Tuesday, March 23, 2010

Calling You

Mul on emotsionaalne rollercoaster j2lle k2igus. Hommikul magasin kummitusega yhes voodis, p2eva k6rghetk oli see, kui ma p2rast kodulahinguid tekiall k2garas nuttes sosistasin, et "palun... miks ma ei v6iks ometi juba surra," ja nyyd 6htul olen t2iesti t2iesti armukade.
L2binisti rumal ja ma ei saa sinna midagi parata. :( Miks ma ei tohiks k6iki maha lyya, kes talle paha teevad v6i... niisama... on. :D
Kurat kyll.

See peaks ju k6ik ajapikku v2hemaks j22ma, n6rgemaks... Peaks ju! Miks siis vastupidine efekt toimub? Kurat kyll, ma ytlen.
L2heks noriks temaga tyli kuskil, siis saaks ehk yle sellest k6igest. Aga ma ju ei taha. :D Ytleks pahasti ja siis peaks keele 2ra l6ikama. :D
Ma ei oska enam midagi teha, aus6na.

T2na oli kummaline p2ev, nagu juba ytlesin. Yks mu vana armastus hakkas flirtima... Ja see oli nii vale kui yldse olla saab. Pani ajaga ikka aastakymneid m88da. Aga tegi tuju natuke paremaks. :) Et n2e, kellegil ikka natuke huvi on mu vastu.

Kuulsin, et mu Norra s6brantsi mees palus ta k2tt. Nad on juba 11 aastat koos elanud ja neil on kaks tytart. :) Ta on minu moodi naine, teda kah abielu ei morjendanud, vaatas, et meest ei huvita, ja ei surunud peale. Ja nyyd mees tuli j2rsku sellise asjaga lagedale. :) Ja tshikk tunnistas, et ehkki teda abielu ei koti eriti, siis... ikkagi on nii 6nnelik, nii 6nnelik. :)))) Mis tegi minu ka 6nnelikuks, ma kujutan nii h2sti ette, mida ta tunneb. :))) Nii armas.
Ytles, et ei tea, mida tytrega teha. Tal yks tytar on h2sti poisilik ja keeldub kleite selga panemast. Aga kuidas siis lilleneiuks. Ma soovitasin, et tehku lilleneiu kleit yhele tytrele ja sama karva smoking teisele tytrele. :) Olekski ultrakuul. :)

Millepeale ta kirjutas mulle, et
"your GREAT on wierd stuff,haha,your cool!!:D"
:)))

Ehkki ma juba kuulsin yheltpoolt vastuv2iteid, et pole traditsiooniline ja et ehk kylalised saaks "valesti" aru. Nagu.... et missiis, et laps nutab, peaasi, et on traditsiooniline ja keegi ei vaata viltu? No... sorry t6esti.
Mul ei saakski enam rohkem savi olla traditsioonidest sellises situatsioonis. :)
Ja kylalisi, kes v6iks pahasti vaadata, ma ei kutsukski yldse. :D
6nneks on see Norra tshikk h2sti positiivne kuju, teda ei morjendaks kah sellised tyhised asjad. :)

Laup2eval k2isime Metsat8llu kontserdil, kuhu Mar tasuta piletid sai. Seal oli lapsi igas vanuses, nii kahju, et pidime teatrisse edasi minema, muidu oleksin Joosepi ka kaasa v6tnud. H2sti armas oli kyll. Publiku seas oli ka kaks me endist 6petajat, mis oli nii lahe. :) See, kelle allkirja ma t2nini j2rgi oskan teha, on ikka t2pselt samasugune. :) Teine oli nii algklassides mu 6ps, ja ainult yhes klassis vist ka, nii et ma ei m2letanudki enam ta n2gu. Ainult nime j2rgi tundsin 2ra. Mar elab ju nendega yhes kandis, tema tunneb vabalt k6iki sealseid.

Aga jah, vanaisasid ja vanaemasid ja p2ris tittesid ja rasedaid ja lipsudega/soengutega inimesi ja karvaseid ja sulelisi. V2ga lahe. K6ik s6bralikult koos. :) Lausa kahju oli 2ra joosta poole pealt.
Ja m6nes m6ttes hea. Sealne p6rand v6ttis mu jalgadest kinni ja kiskus mind endasse. Vaatasin pidevalt maha. Meenutas mulle teisi aegu, teisi jalgu, mis seal peal k2isid.

Tshikid naersid mu yle, et ma igalpool eksima kippusin. Koguaeg keerasin valele poole. :D Aga see vist ongi mu viga.
No Mar ise r22kis, et me oleme Vabaduse puiesteel ja Vic arvas, et me s6itsime rongiga, nii et pole hullu. :D Pealegi, puhveti leidsin ma kohe yles. :D Tshikid l2ksid teatrisse s88ma. :DD
Tegelikult j6udsime natuke varem kohale ja me polnud ju hommikust saadik s88nud midagi. 6udsalt hea salat oli. Saaliminnes m6tlesin juba, mida vaheajal s88n. :D
Aga etendus oli v2ga viis, ehkki Fantoomi-reference visati kohe alguses mulle n2kku. Aga ma olen juba harjunud, et k6ik temaga seostub t2itsa tobedalt, nii et saan hakkama.
Kummalisel kombel oli seal ka 6ilsa v6rsega t2itsa naljakas juhus. Yks neist nimelt meenutas teda, isegi riided olid sarnased. Ja siis see tegelane mainis, et "Aga s6idame Hiinasse!" :D
Kell on miljon, nii et j2tkan teatrijutuga j2rgmine kord. :)
Olge lahedad ja... kas siis, kui tundub t6eline, ongi t6eline? Mille j2rgi seda otsustada? :)


--

Joosep tuli sylle, pani k2ed ymber mu kaela ja surus p6se vastu p6ske ja ytles 6rnalt: "Ma olen niiii armas!" (V2ike s6nav22ratus, ise ka itsitas. :D )

Joosep: "Ma tahan neid oranzhe Tic-Tac-e hakklihaga." (pilaffi, nagu hiljem selgus.)

Panen balsamit juustesse, Joosep k6rval: "Oi, kui hea l6hn sellel asjal on! Nagu 6unakoor... v6i pirn... v6i kartul ja kaste." xD

Joosep teeb teise toa ukse lahti, p2ikesepaiste voolab v2lja, Joosep: "Vauuu, nii palju kullast asju!"

Joosep kysib oma v2ikse arvuti tagant: "Kas vajutan "indrek"?" (enter)

1 comment:

ozzy said...

hahaaa..kartuli ja kastme šampoon:P see võiks küll uus äriidee olla:D