Friday, September 12, 2008

Trükimusta mustad päevad

Kirjutatud reedel.

Niisiis... kolmapäeval magasin mina lasteaeda mineku aja maha ja neljapäeval magas Joosep, me seisime emaga ta voodi kõrval ja rääkisime kõva häälega, ema üritas teda isegi püsti tõsta, aga ei mingit kasu. Laps magas nagu jahukott. :D Siis mõtlesin, et noh, las ta siis jääb praegu, eriti kuna mul endal oli meeletu peavalu. Reede hommikul ärkasin endiselt peavaluga, aga Joosep ärkas ka seekord õigel ajal ja me ikkagi läksime lasteaeda. Enne otsisin veel talvesaapad välja, sest õues oli nii külm, et panin paksud püksid ja sinna alla oleks botased veidi tobedad tundunud. :) Mõnus talv küll.

Lasteaias Joosep natuke kartis, aga ta oli ka ju nädal aega kodus nüüd vahepeal. Tahtis, et ma juures oleks ja nii. Õnneks oli seekord see noorem õpetaja, temaga on meil hea läbisaamine. Noh, ega selle teisegagi ju probleeme pole, aga ta ei ole lihtsalt nii viisakas ja sõbralik. Pealegi, kui ükskord on taga räägitud, siis eeldad, et seda tehakse veel.
Muide, Joosep küsis ka hommikul, kui riidesse panime, et "kas lasteaias on see kollane tädi?" Nii kurb, et ta ka vahet teeb neil nii tugevalt.

Noh,igatahes, Joosep ei tahtnud, et ma ära läheks, ja ma siis ei läinud, kükitasin eemal. Pea hellalt lõhkus otsas, istusin seal maas, kapi taga, ja hoidsin peast kinni. :D Siis tuli välja, et neil on muusikatund, et üks kord varem oli ka juba olnud, ehkki tunnid seal muidu veel ei käi. Ja Joosep keeldus kaasa minemast. Ma juba mõtlesin, et okei, lähme siis koju tagasi,ei hakka ju ise sinna enam... aga õpetaja kutsus kaasa ikka. Õpetaja oli üldse iseäranis toetav ja armas seekord, aga eks ta on ju ka näinud, et Joosepil pole tegelikult olnud siiani probleeme sinnajäämisega. Läksimegi siis Joosepiga kahekesi. Istusin ka sinna rivvi tibatillukese tooli peale ja nägin juba vaimusilmas, kuidas ma mauhti selili käin läbi tooli kogu selle lapsekarja ees. :D Aga noh... Sepe kartis natuke, surus nina mulle rinna vastu ja piilus vahepeal, et mis teised teevad. Kaasa tegemast keeldus.
Ma ei hakanud sundima ka, ehkki üritasin meelitada küll. Ma juba tean ta mõttekäike. :)

Muusikaõpetaja oli lahe, kutsus minu ka kohe sisse, ei pannud üldse pahaks. :) Ja nii lahedalt sai nendega seal hakkama. :D Teadis täpselt, mis nupule vajutada, et tähelepanu saada. :) Ma üritasin natuke neid asju meelde ka jätta, siis teaksin, mida lapsele kodus õpetada. Joosepile ei meeldi tundmatud asjad, aga kui ta juba on ühe korra läbi teinud, siis enam ei karda. Põhiline on see, et see esimene kord ei sunnita ja jäetakse hea mulje. Nii et ma usun, et järgmine kord ta enam niiväga ei karda sinna muusikatundi minna.:) Ma loodan vähemalt. Ei teagi, kuidas nende teiste tundidega asi olema hakkab... Ma ei tahaks üldse, et ta üksi on esimesel korral... Aga eks näis. Ehk lastaksegi mul esmaspäeval ka ikka seal kuskil olla.
Sellest esimesest "kooli"muljest ju oleneb kõigest edasised 20 aastat.

Enivei, siis tulime sealt tunnist ja Joosep mängis jälle vabalt teistega. Mõtlesin, et lasen jalga, aga nad pidid varsti õue minema ja ma mõtlesin, et olen siis niikaua seal, aitan lapsi natuke riidesse panna. 11 last oli kohal ja kõigil sõrmikud. :)
Oh, oleks mul ainult pappi natukenegi, ostaks Sepele ka labakindad ja mõne paari veel pükse, mis hästi kergelt jalga käiks ja jalast ära. Soojasid sokke oleks tal ka veel mõned paarid vaja... Ehh... ostan kohe, kui tööle tagasi lähen. :)

Ja siis läksid lapsed õue ja mina poodi. Ostsin Joosepile putkast paar pisikest puslet (talle õudsalt meeldivad) ja süüa ka. Tõin kraami koju ja läksin poisile jälle järele. :) Söögitädi tuli ukse juures vastu ja ütles, et "ei söö midagi täna." :D Piilusin ukse vahelt, leiba ainult vitsutas jälle. :D
Aga! Seekord jooksis mulle ukse peale vastu ja hüüdis: "Emmmmeee!" :D Nii awww. Ja samas natuke alarmeeriv, sest huvitav, kas see minu pidev kodusolemine on ta natuke memmekaks teinud või? Endal on küll hea, olen end vist isegi välja suutnud puhata. Ehkki vahepeal oli küll selline tunne, et jään nüüd ise haigeks. Nii kui õues külmaks läheb, läheb meie magamistoas täiesti hundilaudaks, õnneks ei puhu vähemalt tuul enam sisse peale soojenduse panekut. Mul on nurgatuba, tuul puhub meeletult läbi seinte. Vanasti lamasin voodil ja juuksed liikusid. Nüüd vähemalt pole enam nii hull. Aga külm on ikka, kurk on koguaeg valus.

Igatahes, panin siis lapsele riideid selga ja ta tegi titehäält ja hüppas ringi. Ütlesin talle mitu korda, et ole nüüd väheke viisakam, teised lapsed ju üritavad magama jääda, aga ta ei kuulanud üldse ja seega üritasin hästi kiiresti teha lihtsalt. Ukse peal küsisin parajasti Joosepi käest, et "mis ma pean sind nüüd tümitama hirmsasti hakkama või?" ja märkasin peeglist, kuidas söögitädi (tegelikult on ta abiõpetaja nime all) naeris. :D See söögitädi on ka tegelikult täitsa lahe tshikk, hästi madala häälega, mulle meeldib. :) Joosepile meeldib ta ka, Joosep ütles. :D Kojuminnes oli nii naljakas tunne, et miks nad mu vastu nii toredad olid. :D Ma olen tüüpiline eestlane, kui minu vastu hea ollakse, siis kahtlustan kohe mingit tagamõtet või et nad teavad midagi, mida mina ei tea. :D Aga ehk oli asi hoopis selles, et täitsin seal mingit ankeeti jälle, Joosep oli 13nes (mulle 13 meeldib, ja Joosep ise sündis ju ka 13ndal) ja ma olin ainus, kes isa ei märkinud. Tea, kas olengi ainus üksikema seal või mis...
Või ehk nad arvasid, et mul oli jubedam pohmell. :D Uhh, kui nad mind veel nende toredate migreenidega näeks, mis mul varsti tulevad... Siis ma ei suuda üldse midagi teha, ainult laman ja pisarad voolavad, nuuksuda ka ei saa, sest valus on.

Kojutulles lasin poisil porilombis hüpata (ma hommikuti alati keelan ja siis päevaks on lombid ära kuivanud, nüüd siis kasutasime juhust)ja siis panin riided pessu. Ja nentisin fakti, et pesupulber saab varsti otsa ja mul pole üldse pappi. :D Aga noh, küll mõtleme midagi välja. :) Ja siis tegime temaga ühe korra need muusikatunni liigutused läbi, kodus tegi juba hea meelega, nii et ta ikka piilus seal küll. :) Ehkki häbenes nati seda õpetajat. :) Kodus pani küll sõrmed kõrvadeks ja hüppas ringi nagu hullumeelne.

Kirjutatud pühapäeval

Laupäev oli täitsa tore, mul oli ootamatult hea tuju. Peavalu andis õhtuks järele ja ei olnud enam nii haiglane tunne ka. Ja ehkki teadsin, et kohe-kohe tuleb täiskuu, siis polnud selle mõju veel mu ajudeni jõudnud. Teate küll... õnn on see, kui üks jama on just läbi saanud ja teine pole veel jõudnud alata. :)

Naljakas on see, et Joosep ei oska "purk" öelda. :) "Kurk" ütleb vabalt. Küll ma proovisin, et ütle lauldes, et "puuuu-puuu-purk," aga tema ütleb ikka "puuuu-puuuu-kurk." Või "P-tähega kurk." :D

Vaatasime telekast Shreki ja väga lõbus oli. :)

Muide, kuidas mind häirib üks õudsalt lahe saade! See on see dinosaurustega nagu dokkfilm, teate küll, ja see on nii lahe idee ja teostus on ka üsna veenev, aga miks, oh miks, ei ole keegi teksti pealelugejale öelnud, kuidas inglisekeelseid nimesid hääldada... Peategelane on Nigel, ja seda loetaksegi nii... Nigel.
Peaaegu sama andekas, kui see tshikk, kes Dove'i "dõuv"-iks hääldas. :D
Ja Tiina msnis meenutas mulle just ühe kalajutuga, kuidas ma kunagi pealt kuulsin, kuidas üks inglane uhhaad tellis. "I would like to order one ooh-aah."
XD

Mingil vahepealsel päeval oli ka sarja Californication lõpuosa. Mulle õudsalt meeldis see lõpp, mulle meeldis üldse terve sari, Duchovny ise mulle kohe üldse ei istu, küll aga sümpatiseeris mulle tema tegelane. Ta ei üritanudki üldse cool olla ja sellega saavutas ülima võimaliku laheduse astme. Ja noh... ta nägi asju ja inimesi. See on juba iseenesest nii harvaesinev nähtus tänapäeval, aga see tüüp veel aitas, kus nägi, et teda vaja võiks olla. Ta tegi seda muidugi väga muuseas ja nagu kogemata, aga... see avaldas muljet. :)
Ja mulle õudsalt meeldisid tema ja ta eks-naise suhted, ehkki seda, et kõik tunded kohe kaugeltki mitte otsas ei ole, oli ka kohe näha. :) Kui naine vaatab meest niimoodi, nagu see naine seal oma eksi vaatas, siis on ta veel täiesti avatud. Kui ta kuulab niimoodi, nagu ühtegi teist inimest poleks ümberringi.

Hmm... ja nüüd lisan paar eriti ogarat ja üsna nilbet msni jutuajamise jupikest, sest need ajavad mind naerma. :D Loe omal riskil. :P


G says:
damn.. is it also so damn cold in your flat?
Sell kiosks says:
yep
G says:
terrible.. that's the reason why people get ill
Sell kiosks says:
we sleep with clothes on, with sweaters, and with two blankets
G says:
oh.. i sleep alone :D
Sell kiosks says:
i have no idea what we will do during winter
Sell kiosks says:
yeah... that's an idea. to find a guy
Sell kiosks says:
they are like ovens
G says:
yeah, you wish :D
Sell kiosks says:
:D
G says:
they also get cold
Sell kiosks says:
i'll find two then
Sell kiosks says:
a nice gay couple :D
G says:
you'll be the oven to both of them
Sell kiosks says:
they'll keep the bedroom warm
G says:
they'll be ****ing in front of you :D
G says:
and you'll be jealous
Sell kiosks says:
so? :D entertainment AND warmth
Sell kiosks says:
i'll grab them while they're asleep
G says:
but what about pleasure?
Sell kiosks says:
they'll have lots :D
G says:
i was talking 'BOUT YOU :D
Sell kiosks says:
i'll be warm! :D that's the main thing here
G says:
you'll be sweating
Sell kiosks says:
yeah, losing weight (Y)
G says:
yeah, i see you can find all the good points :D

--

G says:
oh, you already started looking
Sell kiosks says:
nope. i was thinking about the shower
G says:
your pm :D
Sell kiosks says:
aa, yeah
G says:
you forogot already
Sell kiosks says:
why waitse time, it's really cold
Sell kiosks says:
waste*
G says:
forogot forogot
Sell kiosks says:
yeah, forogot, forogot
Sell kiosks says:
:D
G says:
waitse is not bad either :D
G says:
i wondfer how it tasrtes
Sell kiosks says:
:D waitse a bet bitter, i forogot forogot
G says:
wondfer wondfer
Sell kiosks says:
:D and winderwoman
G says:
one two three one two three
Sell kiosks says:
vau
Sell kiosks says:
how come you didn't make any mistakes there :D i would've
G says:
yeah, that was :D though i don't remember who was our winderwoman
G says:
i concentrated
G says:
:D
Sell kiosks says:
erm... ... yeah, somebody was!
G says:
yeah, you don't remember either :D
Sell kiosks says:
:D nope
G says:
we're old useless farts :D
Sell kiosks says:
i didn't even remember somebody was
Sell kiosks says:
yeah :D
G says:
you were the one who wrote that!
Sell kiosks says:
what? :D i just said winderwoman, since i remembered the word... but who was it? or if anyone even was...
G says:
***' ****!
G says:
i just started remembering it was a gay and blink blink bingooo
Sell kiosks says:
he was? :D vau.
G says:
maybe he wasn't :D but we were talking about him
Sell kiosks says:
*** *** is a beautiful man
G says:
windermangay
Sell kiosks says:
:D yeah, that's his only flaw
G says:
not bad, you just have to find one more
G says:
and you'll be saved
Sell kiosks says:
:D maybe we should add him really, into our msn
Sell kiosks says:
maybe he has a friend :D
G says:
yeah and orkut and facebook and bedroom :D everywhere
Sell kiosks says:
yeah
Sell kiosks says:
2 ****s
G says:
maybe we should just clone him
G says:
can't think of any other gay now
Sell kiosks says:
elton john
G says:
he's old and stinky
Sell kiosks says:
yeah, farts more than us
G says:
much more :D
Sell kiosks says:
it's what's keeping him up
Sell kiosks says:
the fumes
G says:
it what's will make you warm
Sell kiosks says:
iuu
G says:
:D
G says:
what a nice talk we're having again
Sell kiosks says:
it'll suffocate me by morning
G says:
i'm just rolling on the floor
Sell kiosks says:
:D dusting?
--

Sell kiosks says:
hold it in then
G says:
i'm trying
Sell kiosks says:
or pee in a cupboard
Sell kiosks says:
mittens are a good place to pee
Sell kiosks says:
or hats

--

Sell kiosks says:
did you manage to say the **** without the ke?
G says:
yes
Sell kiosks says:
i keep saying (in my head) ***ke
Sell kiosks says:
can't stop the ke :D
Sell kiosks says:
ke is orse than chuck norris
Sell kiosks says:
worse* :D
G says:
hmm.. i could say that pretty well before you didn't tell about that
G says:
ke is orse than chick norris : D
G says:
chuck XD
Sell kiosks says:
:D winderwoman would totally kick norris's arse
Sell kiosks says:
especially if he were a chick :D :D :D

--

Chick Norris says:
like in dictionary
G says:
good, sit down 5
Chick Norris says:
sit down 5 times
G says:
depends on what you'll sit,
Chick Norris says:
:D
Chick Norris says:
can i choose?
G says:
:D sure
Chick Norris says:
good
G says:
won;t it be a nice gay couple?
Chick Norris says:
:D no, they'll be all around like lo.ve
G says:
chick norris is writing a message :D
Chick Norris says:
chick norris can't write
G says:
she can! :D
Chick Norris says:
she says and words appear
G says:
wow :D she's wonderchick
Chick Norris says:
winderchick
Chick Norris says:
:D who'd kick ass then?
Chick Norris says:
winderchick or winderwoman?
G says:
that's already ***
G says:
and we just found a perfect gay couple for you
G says:
winderchick and winderwoman
Chick Norris says:
:D yeah
Chick Norris says:
wunderchuck
G says:
you know.. already the idea that we found them, keeps me warm

--


G says:
just looked for an anagram.. all cocks and horns from that name
Chick Norris says:
:D how appropriate

--


Chick Norris says:
:D yeah, we keep finding guys for him... no fair
Chick Norris says:
he should start finding guys for us too
Chick Norris says:
or gays, at least
G says:
let's send him massage
G says:
message
Chick Norris says:
:D hahaa
G says:
fuck, he won't get massage.. we found him gyes and he gets massage, not fair
Chick Norris says:
:D what gyes?
G says:
guys gays :D wathetve
G says:
whatever :D
G says:
tying to concentrate
Chick Norris says:
we found him gyes, guys and gays
G says:
yeah, all for him!
Chick Norris says:
:D he's so lucky to have us
G says:
!!
G says:
he's so yucky
Chick Norris says:
:D nooo, he's cute
Chick Norris says:
he blushed and all :D
Chick Norris says:
and painted his little nails =) how adorable is that
G says:
hahahaa painted his little nails :D yeah, and used tonal cream
Chick Norris says:
anal too :D
G says:
not during lessons thank god :D
Chick Norris says:
:D bad god, bad!
G says:
:D
Chick Norris says:
i think we should go to sleep
Chick Norris says:
and winder about gyes
G says:
i'm too..enthusiastic now :D
Chick Norris says:
write to him! :D
Chick Norris says:
copy him all of our convo
Chick Norris says:
:D
G says:
he's applying anal cream now.. don't want to disturb
Chick Norris says:
:D
Chick Norris says:
is he applying it on himself or someone else?
G says:
haven't seen
Chick Norris says:
:D maybe there's more people... then he could be doing both
G says:
but you can write to ***@****.ee asking that
Chick Norris says:
toot-toot! here comes little train ***

--

XD Ooo horror. :D Vabandan võimalike liiga graafiliste kujundite eest. :D
Sellised vestlused sünnivad öösiti, pärast seda, kui inimesed on juba mitmendat korda "olgu, ma lähen siis magama" öelnud. :)
Anagramme aga saab teha siin:

http://www.wordsmith.org/anagram/index.html

Ja see on üks võrratumaid ajaviitmiskohti, kui sul on palju peigmehi või lihtsalt igav. :D Mina proovisin ka kõik võimalikud nimed oma perekonnanimeks ja tuleb tunnistada, et jubedamaid anagramme annab leida. :D Pean veel leidma oma täiusliku perekonnanimega printsi. :D



Chick Norris says:
sepe avastas oma piuksutossud
Chick Norris says:
oh seda migreeniku rõõmu
Chick Norris says:
nagu sada väikest pardipoega oleks toas

--


Chick Norris says:
hahaa, simpsonites on seenioride olümpia
Chick Norris says:
ja vettehüpped, onu ronis suure vaeva ja ähkimisega üles ja siis hüppas alla, ja siis nahk hakkas õlgadelt alla vajuma ja siis olid juba nagu tiivad ja hakkas liuglema ümber selle vettehüppetorni

--

Chick Norris says:
homer pidi tegelt moe'ga minema ta sünna puhul kalale. ja siis vahtisid seal olümpial, ja koju kui tulid, siis moe viskas kivi läbi akna kirjaga, et" you broke my heart, but i guess i was never meant to be happy. or beautiful. or anything, really"
Chick Norris says:
ja siis ise seisis akna all ja vehkis taksot. ja takso sõitis mööda ja pritsis vett, ja siis hakkasid sprinklerid tööle ja siis hakkas padukat sadama ja lisa jooksis välja, et kle, ma tahaks sinust referaati kirjutada. moe hüüab: this is the best b-day ever! samal hetkel lööb välk puusse ja puu kukub koerakuudile, koer nagu hopsti moe käe küljes. (terve käe neelas alla ja jäi rippu)
Chick Norris says:
ja siis kukkus linnupesa talle pähe ja munad jooksid mööda nägu ja emalind lendas ümber ta pea ja nokkis ta nägu. moe: "still in the best 3."

--

Chick Norris says:
hahaa :D moe: this aint a massage chair, it's just full of cockroaches
Chick Norris says:
- homer, don't drink and drive!
- fine, i'll drive between sips.
Chick Norris says:
ja siis sõitsid jupikaupa
Chick Norris says:
nagu... sekund sõitu ja sip

--
Chick Norris says:
joosep on kindlalt meie geenidega
Chick Norris says:
läks mahakukkunud lusikat kraanikaussi viskama
Chick Norris says:
ja siis tuli jooksuga, ehmund nägu ees: ma viksasin oikase prügikasti!

--

Chick Norris says:
ma jäin viiele soome keele käändeid otsima ja sepe tuli ise ja ütles: emme, ma tahan sülle, kustuta tuli ka ära ja laula mõmmmõmm
Chick Norris says:
:D
Chick Norris says:
praegu üritab endale mähkusid panna ise jalga "pepu alla, pepu üles..pepu alla...kiilegi."
Chick Norris says:
mida kiilegi tähendab, pole aimugi

--

Chick Norris says:
normaalne.. ütlen sepele, et varsti hakkab shrek
Chick Norris says:
aga mitte veel
Chick Norris says:
sepe ütleb: enne on uudised
Chick Norris says:
wtf
Chick Norris says:
kust ta teab seda?! :D

--

Chick Norris says:
ohjummel... praegu on jälle mingi katastroofide aeg
Chick Norris says:
just näitas uudistest et mingi lennuk oli alla kukkund, 88 inimest oli sees
Chick Norris says:
kummaline. saatus ja siuke staff.
Chick Norris says:
kuidas saatus suudab kõik need, kelle saatus on alla kukkuda, ühel ajal sinna lennukisse sebida
Chick Norris says:
täitsa vapustavalt põnev teema tegelt

--

Muide, kas teate, kuidas tuvastada rekkajuhti, kui ta ilma autota on?
Tal on üks käsi päevitunud. :D
Ja öelge, kuidas meessoost taksodispetshereid kutsutakse? Kõutsiks? :D


Täna kirjutatud

Ma olen tegelikult terve öö üleval olnud. :) Pagana hullumeelne. Aga ma jäin juttu ajama ja järsku oli kell juba kaks läbi ja siis oli juba hilja. Ma pean enne kahte magama minema, siis ma ei maga sisse. :D

Hakkangi nüüd lasteaiaks valmis panema end, siis ajan poisi üles ja vaatame, mis edasi saab. Täna tuleb ilmselt siis raske päev seal. :) Hoia pöialt. :)

Eks millalgi siis kirjutan jälle, loodetavasti kiiremini, muidu ainult teemasid kuhjub. Praegu jäi ka üks rääkimata. :D

No comments: