Tuesday, October 5, 2010

- Gameover -

Photobucket



Järjekordsele eluetapile punkt pandud, õppust võetud ja kibedus suuremas osas maha raputatud. Soolarandid on veel peal, aga saame nendega kah hakkama.
Õues on ilus krõbe sügis, raputab eitavalt pead. Juuksed lehvivad päikeses.

Elus on lugematu hulk võimalusi.
http://crfranke.files.wordpress.com/2009/07/yerka_450-1.jpg

--

I say:
ütle et see ei ole võimalik et nii loll mees olemas on :D
et mehed rääkisid söögitegemisest ja üks jutustas, et oli beseed ise teinud, et jube lape, eraldad munavalge ja kollase ja siis lööd selle valge vahtu, kui mikserit pole, saab kahvliga ka, lihtsalt võtab kauem aega.
ja teine ütles et uu , ma hell beseefänn ja tahtis ka teha
läks siis koju ja siis kaks tundi hiljem helistab sõbrale et kle, ei lähe üldse vahtu
see küsib et kas suhkrut ikka panid?
teine: ahjaa, lisab suhkru, klopib edasi
kaks tundi hiljem, ikka pole vahtu läind
...
saad aru, ta keetis need munad enne ära
Margit says:
:D:D:D
I say:
ütle et sellist meest pole olemas xD
telekas rääkis mingis saates, vene mees, siuke noor, ütles et tema enam KUNAGI süüa ei tee.
ema nägi ja ma ei tea... ma niiiii loodan, et ehk ema ei saand lihtsalt peenest naljast aru
:D
Margit says:
uskumatu :D
aga visa
4 tundi vändata..
I say:
jap. :D
ilma ajusid kasutamata
Margit says:
:D milleks see, kui on käed
I say:
:D

--
I say:
las ma arvan
sa hakkad nüüd gilmore'e vaatama? :D
Margit says:
:D jep
kust sa küll teadsid
:D
I say:
ma olen saikik
või psüühik nagu mõned loevad seda sõna
Margit says:
:D

Kunagi inglise keele tunnis väitis ka üks, et on selline tund nagu psüühikal treining. :)
Teisiti öeldakse ka mitmeid muid asju.. Hiljuti meenus mulle see silt ühest vene baarikesest "salat kraabi pulgaga," samuti kioskisnähtud reklaam "kivi 60.-"
Suurepärane äriidee, eh? :)
Rääkisin isale neist ja tema rääkis vastu sellise loo, et läinud kord keegi poodi ja küsinud "tere, kas teil kärbsepiitsa on?" Ja müüjatädi vaadanud kummalise pilguga ja vastanud, et "ei, meil olema ainult singipiitsa ja vorstipiitsa."
:D
On ikka neid kliente igasugu veidrikke, eks.

--

Jerome K. Jerome: "I like work; it fascinates me. I can sit and look at it for hours."
Muide, kes pole lugenud raamatut "Kolm meest paadis, koerast rääkimata," siis soovitan ülisoojalt.
Ja näe, eestlasest kaelkirjak.

http://www.nimportequi.com/it/video_giraffa.html

--

I say:
"although she thought the dalai-lama was... well.. a llama."
S says:
aww

--

I say:
küsisin et kas mu õde on ka siin või
ta vastas et ei ole, aga sinu õde
ma ütlesin et ma oma õde mõtlesingi
:D

--

I say:
mul käisid mingid poliitikud ukse taga
rääkisime algul kõiksugu üldist juttu, väga normaalsed inimesed.
aga siis küsisid, et mis teid isiklikult häirib. ma laiutasin käsi. no mida muuta oleks vaja teie elus. ma mõtlesin ja mõtlesin ja no ei tulnud küll midagi pähe, mul on kõik hästi ju. noh.. enamvähem. :D
aga nad ikka käisid peale, et midagi ju ikka vaja oleks.
ma ütlesin siis, et noooh... kui te saaks mehed kuidagi normaalsemaks teha, oleks väga tänuväärt.

--
See olekski see üks asi, miks maailm pees on. Mehed ei ole enam abikaasad ja isad. Nad on mingid siuksed... metsloomad, naine püüab endale kuskilt mõne (kui viitsib) ja kodustab. Ja siis peab ülejäänud aja kätt peal hoidma, nii kui lahti lased, lippab metsa, saba seljas. Imikut peab aga kahe käega alguses hoidma, ja nii need mehed kaovadki kõik.
Kui perekonnas on isa olemas, siis... ehh, ma olen vist naiivne jälle. :) Eeldan, et isa on tark ja rahulik ja õpetab oma lapsi, näitab head eeskuju. Sisendab kindlustunnet.
Vähemalt minule on isa alati jube tähtis olnud. Lapsele on isa üldse eriline iidol. :) Kurb, kui juba lapsena selgeks saab, et sind jäetakse alati maha ja armastus on valus.
Aga noh... seda toredamad on need mehed, kes oma lastest-naistest hoolivad. :)

Tegelikult on ju niipalju näha neid mehi, kes tegelikult elavad ammu juba koos kellegagi, aga on ikka veel igalpool "single." Minu arust on nad argpüksid. Kui sul on keegi ilus ja armas ja nupukas kõrval, kes sind armastab... mida sa siis veel tahad? Mida sa ootad.
Rumalad.

--

I say:
joosep: "vaata, emme, enne oli seal toas suur prügihunnik, aga nüüd on on kõik puhas ja täiuslik. kõik rasv võeti masinaga ära."
:D ma mõtlen õudusega, et miuke see tuba enne siis oli
Mar says:
:D
I say:
ahjaa, hommikul mängis prügi
ehk tuli ja lamas mu peal
:D prügi pidavat niimoodi olema üksteise peal


Alljärgneva klipi kass oleks pidanud kah ütlema, et "me mängisime ainult prügi!"



Mnjaa. Raske elu. :) Iga liigi naised on hirmuäratavad, mul tekkis kah selle kassi ees hirm ja ma pole teda kunagi kohanudki! :D Samas... oled sa kunagi näinud kurja naist, kes üksi elaks? :D

Joosep: "Mu elu on niisugune. Iga päev söön kommi."
(Kui vanaema küsis, et issand jumal, kas sa oled KÕIK kommid ära söönd või?!)

No comments: