Tuesday, February 16, 2010

Kukkel!

Temast maha jäänud jälgi loevad,
kel juhtub olema seesama tee.
Ja mõned pilavad ja mõned poevad.
See puutub teda, teiseks küll ei tee.

Ta jätkab ikka oma jäljerada.
Liig tujukas, et olla Lemmik Loom.
Ja kuigi teda püüti kodustada,
jääb talle lõpuni ta kassiiseloom.

Doris Kareva.

Kas pole ilus. :) Kareva on nii mõnusalt lihtne ja tabav ja ilus.
Suupärast ja seiklusrikast uut tiigriaastat, kulla semud. :)
Mang ütles, et skorpionitel tuleb superaasta ja kui veel tiigriaastal sündinud, siis on kõik võimalik. Mina kui kassiaasta väljalase loodan sellele, et ehk väiksemale sugulasele jäetakse ka mõned võimalused. :D Kurrrrrnjäu. Ära püüagi kodustada. :D
Aasta on kaks päeva juba kestnud ja lubatud mehi ei kusagil. Aru ma ei mõista. :D Pidid ju järjekorras olema. :D
Ehh, tegelikult on siin isegi üht-teist... toimumas. Ja tegelikult ei ole ka. :)
Aga võimalused on küll võimalikumaks läinud, tuleb tunnistada.

Uue aastaga saabus kummaline vabanemistunne, üllatus oli suur. Ma ei uskunud, et suudan pea nii kiiresti tühjaks saada, aga andsin siis hagu ja mõtlesin omaltpoolt kõiksugu jama sinna otsa, et diili nö kinnitada. :D Kes üritab parasjagu kellestki üle saada, soovitan mõelda, et tunneteobjekt niikuinii ei pesegi end üldse, iialgi. :D Väga mõjuv. :D
Nüüd tuleb ainult hoiduda tagasilangustest. Paar pisikest on juba olnud, aga ma olen siiski üsna positiivselt häälestatud, küll saan hakkama. Kui inimene ei taha mu arrrrrrmastust, siis pole vaja. Ei hakka vägisi ka murdma. Ju ma olen siis ta arust... noh.. ütleme niipidi, et ju talle meeldivad teistsugused naised. :)
Kahju muidugi, et... ja ta jääb armsaks enivei, aga nüüd otsin kedagi teist. Kedagi, kelle jaoks ma oleks oluline, kedagi, kes tahaks minu lähedal ka olla.
Enam ei lähe oma südant pakkuma, ei riski enam. Liiga valus on see külm suhtumine. Nüüd ootan, kuni keegi tuleb ja pakub mulle enda oma.
Ohh, panen ühe laulu. Vot selline tahaks olla kellegi jaoks. :)



Eile käisin Joosepiga koos tööl, tal oli öösel palavik, ei tahtnud teda lasteaeda viia. Homseks ei leia vist ka kedagi, nii et ilmselt pean ta jälle kaasa võtma. Siinolles ta ei segagi töötegemist enam eriti, kui mitte arvestada seda, et tassib asjad kõik kuskile mujale ja ehitab neist onne. Paha on see, et õhtul ei taha ta enam koju minna, ütleb et "aga ma tahangi imistega öösel trügida!"
St hilisema bussiga minna. :)
Väsitav on temaga küll, saiapuru peab koguaeg korjama. :D

L says:
tahtsin sepest pilti teha. ütlesin et "vaata siia korraks"
sepe vastas, et "ma ei saa sind ka koguaeg vahtida"
tuju on küll hea tal, ärkas juba pika mölinaga
ütles et : tead, mis ma unes nägin. ma olin hästi kiire kärbes. XD
sina ka. vanaema ja issi olid mesilased. ja tädi anne ja onu tõnu ja nende laps olid rohutirtsud, nad ei osand lennata. mina võitsin.



Your answers for the 25 Valentines Day Questions Survey

What do you like (or not like) about Valentines Day?
It's a great holiday if you have someone. I'm usually alone, so I hate it. :D Or... okay, not hate but avoid it.

When you were in school, did you give and recieve valentines?
Give. (Girls don't count, right? :D)

Did you ever have your dream come true on Valentines Day?
Nope.

Are you a candy hearts kind of person or chocolate kisses kind of person?
Neither. I like salty stuff. :D Give me meat hearts or herring kisses.

Why do you think Valentines Day was invented?
To sell more stuff. :D Even if the original idea had more point.

Are you in love this year?
Not at the moment, no. Just got over someone.

Were you in love last year?
Yes. Nobody loved me though.

Have you ever broken someone else's heart?
If I have then they haven't told me. Friends that try to get into my pants and make sad faces, don't count. :D But I can't be sure.

Have you ever been broken hearted?
That's my usual state, sadly.

Did you ever make a heart shaped sandwich for someone?
Nope. :D

Is life pointless without love?
Yep.

How do you show someone you love them?
They feel it for sure, no showing necessary. :D

How do you show someone you hate them?
I don't hate anyone. I avoid people. :D

Have you ever had to tell someone you didn't feel the same way about them that they felt about you?
Yes.

Did anyone ever have to tell you that?
As if men would be that honest. :D They just let you linger on for centuries.

If your one true love were in a coma for ten years, would you get with someone else?
Nope. I'd wait.

If your one true love were lost at sea, would you take up with their best friend?
:D I'm no teenager. But if the person was dead... then probably I'd have to move on someday.

Do you think its OK to cheat on someone?
Nope. That's like spitting in your own face.

Do you believe in divorce or do you think people should stick it out?
Depends. Yeah, people do give up a bit too easily these days but no point in being unhappy for ages either. Life is short.

Could you marry someone you didn't love?
Sure. If we'd both agree it's not really a marriage. :D Just papers, you know. I'm not a big fan of marriage anyways.

Is it ever OK to lie to someone about loving them?
Nope. What would be the point?

How many times have you fallen in love?
Seriously? About... hmm... about 5 times. I'm lucky. :)

How many times have you fallen out?
Less than 5.

Last Question! What are you dong this for Valentines?
Excuse me? :) What am I doing this Valentine's? Nothing. :D I'm alone as always.




Your answers for the The Uncomfortable Survey

Longest real relationship?
A bit longer than 3 years.

Shortest relationship:?
:D A moment. (Meeting a stranger on the street and looking into their eyes and clicking, just then and there.)

How many bf/gfs have told you they love you?
Hmm... About... hmm... like... 10? :D I have no idea.

Have you ever thought that you were going to marry the person you were dating?
Yep, once. We were engaged.

Have you ever liked someone so much that it hurts?
Yes.

Have you ever made a boyfriend or girlfriend cry?
I have. Didn't mean to, though. (A)

Are you happier single or in a relationship?
Depends. I'd be happier if I could love someone and be loved back.

Ever been cheated on?
Probably. :) But not by the ones who mattered most.

What is your favorite thing about the opposite sex?
:D Well... I gotta say I loooooove male bodies. :D

Have you ever broken someones heart?
Yes, according to them. Don't know whether to believe that. :D

Talk to any of your exes still?
Yes. :) Why wouldn't I.

If you could go back- would you change things so you could still be with your ex?
No.

Do any of your exs feel the same way?
:D Who knows. I hope they've moved on as well.

Do you believe that you are a good boyfriend or girlfriend?
Yes, and I've been told that too. =)

Have you dated people who were not good to you?
I've dated people who weren't good FOR me. :)

Have you dated someone older than you?
:D Of course. I have been dating slightly younger men lately but that isn't a rule. :D

Do you believe everyone deserves a second chance?
Yes.

How many people have you kissed?
Less people than I've had sex with. (6) :P

Does heartbreak really feel as bad as it sounds?
Even worse.

Are you looking for a boyfriend or girlfriend?
Well.. I guess so. :) Are you interested? ;)


Kahe mütsi ja ühe kinda mees (osav indiaaninimi) andis ka endast märku, aga ma kahtlustan, et järgmine kord, kui mina välja kuskile lähen, on juba suur kevad käes. Või ehk isegi suvi. Tahan nüüd vahet pidada, hakkan hoopis teatris käima. Kevadeti tekib mul teatrinälg. Kui neid va pileteid väheke kergemini kätte saaks (st keegi ostaks need ära mulle,) siis võiks palju tihedamini käia. Aga mul on pidevalt kiirekiire, jooksen tööle, jooksen töölt minema. Viimasel ajal ei jõua poodigi.
Aga ma ei lase end morjendada ja tellin kataloogidest. XD

L says:
enne oli asja nimi tennis, nüüd on vaba aja jalats
aru ma ei mõista
hahaa. :D "selles pesus oled veatu kaunitar" ja siis siuke pikk aluspüks ja mingi kosmonaudikopsukas.
no thanks

ma mõtlengi, et ...viskan minema riided vanad.
lähen tiigriga kaasa
margit käis enne siin korraks, tal on mingi kursus tallinnas ja siis tal oli siuke suur karvane kasukas seljas. ja krt, siiamaani olen elektrit täis pärast kallistamist :D
ma loodan et ta väga karvaseid mehi kuskil ei kohta. muidu läheb mööda ja tüüp lihtsalt lendab talle selja külge kinni.
nagu tolmuimejaga


Margit jõuab koju ja on nagu takjas, mehed kügelevad abaluude vahel ja kaenlaalustes. :) Kujutan seda väga selgelt ette. Võid siis mõne mulle ka kõrvale panna, aga pane mõni siuke, kel käed ja jalad on karvased, aga rind mitte. Karvase rinnaga meest küll ei tahaks... kuidas ma siis öösel hingan, kohe hingamisteed umbes. :D

MaiTai says:
vaatan sealt balti pagarist vastlakuklit
L says:
kus see balti pagar on, ma tahan ka
MaiTai says:
pirukaputka
L says:
kuskil su töö juures seal?
MaiTai says:
seal kus sa kogu aeg ise käid
sinu töö juures
L says:
aaaaa
:D


Vastlad, hõissa. Õige jah. Kuklid! Sel aastal ei meenunud üldse, eelmisel aastal hakkasin juba jaanuari keskpaigast pirukapoetädile pinda käima. :D
Lähengi... lähengi ostma. Mmmmm. :)
Et siis... eee... noh... nägudeni.

:D

2 comments:

Anonymous said...

Loe kogu blogi, paris hea

wonderwoman said...

Huvitav, kellele sa seda ytlesid. :)
J2lle robotid valla p22stetud...