Sunday, March 14, 2010

- B-day post -

Mul on nii viimasepeal laps, tuli enne, pani k2ed ymber kaela ja ytles: "Emme, sa oled nii ilus ja ma t2nan sind kinkide eest, mulle k6ik kingitused niiv2ga meeldivad."
=)
Tavaliselt lapsed ytlevad nii, kui keegi neid drillib ja k2sib nii 8elda, mu oma paneb vabatahtlikult. Igatahes.... esitleme: m6ningad killud Joosepi aastast. :)

Joosep kiigel: "Emme, tee sirget!" (hoogu siis :) )

Teil ei ole k6rbeisu. (vanaema keeras ahjus gaasi kinni 6igel ajal.)

Kui t88 ajal l2hevad pilved soojaks, siis saab puhkusele minna.

- Joosep, t6mba kardinad ette, ma ei taha, et v66rad sisse vaataks.
- Mina v6in kyll siin m2ngida, mina olen t2itsa ilus.
:D

Nohutirtsubakterid. Rongtee. K6rvak6rvutid. Awwerti. Seeneluu. Makaroonesed.




- Mulle kyll meeldis seal haiglas, kus vanaema oli.
- Jah? See oli sinust nii kena selle v66ra vanat2diga seal r22kida.
- Jah, ma kysisin ta k2est, et kas veri on ka v2ljas. Vanat2di ytles, et ei ole.
xD

Kereluu on inimese sees peidus, ta ei saa midagi teha. Nahk on selleks, et kereluu ei paistaks.

Kui kereluu sooja panna, siis ta enam ei valuta.

Kell on juba yks ja siis kaks. Keiser ytles mulle. (6ppisime kellaosi eelmisel p2eval.)

Mul on k6ht kortsus, ma s6in lasteaias suppi.



Kui on palavik, siis tuleb jahu syya.

See toit v6ib kyll hambaluu 2ra k6rvetada. (kapsas minu kulinaarsete oskuste kiviktaimlasse. :D)

"Ratas ylesse! Tulistan!" Joosep m2ngib autodega politseinikke ja p2tte.

Minu lemmikp2nn on Kinks. Kes laulavad pirnilaulu. (Kings of Leon, pirn plaadi peal)

2ra karda mind, ma olen ju ilus! :D





Killkill. Emme! Naaber helistab, et nad enam ei ole idioodikud.

Mine minema, ma j22n nyyd magama.

- Lasteaias ma meeldin ainult yhele tydrukule...
- No aga yhte tydrukut ongi ju ainult vaja, kellega abielluda.
- Ei, ma tahan nende k6igiga abielluda!

Ma olen ju hea laps! Natukene kuri, aga palju hea.




Ma n2gin unes yhte titat, kellel olid suuuuuured jalad. Ja ta s6i ilusti.

K6bin tuli suust v2lja koos k8higa ja lendas niimoodi minema. (kr6bisev h22l)

Joosep vaatab v2ikeste tydrukute fotot ja ytleb: Ma tahan ka sinna minna!
Ma k2itun ilusti, ma ei roni nende voodi peale!

Ma v6tsin putuka k2esylle.

Ema ei viitsi Joosepiga m2ngida ja v2idab, et karul kukkus keel suust ja kadus 2ra, sestap ei saa ta r22kida. Joosep k2ib otsimas, siis tuleb tagasi.
- Juba leidsid?
- Leidsin jah, panin suhu ja t6mbasin teibiga kinni.
(ennetab probleemi, et v6iks uuesti kaotsi minna. :D )

- Joosep, korista tuba 2ra, kuuled?!
- Jaa!
- Siis on h2sti.
- Tegelt h2sti ei ole... ma tegelt ei kuule.




H2bi, h2bi, kypsis, k2bi.

Emme, sa oled nagu b2nd nende pykstega!

Ma ei taha magada! Ei ole ju 88 veel, ainult natukene roosat paistab!

- Joosep, v6ta siis nyyd!
- Ma ei saa, mu k2es on praegu s6rmed.

See onu oli natukene venelane, aga muidu polnud tal midagi viga.

Vaata, v2ike tita! Tal ei ole hambaid kyljes.

Muruneedikumees on 6ues!!!

Emme, tee silmad lahti ja vaata t2htedesse, siis hakkab p2ike paremini paistma.

Sul on t2dijuuksed t2na. Ja suuuured tissid. Ja suur nina ja suured silmad. Niiii suured pikad jalad, pea on k6rgel.
(Joosep oli vist liiminud liiga hoolega sel p2eval. :D Kommenteeris mind enne v2ljaminekut.)



- K2isime kontserdil, n2gime palju kubijaid.
- Kes need kubijad on?
- Ma ka ei tea.

- N2e, p6rgataja auto.
- Miks see auto p6rgataja on?
- P6rkekas on sees.
(ema vaatas hoolikamalt ja n2gi juhi kiilakat pead paistmas. :D )

Purilampi ei tohi minna, see v6ib olla palju sygav ja paljupalju vett ja konnatoru.
(kanalisatsioonitoru.)

Joosep teeb nagu paneks l6hna6li ja ise r22gib: See on siuke k6rvade l6hn, emmedele meeldib.

- Vanaema tuli!
- Kas vanaema t6i ka poest midagi?
- Jaaa, Rimi koti.
(kohe n2ha, et vaesed inimesed. :D )

Joosep tuleb p2kapikuga: N2e, j6uluvikk! (M2letas, et midagi taolist oli. :D )





- Mul jalg valutab.
- Millest, ise alles 2rkasid.
- Ma magasin liiga kiiresti.

Emme, kas see oli... eee... korituba v6i? (koridor :D )

Poti, risti, ruutu, sydand.

Joosep m2ngib rannas krokodilli ja s88b tsheburekki. "Ma s88n selle shreki saia nyyd 2ra ja siis s88n onusid peale."




- T2di Tiina kolib meile nyyd palju l2hemale elama, kas tead.
- Kas siia... muru peale v6i? (vaatab murelikult aknast v2lja.)

- Sa ei saa tegelikult siia autosse tulla, sa oled liiga suur, sa ei sobi.
- No kui sa suureks kasvad, siis osta ikka nii suur auto, kuhu emme ka sisse mahub, eks.
- Ma ei taha bussi osta!
:D

Kaunitar ja koletar.

- Mis see sul pyksis on?
- M2... m2ger.
- :D Miks sa teda pyksist 2ra ei v6ta?
- Ta on kuri, v2ga kuri.
(Laisk laps pole 8ist m2het 2ra v6tnud 2rgates, see-eest ettek22ne on fantaasiarikas. :D)

Ma tahan su pead tukastada, ma olen kohe v2ga vihane. (tutistada.)




Ma pean vist teisse koju minema, mulle ei meeldi selline k2rbsetuba. (yks k2rbes oli toas.)

- Hoia siis emmele p8ialt, eks.
- Jah, hoia siis silm peal. ...Nagu muumid ytlevad.

Kust mesi tuleb.
Mesilased lendavad meestele suhu, kui need mett s88vad, ja v6tavad sealt.

- Ma panen selle siia paberi peale.
- Mille?
- Selline... kimp, mis mul ninas kasvab.

Aadress on veebileht punkt ee, t6ukekaga minemiseks aadress vaadake sealt.

Kui sa ei pese k2si, siis v6ib juhtuda, et sa ei saa uksest sisse.

Yritab 6una hammustada, 6un on libe. N8rdinult: Need ei ole n2ritavad 6unad!

- Joosep, kui sa tasakesi oled, kas sa kuuled siis ka, kuidas lumi sajab?
- Jaaaa.... myrinmyrinmyrin.

Seisab 2mbriga vannis: N2e, emme, siin on sulle vesi, et kui pesemise ajal sulle karvad peale tulevad, siis saad kohe neile vett peale valada, et nad sulle varbade vahele ei tuleks.
:D

- Keegi on mu vee 2mbrist v2lja valanud!
- Sest ei saa j2tta vett seisma nii kauaks, hakkab haisema.
- Kas kellegi pepu on seal sees k2inud v6i?!

Seletan Joosepile s6nade "enne" ja "p2rast" erinevust.
- Kui l2hen sinnapoole, siis siin olen enne, ja seal olen p2rast. P2rast on hiljem.
- Aga kui sa kahel pool oled?

Paistes kukkus hommikul voodi peale ja nyyd k2si enam ei valuta.

Ma pesin pea ka 2ra! N2e, putukad on siitpoolt juba k6ik maha kukkunud!

Sa ei ole ju vana, emme, sul ei kuku hambad suust 2ra!




Ma ei saanud haiget kahjuks.

- Joosep, sul on t2na kolme kuu p2rast synnip2ev.
- Mina kyll kuskil kingitusi ei n2e, nahkpea.

Taevas on p6letikud. (ilutulestik)

Emme, ma tahan seda vereviinerit. (verivorst)

Ma tean kyll! See on see Prantsuse mahl! (:D shampus.)

Pealuu on selleks, et pea maha ei kukuks eriti.

(L2heme traumapunkti.)
- Noh, olemegi kohal, juba paistab.
- Vaauuuuuuu, dramamamapunkt.... komm!
:D

"Ma tahan, et vanaema ka prooviks seda viili!" (vaatab kahtlustavalt kingiks saadud suupilli.)

"See on v2ga hea film, 3D... ee.. seiklused.... WC!"

"Ma v6tan vuntsid eest 2ra," ja pyhkis suu puhtaks.



Emme, sa oled punktuvi.

- Joosep, palun pane synt natuke vaiksemaks.
- Aga ma ei kuule siis ju! Mul ei ole nii pikad k6rvad kui sul!"

Ma ehmatasin praegu nagu p6lev siga.

Mulle meeldib see onu, kellel on vuntsid yleni ees.
:D

- V6ta mind sylle.
- Kuule, ma alles 2rkasin, ma kukun pikali sinuga koos.
- Ei kuku, ma hoian ju sinust kinni!
=)

http://wonderwoman11.blogspot.com/2009/03/palju-onne-kallis-joosep.html

1 comment:

BM said...

- Mina kyll kuskil kingitusi ei n2e, nahkpea.


aahahah ma naersin ikka päris korralikult praegu :D