Thursday, June 30, 2011

EiEiEi

Varahommik lasteaias, Joosep läheb juba rühmaruumi, siis keerab ringi ja ütleb ülitõsiselt õpetaja ja teiste lastevanemate vahelt mulle: "Emme, ma tahan sulle tegelikult midagi öelda."
Kõik jäävad vait ja vaatavad minu poole. Joosep: "Sa võid mulle õhtul kingituse ka osta."

Üleüldise itsitamise keskel tänasin teda viisakalt suurepärase võimaluse eest ja tulin ruttu tulema. :D
Küll mul on lahke laps. Viimasel ajal kipub ta kõigiga vestlema, mistõttu ei tahagi teda enam eriti poodi või kuhuiganes kaasa võtta, sest kõik kutsutakse meile külla ja jagatakse lahkelt telefoninumbrit, et "vähemalt helista siis!"
:D Kui arsti juures käisin, siis oli ta mul kaasas ja uksel, juba ära minnes, hakkas ta järsku rääkima, et kriimustas oma käe ka ära, aga see on juba ära paranenud, ja et tal üks hammas loksub. Arst heldis ja andis ullikesele karbi! Raffaellot. =) Siis läksime poodi ja kuni mina kontoritarbeid vaatasin, luges Joosep mingit lasteraamatut kõva häälega ette ja sai osavõtlikult müüjalt kiita. Seejärel ütles ta müüjale ohates, et "ka mina olen lastest unistanud," ja rääkis talle oma tulevasest perekonnast. Sellepeale kinkis müüja talle võtmehoidja. :D
Peaks Joosepiga panka minema...

Nädalalõpus läheme ühele väikesele sünnipäevalisele külla, Joosep rääkis vanaemale eelseisvast üritusest ja kiitis igati osalejaid ja asukohta, vanaema siis omakorda ütles, et vat kui tore sul seal olema saab. Joosep läks ja helistas Mar-ile. Kuulan teisest toast kõnet: "Kuule, selle sünnipäevaga seoses... kas vanaema võib ka tulla?"
:D

Jaanipäeval käisime seal juba, hästi tore koht, puu otsas oli onn ja puha. :) Kõigil lastel peaks kuskil mõni onn olema, see on lihtsalt... kohustuslik. Linnalastest nii kahju. :(
Joosep tegi oma jalad m2rjaks ja siis laenas V-lt lillasid sokke. Istus maha, 8eldes: "No vaatame, kuidas need mulle m6juvad."
:D M6tles siis "sobivad."

Jaanipäeval hakkasin ühtlasi rummi jooma, siiamaani joon. Rumm on väga hea jook, Coca seevastu ei meeldi mulle eriti.. ent sobib rummiga hästi. :D Kurk on viimasel ajal väga kuivanud, tuleb usinasti kasta. Kurgikastmine ei tulnud seevastu eriti välja Rabarockil, kuhu ma täiesti endalegi ootamatult sattusin. Nimelt sain ma sinna küll, ent plaan oli vastu pidada järgmise päevani, et siis ka Mar-iga kohtuda, kes alles teiseks päevaks kohale saabus. Paraku sadas päev läbi vihma ja poritaluvus tõusis puusadeni. :D Tuul oli ka räme ja.. külm hakkas, ju nõu. Juua ka ei tahtnud, sest pidin mingeid kavalaid plaane sepitsema, kuhu magama end sebida, või leidma, kellega vennastuda ja ööd koos jaurates veeta. Kahjuks ei ole ma viimasel ajal eriti sõpradeotsimisrezhiimil, ma ei viitsi. Kui inimene ise tuleb ja tahab sõber olla, siis pole mul selle vastu midagi, aga ise ei viitsi küll pingutada otsimiseks... :D Seal oli üks selline juhus ka, kus mingi võõras mees tuli ja kallistas. Ja ma lihtsalt seisin nagu tootem ja lasin end segamatult kallistada. No ega see mul tükki küljest võta, eksoleju. :D Lõpuks ei osanud ta mu suhtes enam mingit seisukohta võtta ja ütles siis ninnunännu häälel, et ma olevat nii üksildane paistnud. :) Vastasin, et oh ei, ma pole ÜLDSE üksildane, ära muretse.
Võib-olla... oleks siis pidanud tutvuma või midagi, aga... :D No ei olnudki üksildane ju. Lihtsalt.. üksi ja igavlev. Külm ka. :D Mehi ongi enamasti sooja pärast vaja, kas pole? :D



Rabarockilt tulin öösel koos K-ga ära, ta on selline naine, kes on mind eluaeg energiaga kostitanud, ma ei teagi, millest see tuleb või kuidas see nii läheb, aga ta inspireerib alati. Tänu temale ma sinna üldse saingi, tegelikult. :D Ahh, kui mõnus oli sõita autos, kus musa mängib kõvasti, ja inimesed joovad ja suitsetavad. :D Nostalgia missugune. Päriselt. Mulle meeldib. Tekitab illusiooni sellest, et ma elan.

Tegelikult... kui nüüd mõtlema hakata, siis mulle ei piisagi vist millestki, seda elutunnet on jube raske leida. Peab kuskilt mõne surmalähedase kogemuse jälle sebima, nendega mul veab. :D Või kas sellestki kasu oleks. Ma ei teagi, mis mind ellu ärataks. Olen nagu zombie.
Vot K andis just sellise elektrilaengu, tulin pärast koju ja hakkasin koristama ja olin ideid ja vurtsu täis nagu poksikinnas. Noor ja ilus ja tegus ja... Paari päeva pärast väsisin ära ja maandusin jälle vanamoori-tasandil. :D
Mar-iga käisime rannas, Joosep käis ujumas ja puha. Mina ei viitsind midagi teha. Üldse. :D No pole mitte millegi suhtes huvi. Mage olen hetkel. Tahaks maitseaineid.

Mõtlesin, et teeks oma lemmikbändi logoga särgi omale. Kuna neil on ainult kakavärvi särke (mis muide sobib mulle täitsa hästi :D) siis mõtlesin, et teeks värvilise ka. Eriti kuna Mar keeldus endale kakavärvi särki ostmast, ehkki talle ka meeldib muss. (Mul pole Mar-ile siiamaani sünnipäevakinki, sünnipäev oli friggin aprillis, eksole.)
Aga tema küsis hoopis miljon küsimust, mis mu tuju jälle allapoole igasugust nivood viisid. Kuramuse loll Eesti, kus ei saa midagi teha, sest ÄKKI keegi arvab midagi valesti. Huu keerz. Gruupiks peetakse ju enivei, mis vahet sel siis on. :D
Loodan, et asjaosalistel häbi pole, et pinsieelikud käivad hüplemas, aga... see mu ainus pahe. Peale joomise, söömise, laiskuse ja hirmsa kõnepruugi. Las mul olla ka m6ni r66m, krt.
Millest meenub... suitsuuuuu tahaks teha. Kas enam ei müüda kuskil ükshaaval suitse?
Ennemuiste müüdi, linnas putkast neid pikki peenikesi More suitse. Rohelise triibuga olid mu lemmarid.

-
L says:
Väljavõtteid gümnaasiumi lõpueksamist ühiskonnaõpetuses: "USA presidendi Barack Obama äratundmine erilisi raskusi ei tekitanud, küll aga pakkusid õpilased väga erinevaid nimevariante: Obamama, Georg Obama, Arak Abama, Obrako Obama, Barako Bama, Baraque Obama, Osam Obama, Boma, Parak O Pama jne
:D
baranka mama on mu tulevikunimi
siis kui ma juba täisümmargune olen
joosep räägib mu emale teises toas, et tal on juba vanad, vuntsidega tissid
ema nendib fakti, et nii on

--

Karask, ma tegin just siidripudeli lahti ja kuidagi liiga kergelt tuli. Nüüd lõi paranoia välja ja ma ei julge seda juua. :D Rist ja viletsus, ma ütlen.
:D Eeeeeeeh, savi. Ära ikka ei sure.

--
joosep andis just pliiatsi ja käskis see ära "koorida"

--

Surfan mööda youtube'i ja mõtlen, et hämmastav, kui paljudel bändidel rikub laulja kõik ära. Muss on super ja kõik oleks justkui über ja siis laulja hakkab hullkileda häälega laulma või üritab liigselt möriseda ja kõik on persikus. :D Nii kurb. Ja nii tore neile bändidele, kelle lauljad mu heakskiidu saavutavad. :D Nad on kindlasti yliõnnelikud. Ahahaha, Rattlesnake Train on hea näide, just komistasin otsa. Ehkki see hääl on nii totterkummaline, et muutub juba heaks. :D Muss kahjuks ei tõmba kuigi pikalt kaasa endaga, vähemalt ses loos.





Tona, Go Slow.

Ja fuukin hell, mul on watch later-is 157 lugu. Nii palju on bände, mis on peaaegu head ja siis ma tahan neid ülejäänud lugusid ka kuulata, et EHK. ErutavHelilineKogemus. :D
Ehk leian neilt mõne hüperloo.
Siinkohal võiks mainida Electric Wizardit Rabarockil. Kohe kuulis kõrv ära, et sobib mu pähe see, ent... kuulasin ja kuulasin ja friggin suurepärane noh, ja siis mingil hetkel sain aru, et ei viigi kuskile. :D Nad mängisid justkui "liiga" endale, mitte mulle. On küll endasisseminemisemuusika, aga... tahaks nagu midagi veel. :D Selline pidev erutusseisund ja lahendit netu. Beavis ja Butthead, mu hingesugulased, ütlesid selle kohta ennemuiste, et "when is it gonna start rockin'?"
Kui juba kiusamist alustatakse, siis tuleb lõpus "üle ääre" lükata, krt. :D Või ehk pidigi selleks bändiks sutsuke udune olema pea, mida ta mul Rabakal kahjuks polnud.

Shekshi video muudelt meestelt.




Joosep tuli ja ütles, et ta on minulaadne olevus.
Mul tuli see Maxima juustulaadne toode kohe meelde.

--
Joosep: "Välismaal on hädaabitelefon, et kui näiteks jõkke kukud. Aga Eestis ei ole see telefon sama. Eestis astud jõkke, võtad käest ja tõmbad."

--
Kurjavaimu jõuluvana käib küll närvidele, nii palju asju mu lapsele toonud, kuidas mina suudan meeles pidada, mis tema toond ja mis mina?! Pidevalt käratatakse mulle, kui ma asjade lõhkumise üle kobisen, et SINA ei ole seda mulle ostnud, selle tõi jõuluvana!
-


Mina: Joosep, millal me sul küüsi lõikame, ma ei julge sinuga tänavale minna, sa oled nagu mingi metsloom.
Joosep: Ma olengi. Uuuuuu.

-

L says:
hahaha, fucking geenid, ma ütlen
praegu joosep tahtis mingit plönni lahti teha, et patakaid ära vahetada ja ma ütlesin talle ärritunult et ei, ära tee seda lahti, meil ei ole selliseid spetspatakaid enivei, kui lahti teed, siis ta on lihtsalt... lahti
ja siis oli vaikus. joosep vaatab mind siukse iroonilise naeratusega ja ütleb: uskumatu
:D

--
Emme, mul on singihäda!




--

NB, teadlased everywhere! Peaks välja mõtlema sellise mõtiskluskübara (kärbsevõrgu sarnase), mis teatud mõtteid eemal hoiab. :D Sel peaks ilmtingimata olema valikunupp ka, kust saaks täpsustada, MILLISEID mõtteid tahad eemal hoida. NIIIIII vaja oleks!!!
Olgu neetud need mehed, ausõna. :D Ja sõbrannad, kes vanu ämbreid meenutavad ja sellega kõik ennemuistsed emotsioonid tagasi pähe kutsuvad. :P
Mind ajab praegu NIIIII vihale. EI taha! Nagu madu vingerdab tagasi mu poole see tunne. Ja ma EI kavatse uuesti seda jama l2bi teha, kuuled?
I need more rum.

1 comment:

BM said...

mulle ka koka ei maitse aga rummiga on perfect
eniveis, homme lähen ostan veini juurde