Wednesday, June 8, 2011

Munadega naine

Lugusid lasteaiast - Joosep rääkis, et ta kurtis oma sõbrale, et pruut ei tee temast enam välja. Sõber soovitas, mida öelda ja ennäe, tüdruk lõigi õnnelikult käed ümber Joosepi kaela. Salapärane lause oli: "Sa oled särav täht ja sul on kaunid riided."

Ma olen selle nädala vabad hetked sisustanud allkirjade kogumisega kuskil random nurkadel. :D See on niiiii ebaminulik, kui üldse olla saab miski, aga noh... kui keegi teine käsile ei võta asja, eks peab siis ise proovima. Õudsalt väsitav on küll, loodetavasti saame hääled kokku varsti. Meil juba üle kolme tuhande olemas, vaja on 4130. Või noh, tegelikult tahaks rohkem korjata, siis on võimalik veaprotsent ka sisse arvestatud. Kahju, et inimesed ise aktiivsemad ei ole, ehkki alla kirjutavad küll peaaegu kõik, kellega räägime. :) Inimesed on täitsa arukad, seda on tore nentida.
Tiina on nii suurepärane olnud, käib juba mitmendat korda minuga koos mööda maailma, paberid-pastakad käes. :) Ja nüüd homseks tuleb meie omadest terve trobikond korraga välja, loodetavasti saame palju hääli. Ehkki läheme üsna keerulisse kohta neid korjama. :) Ega's elu saa kerge olla.

Üks naine oleks küll linnas peaaegu kallale tulnud, räuskas, et "lasteaiad on meil üldse kõige rohkem saanud, mida te valetate?!"
Ma jäin lihtsalt täies hämmingus seisma, ei osanudki esimese hooga sellisele totrale väitele midagi vastu öelda. Karjus, et haiglad ei saa üldse midagi, ega vanadekodud.
Kusjuures, ma olen totaalselt nõus, vanadekodudele annaks ma kohe hoobilt... näiteks pool riigikogulaste palgast, kui minu teha oleks. Nagu täiega. Nii karjuv ülekohus valitseb meil, ja just kõige nõrgematele tehakse kõige rohkem liiga. :(
Kummaline jah, kuidas tema mõtles... et kui ma olen laste eest väljas, siis vanainimesi ja täisealisi ma ju vihkan südamest. Küllap ta oli teatud seltskonna esindaja, neil on kombeks kõike ja kõiki vastandada.

Igatahes. 90% inimestest on väga toredad. :)
Paljud arvavad, et me korjame raha, ja siis ütlevad vabandavalt möödudes, et "mul jäi rahakott koju" või et "ma juba kandsin teile raha üle." :D Selle viimase väite puhul ei ütle ma enam midagi, ei taha inimesele ju piinlikkust valmistada... Või ehk nad tõesti arvavad, et me oleme mingi teine organisatsioon. :)
Ega ma ise ka tänaval juurdetulijate suhtes tavaliselt eriti lahke ole, proovin ikka vältida, kui võimalik. :) Endal pole ju kah papiga kiita. Täna hommikul just avastasin, et Joosepi yks botasenina on täiesti läbikulunud. Ta pidurdab sellega tõukekaga sõites. :D Aga nüüd peab kuskilt uute botaste jaoks raha leidma... Mis on üsna keeruline. :) Nooh... mõtlen välja miskit, as always.

Homme lähen vist seelikuga allkirju koguma, sest muidu saan tõenäoliselt päikesepiste. :D Seega tuleb hommikul muruniiduk välja tuua garaazhist ja karupüksid maha ajada. Küll oleks hea, kui oleks karvade nähtamatukstegevat geeli, määrid jalad kokku ja voila. Ei pea lõputult müristama ja akrobaatilisi poose sisse võtma.
Lapsesaamine mõjus mu hormonaalsele tasakaalule kuidagi kummaliselt, enne ei olnud üldse niisugune gorillus greek.

Enihau. Täna oli üsna niru päev muidu, eilse üle ka ei hõiska. :D
Seega homne saab ainult parem tulla.
Või halvem. :D

Peaksin tegelikult arstile vist minema, mul on kaenla alla mõlemalepoole tekkinud siuksed valusad.. munad. :D Pakun, et lümfid teevad mingeid imeasju. Ma ei taha arsti juurde minna, loodan, et ehk kaovad ise ära. Mul läheb alati kõik iseenesest üle. Peale pimesoole, see ei läinud üle.. Või siis ehk ma lihtsalt ei oodanud küllalt kaua. :P
Isale näitasin ka täna, ta hakkas loomulikult kohe vähist rääkima. :) Sellest meenub, et tahaks kala süüa. Ja kodujuustu, mul on viimasel ajal ropp kodujuustuisu. :) Suvi on saabunud.

Ja siia lõppu üks übernummi mees, albeit iidne. :) Ideaalne lahendus probleemile, tegelikult. Kui tõsiselt võtta. Kui tead, et pääsetee oleks kohe vajadusel olemas, siis on ju palju kergem veel natuke vastu pidada. :D Siis tundub kuidagi... parem kõik. :)

No comments: