Friday, February 5, 2010

Bye Bye Baby

Deem, ma lootsin salaja, et Blong on bloginud midagi lõbusat, mis omakorda mullegi pisut vurtsu juurde annaks, aga vahi laiskvorsti. :) Muide, kui sa pole veel ta blogi lugenud, siis soovitan soojalt, link on siin kuskil täitsa olemas.
Ma olen haige. Kurgus on siuke... juuksekarva suurune pragu sees, kustvahelt ma hingan. :D Ja nina on nagu Muumitrollil. ENT! Tundub, et see veebruarilõpu afrodisiaakumipildumisejutt on juba praegu tööle hakanud, onud muudkui vahivad. :D Ehk nad muidugi vahivad hoopis seda, et näenäe, sel silmad peaaegu pahupidi, huvitav, millal ta kummuli hange kukub. :D Aga ma eelistan siiski seda esimest varianti. Nad kõik tahavad mind räigelt. :D

Tuju on üsna madalseisus, aga... noh.... ma ju teadsin seda juba ette. Mis siin's ikka. Kahju, et Blongi pole, temaga saaks väljas täiuslikult idikat mängida. :D Ehkki... võib ju loota, et ehk saan ka üksinda hakkama. :D Hahaa. Mis siin ikka mängida, eks.
Kui võtad sellise... mul-aju-ei-tööta hoiaku, siis on palju kergem igasuguste.. asjadega hakkama saada. :D Tekitad nagu alternatiivreaalsuse, kus miski ei loe. Vähemalt ei loe kuni järgmise hommikuni. :D Panen emotsioonivastase raudrüü selga ja lõbutsen niisama. Delfi horoskoop ütles, et täna leian uusi sõpse. :D Oota, kuidas see sõnastus nüüd oligi...

Skorpion (24. oktoober - 22. november)
Võimalik, et teie ellu tekivad nüüd uued sõbrad ja uued suhted. Kohtute tõenäoliselt usaldusväärse kaaslasega, kellega kohe alguses hea klapp tekib.

Inksul on jällegi homseks midagi sarnast, seega ma tutvun kõigiga kuni keskööni ja sealt edasi on kõik Inksu ilusatel õlgadel. :D
(Soodne päev uute tutvuste loomiseks ja mineviku probleemide unustamiseks. Astuge rõõmsalt vastu huvitavatele ideedele, mida teile esitletakse.)

Ja Mar käis juba eile pralletamas, ta võiks sealtsaadud uued tuttavad kõik kaasa kutsuda. :D Tahaks küll uusi tuttavaid. Ma saaks neile kõigile "nakkuda." :DDD
Jagaks haiguse laiali ja saaks ise terveks. :D Ähh, ei ole ma nii paha. :)

Igatahes. Ma ei ole ikka veel otsustanud, mida ma täna õhtul siis teen, kas lähen Inksu ja Mar-iga välja või mis. Õhtul kraen ennast ja siis selgub. (Ma ei kraadi ennast kunagi, ma kraen. Temperatuur ei puutu asjasse.) Nüüd on kõik selge, eks. :D

http://love.horoscope.com/
Nii armas sait, need pildid on ka nii ilusad.
Ja tühja sellest, et kui ma Make a Wish Tarot kaardi valisin, siis tuli mu soovi vastuseks Death. Ma ju tean, et kõik on läbi. Aga ma mõtlen selle peale homme, mitte täna. Surm on ju alati ka millegi uue algus. Energia jäävuse seadus ja nii edasi ja sealt jälle tagasi.
Ma tean, et täna tuleb üsna valus õhtu. Aga ma olen tugevam kui arvata võiks. Murdumine ei ole plaanis.



Et siis kellegi usaldamine on just another way to die? :) Ehk tõesti. Aga nagu juba ütlesin... nii edasi ja sealt jälle tagasi. :)


Your answers for the 19 Lets Be Honest Questions Survey

If your kids were ugly ,would you admit it?
:D Sure, but I wouldn't tell them that. Besides... what's ugly. Ugly is an opinion, just like beauty. :)

Is there anyone in your life that knows everything about you.
I doubt it. :) How could they possibly remember all that crap? :D

Whats more important love or money.
Love.

Favourite song ever.
Hmm... Rebel Yell?

Best memory of being a teenager
Like I'd remember that. Hmm... when puppies opened their eyes for the first time.

Do you always tell people your real opinion if they ask.
Not always, but usually, yes. If they really want my opinion, then they can get it. :D Although usually people KNOW the right answer to whatever they wanna know, they just need someone to hear them think. :D

Do you think that sarcasm is the lowest form of wit.
Nope. :)

Do you like all your friends partners. If not would you tell them.
Nope. :) Why should I? :D

Have you gotten smarter as you have aged.
:D I think I'm getting dumber by the second. But maybe being dumb is smarter. :)

Would you change your life in any way right now.
Yes. Not much though. I'd just bring a certain someone closer to me. :D

Would you trust all of your friends around your partner.
Sure. If they happened to fall madly in love... well... then it's love. Gotta protect love.

If a friend complained about you to another friend and said nasty stuff would you confront them.
Well... depends on what it's about. I think most of my friends say stuff behind my back but they still love me. :D I'm annoying and have all kinds of character flaws, so they are allowed to complain. :D

Would you still be that persons friend.
Sure. :)

If one of your friends got drunk and made a pass at your partner what would you do?
:D Laugh. And ask about it when she's fine again. If there's something behind it. :)

Favourite smell
Men. :)

Do you have a favourite sibling
:D Yeah, Stella. Gotta love her. :)

Do you think you are attractive
I have my moments. Sadly not very often. :D

Have you ever been picked on.
Yep. :)

Whats a special talent you may have.
Hmm... Everything that comes to mind is too damn... er... personal. :D Well... I have all kindsa talents. :D I can fly. :D


Mulle meeldivad need küsitlused facebookis. Ma vastan küsimustele ja mõtlen asjadele, millele ma muidu ei mõtlekski. Päris huvitav. Mida ma mäletan oma teismeliseajast üldse? Häid või halbu mälestusi? Üldse midagi? :D Kui peaksin kolme lausega seda aega kirjeldama, mis ma siis ütleks?

Ja orksis on mingi reklaam "Hakka libahundiks või vampiiriks." Kummaks hakata? :) Kummaks sa hakkaks, kui ühe neist peaks valima? Ma mõtlen selle peale nädalavahetusel. :D

Today's fortune: Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
Nüüd tõmba "what's right" maha ja kirjuta asemele "who you want." :D

Arvuti jupsib täna jälle sajaga siin. Küllap minu mõjud. Enne jooksis nii põhjalikult kokku, et ei avanenudki enam pool tundi. Õnneks oli samal ajal siinolnud klient selline, kes tegi aega parajaks sellega, et ostis veel ja veel ja veel. :D

Mul on uued saapad jalas. Ja täiesti hämmastav, aga need on mulle supersuured. Panin kolm paari sokke jalga, et saabas ei loksuks. :) Mul on möödunud viie aasta jooksul jalanumber kolm korda muutunud. Väga nõme, ärge seda kodus järele proovige, kõik jalanõud on koguaeg vale suurusega. :D Aga nüüd olen jah... nagu kloun. :D Saan saapaninaga laupa puudutada vabalt. Mis on väga otstarbekas.

Pean varsti Joosepile järele minema, tal on uus väga lahe komme, vean teda kelgul kodupoole ja terve selle aja ta laulab. :D Vabas vormis, kõva häälega, suvaliste sõnadega. Vahepeal ajab mind nii hirmsasti naerma, et ei jaksa teda edasi lohistada. Eile laulis mulle näiteks vanadest meestest. :D

Kodus teeb ta niisama hääleharjutusi, st karjub ja ruigab ja käib üleüldiselt hirmsasti pinda. :D Vahel suisa kuulen, kuidas ülemised naabrid lähevad verejanuselt luisku otsima.
Eile istus mul süles ja vaatas mingit musakanalit ja järsku vaatan, et pisarad silmas. Küsisin siis, et mis viga. Pika pinnimise peale ütles, et tal on kurb meel, et issit ei ole. :(
No deem. Ma lubasin talle siis, et tühja siuksest rumalast issist, otsime mõne lahedama tüübi, kellega rääkida. Kes kuskil lähemal ka oleks. :D

Mantel ka ei sobinud, väga teemassesobiv vahemärkus. :D Tellisin ühe, ilgelt ilus roheline, aga no deem, seljas rippus nagu 70aastane mees. Ehk siis äärmiselt ebaharilikult. :D Mulle meeldib, kui riided ikka ihule pisut lähemal on.
Ja mõtlen, et peaks täna vist midagi punast selga panema, harmoneeruks mu ninaümbrusega. :D Ma oleks nagu nägu asfaldil kuskil autojärel lohisend. :D
Või paneks miskit musta üle pika aja... Hiiliks varjudes. :D Või paneks kõik värvid known to mankind selga ja siis ei saakski keegi mind vaadata, pimestaks. :D
Krdi emane probleem. :D

Teine probleem on see, et kas osta siidrit või Jägermeistrit. Küsisin Mar-i käest, aga ta magab alles. Jah, kell on viis õhtul. :D Ta käis eile pralletamas, andke asu.
Ostan vist mõlemat, just in case. :D
Enivei, pidage siin siis vastu ja ärge laske nina norgu, varsti on see pagana sõbrapäev ka möödas juba ja siis ongi kevad juba ümber nurga. :) Täiega. Ongi ju varsti märts. Aeg vihiseb mööda.
Vanadus läheneb hirmuäratava kiirusega. :D

Fuuk, ma jooksen veel tolmuimejaga üle korteri ja siis ongi pralle-aeg. :) Et teil ka tore nädalavahetus oleks. Muahh. :*

2 comments:

BM said...

Mulle meeldib see eelmine kommentaar. :D

Väga minu-sõbralik post oli, ma tänan. :D
Ära muretse, varsti olen tagasi ja siis saab jälle kõvasti idikaid mängida. Muuseas, ma tahtsin lisada et ma ei mängi. :D

Ma loodan, et su nädalavahh läks hästi. Tõesti loodan. Ja ei jaksa ära oodata muljetamist.

Mul oli omapärane nädalavahh.

wonderwoman said...

Ma proovin homme lõpuks ometi ära postida. :D Tuleb hiigelblogi jälle vist.
Ja nädalavahetus... tore oli. :)
Ehkki oleks ju võinud ka suurepärane olla. :D Või vapustavalt kaunis. :D