Monday, September 22, 2008

Tere kevad!

In says:
tegeled herbaariumiga?
Karupoeg PUFF says:
:D peaaegu
Karupoeg PUFF says:
teen sepele lasteaia jaoks kompositsiooni
Karupoeg PUFF says:
pean minema veel vahtralehte tooma uut
Karupoeg PUFF says:
ned, mis olid, kuivasid eilsega kõik ära
Karupoeg PUFF says:
ehkki vaasis olid
In says:
sepele värsked lehed?
Karupoeg PUFF says:
shiet. noh.. ehk ei lööda maha
Karupoeg PUFF says:
jap :D
Karupoeg PUFF says:
ülejäänd lehed on kõik vastu pidand
Karupoeg PUFF says:
aga vahtraleht on möku
Karupoeg PUFF says:
ok, lähen teen edasi, palju veel teha
Karupoeg PUFF says:
ja kui sul kunagi tapvalt igav on, siis proovi kastanimuna paberi külge teipida
Karupoeg PUFF says:
nii et ilus jääks
In says:
irw
In says:
mul on algaval nädalal tapvalt igav ning ma kavatsen üritada midagi, mida ilmselt on võimatu saavutada - teha soolast leiba! st 100% soolast
Karupoeg PUFF says:
siis tuleb vist väga soolane leib
In says:
ma ei tea, kas annab vee abil soola lahustada ja pärast uuesti ära kuivatada vms, et oleks üks klots, millest siis midagi leivakujulist välja lihvida
Karupoeg PUFF says:
:D ma arvan küll, et peaks õnnestuma. teed soolaleivakinki?
In says:
mhmh, nädalavahetusel peaks soolaleivale minema. kahte leiba on vaja
In says:
iseasi, kas retsept üldse kuskile kõlbab ka
Karupoeg PUFF says:
siis on sul jah käed tööd täis
In says:
sega sool soolaga ühtlaseks massiks jne
Karupoeg PUFF says:
seal peaks mingit pressi kasutama, ma pakun
In says:
maitsesta soolaga
Karupoeg PUFF says:
:D
Karupoeg PUFF says:
kui muu ei aita, siis eelmisel õhtul võid ju mrärjaks teha ja sügavkülma panna vormi sees
In says:
jah, viin kilekoti sees märga soola, ütlen, et see ongi leib
Karupoeg PUFF says:
:D sügavkülmast võtad ja jooksed kiiiresti kui tuul
In says:
jajah, tartusse kahel eri päeval
Karupoeg PUFF says:
:D siis on ilmselt vaja kaasaskantavat külmakotti
Karupoeg PUFF says:
või patareidega külmkappi või sõbralikku tartlast
In says:
hirmus
Karupoeg PUFF says:
on jah :D
Karupoeg PUFF says:
sa tee parem leivast sool
In says:
kle, teine variant oleks ise leib küpsetada
In says:
nullist
In says:
rukkijahu ja värgid
Karupoeg PUFF says:
jap. :D ja sisse pane vajalikke asju
Karupoeg PUFF says:
küüneviil ja .. prillid..
In says:
prillid? :D
Karupoeg PUFF says:
nojah, juhuks kui silmanägemine kipub kaduma
In says:
pigem küüneviil ja mobiiltelefon
Karupoeg PUFF says:
jah, ja siis ulatad üle leiva ja see hakkab helisema
In says:
žilette ja naelu
Karupoeg PUFF says:
:D kingad?
In says:
ei, see ei tohi liiga pikantne ka olla
Karupoeg PUFF says:
me võiks leivapoe avada
Karupoeg PUFF says:
sööks leiburi välja maalt
In says:
vabalt
Karupoeg PUFF says:
Kingaleib
Karupoeg PUFF says:
mmm
In says:
aastast 2008!
Karupoeg PUFF says:
:D just
In says:
tundidepikkune kogemus tagab unustamatu maitseelamuse
Karupoeg PUFF says:
ei, aastatepikkune kingakandmine
In says:
uudne idee otse Mustamäe hallidest kivimajadest
Karupoeg PUFF says:
Kivileib
In says:
retsept, milles on ühendatud sajanditepikkused küpsetamis- ja kandmistraditsioonid
Karupoeg PUFF says:
:D kus need sajandid on, ma pole veel ühtki leiba teind
In says:
sa pole siis kunagi oma CVsse valetanud?
Karupoeg PUFF says:
:D ma pole kunagi cv-d kirjutandki, mind usutakse niisamagi :D
Karupoeg PUFF says:
ok, ma lähen kleebin mune edasi :D

--


Kam says:
hakkab valmis saama?
Karupoeg PUFF says:
natuke läheb veel aega, ja siis on ju veel see teine kokku panna, aga see teine läheb siva
Karupoeg PUFF says:
leidsin liimi õnneks.
Karupoeg PUFF says:
mul pole ju raha, et liimi osta :D
Kam says:
täna on sul varakult magamaminek, mis?
Karupoeg PUFF says:
:D ma lähen tavaliselt pool kaks või kaks
Karupoeg PUFF says:
nii et suht tavaline
Karupoeg PUFF says:
ma kleepisin just kastani kastanimuna sisse
Karupoeg PUFF says:
:D ja enne õmblesin kastanimuna papi külge
Karupoeg PUFF says:
ma olen nii põnev inimene

--

S says:
puufiilia
Karupoeg PUFF says:
näitasin emale, ta ütles et need on liiga ilusad et lastele viia :D
Karupoeg PUFF says:
lähen õmblen nüüd koore papi külge
S says:
kuule ma istun ja siin ja koguaeg iga päev sa teed midagi püudega seoses Ja nyyd ma tulen koju ja su pm on kuused männid kased
S says:
Ja ma arvan et sul on midagi viga juba
Karupoeg PUFF says:
:D
Karupoeg PUFF says:
homme viin minema selle ju
Karupoeg PUFF says:
siis ei huvitu enam puudest
S says:
ma tunnen muret juba. yx sõna veel kaskedest või pihlakamarjadest ja ma helistan kusagile puu institutsiooni ja ytlen et sa leidsid oma tõelise kutsumuse
Karupoeg PUFF says:
:D saan valmis, siis asun järgmise kallale ja hakkan samblikest jaurama
S says:
hakkad seeni ninna tõmbama
Karupoeg PUFF says:
jah :D
Karupoeg PUFF says:
mul tuli täitsa kogemata veel üks :Dma võiks neid seal lasteaiaväravas laiskadele vanematele kalli raha eest müüa :D

--

Vaatasin just "Maailmade Sõda" Tom Cruise'iga. Cruise ei meeldi mulle eriti. Kellele ta ikka meeldiks, eks. :D Noh.. ei ole asi vast nii hull. (Praegu kibeleb kangesti siia otsa trükkima, et "tema küll on," aga ma hoian end tagasi.
Film on hea ja idee on kuldaväärt, aga Wellsil olidki head ideed. Ja järjekordne kolmejalaliste monstrumite film, huvitav, miks inimesed just kolmejalgseid nii õudsaks peavad... Või ei, tegelt polnudki ... ma lihtsalt tõmban selle raamatuga paralleele, "Trifiitide päev," soovitan lugeda. Ja siis see film, mis alles hiljuti oli, Boyle'i "28 Days After," see oli ka sarnase mõttega, et haiglas ja ei tea midagi ja siis ärkab ja jubelugu on õue peal.
Ja nüüd selles filmis olid kolme jalaga ämblikud... Ah noh, enivei, seda filmi on natuke naljakas vaadata, sest Cruise on seal nagu jaapani animatsioon. Läikivad silmad ja kelmikas juuksetukk ja isegi poosid samad.
Ja hommikul vaatasin Butterfly Effect'i ja avastasin sealt enda jaoks sellise uue aspekti, et armastust tuleb karta, st seda, kes sulle nö. õige on. Sest tema teeb sulle kõige rohkem haiget, kas siis otseselt või kaudselt, seega... mõistlik oleks kogu seda jama vältida. :D Selle nurga alt vaadates ei olegi niiiii paha üksi olla.

Joosep oli täna esimest korda täispäeva lasteaias. :) Kuna ta kodus lõunat ei maga, pole juba aastaid maganud, siis pabistasin selle pärast hirmsasti, mulle ta ütleb lihtsalt, et pole und ja kõik. Panin talle ta lemmikpidzhaama kaasa ja tema nätsakaks musitatud/nutetud ninaga mõmmi ka ja rääkisin talle paar päeva varem juba, et mõtle, kui lahe, sa saad seal päris oma voodi ja võid teiste lastega koos sinna jääda terveks päevaks! Vau! :D
Läksin siis õhtul järele talle, ta mängis teistega ja ei pannudki mind kohe tähele, aga siis märkas mind lehvitamas ja hüüdis: "Emme tuli!" Ja jooksis minu juurde.
Teate... see on nii võimas tunne. Kui keegi näeb sind ja on niiiii õnnelik, et hüppab ülesalla. :) Pisarad tulevad kurku ja süda hakkaks nagu lõhkema. Armastus oma lapse vastu on täiesti kirjeldamatu tunne, sel polegi otsa.
Õpetajalt küsisin, et kuidas oli, ja ta vastas, et poiss magas kella 13st kella 15ni nagu nott. :D Ei olnud mingeid probleeme. Ma olin nii uhke. =)

Ahjaa, ja hommikul ju viisime need sügisesed kompositsioonid sinna suure kilekotiga. Läksime sisse, ma küsisin, et kuhu need panna tuleb jahakkasin siis järjest kotist võtma. Vabandasin ka õpetaja ees, et ma natuke liiga hoogu läksin. (Pärast käisin seal näitusel ka, nii palju ilusaid asju olid vanemad meisterdanud. :) Aga meie rühmast oli ainult 6 või 7 asja meie omadega koos, nii et... kõik läks hästi. :) )
Ja siis võtsin kõigepealt selle teoga välja ja siis võtsin esimese kaardi... lapsed jooksid ka kohe kokku kõik, vaatama, et mis mul seal kotis on. :D Nii naljakas on see nende heakskiitev sumin, isegi kui nad veel ei ole taibanud, et mis asjaga üldse tegemist on. :) Aga jah, siis võtsin ühe kolmest puukaardist ja nägin, kuidas õpetajal lõid silmad särama ja käsi kohe sirutus seda mult ära võtma. :D Ise ütles: "Selle jätame küll rühma, eks?!" :D Ja mul oli kaks veel. :D

Aga noh.. ma ju sellepärast tegingi, et väiksed krantsid saaksid õppida miskit juurde. :) Lehed kuivavad ära ja siis pudenevad sealt kaartide küljest ära, ja lapsed puutuvad paar korda ja tulevad ka need ülejäänd osad sealt papi küljest lahti. Aga mis siis... ikkagi oli asi seda väärt. :)
Näe, annan lingi ka sulle.

http://www.orkut.com/AlbumZoom.aspx?uid=8331043379001566862&pid=1222036597623&aid=1220846917#pid=1222036597623

See pilt ja kaks eespool olevat ka. :)
Homme hommikul kui vähegi normaalne ilm on, siis lähen ja pildistan oma muinasjutupuud ka. Täna viisin selle väikse mälukaardi ilmutusse ja siis on homme, kuhu peale pildistada. Üks suur mälukaart on juba ilmutuses, toon välja, kohe kui töölt pappi saan, ja teine on ääretasa pilte täis, ootab omakorda ilmutusse viimist.
Seal on vähemalt poole aasta jagu pilte peal, mõlemal.

Nõndaks, ja täna jääbki siuke pisike blogi ja pisut msni. ;) Uni on. Head ööd teilegi.

Karupoeg PUFF says:
Ahjaa, seal näitusel veel... nimesildid pandi juurde ju
Karupoeg PUFF says:
kõikidel lastel olid eesnimed mainitud ainult
Karupoeg PUFF says:
välja arvatud joosep ******
S says:
XDLOL
S says:
väga ärimehelik :D
Karupoeg PUFF says:
:Djap, nagu kõikides rühmades olid kõikidel lastel ainult eesnimed .D
Karupoeg PUFF says:
ei tea siis.. mis värk oli :D
Karupoeg PUFF says:
ehk on meil lihtsalt nii kaunis nimi etkirjutaja ei suutnud end tagasi hoida


--
Olen sündinud majas,mille olen üles ehitanud oma kätega.
Maaslamajat on hea lüüa, sest pole karta, et ta kukkudes viga saab.
Kui ma väike olin, kolisid mu vanemad tihti... Aga ma leidsin nad alati üles.
Meie tänavate seisundit arvestades pole ime, et tänavalapsed halvale teele satuvad.
Püssimees lasi varvast.
Hundid söönud, lambad terved. Igavene mälestus karjapoisist ...
Kui keegi sind ei hinda,siis oled hindamatu
Tummal on krdi raske millestki ära öelda.
Kas su mõttelennul sooja toitu ka pakutakse?
Kui sa kõrbes ära eksid, oled omadega metsas.
Kõige parem kaariesekaitse on hambutus.
Kirvenägu on kõige ilusam hommikuti, siis on ta padja nägu.
Sadist torkas juba kaugelt silma.

--

Peale vanni:
Joosep: Emme, too mulle roheline rätik! Mul on jalad märjad!
Mina: Miks just roheline?
Joosep: Roheline teeb varbatele head.

No comments: