Friday, March 19, 2010

Softy

T2na oli ka tore. T88l oli hea p2ev ja sain Joosepile yhe kingituse, mis tal kindlasti meele r66msaks teeb. :) Ja mul endal ka. M6jus 22retult positiivselt, uksest v2ljudes sadas lumi p2he ja n2kku ja silma ja mina muudkui naeratasin. xD

Pakkusin bussis yhele vanat2dile istet, mis pole yldse asi, mida mainida, aga t2di reageering oli nii naljakas. :D T6usin ja koputasin 6lale ja ytlesin, et vabandage, istuge siia. T2di vaatas yle 6la ja ytles: "Pffft." xD Ta vist m6tles, et ma teen nalja. :D
Aga l2ks ja istus. Ja siis s6itsime terve pika tee, ma ei vaadanud kordagi tema poole ega midagi. Ja siis ta l2ks maha yks peatus enne minu peatust ja tuli mu juurde ja torkas oma kondise k6va s6rmega mulle ribide vahele ja ytles kurja h22lega: "N2e, mine sina istu minu kohale nyyd, ma loovutan selle just sulle."
:D K6ik vaatasid, et mis mul on viga midagi v6i, et mulle peab istet pakkuma. :D

Aga nii armas oli m6elda, et ta terve selle s6idu aja m6tles, kuidas ta mulle tagasi teeb. :) Siuksed karmid k2bedad vanat2did, teate neid kyll. Ytlevad alati nagu on. Ja tegelt niisugune softy. =)

1 comment:

BM said...

AWWW :D
väga hästi tean. pidin terve hunniku sellistega üles kasvama :D