Wednesday, September 3, 2008

Väga pikk, aga see-eest arulage blogi, kus palju tarkuseterasid sees

St says: Ja mis asi on yldse avalik haldus
- says: :D see, et raekoja platsis ei tohi kusta
St says: noh see on selgem kirjeldus
--

St says: siis sõitsin trolliga ja pea valutas ja ma panin pea omale sylle
Universumi soust says: :D

--
Universumi soust says: :D:D hahaa, vaata see vana vaasi moodi pilt, kus peal on mingi kallistav paarike, ja kust lapsed pidid nägema delfiine
Universumi soust says: et vastavalt rikutuse astmele
Universumi soust says: küsisin jope käest, et mida tema pildil näeb.
Universumi soust says: arva ära :D
St says: näeb tädi ja onu või
Universumi soust says: ei
Universumi soust says: tema näeb putukat :D
Universumi soust says: näitas mulle ka, et siin on jalad ja... Ei teagi nüüd, et mida see tema rikutuse kohta siis ütleb... :D

--

St says: tead ma vist ikkagi vajan und
Universumi soust says: jap, mine parem maga
St says: ma pean natsa laskma sõba silmale
St says: mis haige väljend
Universumi soust says: :D leiba luusse
St says: ew eestlased teevad endaga värjdaid asju
St says: pärast magamist oled pime ja luuhaigustega
Universumi soust says: :D
--


Universumi soust says:
saad aru. mind ajab hellalt naerma. mõtle: "kung fu koer"
Universumi soust says:
ta ei saaks mitte kui midagi ju teha
St says:
lol
St says:
prison break on jumala lahe
St says:
kurat ma jälle satun kytkesse noh
Universumi soust says:
:D peaasi et sõba silma ei tule või leib luusse
Universumi soust says:
michaeli mängival kutil on pärast seda sarja hell korts koguaeg kulme vahel :Dharjub kurja näoga ära


St says:
mulle meeldib lincoln
Universumi soust says:
ma tean.
Universumi soust says:
aga sa oledki imelik
St says:
:D lol
St says:
hästi paned
--

Universumi soust says:
minul oli 3 päeva suve sel aastal
Universumi soust says:
eriti luksulikult antakse viimasel ajal
Universumi soust says:
aga noh.. kolime itaaliasse ja siis lähme sivem kortsu
Universumi soust says:
muide, vananedes nahk õheneb, siis jääb kaalu ka vähemaks
Universumi soust says:
:D
St says:
kle ahaha, väga hea mõte
St says:
mõtlesin m-ile kopida ja siis meenus et temal on vastupidine probleem
St says:
räägib et peax juurde võtma
St says:
ma ei suuda samastuda :D
Universumi soust says:
:D
Universumi soust says:
tema las hõõrub end kanarasvaga
Universumi soust says:
või sea
Universumi soust says:
siuke kilekostüüm tuleb teha ja rasvas magada
Universumi soust says:
siis nahk ei vanane, ja nahk läheb aina paksemaks
Universumi soust says:
... või tuleb põrandal roomata.
Universumi soust says:
jalataldadele mõjub ju nahkapaksendavalt
Universumi soust says:
liikugu nüüdsest roomates, alasti ja magagu rasvas
St says:
põnevus tapab :D
Universumi soust says:
siis kaal tõuseb
Universumi soust says:
sööma peab ka. hommikul joob selle rasva ära, kus magas
Universumi soust says:
ja karvu ei tohi ajada, see annab juba oma pool kilo juurde
St says:
kle ma yritan alla võtta
St says:
joo ise rasva
Universumi soust says:
ma räägin m-ile
Universumi soust says:
isver. aru ei saa :D m-ile räägin
St says:
muidugi ma sain aru
St says:
:D
Universumi soust says:
mõned laused on ka u-le
St says:
U sul jee rasva joob
St says:
ta sööb kord kuus...vahvlit
Universumi soust says:
ei,eespool oli talle :D
Universumi soust says:
küll ta ise teab
St says:
selge :D
St says:
mis mina siin yldse teen
St says:
loen teiste vestlust
Universumi soust says:
ma ka aru ei saa
St says:
kõrvad õhetavad nyyd
St says:
piinlik
Universumi soust says:
pane hapukoort pale
St says:
kas see teeb paksemaks
Universumi soust says:
ma olen täna vanaema veimevakk
Universumi soust says:
ei, võtab õhetuse maha
St says:
ma yritan mitte hapukooreste kõrvadega maas roomata
Universumi soust says:
:D
St says:
kordan: YRITAN
Universumi soust says:
ma ka hommikuti vannun endale, et enam nii ei tee, ja õhtuks ikkagi vähkren jälle maas hapukoorepakiga
Universumi soust says:
ma lähen magan nüüd paar tundi
Universumi soust says:
sepel hakkab nohu tulema, siis ärkab pidevalt ja tahab pea mu peale panna magades
Universumi soust says:
aga ma olen teises toas, siis on raskusi sellega
Universumi soust says:
et ma lähen veits lähemale
Universumi soust says:
ok, ole kuul ja lenda läbi
St says:
oks ..
St says:
ma vajun deepi masendusse
St says:
ma yritan mitte
St says:
nali
Universumi soust says:
Today's fortune: You are going to have a very comfortable old age
Universumi soust says:
shiet
Universumi soust says:
:D
St says:
lootsid et on ebamugav vä
St says:
Today's fortune: you're gonna have a DAMN uncomfortable old age
St says:
YESSS!!!
Universumi soust says:
you are going to change your name to Chilfilgergirdotsdottirierseaux
St says:
jippii
St says:
you are going to crawl on the ground with a pack of sour milk
Universumi soust says:
you are going to have a very uncomfortable armchair in old age
St says:
you are going to have an airmchair in old age
Universumi soust says:
you are going to have arms in old age
St says:
you are going to have very comfortable arms in old age
Universumi soust says:
:D yeah, don't hit you in the face and such
Universumi soust says:
:D ma lähen lamamamamamamamaa
St says:
lorenzo
Universumi soust says:
lamas
Universumi soust says:
olen nagu need mägrakusemehed seal maleva filmis
Universumi soust says:
suur eeskuju :D
St says:
köööserööösökaid körjama töru sösse
Universumi soust says:
:D just
Universumi soust says:
head und, ära lase lutikatel end hammustada :D
Universumi soust says:
oo horror
St says:
jap, panen käe ette
Universumi soust says:
kust sa tead, kust nad hammustada tahavad?
St says:
sellepärast ma käe panengi
St says:
loll oled või
Universumi soust says:
:D kobad teki all närviliselt?
St says:
ma teen verest ringi ymber voodi
St says:
ja siis magan safe and sound
Universumi soust says:
mõtle tegelt miukest paranoiat siuke heaöösoov sisendab mõni ime, et nad seal kõik idikaks lähvad
St says:
ma öö läbi koban, mul lina on nagu mosaiik
Universumi soust says:
:D
St says:
kuskohas nad idikaks lähevad
Universumi soust says:
kuule, su kätel on seega nahapaksendid, kui käed ära lihvid, siis tuleb kohe mitu kilo jälle maha
Universumi soust says:
sealt, kust nad kobavad
St says:
kurat kui sa seda hapukoorejuttu ei lõpeta siis...
Universumi soust says:
:D ma pean magama, muidu lähen ameeriklaseks
Universumi soust says:
nägudeni
St says:
jah, kes kaua yleval on see muutub alguses kalifornialaseks
Universumi soust says:
:D
St says:
ja siis koidikul
St says:
washingtonlaseks
Universumi soust says:
jah, hommikul vaatab bush peeglist vastu
St says:
Barac Obamacks muutud
St says:
:D
Universumi soust says:
:D
St says:
vot SIIS hakkad hapukoorega mässama
St says:
kle, sepe ärkab hommikul yles
St says:
põrandal on alasti hapukoorene neeger
Universumi soust says:
:D
Universumi soust says:
ah, see neeger käib siin igal hommikul, see ei üllata enam kedagi
St says:
ah SEEE neeger, see käib siin ka
Universumi soust says:
:D jap, igavene libu
St says:
bitch neeger
Universumi soust says:
bitchger
St says:
ta tuleb otse meiereist
Universumi soust says:
:D ah neegreid tehaksegi seal või?
St says:
ex neid tehakse igalpool. Piima tynni taga ja laos ja
St says:
kus aga must kukk välja hyppab, seal ta kireb
Universumi soust says:
:D
Universumi soust says:
punane kukk on hoopis teistsugune
St says:
jah, punane
Universumi soust says:
:D küll see issanda maailm on ikka ... must ja punane
St says:
neegril on kõik aint hapukoorene
Universumi soust says:
küll neid neegritel on ikka tore elu =)
St says:
aint yx lust ja hapukoorepidu
Universumi soust says:
kõik nii lihtne, ainult otsi köök ja rähkle
St says:
otsi pakk hapukoort ja kuku rähklema
St says:
pluss tallanahad lähevad ka paksemaks
Universumi soust says:
mina tahtsin vanaks jääda
Universumi soust says:
ehk kaalu vähendada mul pole hapukoort vaja
Universumi soust says:
ega tallanahku
St says:
ega sa neeger ei ole
Universumi soust says:
kus mu kirves nüüd jäigi
St says:
aga no kui veel natukene yleval oled siis muidugi jah
Universumi soust says:
:D ma jooksen kabuhirmus magama.
St says:
ära joostes hapukoorel libastu


--
Universumi soust says:
ma tahaks savi kuhu minna, peaasi et soe on
St says:
eino radika ees on ka soe
Universumi soust says:
radikat tahaks ka
St says:
eino vaevalt sind laseb oma radika ette
Universumi soust says:
ta on kitsi neh
Universumi soust says:
ma pean nüüd lihtsalt ära minema. jätku leiba, ja ära niiväga muretse. varsti on suvi juba. jälle.
St says:
eh eh EHEEEEEEE
St says:
hui on
St says:
ära lihtsalt mine, mine raskelt
Universumi soust says:
kuule, 65 kilo on taga, ega siin muid mooduseid olegi
St says:
:D
St says:
ahahah
St says:
see oli hästi öeldud
St says:
ma enne vaatasin et see koht diivanis kus ma istun onju
St says:
OUGAAD
St says:
siin on hell lohk
St says:
täitsa piinlik
St says:
peax mingi liniku siia panema
Universumi soust says:
nagu asfaldile pannakse, eks
St says:
pannakse või XD
St says:
:D
Universumi soust says:
sinna alla ehita lõks '
St says:
:D kle sa vaatad liigaplaju karupoeg puhhi ja värke
St says:
:D mis faking lõks
Universumi soust says:
:D noh.. süüa ja nii
St says:
istud, siis sööb munad ära
Universumi soust says:
kes?
Universumi soust says:
jõudsime jälle neegrini
St says:
lõks
St says:
:D kus see neeger nyyd on
Universumi soust says:
istub ja sööb mune
Universumi soust says:
lõksus
Universumi soust says:
meil on nii põnevad elud
Universumi soust says:
head ööd

St says:
kle mina ei taha et mul diivanil liniku all mune sööv neeger istux
Universumi soust says:
pane hapukoort kööki rohkem
St says:
ma leidsin parima stiimuli alla võtmiseks
Universumi soust says:
:D
St says:
ma panen jah, siis lõhn meelitab ta kööki
Universumi soust says:
hapukoorel on jah, iseloomulikult vänge lõhn
Universumi soust says:
vääveljas
Universumi soust says:
siukest sõna polegi :Daga ok, ma lagunen :D
St says:
AHAHAHAHAHAHAHAHAH
St says:
vääveljas :D

No comments: