Monday, July 25, 2011

Haamrieelne päev

Mulle tehti just aprillinalja. Beat that.

Lugesin netist üht Hamsuni Victoria review'd ja jäin mõtlema, et ehk olen mina ka selline, kes ei suudagi õnnelik olla kellegagi koos. Et mul peab olema mingi selline.. salajane kirg, mida teised ei tea. Seal jutus peategelane kirjutas armastatu nime endale lakke, aga nii pisikeselt, et teised ei näinudki seda. Kirjutas ainult endale, et ta ise teaks. Ja samamoodi käitus ka..
Ma olen vist ka samasugune. Shiet. Peab selle üle mõtlema.. mõnipäev.

Tegelikult otsisin selle jutu üles, et leida, kas kuskil netis on seda juppi, kus ta armastusest rääkis. Mu enda blogis on see olemas, muide, aga ma ei viitsi otsida. Igatahes... armastus on vahel hullemgi kui viha. Ja tapab ilmselt rohkem inimesi.
Siin veel üks ohver. Totaalne raiskamine, ta oli ikka väga andekas. :( Ja lahedalt omamoodi, välimus and all.



Täna on üldse shiet päev, Norra tulistamiseuudis võttis kohe hommikul sõnatuks. :(
See tulistaja oli twitterisse kirjutanud, et "üks uskuja on väärt 100 000 huvidega inimest." Millsi tsitaat siis, ent see näitas ta arvamust inimestest. Tema siis ilmselt uskus. Uudistes kirjeldati teda ka kui kristlast.
Ehh. Enda paremakspidamine ongi üks kurjuse põhiomadusi. Hukkamõistmised ilma mõistmiseta, natsid, sõjad, kõik.

Ohjah. Ja ma avastasin just, et mu pidur on katki. Kujutasin endale niiii pikalt ette olukorda, mis mind ja mu hullu südant paigal hoidis, ja nüüd ei õnnestunud mul olude sunnil end enam petta. Rsk. Aga ma mõtlen kiiresti midagi uut välja, no wirries. Lihtsalt hetkeks... tekkis selline tunne, et... süda lõhkeb.
Oleks tahtnud minna ja südame sisu talle pähe valada, siis ma ei näeks teda enam iial. Ta ei kaevaks end enam välja sealt. :) Ahahaha, poor babe.
Tahaks öelda... ei tahakski öelda midagi. Küll ta taipaks. Paari sajandi pärast.
Ehh, elu on nii lollakas. No point at all.
Tõmbame jälle riivid ette.
Saame hakkama. Ta on mu südames nagu see mäng, kus on põrandas palju auke ja üks suur haamer. Surematu.

Igatahes, nädalavahetusel oli täitsa tore, ehkki Rock Rambile ei jõudnudki. Käisime allkirju korjamas rahalastele inimestega ja jõudsin alles 9 läbi koju. Ja kell 10 lasin kodust uuesti jalga, läksin Von Krahli Taavi Petersoni ja Üdi kuulama/vaatama. Mar ja tema sõbrants olid ka seal, aga nemad kuulasid ainult soojendusbändi ära ja lasid kärsitult jalga. Soojendusbänd oli küll väga entusiastlik ja nii, aga siiski nagu... noh... raadio. :) Ma pole eriline barhopper, mulle meeldib asjad lõpule viia, seega ei läinud ma teistega kaasa, vaid jäin kuulama seda, mida kuulama läksin. Ja ei kahetse.
Petersonil on nii huvitav hääl, ta nagu keeraks lauldes sõnade otsad rõngasse. :D Jah, ma saan aru, et te ei saa aru, mida ma räägin, aga... no kui keegi kirjutab vanaaegset teksti ja teeb sõnaotstesse sellised kunstipärased konksud ja rullikesed. :D No ma ei oska seletada, aga kogu ta hääl kõlab nagu rulluvalt. Ümmargune hääl.
Mulle meeldib. Ja need pikad ülespoole vokaalid ka. Eriti mõjuv oli ta hääl ses ühes laulus, mis mulle kõige rohkem meeldis, kahjuks pole seda youtube'is. Tead küll neid laule, mida kuulama jääd ja siis vajud sinna sisse nagu sohu.
Video, mida esitleti, oli muide ka täitsa suurepärane, poindiga, aga seda pole ka veel youtube'i jõudnud, panen siis ainult heliga versiooni.



Seal oli demoplaadi/särgiloosimine ka, aga.. kõik need noored plikad seal, ei hakanud rüselema. Küll ma siis ostan kui pärisplaat tuleb.
Koju tulin jala. Sõpruse pst otsas võtsin kontsad alt ja tulin sokkis edasi. :D Väga mõnna, vahepeal hakkas vihma ka sadama, aga kahjuks lõppes kohe. Oleks nii tahtnud vihma kätte jälle jääda, see on nagu.. ma ei tea. Hingepuhastus. Ma armastan ööd. Ja üksi on öö eriti hea.

Mis veel. Käisin siin külas ka vahepeal, ja tundsin end natuke nirusti, et midagi kaasa ei saanud viia.

I say:
natuke paha on ka... b" juba ütles et võtab mingi stritsli ja rieslingu kaasa
ma vaatan niisama kinganinasid
Mar says:
võta sa see shampa mis sul kodus on
I say:
see on mingi eriti odav junn :D
Mar says:
ütle, et sulle just see mark meeldib
I say:
:D ei meeldi ju
Mar says:
:D
I say:
ma parem joon end juba enne minekut jommi, siis hoian nende raha kokku :D
hea plaan
Mar says:
siis äkki vaatavad viltu
I say:
:D muidugi vaataks, tobujuss

Ohjah. Enihau, väga tore oli, Joosepile meeldis vägaväga, järgmisel hommikul käskis mul edasi öelda, et "me tuleme teinekord veel ja võime ööseks ka jääda."
:) Smooth operator.

Nii tore oli inimesi näha ja juttu ajada ja igasugu huvitavaid üllatusi oli sel õhtul mu jaoks varuks. Väga khuul. Ehk ma polegi päris mahakandmisele mõeldud veel. :)
Yours truly seltskonnalõvile ütles üks tütarlaps äraminnes "tsauki" ja puudutas teda õlast. Lõvi võpatas ja hüppas koos tooliga 20 sendi kõrgusele vist. :D Hea, et südamerabandust ei saanud. :D Ausõna, ma siiamaani tunnen õla peal ta puudutust. Mind ei puudutata ju üldse, ma mõtlen, keegi peale Joosepi.

Uni on, teate, ja peaks magama minema, homme tuleb järjekordne hullumeelne päev, pean ühel hetkel korraga kolmes kohas olema. :) Õnneks ma olen nii rabavalt kaunis, et saan kõigega hakkama. :D Onju.
Ja ma homme veel mõtlen ilusaid noolega mõtteid. Siis võtan haamri.
Kallid ja musud. Kui kuuleb. ;)

No comments: