Saturday, March 13, 2010

Bits and pieces

MaiTai says:
tead mis hommikul klient ütles?
L says:
noh
MaiTai says:
mul on kinkekaardi peal kirjas, et laev väljub südalinnast. Kas see tähendab, et ta ei väljugi enam sadamast????
L says:
xD
MaiTai says:
nii tahtsin öelda, et ei, raekojaplatsist väljub
L says:
:D hahaha

--

L says:
sepel on parem, ma annan teada
Margit says:
:) siis on hästi
L says:
eile käisime arstil, veres see põletikunäitaja on normaalsetel inimestel alla kümne. sepel oli 136
taheti joonelt haiglasse panna
Margit says:
:o
L says:
no just
aga nüüd on parem juba, rohud mõjuvad
Margit says:
mis asi see siis oli?
täitsa jube :(
L says:
kle... me ei teagi täpselt
tal oli hirmus kõhuvalu
ja üle 40 palavik mitumitu päeva
ei söönd midagi ja sonis
Margit says:
:((
L says:
ja siis arst vaatas teda ja kuulas ja kobas teda ja siis selgus lõpuks, et tal on mandlid täiega mädased.
ja tal pole isegi köha.
aga mingi hell angiin. täiega ebaloogiline.
ikka minu poeg, ju nõu :D
Margit says:
:D
L says:
aga jah, arst kobas tal kõhtu iga nurga alt ja nagu.... sepe ütles talle et naba tagant valutab, aga arst ikka muudkui katsus ja kobas ja nii. et kindlaks teha, et kuskil mujal mingit kammi pole, eks.
ja siis muudkui küsis et aga siit, ja aga siit ja vajutas aina n6udlikumalt.
ja siis sepe vaatas talle jubetõsiselt otsa ja ütles siukse õpetajahäälega, et "jah, sealt on valus. igalpoolt on valus, kui sa nii kõvasti vajutad."
L says:
xD

--

MaiTai says:
teater oli järgmisel laupäeval 20.03 kell 7?
L says:
ma ei mäleta teatrist mitte kui midagi :D
ma ei mäletand üldse, et minemagi pidime
MaiTai says:
:D piletid on ikka alles?
L says:
no karta on :D
MaiTai says:
siis on tore :D
L says:
tuleta mulle siis ikka õigel päeval ka meelde
muidu jäädki mind sinna ootama
:D

--

L says:
mul käis täna klient, kes võttis hambad suust välja
Margit says:
mida!!!!!!!!
Margit says:
pani lauale?
L says:
:D nojah, ta võrdles kaupa
ma mõtlesin et hüppan koos aknaraamidega välja :D
Margit says:
:))))
L says:
sepe ütles mulle eile, et "ma hakkasin sind juba siis armastama, kui ma su kõhus veel surnud olin. kui mul pealuu paistis."
Margit says:
:D
L says:
väga armas ja äraütlemata friiki ühekorraga

--

I say:
oh, joe's been very ill. but the pills seem to work :)
he's already loads better. two days ago he couldn't even stand up by himself
gabriela says:
oh no :(
I say:
yeah
reminded me of the time when his dad said "i love you" for the first time.
he was totally drunk at the time and i was holding him up so he could pee
xD
very romantic
gabriela says:
HAHAHA
indeed romantic :D

--

I say:
sepe siin nutab et k6ik ei armasta teda
sest osad pole teda ju veel n2inudki xD
Inxu says:
aww :)
nii armsad probleemid
ütle talle, et tal veab, sest enamus inimesi, kes teda kohanud on siiski armastavad teda.
et ta on õnnelikum, kui mina
mind nt ei armasta enamus neist keda kohanud olen
I say:
jap :) mul oleks kah praegu ainult kahte vaja, kes mind armastaks.
ylej22nd inimestest on t2itsa savi :D
sepe tahab oma hei aabut n2ha koguaeg, hellalt k2ib pinda
Inxu says:
mis või kes on hei aabu?
kaks inimest...? üks on sepe ja teine *?
I say:
jap
hei aabu on see krdi hey apple
annoying orange youtube'is

--

I say:
sepe tegi mulle voodis musi ja pai ja kalli ja siis ytles et mine nyyd, ma j22n magama.
xD
Inxu says:
aww
nii armas laps oskab ta ikka olla

--

Inxu says:
mis kell algab?
I say:
ma ei tea. :D
Inxu says:
meeldib Sulle rohkem, kui Rock?
I say:
ma pole veel nii kaugele j6udnud omadega, ma ei ole veel endalegi lubanud minna :D
jah
tapper on kuidagi kodusem, kylmem ja kedagi ei kotiks, kui maha oksendaks keegi :D
siuke... more relaxed
rock cafe on kuidagi liiga siuke.. hoia k6htu sees ja ole beib
Inxu says:
naljakas, et samas lauses on külmem ja kodusem :D
I say:
:D
no seal on kylmem noh
siuke suur tyhi laohoone
Inxu says:
isver...minu meelest Rock on ka nii külm
teiste riietega ei saaks seal olla, kui kampsuniga
I say:
tuleb lihtsalt juua rohkem v6i tantsida rohkem :D
ma ei taha yldse juua
Inxu says:
noh, tantsima ma ei hakka
järelikult hakkan jooma...kuigi ka seda ei taha eriti
I say:
ma tahan n2ha nii palju kui silmadesse mahub
ma siis lohistan seekord sind
Inxu says:
:D
I say:
ongi sulle meeldiv vaheldus :D
Inxu says:
peaasi, et tantsima ei sunni
siis saan kurjaks
I say:
sunnin xD
Inxu says:
siis ma ei tule :P
I say:
sa ei pane t2helegi kui purjes oled
Inxu says:
purjes XD
I say:
ma ei pane kunagi t2hele kui ma tantsin XD
no ongi. t2ispurjedes noh :D
seilad elumerel. mis on p6lvini
hahaa, meenus just. kunagi katiga tegime luuletuse ja seal oli l6puridadeks et "meri oli p6lvini ja sokid olid maast laeni"
I say:
your opposite will become and attraction tomorrow / siuke fortune cookie oli mul just facebookis xD v2ga.. ee... arusaadav
Inxu says:
:D


No tere yle miljoni aasta. Yritan mitte koguaeg musa kuulata ja vahepeal veits blogida ka ikka. :D 6htul n2eme. ;)

Hahaa, Joosep tuli just ja ytles, et "emme... anna mulle viis tuhat krooni."
xD Hakkab peale. :D

2 comments:

BM said...

igalpoolt on valus, kui sa nii kõvasti vajutad.

XDXDXD purskasin naerma

wonderwoman said...

Jeap. Hell targutis. :)
Arstil endal t6mbas ka korra n2o muigele, ma vaatasin. :D