Friday, February 19, 2010

Ma olen sedapsi.

L says:
ostsin kilupiruka
kle, äkki ma olen rase XD
MaiTai says:
fuuu - kilupirukas
L says:
:D no just
ma hakkasin eelmine kord ka rasedana igast imelikke asju sööma
marju ja nii :D
MaiTai says:
millest sa siis rasestusid?
L says:
äkki see ** suskas seal kuskil õuepeal nii sujuvalt ära, et ma ei pannud tähelegi XD
tänapäeva noortel ehk mingid uued nipid kasutusel :D
MaiTai says:
jeerum
L says:
XD jah, pärast on vennad joosep ja jeerum

see on sama stiili jutt, et rock cafes olin ka juua täis ja poolt aega ei mäleta päris täpselt, ehk käisin seal hoopis kellegagi kempsus kaasas :D
et tegelikult ju ei ole nii, ma lihtsalt ei mäletagi kunagi midagi. ka kaine peaga on mul vahel mitu tundi päevast kadunud ja mul pole vähimatki aimu, mida ma tegin
MaiTai says:
kahtlane
L says:
ma ju olengi :D
eks ma keeran ka mingil hetkel ära. see ema asi on ju ka geneetiline.
ehk mul ongi juba, aga kuna ma koguaeg üksi olen, siis pole lihtsalt keegi avastand :D
nagu see silmaarsti asi oli XD hahahaa, et mõlemad silmad on lahti, aga vaatan ainult ühega
et kuidas ma küll auto alla pole jäänud
MaiTai says:
:D
L says:
arst oli igatahes hämmingus. ma ise ka
täitsa imelik oli küll
et nagu... näitab mulle eri silmast eri pilte ja ma näen ainult seda ühte pilti.
teist lihtsalt ei näinud
MaiTai says:
äkki sa oled teisest silmast pime
L says:
XD
MaiTai says:
ainuke seletus
L says:
no siis nägin kui teise silma kinni panin
see silm lihtsalt ei viitsi töötada
et las see, mis paremini näeb, teeb ise kõik töö ära, ma olen siin niisama... ilu pärast ripun näo küljes
MaiTai says:
sinulik jälle taas :D
L says:
jap, mul pool kere ripub niisama XD

--

S says:
ja täna on vihm ja 23 kraadi. nagu eesti suvi.
L says:
:)
meil on miinus kümme ja hell burgaa. 16 meetrit sekundis lõikab näkku
nägu on väga pikk seega
S says:
misasi on burgaa XD
L says:
lumetorm :D sa ei tea vanu sõnu
S says:
ma olen kuulnud küll
ema kasutab pidevalt mingeid haigeid sõnu
L says:
XD
see on emade püha kohus
S says:
pane see ---- sinna ----- peale
ja siis s ja mina seisame ühe koha peal
4 minti
kumbki ei tea mida ja kuhu
L says:
:D
S says:
ja siis b rõõmsalt kepsutab kohale ja ütleb ESIKUSSE noh
L says:
:) ta ei kuulagi ehk sõnu, ta järeldab ise
et mis see olla võiks.
sepe mõtleb pidevalt ise sõnu välja kui meelde ei tule
S says:
ta on harjunud juba nende sõnadega
L says:
sepel on kujuteldav kaaslane. paharet nimega Varvon
kellel on süda nagu lepatriinu :)
õudsalt häiriv on praegu :D ma uploadin youtube'i klippe ja ma tean, et seal on saasta, aga misuke või mida... no memory whatsoever. ma kirjutasin endale üles, millised üles laadida, aga see paber on kodus, klaveri peal. :D
täna ostsin kilupiruka ja kiusasin tükk aega mar-i, et olen ehk sedapsi.
S says:
lol
siin ei olegi kilu
L says:
ma alguses kirjutasingi kilopirukas
S says:
ooooehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
tahax õudselt et sa siin oleks
lähex niisama
jamaks ringi
L says:
=)
sööks kilopirukaid
ma ainult sööngi, mitmendat päeva
ma ostsin hommikul pirukad endale tööle kaasa ja siis kell 11 läksin juba uute järele :D


Ufff, ma kirjutaks nagu normaalsemat juttu ka, aga Joosep helistas just ja peedistas mind, et ma koju läheks. :) Võimatu on midagi seletada, kui teine ütleb iga asja peale vastu, et "Aga teeme nii, et sa hakkad nüüd kohe koju tulema, EKS?!"
:D

Eks siis... esmaspäeval üritan. Olge lahedad. :*

No comments: