Tuesday, July 5, 2011

Sariornamenteerija from outer space

Joosep: "J2tame selgroo m2lestuseks!"
Peaks vist tihedamini kana s88ma...

--

oli masekas rabav
ma kysisin seal horoscope.com lehel mida teha
kusjuures, "yes or no" k2est :D hea aju.
ja tuli siuke vastus:
The Empress card suggests that you should join a support group or club that will give you a good environment to grow in. Without the proper advice and people to help you it is much harder to realize your dreams. The Empress card shows that such a group is within your reach if you try to find them
otsisin siis fb-st support group for depressed fat and old people, aga ei leidnud :D
rsk

musa aitaks, aga ma ei taha kohale minna. :D Siis peab p6dema saja asja p2rast mille yle ma kohe t6esti p6deda ei viitsi. Muide, siinkohal kuulutan v2lja oma otsingud pohhuistliku s6brantsi ametikohale. :D
Igatahes, klubid ja muud taolised musaasutused v6iksid m6elda mingi h22letoru leiutamise peale. Nagu t2iega. Ma k2iks k6rvadega igal... noh... neljandal kontserdil, kui saaks. :D Fyysiliselt kohale minna igalepoole ei taha, due to l2henev senior-citizenship. V2ljask2imine masendab sutsuke. K6ik on nii friggin ilusad. :D Ja jube palju on neid no-life t8lle, kes vaatavad ja kommenteerivad, et SEE ka j2lle siin. :D Get a brain, aus6na.
Ma peaks tegelt ise ka brain-shoppingule minema, sest ma ei viitsi yldse s6nu m6elda, ytlen ses keeles, mis esimesena meenub.
Tahaks panna suvalisi riideid selga, missiis, et kokku ei sobi. :D

Joosep:
see pole mingi v6ileib, see on vorstisai!


S says:
see tuba on hullumeelne, maikujuta kuidas ma seal elan :D
aga mulle meeldib
nagu ateljee
lihtsalt terve üks külg toast on aknad
tänavale, kus käib meeletu elu
kesklinnas
riietevahetamine tuleb nii tüütu, kuskil maas pikali aeledes
pluss ma olen nii laisk, ma raudselt hakkan istuma aluspesus ja sööma võileibu ja raamatut lugema seal
I say:
siis oled nagu vitriinis, teil tekib sinna ummik akna alla :D
S says:
või tekib mingi sariornaeerija
I say:
:D sariornamenteerija


Ma tahan 6ue minna, d2mmit! :D
Ai jaa, ja hammas tuli 2ra! :) Joosepil, mitte mul, thAnk god. :D


Photobucket
How cute are we. :D

No comments: