Wednesday, July 13, 2011

Sea Dive

Ma olen nüüd läbi teinud järjekordse... peaks mõtlema, kuidas seda asja üldse nimetada, kui ma minna lasen. :D Seda juhtub nii pagana harva, et vääriks nime küll. Vabanemine? Stressitants? Upung? :D
Võiks tihedamini juhtuda, see on nii friggin lõbus.
Igatahes, ma teadsin juba ette, et seekord ei ole ma viisakas ja ettevaatlik ja midaiganes. Värvisin silmad ära ja panin kontsad alla ja... woohoo. :D
Let the pralle begin. Las ma vajun pinna alla.
Vägavägaväga tore oli mul igatahes, ma ei tea, kuidas teistel. :D Elasin end igatepidi välja. Loodan, et me kedagi ära ei ehmatanud ega kellelegi peale ei astunud, kui me seal ringi hüplesime ja kiljusime ja wooohoootasime nagu 12aastased. :D Nevvik ruulis nagu ikka. Oot, ma panen lingi ka vahele, neile, kes ei tea. Kõige isasem bänd ever. (Y)

http://soundcloud.com/nevesis

Need mörinabändid olid ka khuulid, ehkki selle viimase (Eyehategod)laulja tundus igavene ülbe töll olevat. Tavaliselt keeran ma sellise staaritsemise peale lava poole selja ja jalutan eemale. Talle vist ei sobinud, et nii vähe rahvast oli... ehkki, seda enam oleks siis ju mõtet nendegi vastu sõbralik olla, kes ikkagi tulid. :D
Kuigi, ma olen üsna leplik selliste asjadega, ma ei tea ju kõiki asjaolusid. Ehk tegi keegi publikust talle nägusid või midagi. :D Ei tunne ma seda lavaasja.
Ise üritan kõikvõimalikke esinejaid tavaelus "mitte näha," sest ma kujutan ette, et pidev valvel-ja valmisolek, teretamine-sõbratamine-dringitamine iga pindakäiva võõraga võib üsna väsitav olla. Ja kuna ma teadupärast mingeid keskmisi asju teha ei oska, vihistan kiirelt teise äärmusesse ja ignoreerin täiega. :D Aga keegi pole kunagi kurtma ka tulnud, nii et järelikult click ok. Glock Ok. :D
Seekord küll eksisin oma reeglite vastu ja näitasin ühele pöialt, ent pöidlasaaja (miks mu pea küll nii pervo on) oli veel kapsam kui mina (überkapsas?), nii et ehk ta unustas selle sekund hiljem. :D Oleks tore.

Taksist viis meid vist sootuks tasuta ära, Mar-i võlujõud. :D Ma tahtsin viimase jupi ise minna, sain vihma käes jalutada sutike, väga mõnna. Välku lõi ja müristas. :) Hommikul ärgates oli padja peal singiviil, millest oli üks amps võetud... uni tuli vist väga ootamatult. :D Hommik ise tuli ka ootamatult, ema ilmus ukselävele ja küsis, et kas sa täna mitte tööle ei pidanud minema.. :D Kell oli 8:18, nii et no wirries, isegi kiire ei hakanud, hambad pessu ja punuma. Uim oli ka endiselt viltu peas, nii et pääsesin põhimõtteliselt pohmakast, kuna ärkasin enne selle saabumist üles. :D



Aru ma ei mõista, miks ma lapsele mänguasju üldse ostma pean, terve õhtu on juba ämblikuga mänginud. :D Käis ja rääkis just ,ise väga elevil, et "ämbliku peal on sikisakiline kollane asi, nagu meri. Väga ilus!"
Ta on nii hingestatud. Ja mulle õudsalt meeldib see ta siuke.. positiivne ellusuhtumine. Näiteks kõnnime tänaval ja mingi vanatädi läheb oma õudsa rähmasilmse pudeliharjataolise koeraga meist mööda ja Joosep ütleb kõva häälega vaimustunult: NII ilus koer!
Mul tekib totaalne heldimus mõeldes, kuidas tädil on hea meel. :) Tema ju armastab oma hirmsat koera. :)

--
ahaha, joosep vaatab filmi, kus steven seagal pani pahadele meestele autosse maod.
joosep: jaa, mina paneks pahadele meestele autosse metskitse!

--

S says:
mul on seljas pluus mis näex palju parem välja kui ma oleks kõhnem ja mul olex väiksemad rinnad
-.-
L says:
õnnesirmik.
kui sul on suured rinnad, mis see pluus üldse siia puutub.
nagu üks mees ütles kuskil, et kui naisel on lühike seelik, siis mehel on sügavalt savi, kas ta kingad ja käekott kokku sobivad
S says:
XD
--

L says:
:D ma peaks ka alla võtma.
aga vaatame seda asja, no motivation whatsoever
ehk x-le meeldivadki paksud tüdrukud :D
ee.. vanad naised
krt, maitea kas tema mulle meeldib, kui talle vanad paksud naised meeldivad :D
S says:
XD

No comments: