Tuesday, September 23, 2008

Ancient history

Kes on Nõmmelt bussiga läbi sõitnud, need kõik teavad seda puud, mis seal mäenõlval nagu põlvitab, palub ühe teise puu kätt parajasti. :) Väga romantiline. =)
Paremalpool nõlval. Nõmme poolt tulles! Pimedad! :D

--

Ja ma ikka postin ära need jutud, kunagi ennemuistetel aegadel räägitud. :) Ehk mingi...eelmisel nädalal.

--

Puufiil (nagu õde ütleb) says:
sepel on nina täitsa punane :( hommikul kukkus trepist alla
S(@uni) says:
uff
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
ei, ta kukkus nägu ees trepist alla, siis nuttis paar sõõmu ja nuuskas ja siis juba küsis, et lähme või
S(@uni) says:
lol
S(@uni) says:
pühkis vere ja hambad ära ja kepsutas edasi
--

Puufiil (nagu õde ütleb) says:
ema tegi õunakooki, tundub et koostisosad olid kaneel ja suhkur. ainult.
--

Puufiil (nagu õde ütleb) says:
R says:
Mulle meeldivad sinu pikad juuksed
R says:
ja veel
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
mu pikad käed? pikk nina?
S(@uni) says:
XDXDXDXDXDXDXDXD
S(@uni) says:
ahahhaha kuidagi nii naljakas
S(@uni) says:
XD maisaa ma nyyd itsitan siin raamatukogus
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
ma muide kuulsin täna kuidas vares aevastas
S(@uni) says:
XD ahaahahahhahahahaha
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
täishämming
S(@uni) says:
ei saa olla
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
aevastas jah
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
häkktshii
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
ütles
S(@uni) says:
kurat ära aja mind naerma
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
ja niimoodi.. puhus nagu
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
ma mõtlesin et ehk tal läks miskit kurku
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
hahaa, foorumis üks küsis mu muinasjutupuud nähes, et mis see on mingi viljapuu või. teine lisas, et ei, võllapuu. esimene ütles et ei, jalad ulataks ju maha. teine: see ongi point, meil on ju surmanuhtlus keelatud. tõmmatakse võlla, jalad ulatavad maha. sured igavusse.
S(@uni) says:
XDirwwww

--
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
jope teeb murumunadest põrandakatet
--

S(@uni) says:
aa ei neid teooriakysimusi on tegelt 400 kanti
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
ohjummel
S(@uni) says:
ma yldse ei imesta et ma 10 panin pekki
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
ma loodan et need on sellised nagu: kas üle sebra võib minna kakiste kätega
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
aga moosiste?
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
ja nii edasi sada küsimust
S(@uni) says:
XDahahahaha
S(@uni) says:
see olex hull hea
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
376. kas sõna auto kirjutatakse viie tähega?
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
ma võiks ise minna sinna neid küsimusi välja mõtlema
S(@uni) says:
XDahahahahahahhahah
S(@uni) says:
praegu on mingi ..näitex..mingi märk oli punase ja valge triibuline. Ja 3 kysimust. 1) kas tagumise haagisveoki puhul peavad helkima valged triibud 2) kas esihaagise puhul peavad helkima punased triibud 3) ei ole vahet mis triibud helgivad
S(@uni) says:
ma panin kolmanda
S(@uni) says:
ja esimesed 2 olid õiged
S(@uni) says:
...
S(@uni) says:
ma pole elusees kuulnud et keegi viitsix jännata sellega mis värvi triibud helgivad märgil
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
et näha oleks noh
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
kui midagi ei helgi, siis pole shittagi näha
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
shitt ka helgib
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
autoinspektoritel
S(@uni) says:
aga enivei ju helgib
S(@uni) says:
aga nyyd on nii et täpselt sama märk ja sama haagis aga sa pead vahtima umbes et kas helgib valge või helgib punane triip
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
mõlemad noh
S(@uni) says:
ah?
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
kõik helgib
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
sa kirjuta sinna et päike on erakordselt hele, ja paber helgib, ma ei saa vastata
S(@uni) says:
emb kumb neist helgib igatahes ja hui jääb meelde mis mille korral helgib
S(@uni) says:
neil endal seal helgib
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
jah sa vasta küsimusele : ema sul helgib
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
ema on sul helgi
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
pärast ongi ja ta mõtleb et sa ähvardad teda ja laseb su läbi
S(@uni) says:
XDXD
S(@uni) says:
kle nyyd ma purskasin naerma
S(@uni) says:
ja tead kui PIINLIK ON
S(@uni) says:
okei, ma siis lähen rõvedalt pikk kodutee
S(@uni) says:
vb peax magistrali minema poodi
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
jõua ilusti koju ja kohta kuule mehi
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
soe on vähemalt
S(@uni) says:
hui
S(@uni) says:
täiega kylmax on läind
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
kohta huid
S(@uni) says:
magistral on vb targem mõte kui linna tagasi sõita
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
vb küll.. ma ei tunne neid asju
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
ma pole siitkandist
S(@uni) says:
XD ma just mõtlesin seda
S(@uni) says:
ma ei tunne magistrali, ma lihtsalt elan ta vastas




--

Puufiil (nagu õde ütleb) says:
sepel on uus sõna.
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
kipt.
Puufiil (nagu õde ütleb) says:
kõik on jube kipt.


Kipt says:
Today's fortune: A pleasant surprise is in store for you
Kipt says:
where's the store?
Kipt says:
haa, sellest meenus, sepe ütles täna: seene sees olid suuuuured maod, suuuuured madu-ussid, neil olid jalas sussid.
Kipt says:
nagu täitsa kogemata... varsti hakkab räppima
S says:
xdxdxdxdxd
Kipt says:
haa, ja siis üks hommik me rääkisime kodus midagi kukimukist ja ma ei tea, jutt läks, ja et kukimuki on onu, ja nikinaki on ka onu, aga sikisaki on tädi
S says:
nagu b kolmeselt. kuidas see oli et...karul peas on rauast toru
Kipt says:
ja pärast ma hakkasin mõtlema, et päris räme, kui ta läheb ja räägib lasteaias et meil on üks onu kukimuki
Kipt says:
haha
S says:
lawl
Kipt says:
miks karul rauast toru peas oli?
S says:
kuidas see vähe aru luuletuzs on
S says:
mul ei tule meelde praegu
Kipt says:
aa
S says:
ja siis teises oli midagi toruga
S says:
ja b pani 2 asja kokku
Kipt says:
see on siis nagu see, kui sepe laulis: tahan olla hea oinas, sulle, armas emake
Kipt says:
tegelt oli hea ja hoolas
--
Kipt says:
mulle õudsalt meeldib orksis see,, et näitab miuksel pildil komme on
Kipt says:
uus asi
S says:
jap, mulle ka
Kipt says:
maisikepikesed on ka head
S says:
loogiline
--

Kipt says:
ma täna nägin kahte tädikest, siuksed.. meeter 55, ja kahekesi, käe alt kinni, pruunid mantlid seljas ja pruunid baretid peas
Kipt says:
mõlemad munesid tee ääres ja vahtisid eri suunda, ja mõlemad magasid rohelise tule maha
Kipt says:
nii lahedad.
Kipt says:
nad olid ehk mingi 75 kindlasti, rohkem ma pakuks.. mingi 85
Kipt says:
pisikesed ja pruunid. ma läksin just seenele
S says:
:D SA OLED ISE VANAMUTT
S says:
läxin just seenele
Kipt says:
ajasid naerma mind oma barettidega
S says:
mida paganat
Kipt says:
noh, nad olid nagu seened
S says:
ma kõndisin täna virus ja minu ees kõndisid 2 mutikest
S says:
ka pruunide palitute ja barettidega
S says:
ja ma täpselt samamoodi mõtlesin et oh kui lahe
S says:
hoidsid käe alt kinni
S says:
ja läxid sitax aeglaselt
Kipt says:
vabalt võisid needsamad olla, nad vist sõitsidki linna
S says:
ma hingasin neile kuklasse
S says:
mul oli sitax kiire
Kipt says:
ei, siis polnd need, sa poleks saand neile kuklasse hingata
Kipt says:
nende kuklad olid kuskil su põlvede kõrgusel
S says:
XD
S says:
sitax lyhikesed olid kyll
Kipt says:
jap
S says:
aga nad polnud niiii vanad
Kipt says:
ma ei vaadand nii hoolega. kortsude pealt neid ...aastaringe lugeda


--


Rahvas says:
they'll start cooking then
G says:
yeah, they need several days to make everything i wanna eat
Rahvas says:
:D
Rahvas says:
they can't make it beforehand, it'll go bad
G says:
hell yeah
G says:
it's good only when it's hot
Rahvas says:
they'll make them while you're eating
G says:
then they'll have to make it fast
Rahvas says:
yeah
G says:
hell yeah
Rahvas says:
new cooks every 3rd hour
Rahvas says:
rested cooks
Rahvas says:
damn that word is making me think of other things
G says:
:D i imagined how big i'd be if i eat that much
Rahvas says:
your clothes would tear like the incredible hulk's
G says:
my clothes won't suit me anymore
G says:
i'll wear some blankets
G says:
i'll be superfat hero
Rahvas says:
the best kind
G says:
yeah, who'll be saving all people from mcdonalds
Rahvas says:
yeah...eating it before they can get their hands on the burgers
G says:
exactly :D you get my idea
Rahvas says:
sure :D i'd like to be that hero too...
Rahvas says:
i can be your sidekick and eat everything you drop
Rahvas says:
:D
G says:
you can be my assistant
Rahvas says:
haha, yeah
G says:
no shit, i won't drop anything :D it's a sin to drop burgers
Rahvas says:
it would look good on my cv
Rahvas says:
superhero's assistant
G says:
will you add that to your cv?
G says:
superfats assistant
Rahvas says:
:D yeah... i'd still be your sidekick though... i could use some kiloes dropping
Rahvas says:
while drooling and watching you eat and hoping that something'll drop...
G says:
i wonder how i will fly probably i wont
Rahvas says:
:D
Rahvas says:
it would be scary
G says:
imagine me landing
G says:
it's even more scary
Rahvas says:
:D plöts
G says:
pläääääääärts
Rahvas says:
:D
G says:
actually i'm not that far from that hero.. i've eaten 3 chocolates in last 10 minutes
Rahvas says:
:D i want one too
G says:
sorry, i've eaten all :D but if you come over i can buy new ones
Rahvas says:
:D hahhaaa, yeah, i'll allow you to buy some more
G says:
oh yes allow me

--


Rahvas says:
sepe on nii asjalik teised lapsed näevad mind ja hüüavad kõik, noh, ok, mitte KÕIK , aga osad, et näeee, joosepi ema tuleb! ma olen seal popp mutt
Rahvas says:
ja sepe vaatab mind ja teeb käega siukse liigutuse oma nina all, nagu näitaks kuidas peenar kasvab, ja hakkab mulle rääkima väga asiselt: "me siin ehitasime kooke ja mängisime traktoriga..."

--
S says:
tead ma vist mõtlen et tahax syya
S says:
õudne
Rahvas says:
ära räägigi
Rahvas says:
ma ei julge peldikusse minna, see on köögile liiga lähedal
S says:
:D


--

Nakkiir says:
või hüppad järsku entusiastlikult püsti ja hüüad: "õõõbbbetaja, püüa!!!" ja viskad teda tooliga
S says:
selja tagant
--

No comments: