Monday, March 8, 2010

Where the f*** is Alice

Coyotes are extremely loyal to their mates. If one is caught in a trap, the other will bring small game for it to eat; it will soak itself in a river to allow its thirsty mate to chew on its damp fur for water. It has been documented that the free coyote will stay with its captive partner until death.

Koiottidest arvamus paranes just 127 protsenti. Mitte et ma enne oleks neist halvasti arvanud, ma teadupärast üsna loomasõbralik.

Joosepil tõusis eile õhtul palavik ja ... vau, isa just käis ja tõi mulle roosi. =) Ta ongi ilmselt ainus mees, keda ma täna kohtan, nii kurb, kui see ka pole. Aga armas, et vähemalt keegigi meeles pidas, eks. :)
Igatahes, Joosepil tõusis palavik ja kõht valutas nii hirmsasti, et mõtlesin juba päris tõsiselt kiirabi kutsumisele. Helistasin aga enne siiski sinna perearstitelefonile, mis see ongi see number... ee... 1220 või midagi taolist. ma olen sealt paar korda täitsa asjalikku nõu saanud, proovisin siis seekord ka. Kell oli kaks öösel. Küsisin kohe esimese hingetõmbega, et kas praegu on liikvel mingeid palaviku ja kõhuvaluga haigusi ja kui sellepeale tuli vastuseks, et "ojaaa!" siis läks süda kohe kergemaks. Teadis isegi, kustkohast see kõht Joosepil täpselt valutab. :)
Igatahes, siis andsin lapsele valuvaigistit ja proovisin teda natuke maha jahutada ja lõpuks saavutas ta pea umbes sama temperatuuri, mis minu pea, nii et võisin unne kukkuda. Juuube uni oli. Paar korda ärkasime öösel üles veel enne seitset ja käisime koos kempsus. :)
Hommikul tundus ta täitsa kõbus eilsega võrreldes, aga mure on ikka, krt.
Tulin tööle ja tundsin end nii kasutuna. Ja kui kohale jõudsin ja uksest sisse hakkasin tulema, nägin üht tüüpi tulemas kiire sammuga, meenutas mulle seda meest, kelle järele ma hetkel niiiiiiiiiiiiiiiiiii krdi hirmsasti igatsen, et süda lendab tükkideks varsti pauguga. Mul tekkis siuke nuturefleks, et jooksin kiiresti trepist üles. :( Nüüd olengi juba mitu tundi pisaratega võidelnud, krdi möku.
Isegi kinos ei suutnud ma normaalne olla, kõik meenutab teda.
Head naistepäeva.

No comments: