Friday, July 24, 2009

I'll be back!

Teräääää. :) Täna on tuju jälle parem. Ehkki läpakas on endiselt pees. Uksest on hell keberniit sisse-välja käia ja istuda on veits ebamugav.
Vaatab, ehk Ints tuleb veel msni, siis ehk nuiab it-külastuse välja. :D (Ehkki ta nüüd tõenäoliselt väldib mind paar päeva seda teades. :D )
Vend ütles eile arvutialasel vestlusel, et "nooo..." Sellega algavad tal kõik laused, tegelt ta lihtsalt venitab seda nii kaua, kuni sul närv üles ütleb ja ise kõik ära teed. XD

Eile sain läpaka vähemalt niikaugele, et sain pilte vaadata, muidu oleks mul mingi meestetusemürgitus juba. XD Ehh, tegelt ei ole asi nii hull ju. :D (Ma pean igaks juhuks vist ennast natuke kirjeldama, et uued lugejad ei ehmuks mu liigemotsionaalsete väljaütlemiste peale. :) Ma olen õige natuke tundetormlane, aga no worries, sealjuures olen hästi rahulik. XD Krt, ma peaks Ma kunagise mulle kirjutatud iseloomustuse üles otsima, see oli täiesti absurdne, järjest olid vastandid kirjas. XD Näiteks, et ma olen laisk ja aktiivne. Ja olengi ju. :D Ahahaha, ja K kirjutas mulle ju kunagi luuletuse, et "L kui paradoks." XD )

Oli see asi nüüd üldse sulgudes või mis... kus mul pooleli jäigi...
Aaa, jah, pilte sain vaadata. Uff. Ma olen ikka... jah. =) Ehk peaks ta ära röövima ja seina külge teipima. XD Tööle ma siis enam ei tuleks. :D

Tegelt ma usun ikka ennekõike vaba tahet. Ta peab ise tulema ja mu seinte külge end teipima. XD Või minu külge. Oh horror, mõtle, kui tuleb mingi õudne tüüp teibiga ja seob end sinu külge ja lahti ka ei saa küllalt kiiresti. See oleks peaaegu nagu põrgu.
Samas kui seks tüüp nii teeks, siis oleks päris... tore. XD Sellest järeldub, et taevas ja põrgu on põhimõtteliselt üks ja seesama asi... oleneb lihtsalt enda suhtumisest. Või sellest, mis su jaoks seks on.

Millest meenub, eile sõitsin koju, siis mingi noor poiss jõi kõrval mäki Cocat ja õuuudne, kuidas ta lutsutas ja luristas ja... iuuu. Ma lähen teadupärast jube kergesti närvi, eriti kui miski rõve kindlate intervallide tagant kordub. (Mu vanaema näiteks vanasti aevastas TÄPSELT ühesuuruste ajavahedega ja pärast kolmandat aevastust tekkis mul alati tahtmine koos klaasidega aknast välja hüpata.)

Ühtlasi mõtlesin sellele, et ma pean kuidagi vältima seda hetke, kui ma kunagi pean vaatama, kuidas mõni mees, kes mulle meeldib, sööb. Äkki sööb nagu siga. XD
Haa... hmm.. flashback kaugestkaugest minevikust. Olime mu köögis ühe tüübiga, kes mulle õudsalt meeldis, aga kellele seda öelda ei saanud, sest ta meeldis mu sõbrantsile ka. XD Tiinekad ju nõu. Enihau, teises toas oli veel hell hunnik pohmas/peadparandavaid tüüpe, pidu seljataga ja ma üritasin midagi süüa orgunnida. Ja see istus mul jalus igalpool ja jauras ja tegi lollusi ja toppis kõike, mida nägi, endale suhu. XD Mina küsisin midagi a la kas teen makaroni või kartulit. Ja tema siis täis suuga hakkas igasugu "itaaliakeelseid" sõnu ütlema. XD Niisama lollitas, ja ma vahtisin talle suhu.
Ja igasugune loogika ütleb, et oleks pidanud süda pahaks minema või midagi... ja eks ta nägi mu silmadest ka ära, et midagi on vääegade teisiti, sest ta tõmbas end kohe koomale ja jäi vait. XD Aga deeeeeeeeem... kui raske oli end tagasi hoida. :D Ehk on minus midagi Wandast (Kala nimega Wanda-filmist siis see tädi, kes võõraste keelte peale käima läks.) :D Ehkki välismaalaste vastu ei saagi enam ükskõiksem olla, nii et ilmselt oli asi siiski milleski muus. XD

Aga jah, ärge te pahandage, et ma pidevalt üleääre lähen kõigega. :) Mulle lihtsalt meeldib nii. :D :P Sellepärast sobiksingi ilmselt mingi siukse mõistliku-ontliku mehega, kes rahulikult seisab ja laseb mul enda ümber kepsutada ja end näppida. :D
Samas peab mees ka ikka vahel lollusi tegema, muidu läheb igavaks. Ma võin siis niikaua ise mõistlik olla. :)

Awwwwww, kui armas. Praegu on järjest sõitnud mitu autot siia hoovi, ja mehed tulevad autost välja ja siis lähevad tagaukse juurde ja väiksed lapsed ronivad välja. =) See on lihtsalt übernummi. Mees on kohe hulga mehelikum kui ta kellestki niipalju hoolib. :)

Näe, mis mulle orks ütleb.
Today's fortune: If you want to be loved, be lovable.
:D Aaaaaah, f*** off. XD

Tegin enne facebookis testi What's your stripper name. :D See on ju oluline info. Enivei, meeldiv tutvuda, ma olen Sugar Dreamchest. :) Ehkki ma ise kahtlustasin, et olen pigem Sugar WhatTheHeckAreYouPervLookingAt. :P

Iseenesest... noh... polegi ju nii hull see netita olemine, aga kujuta ette, et ma ei saa istuda õhtul kõrvaklappidega ja musa kuulata!
Mida ma teen seal siis? Täna pidi M külla tulema tegelt. (No kõik on M-tähtedega, täitsa tobe.) Ehk siis Margit, see, kes muidu kaugel on. Ütlesin talle eile, et ma sebisin omale juba uue Margiti. :D Ta ei pahandanud.
Moe-inimene, teab, et aksessuaar peab ikka olema.

Aga homme? Kuhu ma homseks lähen? :D Ja ülehomme? Esmaspäeval ka ju veel kodus.
Ma olen niigi koguaeg vait, siis tõenäoliselt pea plahvatab või midagi, kui msni ka ei ole. :D
Seega... helistage ja kirjutage ja smssige ja saatke mulle ohtralt pakke. Näiteks Jänksi kiivitarretisega. Või Jägermeistriga, sest ma kahtlustan, et nädalalõpuks kasutan ma olemasoleva enesetuimestamiseks ära. XD
Hmm... ma mõtlesin et kasutaks aega kuidagi praktiliselt ja ehitaks endale võlts-sabaga mehe. Kallistaks siis seda. XD
Omavahelöeldes hakkan ma juba vaikselt mõtlema, et tegelikult ei tahagi ma enam, et ta üldse aru saaks, et ma just temast räägin. :D Sest ma ajan ikka päris segast küll vahepeal. Ta ju ei tunne mind, ei taba ehk äragi, et mul selline... viltune huumorimeel on. :)
Peale kõigi muude asjade. XD



Helistage siis ikka vahel. :) Orksis number täitsa olemas. ;)

2 comments:

Anonymous said...

Uusi postitusi ootame!

wonderwoman said...

:) Väga armas, ent... Ma võin küll wonderwoman olla, aga blogimiseks oleks mul ikkagi netiühendust vaja. :) Ja arvutit.

Nüüd peaks venna telefoninumbri lisama. XD Tema õnneks ei ole ma nii kaabak. :)