell (14:41):
tahaks minna kuskile suvalisse järve skinnydippingule
ja lollitada
liiga lühikese seelikuga kuskil võõras kohas ringi patseerida
silla peal istuda ja saiakest süüa ja jalgu kõigutada
vaba olla
ju nõu

--

Ma olen varem ka rääkinud sellest, et uute tuttavatega saad end uuesti leiutada ja see on nii kosutav. Saad kogu vana jama maha panna ja olla jälle lahe ja lõbus. :) Nad ei tea kogu seda valu ja tõsidust, mis su sees kuskil (olnud) on, nad ei oota midagi. See on nii mõnus, kui ma mõistlik ei pea olema. XD

--

Thunder Horse ütleb:
i have two gangsta names already
given by joe
pahaloom and kurilõug XD
--

Thunder Horse ütleb:
what are you doing on wednesday
let's go to old town. i have no money either, let's justwalk around and act normal
G ütleb:
yep, lets go
though i'm not sure if i have anything normal to wear if we go to town :D
Thunder Horse ütleb:
then wear something not normal and we'll act like idiots XD

--

Thunder Horse ütleb:
siis poleks hommikul rongis igav ka
kui ilus ilm tulemas on, ja sa vaba, siis anna teada
Päikesekiir- ütleb:
siiani on mul vedanud ja olen autoga saanud..
ja ma ei teagi, millal uuesti läheme sinna
aga annan teada
kui on autoga minek, siis ehk annaks teid ka sinna peale toppida...te ei võta ju eriti palju ruumi
Thunder Horse ütleb:
:D no mul on üsna volüümikas persik
Päikesekiir- ütleb:
selle võime siis katusele või pagassi panna
Thunder Horse ütleb:
XD
jah, kruvime lahti

--

Boss helistas, küsis, et miks ma üldse puhkusest ei räägi. :D Tahtis mind selleks nädalaks koju saata, aga sel nädalal sajab ju vihma, mis ma seal kodus ikka vahin. Võtsin järgmise nädalalõpu täitsa vabaks, siis saame Joosepiga minna mööda Eestit rallima. :) Mitte küll pikalt, aga siiski. Oleks auto, ma vist tahakski nii elada, sõidaks ringi koguaeg ja magaks telgis. Joosep jumaldaks sellist eluviisi, ta ei ole üldse mingi vinguja. :)
Igatahes hoidsin ülejäänud variandid lahtised, mul on talvel vabade päevadega palju rohkem teha, siis kui Joosep haigeks hakkab jälle jääma. Siis ei ole mul nii süümekad vaba päeva küsida ka, kui puhkust võtta jäi. :)
Pealegi... ehk tuleb veel mingeid eriti soojasid päikselisi päevi, siis oleks hea, kui mõni vaba päev saada. :) Kusjuures, boss ütles, et "jaah, eks ma isegi ei tahaks siin päiksepaistelisel päeval istuda, aga mis teha, tuleb arvestada sellega."
Nagu... ise elab! krdi rannas. :D
Mis tal viga see paar päeva siis tööl olla. Muul ajal ju muudkui värske õhk ja muru varba all. Mitte narkarid akna all räuskamas.

--

Thunder Horse ütleb:
mul horoskoobid kõik räägivad et ma juulikuus leian "tõelise" armastuse
10ndal juulil kästi välja minna, et siis leiab omale mehe
täitsa huvi pärast peaks minema XD
eks näis, kes end siis pakkuma tuleks
sinihabe ja seitse pöialpoissi
proovin siin sepel juukseid lõigata, aga ta keerutab nii meeletult ringi et täitsa võimatu on
Amrita ütleb:
:D vaata, et kõrva ära ei lõika
Thunder Horse ütleb:
kisub juba napakaks :D aga noh... ma olen tal alati täitsa suvaliselt lõigand
ma ei lõikagi nagu juukseid, ainult salke
kõik eri pikkusega
kõige parema soengu saaks talle kui ta pea alaspidi ripuks

--

Täna on siis lõpuks kümnes, teel tööle ei näinud küll ühtki tõelist armastust kuskil vedelemas, ehk siis kojuminnes. XD Haha, ja selle seitsme pöialpoisinaljale lisaks veel, et just vaatasin kalendrist, et seitsmevennapäev on. XD Äkki ma leian omale seitse meest, vennad. Siis oleks küll tore... ma paneks nad kohe kodutöid tegema. :D Ehh... siis nad oleks ju pigem nagu alluvad. Hea küll... teeme nii, et saada need seitse venda siia, ja siis ma vahetan nad kellegi teise vastu lihtsalt. Ma võin kodutööd ise ka ära teha, kui õige mees on. :) Kes mind rõõmsana oskab hoida. :D

--


Thunder Horse ütleb:
my mom just said she's NOT at home tomorrow
like... she said she was
so she could babysit joe
Thunder Horse ütleb:
and my boss just called today and asked how about joe, and i said, nooo, don't worry, my mom's with him
now it totally looks like i lied :(
G ütleb:
yeah, that's also crap
Thunder Horse ütleb:
but yeah... now i have no choice but to take him with
crap
i just hope bosses won't be dropping by :D
G ütleb:
life is made of craps
Thunder Horse ütleb:
XD
not crap, but craps
so it has cracks
it's possible to break through
(bbc voice) but what is on the other side of crap? nobody knows
perhaps shit
G ütleb:
yeah, being positive again :D
Thunder Horse ütleb:
:D

--

G ütleb:
i want to kill somebody
Thunder Horse ütleb:
i don't :D
but i would
if i had to, i would
G ütleb:
i'd kill my ex and then kill myself, like romeo and juliet :D
Thunder Horse ütleb:
why couldn't you just kill him and then stop :D
then we could still go out
:D unless you get arrested, ofcourse
G ütleb:
we'll go out and then i'll commit that
Thunder Horse ütleb:
oh. okay then XD
G ütleb:
XD

--


G ütleb:
and looking for some blonde chick 1.90
60-90-60
Thunder Horse ütleb:
yeah XD 190 would be excellent
Thunder Horse ütleb:
and isn't that supposed to be 90-60-90?
G ütleb:
ahahahaa XD yeah 90-60-90.. i didn't notice i wrote it all wrong
Thunder Horse ütleb:
60-90-60 would be kinda interesting-looking though

--


Today's fortune: It is absurd to divide people into good and bad. People are either charming or tedious.

And then there are some that are beyond words. :)

--

Thunder Horse ütleb:
they are all so... dry and businesslike there
and then i run in with :Ds and XDs
and my weird words
and all of my millions of boiling emotions
all the rest are kinda... estonians there
stone faced and quiet
nobody comes out running and yells woohoo and jippiii
but me XD

--


Thunder Horse ütleb:
krt, trani on nagu seks, ausalt
võimatu vaadata
Totally gone... ütleb:
:D
Thunder Horse ütleb:
ma teengi nii. panen ta blogisse ja siis panen jälle kui seksi saan ükskord
XD
ehkki kes seda siis enam mäletab :D
siis on juba internet hävinud ja viimased kolletunud inimluud paksu tolmukorra all





Nüüd siis teate. Et enam te seda lugu siit ei kuule. :D
Seega seivige endale igalepool, sest see on super.

--


Thunder Horse ütleb:
suitsujuustu tahaks
Totally gone... ütleb:
me täna ostsime... :P
Thunder Horse ütleb:
uuuu
mine ja söö siis
kui suu täis oled pannud, siis ütle
siis ma helistan sulle XD
Totally gone... ütleb:
:DD
vähemalt ei olnud jälle öösel kell 2
kuigi ema tuleb mulle varsti jälle ütlema, et õpi naerma...


(Ta väidab, et ma ajavat teda pidevalt nii hirmsasti naerma, et tal on padi arvuti kõrvale valmis pandud, kuhu naiseliku hõbekellukesenaeru summutamiseks viskuda, kui ma mingi idotsimi olen jälle maha pannud. :D)

Ja Õilis Võrse on minuga sünkroonselt teiselpool maailma kellestki natuke huvitet.


Thunder Horse ütleb:
mul ei ole mingeid probleeme, mul on kõik ookaa :D
nii et räägi
K ütleb:
räägingi just
küsida pole mul midagi
ja sorro
ma olen joobes
Thunder Horse ütleb:
zorro XD

--

Thunder Horse ütleb:
ei, ma arvan endiselt, et midagi on küll. aga ma ei tea, mida XD
ma ütlen, roosa udu
K ütleb:
ma sulle teen
roosat udu
Thunder Horse ütleb:
mul polegi midagi sellist enne olnud
et nagu.... linnud laulavad ja..
K ütleb:
laulavad laulavad
tegelt
mul ei laula siin midagi
Thunder Horse ütleb:
ja ma ei mõtle üldse midagi paha
kõik on väga tore ja ilus ja ... roosa udu
K ütleb:
mul on siin lihtsalt kerge vaimustus
K ütleb:
kõikemattev vaimustus
selline
kerge
Thunder Horse ütleb:
XD

--


Thunder Horse ütleb:
making my mood swing a bit
but mostly it's just my own fears
gotta like orkut though
i have that fortune that says the biggest mistake to make is to live in constant fear of making a mistake
G ütleb:
:) that's really a good sentence
Thunder Horse ütleb:
so... i'll just push through, so what if i make myself look like a fool
well, they had some stupid grammar-wonder, i just said it more normally XD
G ütleb:
you know.. i've gone through both ways.. the one was - i didn't act at all with a guy.. and he didn't act, so nothing came out.. and there was another way, when i decided i'd start act myself.. and still nothing came out so now.. i'll just live on my own.. and you have to try, cause there's nothing to lose
Thunder Horse ütleb:
you know... i'm actually quite... like joe's dad said, i have many people living inside me
so... i'll just be me
it's confusing enough XD
if i started acting too, then it'd be impossible to make any heads or tails about it at all :D

--

Thunder Horse ütleb:
yeah. i've just never felt such..
like.. pure feeling
not even like... it's like.. floating above my head XD peace
G ütleb:
so, you're not thinking about dirty sex?
Thunder Horse ütleb:
i am, but it's not like.. dirty :D
G ütleb:
XD
Thunder Horse ütleb:
everything's allowed ;)
G ütleb:
hahaa

--


Thunder Horse says:
väike õde on praegu siin, ta on nii naljakas
Thunder Horse says:
käis esinemas kuskil ja siuke valge linane kleit on, nagu öösärk
Thunder Horse says:
ja patsid, punase paelaga kinni
Thunder Horse says:
ja ta ise on niiiiiii blond
Thunder Horse says:
ja punased kingad
Thunder Horse says:
vahetab riideid siin, vehib nendega, üritab toolile panna, et ära ei kortsuks
Thunder Horse says:
ise jube asjalik =)

--

Thunder Horse says:
deem, mulle läheb queen viimasel ajal jube hästi peale
Thunder Horse says:
breakthru
Thunder Horse says:
(Y)
Thunder Horse says:
tööd pole üldse
Thunder Horse says:
või noh, nati on, aga ma teen selle liiga kiiresti ära :D
Thunder Horse says:
ilgelt rõve ilm on, vihma sajab ja jube tuul
Thunder Horse says:
aga soe on üsna. :D
Thunder Horse says:
kõik muudkui räägivad et külm, aga ei ole ju, krt. pagana külmavaresed
Thunder Horse says:
ma leidsin kapist ühe pluusi, mida tuleb nüüd hakatagi kandma
hommikul kõik mehed vaatasid
hell dekoltee on ka XD puusani XD
Thunder Horse says:
aga pika varrukaga, nii et ainult jahedatel päevadel saab käia sellega
hästi roheline.oleks mul siuke punane ka, ma oleks kuu aja pärast abielus XD
Thunder Horse says:
ja kes see on, kes george michaeli "never gonna dance again" või misiganes selle laulu nimi oli, kaverit teeb, siuke rockbänd?
Thunder Horse says:
ilgelt lahe, praegu on raadiost
K says:
ei tea, ei oska öelda
Thunder Horse says:
noh... ega ma ei küsinudki tegelt
Thunder Horse says:
:D
K says:
ma tean :)
K says:
ma lihtsalt tahtsin märku anda et olen ikka olemas
Thunder Horse says:
XD väga kena sinust
K says:
jap
K says:
selline ma olengi
K says:
kena
K says:
väga
Thunder Horse says:
:) noh, hea, et isegi aru saad
K says:
saan
K says:
ja lisaks kõigele
K says:
olen ma veel ka tagasihoidlik
Thunder Horse says:
XD

--

Thunder Horse says:
tead et astrid lindgren on sündinud 14 november
Thunder Horse says:
mul sõbrants ütles kunagi et ma olen nagu astrid lindgren :D
Thunder Horse says:
kas sa vendasid lõvisüdameid oled lugenud?
Thunder Horse says:
super
Thunder Horse says:
või röövlitütar ronja
Thunder Horse says:
ronjat peakski hakkama sepele lugema
Thunder Horse says:
või krt, ehk on liiga raske. ehk peaks pipi võtma enne
Thunder Horse says:
ta laseb mul kolm lõiku lugeda ja siis hakkab vahele rääkima :) ja tahab et ma loeks suvaliselt raamatust, läbisegi
Thunder Horse says:
naljakas, kuidas inimene funktsib. mul on täiega kõik kaitsevärgindused peale läinud. ma vean kihla, et kui mind praegu kiviga visata, siis tulevad kuskilt nabaaugust mingid laserkiired ja hävitavad selle, enne kui minuni jõuab
Thunder Horse says:
mul on täitsa lõbus isegi. siukse kaitsereaktsioonina :D ma ise saan aru, mis teeb selle veits tobedaks

--

Thunder Horse says:
keerad mulle selja, ma keeran kaks korda vastu
Thunder Horse says:
ja olengi jälle näoga XD

--

Thunder Horse ütleb:
ostsin jälle puuvilju igasuguseid täna.
mul on see jama, et mul saab villand. ei saa süüa ühemaitselist asja kaua
siis tahan mingit muud asja
ma ei suudaks never olla sel supidieedil, mis ema. mul muidu ema tegi seda suppi jälle
see tomatiga, milles üldse kaloreid pole :D
Thunder Horse ütleb:
aga ma ei suuda seda süüa niimoodi... mitu korda päevas
see on liiga ühesugune, liiga üks tekstuur, vahepeal pean sööma mingit muudmoodi asja ju ka, jumal küll :D
sinki söön ka XD see on nii hea
täna just käisin ja ostsin ühe käntsaka jälle
sepe on hell kohukesefänn
hahaha, tead mis ma veel ostsin
jägermeistri XD
nüüd on jälle paar kuud mureta
mõtlesin et osa panen plaskusse ja võtan su juurde kaasa
ma pohmelli ei taha, ega palju süüa :D sest ma pean vormis olema, ja üritama asju mäletada
juhuks kui lapselapsed küsivad XD
Totally gone... ütleb:
:D
muide mul on pisangi järgi... sünnipäevast...
Thunder Horse ütleb:
(Y)
Totally gone... ütleb:
me võime ju nii teha, et meie sepega istume ees... ja sina oled pudelitega tagaistmel...
Thunder Horse ütleb:
:D väga hea idee
ma istun taga pagassis
ja lällan
jalad ripuvad tee kohal
saan kaanega piki pead aegajalt
XD
mul just meenus kuidas kunagi üks sõps end täis kusi ja siis juht keeldus teda autosse laskmast, ja siis sõitsime maruaeglaselt, jummala juua täis ja end täiskusnud kutt siruli kapotil
Totally gone... ütleb:
:D


--

Thunder Horse ütleb:
ja pärast olen trimmis nagu vana mees (no.. see oli nüüd küll vale sõna vales kohas) ja siis ta ütleb et shiet, mulle just meeldisid niiiiii õudsalt need rippuvad kohad su puusal
:D
ja ma täpsustan: mu rinnad siis?
XD Horror

--

Thunder Horse ütleb:
kurat, tshekiseda
Today's fortune: If you're never scared or embarrassed or hurt, it means you never take any chances
see küll hästi ei kõla
ei tea, mis siis nüüd juhtub... et ma scared, embarrassed või hurt peaks olema
Thunder Horse ütleb:
hakkan siis hurdaks

--

Thunder Horse ütleb:
noaga enne ju uurid ka ikka
mitte noaga, vaid no aga
ära noaga uuri XD

--

K says:
discovery pealt käib how do they do it
jäätist tehakse
Thunder Horse says:
jäätist kindlasti sõtkutakse ka tegelt jalgadega :D iuuu, mõtle kui olekski, ma ei sööks enam iialgi seda :D
K says:
ei usu
aga ma nägin ainult lõppu
kus pika lindi peal topsides jäätistele shokolaadipuru peale puistati
maitsev vaatepilt oli
Thunder Horse says:
:D
ma tahaks miskit soolast hoopis
higi :D
K says:
ma tahaks midagi külma
külma higi
Thunder Horse says:
XD jap
hirmuhigi
sadistlikud maitseelamused
saatest how to cook with a scorpio
K says:
või how to be cooked
by a scorpio
Thunder Horse says:
:D jah
naked sweaty and scared to death
K says:
jammi
Thunder Horse says:
XD

--

Thunder Horse says:
nagu me õega kunagi rääkisime
Thunder Horse says:
et naised mõtlevad nii palju, kõike üle täiega, et mingi... mees istub ja mõtleb et mida nüüd öelda ja teeb suitsu ja naine arvab igast asju juba ja läheb järjest rohkem üleparda oma ideedega ja lõpuks saab närvivapustuse XD
Thunder Horse says:
ja siis mees ütleb et ..... "noh... hea küll" XD
naine lamab juba laua all ja kõõksub ja ajab vahtu välja

--


http://saamatu.blogspot.com/2005/07/jri-mtleb-ja-mari-mtleb.html

Samal teemal, igaks juhuks kopin siia ka:


Spetsialistide väitel sarnaneb mehe mõtteviis naise omaga veel vähem kui kassi maailmavaade kanaarilinnu moraalikoodeksiga.

Autos istuvad Jüri (roolis) ja Mari (tema kõrval): "Kas sa mäletad, kõutsikene, et me tutvusime täpselt 6 kuud tagasi?" "Tõesti või?" Autos valisteb vaikus. Jüri ja Mari alustavad mõtlemist...

Mari: "Ta nägu läks nii tõsiseks... Ta vist arvab, et ma ei öelnud seda niisama, vaid mingi tagamõttega. Et juba 6 kuud koos, et äkki ma tahtsin vihjata, et kerge romaani aeg hakkab läbi saama. Oi, mida ma küll teen, kui ta praegu peaks auto kinni ja paluks mind endale naiseks? Tal ongi sihuke nägu, et otsib vist õigeid sõnu... Ma ju ei teagi kohe, kas ma ikka olen nii otsustavaks sammuks valmis... Ootaks veel veidike?"

Jüri: "6 kuud, ära sa ütle, kuidas aeg lendab... Nojah, see oli ju mais, täpselt pärast auto tehnoülevaatust. Tuleb välja, et ma pole tervelt 6 kuud õli vahetanud. Tuleb homme autoteenindusest läbi sõita..."

Mari: "Oi, ma pole vist ikka veel selleks valmis! Mida ma tast tegelikult tean? Oleme sageli koos, magame, teame teineteise sõpru. Aga kas meie vahel on ikka seda hingelist soojust ja lähedust ja usaldust, mida on vaja pere loomiseks?"

Jüri: "Peab laskma neil ukses oleva mõlgi kah ära parandada ja paar vidinat ära vahetada. Palju see küll kõik maksma läheb? Rahakott on pärast puhkust tühi mis tühi..."


Mari: "Issand jumal, kui loll ma olin, et seda ütlesin, mõtleb veel, et ma ta vabaduse kallale kipun... Kah mul varandus, selliseid nagu tema saab heal turupäeval terve pundi 5 krooni eest! Egoist selline, vaata, kui ükskõigsel istub!"

Jüri: "Lööks kõigele käega ja muretseks hoopis uue auto? Oleks küll kõrvuni võlgades, aga poleks vaja selle loksu remondiks pappi välja käia. Selle aga sokutaks naabri-Vollile..."

Mehe ja naise vaheline suhtlemine on üldse üks traagiline probleem. Mehele näib vahel, et ta ei suuda taibata, millest kallis küljeluu hetkel mõtleb. Teadlased märkasid juba ammu, et mehel puudub terav vajadus avaldada oma arvamust valjusti. Naine toob aga ühes minutis kuuldavale kaks korda rohkem sõnu kui mees.

* On levinud arvamus, et mees püüab oma mõistust varjata vaikides, naine aga vastupidi - rääkides. Enamik naisi on aga veendunud, et teavad ka siis, kui mees ainult vaikides nohiseb, millest, kaua ja miks ta mõtleb.

* Mehe jutt on monoloog, kahe meesolendi vahel leiab aga aset dialoog. Naiste vahel toimub kaks monoloogi üheaegselt.

* Teadlaste väitel eristab mees halvemini intonatsiooni varjundeid, talle jõuavad paremini kohale sõnad. Naine kasutab aga vestluses žeste, intonatsiooni ja miimikat.

----------------------------------------------
SL Õhtuleht Laupäev, 26. märts 2005

--

Kas pole tõsi. Just nii ongi. Teine liik. Kui nad nii krdi seksikad poleks, oleks naised nad juba ammu maha löönd. =)
Õilis Võrse vaidles, et pole teine liik, et ehk on sarnasemad kui arvata võiks. Aga ise ei saa ta minust üldse aru, ehkki ma olen talle rääkinud küll. Aga see, kui tema asju teisiti näeb, ei muuda ju minu jaoks ikkagi midagi. Mul on ikka just needsamad tobedad kompleksid, mis teha. :( Hea meelega viskaks need kuskile hunnikusse ja oleks järsku julge ja enesekindel, aga... seda oskan ma alles hiljem teha.
Tead küll... youth is wasted on the young.

--

G says:
ok, see you soon then,you're atwork till 17, or coming back at 17?
Thunder Horse says:
i'll be home at 17 and some minutes
Thunder Horse says:
XD like... very few minutes
G says:
ok :) no hurry, dont worry
Thunder Horse says:
not like... i'll be home at 17 and 86 minutes
G says:
:D

--

Blong on Portugalis.

Thunder Horse says:
haha, postimees käis just, mingi noor
nuusutas mind XD
seisis mu kõrval ja tõmbas ninaga, kuulda oli kohe :D
päris armas siuke, pisike blond, kutsikalik
ta on varemgi käind
ütles mulle "head nädalavahetust teile" =)
Z´a says:
:D awww
siin blonde poisse pole :(
Thunder Horse says:
seepärast mind seal polegi

--

Totally gone... says:
tulgu või pussnuge või isegi konni...
kuigi siis istun mina autos ja karjun...
mul ju konnade vastu foobia...
suht hull ka seejuures...
:D
Thunder Horse says:
:) ma ehitan sulle siukse vihmavari-mütsi ja kummipaat-saapad
Totally gone... says:
tnx
sa oled parim....

--

XD Vabalt.


--

Thunder Horse ütleb:
krdi mõnus ikka.elus musa
kuulan setzerit nüüd järjest
torud ja värgid. super
miks sa ei maga
mine kohe magama
K ütleb:
ei saa
Thunder Horse ütleb:
saad ikka. kalluta end kõrvale, hoia peast, kui põrand tuleb, ja siis rooma kuskile pehmemasse kohta
K ütleb:
ma pean siis õige kõvasti kallutama, mul kõrge käetoed
Thunder Horse ütleb:
ma teen sama liigutustejada kohe
no sa jaksad küll
K ütleb:
ma arvan tegelt et kui ma end õige lõdvaks laseks, ma voolaks vabalt vahelt läbi
Thunder Horse ütleb:
:D võib ka olla
K ütleb:
noh, oled maha veerenud juba?
Thunder Horse ütleb:
kohe lähen
jätku leiba siis
K ütleb:
ah?
Thunder Horse ütleb:
:D
ütle naabrile et jätaks leiba ukse taha
lindudele

--


Thunder Horse ütleb:
23.23
veel natuke aega true love'il ilmuda
K ütleb:
ehh :)
Thunder Horse ütleb:
pärast kahteteist on juba mingi suvaline love

--
Ja Õilis Võrse on Hiinas.


Thunder Horse ütleb:
krdi täiskuu vahib aknast sisse
ülbelt
K ütleb:
ahah
krdi päike piilub kardina vahelt
eriti ülbelt

--


Totally gone... ütleb:
ma tunnen, et ma lähen siin kodus istudes kopitama...
Thunder Horse ütleb:
tule siis tallinna :D
Totally gone... ütleb:
ja mis ma seal teen...
Thunder Horse ütleb:
lähed raekoja platsi ja jood pudeli viskit ära. korraga
ja siis ei ole enam muret, siis ei pea enam plaane tegema, siis plaanid tekivad käigupealt
Totally gone... ütleb:
:D
Thunder Horse ütleb:
lähen õige vasakule! oih.... ee.. no hea küll, lähen paremale

--

Totally gone... ütleb:
noh see trahter on selline nö urgas... et sinna ei tasu juba üksi minna... sealt ei ole isegi kedagi lantida... kui mingitest vanadest, kiimas kändudest huvitatud just ei ole... :D
Thunder Horse ütleb:
isver, ma loodan et mul kunagi siukest faasi ei tule XD
Totally gone... ütleb:
mis faasi? :D
Thunder Horse ütleb:
et vanad kiimas kännud huvitama hakkaks
Totally gone... ütleb:
:D
ma loodan enda puhul sama...
Thunder Horse ütleb:
kuule, tegelt... kui ma ise vana känd olen, ja kiimas, siis ehk oleks hea ikka, kui huvitaks :D
et teised kännud ilgelt tõmbaks
Totally gone... ütleb:
mnjah... kui me nende vanuseks kunagi kauges tulevikus saame... siis oleme võibolla jube leilis kui sellised ligi ajavad...
aga noh meil on sinna ikka mingi kõva paarsada aastat aega... :P
Thunder Horse ütleb:
just XD

--


Ja siis rääkisime reisiplaane, ja ma arvasin, et Joosep saab meist kahest ka ikka pilti teha, ainult et siis on kõik suunaga alt üles pildid. M***** siis arvas, et aga kui me lamame, siis on ülevalt alla hoopis.

Thunder Horse ütleb:
pärast näitame pildialbumit: siin me lamame metsa all, siin me lebame rokkkontserdil, lava ees, siin lamame tee peal, siin lösutame koduhoovis...
nagu oleks ringi roomand terve aja XD
Totally gone... ütleb:
täpselt... :D
lahe ju
ja siis rahavs mõtleb, et kui lahedad tsikid... möllasid nii hullult, et pärast suutsid end ainult ringi vedada...
Thunder Horse ütleb:
XD
jah...eile oli nii raske päev
ei jaksanudki täna püsti tõusta

--

Thunder Horse ütleb:
sepe ütles et läheb taskulambiga magamistuppa, et seal pimedas on ehk kummitusi
ma küsisin et mis nad seal teevad siis
pidavat nuudleid sööma
nüüd õiendab seal ukse peal: minge kohe minema, kaoge minema kuskile naabrite majja

--

Moon Willow ütleb:
kle... äkki blogid...
Thunder Horse ütleb:
ma ei tea, kell juba palju ja puha
ja mul on igavene jama blogi see poolik, puha msni täis
Moon Willow ütleb:
noja siis...
tead, et lisaks ******le olen ma ka sinu blogist sõltuvuses... :D
Thunder Horse ütleb:
XD ei tea
Moon Willow ütleb:
nüüd tead... :P

--

Muusikat ka teile veel suti. Tõuse püsti seda kuulates, siis annad jalgadele võimaluse. :D




Ja lõppu ütlen nagu Joosep, kui ta mind oma mängufotokaga peedistab: "Tee naerunägu peasse!"
:)

1 comment:

Maria said...

artikkel on hea :D (Y) "Naine toob minutis esile kaks korda rohkem sõnu kui mees." :D