Tuesday, October 26, 2010

Prizefighter

Täna on selline hea päev, et ma meeldin endale. :D Tööl on jube palju teha, silmad õudsalt väsinud, aga sõitsin kodu poole eile juba ja hea tuju oli. Arutasin omaette, et tegelikult on mul pagana palju häid omadusi, missiis, et sealhulgas ka uhkus, ahnus, paranoia ja perverssus. :D Haa. Tegelt olen täitsa tore.



Täna võiks ka samasugune õhtu olla, siis oleks lust välja minna surmväsinult. :D
Joosepi võtsin tööle kaasa, lõikasime pluusikäise pooleks, litsusime tal kipsi jopevarrukasse ja ei pidanudki taksoga minema.

Eilne:
L says:
sepe helistas, ajas ilgelt naerma mind.
rääkisime ja siis ta ütles järsku et :"miks sa ütled koguaeg et "no näed siis"
ma küsisin et ütlen või? :D ise ei pane ju tähele neid värke :D
ja ta ütleb et jah, sa ütled küll,et üritad end parandada, aga ikka ütled "nonäedsiis"
sul peaks juhtmed peas ära parandama. veresooned ära vahetama.
mina siis ütlesin et oh õudu, kõlab nagu päris keeruline operatsioon, kas ma ellu ikka jään?
sepe: võid küll jääda, sa oled ju elus. nagu vorst!
:D
Margit says:
:D mnjah.....ma ei julge enam vorsti süüa
L says:
:D
ma olevat nagu vorst, pikk ja veeren ringi
-

L says:
ahjaa, veerevatest asjadest meenub: täna buss sõitis totaalselt nii, et ma koguaeg ootasin, millal ratas alt ära tuleb.
täitsa haige värk, logises ja krigises ja tegi tead siukseid... nagu sõidaks üle millestki, iga ringi peal.
see on mingi uue aja trend, et bussidel rattad alt tulevad, ma olen mitut ekspressi näind teel seismas, ratas alt läind.
kahte selle aasta jooksul, täpsemalt. ei tea, kas keegi käib neid mutreid lahti keeramas bussijaamas või. :)
mõtlesin et läheks hoopis lühikeste trullakate meeste peale üle, btw. vahelduseks. :D



Ahhahaa, mulle see Eels meeldib. Ühes laulus on sõnad: "She locked herself in the bathroom again, so I'm pissing in the yard." Mulle meeldib, kui ma ei tea ette kõike. :) Et ma ei suuda ette arvata sündmusi. See on nii paikapanev. Aga see kehtib ainult filmide ja muusika ja kirjanduse kohta... reaalses elus olen nii kaua rutiinis olnud, et ehmatan ja satun segadusse, kui buss kasvõi teist värvi on. :D

L says:
ma just eile kuulasin youtube'ist mingi horoskoobitädi arvamust skorpadest, päris hästi paneb seal tegelt.
see ütles seal ka, et skorpa teab väga hästi et see, kes vähem tunneb, kontrollib olukorda.
mis on tegelt täitsa haige.. aga tean küll jah. :D mitte et ma sellejärgi kuidagi oma käitumist juhiks, see oleks rumal
Margit says:
jep, nii ongi.....
L says:
ja siis oli see ka, et Scorpios know very well that to see if something is really yours, you got to let it go... and if it comes back, it was yours from the beginning.
and if it doesn't come back then you got to hunt it down and kill it
Margit says:
:D
L says:
ja et neil ei ole võimet lahti lasta suhetest.
aga selleks et neist lahti saada, tuleb käituda nii et nad sind enam ei tahaks.
:D mis on jumala õige
Margit says:
on jah
jube lugu
-

L says:
tahad teada, mis k sünnipäevakaardile tehakse?
S says:
nooh :)
L says:
joosep: "krokodillil on verised hambad"
vanaisa oleks uhke xD
päris õudne sünnipäevakaart tuleb :D
tal on liiga elav fantaasia
pildil on auto ja seal all on krokodill veriste hammastega ja üleval on mustad vihmapilved
ja k värvis juuksed kollaseks spetsiaalselt selle pildi jaoks, tuleb välja :D
S says:
ahaha
L says:
ja vihma sajab nii palju et kõik maa läheb vee alla ja auto satub puu otsa nagu Big Fishis
ohjummelküll :D nüüd joonistas sisaliku, kes vee peal jookseb
see on see jesus christ lizard
ons vaja seda kõike sünnipäevakaardile? :D
nüüd joonistab kolmekorruselist puud
puuviljadega :D
"need on nagu munad, karvased"
jummel küll xD
need karvased munad on mustad, muide
ta vist kuulis, kui ma mõtlesin et ta jube värviliselt joonistab
ahahhahha :D "aga nüüd tuleb siia üks väikene püramiid"
S says:
:D
ta ei ole sünnipäevakaardi konseptsiooni veel eriti hästi haaranud
L says:
küsisin et miks need puuviljad mustad on, ta ütles et aga need on ju mangod!
pliiatsitega tuleks see pilt palju parem
krt ma pidin need vildikad kaasa võtma
nüüd ta joonistab vett :D tumesinisega!
püramiidi sees olevat autoauk
haha, ja k-l ja s-l on toit kõik kaasas siin kohvrites
see on vähemalt lohutav kogu selle horrori juures :D
ahjaa, ja autol on mingi miljon ukselinki, sest k võib igalepoole minna, kuhu ta tahab. :)
krt, ma pean selle jutu talle kõik välja printima koos selle kaardiga, siis ta saab vähemalt aru, mis seal peal on :D
S says:
:D hea mõte
L says:
xD "ja siinkohal on üks part.... mis on ära söödud"

--

L says:
ta ütles et ahah
ja et viirused võivad ise tekkida küll...
ehkki ma arvan et ta ütles seda lihtsalt selleks, et ei peaks seletama, kust need tegelt tulevad :D
--

L says:
sepe ronis selga: "emme... emme, sa oled parim...." (mina ennatlikult: "awww") "..sa oled parim... ahvipärdik."

--
L says:
ohjumal küll, ta koguaeg õiendab :D
Margit says:
kes?
L says:
"emme, ära naera nagu käsna-kalle"
Margit says:
:D
L says:
ja telefonis just rääkisin tartuga, ütlesin "sepe", joosep kohe õiendab kõrvalt, et "mitte sepe, vaid joosep"
"ja mitte ema, vaid vanaema"
XD jube siuksega koos olla
--

L says:
ehitasin just joosepile maja
meil toodi kaupa hiigelkastiga
lõikasime ukse ja aknad sisse
selle saaks tegelt veel lahedamaks teha, aga... mis mõtet sel :) niikuinii pean homme ära lõhkuma
mar says:
kas bossid juba homme tagasi?
L says:
ei, reedel
mar says:
aga mix homme lammutama pead?
L says:
noh... kaua see suur jurakas siin ikka seisab
aknaaugud sisse lõigatud
:D

--

L says:
ma liitusin klubiga: DON'T talk to me in the morning (unless it's about sex, bacon or more sleep)
Margit says:
:D
tundub sobilik
L says:
jah... ehkki ma ei saa aru, miks peaks keegi minuga rääkima sellest, et veel saab magada.
siis ära üldse ütle midagi, rsk
Margit says:
:D
L says:
aint seks või peekon seega mu puhul
ja noh... süüa jõuan hiljem ka :D
Margit says:
siis jääb ainult esimene teema :D
ja mis sealgi rääkida :D pigem nagu asuks asja kallale
L says:
:D
just
Margit says:
seega tuleb klubist välja astuda
L says:
krt, vist jah...
--

L says:
ahahaha
krissus frissus!
ütles sepe nördinult, kui ma ütlesin järjekordselt, et oooota, ma ei saa ju praegu!
ta on ilmselt mingi oma versiooni välja mõelnud :D tead küll, kui lapsed ei kuule täpselt, siis nad pakuvad mingi oma variandi välja
Margit says:
:D
kõlab paremini kui originaal
Krissus Frissus says:
:D
sepe sobiks täiega mingit lastesaadet juhtima. ise joonistab ja jaurab kaasa õpetajahäälega:
vaadake, täna meil on vaja... panen need siia ilusti... täna on meil vaja paberit, näete, kääre, ja niiti.... oioi, selle kriipsu hõõrume siit maha... nii.nüüd on meil veel vaja liimi... kas meil on üldse liimi?
nüüd joonistame siiia ühe väikse... näete? juba kolm nurka tehtud, väga tubli. vaadake kui ilus.
Margit says:
:D
--

Krissus Frissus says:
sepe joonistab ja räägib: näe, siin on siuksed autod, mis on lume sees kinni nagu seapallid. või nagu karud maa all.
väga loogiline :D
sepe teeb paberile täppe. ma küsin, et mida sa nüüd teed siis? sepe: ma teen sellise... süütõendi.
ahaha, ma küsisin, et misasi on süütõend.
joosep: see on mingi pudi, mis on mürgine. siis see pannakse koti sisse.
--

Igatahes.... täna läheme siis pihvile. :) Ma vannun teile, et joon ühe siidri ja jään magama norinal. :D Silm voolab õlale.
Haha, ja rebast ei ole ju olemas!

No comments: