Monday, July 11, 2011

Tissidega looma argipäev

Hoirassaa ja pudel rummi. Kuidas läheb.
Ma pidin täna allkirju korjama minema, aga kahjuks jäi ära. Nüüd on aga vaba päev ootamatult. Joosep kõrval küsis just, et "kas koerad kooruvad munast." Seega nentisin fakti, et ma olen liiga palju kõrvaliste asjadega tegelenud, seletasin talle natuke põhitõdesid ja andsin Loomade Elu 7nda köite kätte. Joosep nüüd vaatab "tissidega loomi." :D
Elik imetajaid.

I say:
jeap
mul msn paneb näkku jälle
jeap
ütlen asju ja pärast pole midagi läbi tulnd
ja kordab mingeid mõttetusi
või näitab et keegi teine ütleb seda, mis mina kirjutan
business as usual, ühesõnaga
S says:
:D
I say:
Thursday
Share with friends:
You may feel like running away, but only for a moment. It is hard to resist someone when they seem so full of life and enthusiasm, and eventually you will have to give in. The current alignment of the planets indicates that you have a real opportunity to become involved with someone who could bring you out of yourself and make you feel really good about life again.
väga lõbus
kuigi, let's face it. mul ei juhtu kunagi midagi head. kunagi. isegi, kui tundub hetkeks, et on hea, siis saad hiljem aru, et oli hoopis viisakas sissejuhatus mingisse hella sitta
S says:
XD
ps mul läx kohvrilukk katki
niiet pean vist uue ostma, olematu rahaga
eksnäis
maijaksa mõelöda
I say:
pane teibiga
kes seda ikka viitsiks urgitsema hakata
S says:
seda visatakse nii kõvasti et
teibid ja värgid tulevad lahti
I say:
kui ringid peale teed, siis ei tule
täisringid
ühtepidi ja teistpidi ka
mässi sisse nagu muumia
ütle tollis et ei ole heroiin
ega muumia
S says:
XD
I say:
Uskumatu aga tõsi!Sellel nädalal on esmaspäev, teisipäev, kolmapäev, neljapäev, reede, laupäev ja isegi pühapäev.Seda juhtub iga nädal.Seda nimetatakse nädalaks.Kopeeri see oma staatusesse ja garanteerin et mitte midagi ei hakka juhtuma.See on Vanade Eestlaste tarkus.Ja kes mõtlevad, et selliste idiootsuste kopeerimise ja muu jamaga hakkab raha tulema- magage kaineks ja minge tööle!
S says:
XD


Igatahes... ma olen pingutanud, ehkki nirude tulemustega (mitteeritiminustjohtuvalt :D ) ja täna õhtul premeerin end Nevvikuga. Tegelikult on seal veel mingeid õudsaid mörinabände, aga so what. Ma siis hiljem lihtsalt vaatan rohkem kui kuulan. :D
Ohyeah. Peakski minema tshekkima, kus mu rumm on...
Kell juba... mingi number.
P.S. Ma ei osta endale enam kunagi käekella!
..kui just mingi väga khuul ei ole.

:D

P.S.2. Peaks vist mingit mussi ka panema, panen selle, mis mul praegu mängib mu watch later listist. :D Tekib kohe tahtmine... kuskile minna ja midagi teha. Õnneks lähen ja teengi. :D Tule kaasa.