Wednesday, February 17, 2010

Devil on the side

Eile isa helistas Taist ja küsis, et kuidas mul siin läheb, kas tööl on kõik ookaa ja nii edasi, ütles, et seal on soe ja et "üks suur jama meil siin oli, aga ma räägin sulle sellest, kui me tagasi jõuame."
:) Ma tegelikult juba tean, piletitega oli mingi kamm, aga nii armas oli, et ta üleüldse helistas (missiis, et ta naine käskis, kraaksus teine seal taga ebaviisakalt käsutades, nagu tal kombeks).
Aga isa ütles, et ta pärast räägib mulle. =) Nagu ma oleks keegi oluline, kellele midagi rääkida. Sellised väiksed asjad on nii... soojendavad.
Kui istud kuskil ja elad midagi läbi ja samal ajal mõtled, et ohhh, kui ma sellest talle veel räägin...! :)

Teisipäeval käis vend mu töö juurest läbi ja tegi suured silmad, kui muu jutu sees välja tuli, et mul polegi kodus arvutit. Lubas vaadata, et ehk on kuskilt midagi kvaliteetset saada, mis väga palju ei maksa. Ma hoian vaikselt varbaid ristis, et ehk on ikka kohe päris ultraroppodav. :D Abi valikul on igatahes appreciated, mina läheks arvutipoodi ja ostaks esimese asja, mida mulle pakutaks... või siis midagi värvilist. :D Surutaks mul peod värvilist traati täis ja ma naerataks õnnelikult.
Kas värvilisi kruvisid ei ole, need oleks nii ilusad. =)

Järgmine asi on siis pesumasin. Noooh.... küll sellegi saab, aega on. :D Ma olen juba harjunud käsitsi pesema, õnneks Joosep on veel väike ja ta riided ka järelikult pisikesed. :D Ja mul endal on horrorhunnik kõiksuguseid riideid, päris paljaksjäämine ka ühekordsete igapäevaste kostüümide korral võtaks ikka ... no... kaua. :D

Ma kõrvetasin enne kohviga keele ära, nii nüde. Nüüd tahaks jäätist.
Ja vihastasin end seaks, kui üritasin deklaratsiooni ära teha netis. Üleeelmisel aastal ütlesin bossile, et ta mind ametlikult tööle kirjutaks, ta lubas asja korda ajada. Hiljem küsisin üle, ta ütles, et jah, kirjas. Nüüd vaatasin, et ma ei ole mingit palka saanud, ma ju ei töötagi. Norrrrrrmaalne.
Kui ma üldse midagi vihkan, siis on see valetamine. Ja tema lihtsalt valetas mulle näkku. Uus tase. Igasugused kogemata-mäkramängimised ja tavalised lükkamised-tõmbamised annan ma lahkelt andeks (ta lihtsalt on selline susserdaja), aga valetamine...
Mar ütles kah, et ta lihtsalt ratsutab mul seljas, sest ma lasen seda teha. Ma pole puhkustki välja võtnud juba sada aastat, mõtlen alati sellele, et kuidas ta siin siis üksi hakkama saab ja... Ma ei tea. Minu arust tuleb ikka teiste inimestega ka arvestada. Aga tema ilmselt minuga ei arvesta üldse. :( Pean korrektuure tegema oma suhtumises.

Punktuvi says:
eks peaks siis nüüd tagantjärele puhkust välja võtma
mul on mingi... kenake kaks kuud korraga võtta :D
MaiTai says:
muidugi - ära kingi talle midagi
ja ütle talle, et ta on valetaja
Punktuvi says:
ütlengi
ma saaks praegu 3 tonni ületundide eest välja võtta
ma mõtlesin enne, et ei võta üldse midagi
aga no... mingu krdi puhaku tais minu raha eest, eksole :D
iriseb ja vingub et raha pole
ise käib igal kolmandal kuul kuskil soojal maal :D
MaiTai says:
mul pole sõnu
Punktuvi says:
mul mõned oleks :D
MaiTai says:
:D
A-ga räägin - ta ka koondati ära :( ja nüüd virelevad perega
Punktuvi says:
uff. nii rõve :(
õnneks läheb 2011 kõik paremaks :)
ma olen prohvet
priskilla XD
priske lilla :D
MaiTai says:
:D vähemalt keegi on positiivne
Punktuvi says:
:D just


Prohvet Prisk(el)illa Punktuvi says:
mõtlesin et küsiks facebookis kaartidelt, kas vastlakukleid veel saab kuskilt XD
käisin täna mitmes kohas, aga netu. ja üleeile käisin Pagaripoistes, seisin igavese pika saba ära ja minu ees seisev naine ostis viimased kuklid ära :D
siis läksin rimisse, ja seal polnud üldse
MaiTai says:
ebaõnn - mul kodus külmikus on veel mõned kuivand
Prohvet Prisk(el)illa Punktuvi says:
:D
ma ostsin siis 6 juustusaia
ja mõned kohupiimapirukad :D

Ma olen need praeguseks ka enamuses juba ära söönud. :D Tuleb tunnistada, et mul on täna väegade hea isu. :D Kodust võtsin ju võileivad ka veel kaasa... (A)

Nii... et nüüd söögiisu teil ära ajada, siis räägin sellest, kuidas selgus, et ma olen tegelikult ikkagi väga paha ja pealiskaudne inimene. Olen tööl, eks. Uksekell heliseb ja tuleb postimees. Aga mitte üks neist tavapostimeestest (mul käib pidevalt about 3 tükki, keda juba tunnen) vaid mingi võõras tüüp. Ta nägi välja nagu suvaline joodik-kodutu kuskilt... ee... noh... ma ei näegi neid eriti. Telekas näen.
Suu oli ebaloomulikult punane (teate küll, nagu tagurpidikeeratud) ja siuke... hambutu. :D Ja nina oli ka punane, nagu oleks kuskil just kaklemas käinud.
Riided olid viisakad ja puhtad, aga käed, need käed... Ma pärast seisin mitu tundi ja vältisin seda kasti, mis ta tõi, ei tahtnud puudutadagi, et lahti teha. Pärast ta äraminemist läksin ka käsi pesema, nii vastik tunne oli, ehkki ta oli viisakas ja sõbralik ja... :( Aga ta käed olid täiesti mustad, see mustus oli naha sees. Ja küüned olid narmendavad ja lõikamata ja tumekollased ja ümber sõrmeotste kasvanud nagu väiksed rõvedad kiivrid. Iuuuuu. Ausõna. Ma ei suuda kannatada siukseid asju.

Samas tore, et selliseid ka tööle võetakse... Ehk suudavad end uuesti normaalseks kuidagi... töötada. Töö tegi ju ahvistki inimese, räägitakse. :D
Nüüd oleks vist õige hetk mainida, et mu ema koondati. "Back to the Nature III."
:) Noooh, küll saame hakkama, alati ju saanud. Mõtlen miskit välja. Ehk peakski tegema dokumentaali sellest, kuidas mu ema hakkab pärast tööst ilmajäämist uuesti ahvistuma. Siis müün selle Hollywoodi maha ja saan rikkaks.

Ja Joosep saatis sõbrapäevakaarte tädidele. :)

G says:
hey! got your card :) it IS great and cute
he is drawing really good
you made my heart shake with that card
really sweet of both of you
L says:
:))))
G says:
is that joe next to me?
L says:
yeah :)
and there's snow over the car and the plane
the red vastlakukkel lookalike is a plane :D
G says:
:D
the sun looks great
I couldn't draw it better myself
L says:
yeah, he loves those, every pic has at least one sun
he drew pics for inks and mar and margit too
all different pics, but all have suns
you're the only one who got snow and mushrooms :D
and a plane, no planes on other people's pics
G says:
I got really lucky :)
L says:
inks's pic had clouds under the grass :D
G says:
XD
L says:
yeah, you're lucky, you're also on the pic yourself. mar also got herself drawn
G says:
I look beautiful :) I could even recognize myself there
did he draw the pic all by himself?
no help from you?
L says:
:) yeah, all by himself
he gets angry when i wanna help him with anything :D
and he has so many idiotic ideas :D
which i like :D
G says:
my granny and bro also liked the pic
he's drawing really good
L says:
:) aww, thanks
but he does use both hands :D
G says:
:D
does he draw with both of them at once?
L says:
yeah, sometimes
G says:
wow
L says:
but he still prefers the right one.
at least seems so at the moment :) he keeps changing them
writes too, half his name he writes with one hand, the rest with another hand
G says:
he probably can't choose which one he prefers best
L says:
yeah
little hamlet
like he was born. i'm gonna be born now... or maybe not... or maybe i will.... or maybe not
until the doc pulled him out :D
G says:
:D I didn't want to come out as well
I knew the world was cruel
L says:
i was sitting in there like glued. and then i suddenly decided and flew out like a damn rocket.
was all blue from being born so suddenly, my mom said i looked like a smurf. an angry smurf :D
G says:
XD
L says:
yeah, joe was angry too :) had a big frown on his face when he was born.
looked at me like who the hell are you :D
G says:
and what the hell are you doing here :D
L says:
yeah
then he found boobs and was happy again :D
G says:
yeah, boobs make all men happy :D
L says:
joe still says bye to them before going to kindergarden
G says:
XD he talks to them?
L says:
yeah :D
G says:
XD
L says:
he says they talk to him too, so... who knows who started it
even my boobs are talkative :D



Your answers for the Kiss and Tell Survey

What is one thing that no one knows about you and you never reveal?
:D Yeah, I'm going to write it down here now.

Who do you talk to the most?
To my kid. "STOP IT!" and "PLEASE!" mostly. :D

Who do you text the most?
Inge. The friend, not the boss. :D

What is your dream job?
I'd love to be a librarian. Really.

If you could have one wish and one wish only for the future, what would that wish be?
The future wish for my kid and the now-wish for me. Love.

Do you plan on getting married?
Hell no.

Do you want children? If so how many?
Yeah, I'd want at least one more.

In the last year, which day was your best and why?
10th of May. :) I thought I might actually be liked by a certain hottie. Floated on cloud 9 for months. He never liked me though. :(

What is your favorite car?
Don't have one.

What is your favorite physical attribute on the opposite sex?
I like loads of stuff. Arms, back, stomach... thighs. :D I really really don't wanna think about it now. :D

What do you think is your best quality?
I'm quite understanding.

Are you a good friend?
I hope so. My egoism does get in the way sometimes but I do try. :D

Do you lie often?
Nope.

In a relationship, have you ever cheated?
Nope.

Imagine you are on a deserted island, what would you be doing, and who would be with you?
Hmm. I'd be swimming. Joe would be with me, couldn't live without him any more. Although he constantly pisses me off. :D Some guy could also be there... he'd hunt and cook. :D

What is your biggest downfall?
Well.... me. I keep undermining myself every single day. :(

What is the one thing you like to do the most in life?
Eat? :D I'm crazy about hugging too.

Where do you see yourself in 5 years?
Right here.

If you are single, why?
Because I haven't met the right guy yet. (or the wrong one.)

How often do you find yourself thinking naughty thoughts?
:D Well... I haven't stopped yet. One big naughty thought. :D



L says:
täna viisin sepe lasteaeda sel nädalal esimest korda. ja hommikul ärgates meenus, et neil on täna teater seal külas :) nii hästi vedas.
eile panin kaarte endale ja tuli, et "teie peigmees kirjutab teile" XD nüüd ootan huviga et mõni mees miskit ütleks :D

hahahaha :D blong on karm moor, vaata mis klubiga facebookis liitund.
S L and M S joined the group Invite me to FARMVILLE one more time and I'll burn your farm and animals.
XD

L says:
nii totter... lugesin just delfist, üks palub abi, et surmamõtted peas. ja siis inimesed räägivad igasugu jutte, et jah, ja siis seda ja teist ja jäädki hingena piinlema siia ja küll siis on kõik paha ja halb... aitaks siis. :) aita, mitte ära õienda.
kõigil ju vahel surmamõtted peas
hea, kui abi küsitakse. kui öeldakse, et kle... sitt seis. kuidas sa muidu aidata saad.


Nagu ÕV kunagi rääkis, et tahtis suitsetamist maha jätta ja liitus orksis mingi suitsetamise mahajätmise klubiga. Ja kõik, mida need inimesed seal tegid, oli suitsetajate kallal õiendamine. :D Väga konstruktiivne.

Mul on ka eilsest õhtust saadik eriti raske. Ei teagi, miks, aga ma täitsa... kuidas seda nüüd öeldagi... tunnen teda. Ma nagu näeks, kuidas ta kõnnib ringi, näen ta jalgu ja mis nägusid ta teeb... Väga... väsitav on vastu panna koguaeg, et mitte mõelda ta peale. Et mitte sirutada kätt ja proovida teda puudutada. :(
Ise näeb välja nagu väike kuri kassikakk ja nii sügavale hinge ronis, krt. :)

Joosep muide, kui ta seda vastlakukli moodi lennukit joonistas, ütles, et "Kas sa tead, miks ta selline on? Sest ta on lahe."
:)
Nii et kui keegi küsib, et miks sa siuke imelik oled, siis võid vabalt vastata, et sest ma olen lahe. :)
Täna on neljapäev, eks? Täna on Rescue Me eesti kolmest õhtul hilja. Lahe sari, kunagi ei või teada, mis edasi juhtub. :) Denis Leary on siuke kummaline tüüp, et ta ei meeldi nagu eriti, aga huvitav on teda jälgida. :D Ja see tegelaskuju on super.
Machokräpp läheb mulle üldse hästi peale. :D

Kui endale kuskilt telekast peaks "mehe" valima, siis ma võtaks vist hoopis selle... Meediumi mehe. Ta on nii... ladna. :D
Tegelikult peaks täna öösel proovima magada, eile läksin kell 12 juba magama! Minu jaoks on see nagu... noh... nagu normaalse inimese jaoks kell kuus õhtul voodisse ronimine. :D Aga ööl vastu esmaspäeva oli Joosepil palavik ja ei saanud magada eriti, ööl vastu teisipäeva ärkasin ma millegipärast üles ja vahtisin lage tükk aega keset ööd, sest olin sügavalt veendunud, et kohekohe heliseb äratuskell. :D See tähendab mops, mul äratuskella polegi.
Väga nõme igatahes. Täna öösel nägin mingit kahtlast jama unes koguaeg, üldse ei puhanudki. :D
Nüüd peaks kojuminnes kohe magama minema. :D As if.

Ostan teatripiletid ka ära. 20ndaks. Hiilgavat tahan ma kah ikkagi näha, kes veel tahab tulla? :) Mul, nagu alati, on vajadus kõik ümberseisjad kaasa kutsuda, et kõik jagaksid minuga kõike. :D Aga häid asju ei hoita ju ainult endale, eks. :)
Ainult mu mehi ja mu sinki ärge näppige. :D
(Krt, see singilugu piinab mind ikka veel, aastaid hiljem ka meenub. :D Kunagi tulid mingid purjus sugulased, mehed, külla, siis kui ema ega teisi täiskasvanuid kohal polnud. Mina olin siis mingi... no.. 14 või nii. Ja lällasid seal tubades ringi ja käisid pinda mulle ja siis üks läks ja hammustas külmkapist mu sinki. :D Saad aru, milline... ufff. :D Ma olen jubedam singifanatt ja ma ei söö teistega ühest taldrikustki, rääkimata mingitest võõrastest ampsuvõtjatest. Mina seda enam ei söönud igatahes. Ja see sugulane ei meeldi mulle tänini. :D )

Igatahes... päev on nüüdseks õhtusse jõudnud ja peigmees ei kirjutanudki. :( :D
Noh... ehk ta jõuab mulle veel õhtul smssida. :D

1 comment:

ozzy said...

Rescue Me on lihtsalt parim sari üldse:P Nii lahe, et sa ka seda vaatad...ma olin üksvahe nii friik et vaatasin mingi 3 hooaega järjest ära, muidugi mingi paari nädala jooksul, nii kuidas aeg võimaldas. aga need Tommy viinakuradid on ka lahedad:D.