Monday, December 29, 2008

Aastakokkuvõte :D As if

Kärm says:
ma ehmatasin täna lasteaias õpetaja ära , pidi teine shoki saama
Päikesekiir says:
miks?
Päikesekiir says:
mis tegid talle?
Kärm says:
hakkasin minestama
Kärm says:
seisin ukse peal ja tundsin hetkeks sellist... jubedat nõrkust, nagu mul ikka käib aegajalt, ma olen siuke minestaja-tüüp. aga kuna ma seda üsna tihti tunnen, siis oskan vältida seda lõplikku kokkukukkumist
Kärm says:
aga siis toetusin kiirelt vastu seda seina ja ütlesin et ohh, ma oleks praegu äärepealt ära minestand
Kärm says:
ja selsamal hetkel tundsin kuidas veri kõik näost ära voolas
Kärm says:
ja tema muidugi kuulis ainult seda osa et minestama ja nägi mu kummituseks muutumist :D ehmus hirmsasti vaeseke
Kärm says:
mul oli juba normaalne jälle olla, ainult veri voolas ära kuidagi hilinenult. ma muidu ka kahvatu, siis ehmatan alati õudsalt inimesi kui suudan veel kahvatumaks minna :D
Päikesekiir says:
mul oleks vist kah paanika olnud...noh, kui ma ei teaks, et see ongi nö normaalne Sinu puhul
Kärm says:
nojah, eks ta kartis et ma kukun kokku seal :D aga ma juba vana kala, oskan vältida

--


Kärm says:
hahaa :D ja täna oli lasteaias veel üks ogar vahejuhtum
Kärm says:
kükitasin garderoobis et sepele riideid selga panna ja üks väike poiss hüppas tagant selga
Kärm says:
ja lahti ka ei lase :D kügeles seal seljas nagu ahv :D niiiiiiii naerma ajas ja samas kartsin ristseliti maha kukkuda ja ta lömastada või midagi :D
Kärm says:
sepe vaatas nagu :O
Kärm says:
:D ja siis tuli teda eemale ajama, aga nagu... ta oli ka nii hämmingus et ei osanud nagu päris õiget hoiakut võtta, et .. mis värk see nüüd on :D ja naerma ajas ka :D

--


Seljaselamisest rääkides, üleeile õhtul tegin voodit üles ja olin põlvili seal maas ja Joosep tuli ja ronis mulle selga nagu hobusele. Ise hüüab: "Sõida, lehm!"
XD XD XD
Ma naersin kohe päris kõva häälega ja küsisin siis, et kuule, tavaliselt ratsutatakse ikka hobuste seljas, miks mina lehm pean olema. Joosep: "Sul on ju tissid!"
Ajas nii hirmsasti naerma, et ma ei jõudnudki talle imetajate maailma saladusi rääkida. :D

--


Kärm says:
süldi blogis on see jutt, et siil hüüdis põõsast et serviti serviti ja siis ta imestab, et kelle poolt ta küll oli.
Kärm says:
ja ma tahaks kangesti kommida, et siilil polegi poolt, siilil on küljed.
Kärm says:
aga see on liiga absurdihuumori valdkonda , ma kardan :D

--

Ja siis üksõhtu mõtlesin täitsa suvaliselt siukse idee peale. Kujuta ette, sind kutsutakse kuskile peole, mingi.. krdi.. no ma ei tea, Kroonika ball või mingitaoline üritus. :D (On Kroonika ball üldse olemas või?:D)
Enihau, kujuta ette, kuidas jalutad oma õhtukleidis/ülikonnas sinna pidulaua äärde ja laual lebab elusuuruses inimene. Kas sa sööks, kui oleks lihast tehtud inimesekuju? Mingi.. sealihalõigud asetatud kuidagi nii ja glasuuritud või... ma ei tea. On ju igast võimalusi küll ja küll teha siukseid asju. Aga kas sa sööks?
Kas on see sinu jaoks liiga morbiidne või tundub päris hea idee ja teeksid ka kodusele peole väiksed kotletist päkapikud, tahmased punamütsid peas, et ehtsam paistaks? Ketshupine labidas taamal paistmas.

Ja eile ja üleeile vaatasin filmi "5 inimest, keda kohtad pärast surma" või midagi taolist, ja see film ka sobis mu ajuga. Ehkki ma ulgusin terve filmi aja. Aga ma nutan ju iga asja peale viimasel ajal, krdi emasegeen on sisse lülitatud. :D
Selles filmis oli ka kõik omavahel seotud ja see on nii lohutav. Aga hakkasin mõtlema, kes need minu viis inimest oleks. Kellega ma kohtuks pärast surma, kes suudaks mulle midagi õpetada või selgitada. Ühte ma tean. Ei, kahte. Aga kes need teised on?

Ja Kroonika horoskoobis (mulle täitsa meeldib see, parajalt segane, et huvitav olla) oli kirjas, et ma peaksin kellelegi andeks andma... ja ise ka andestust paluma. Aga ma ei tea neid inimesi ka. :D Andeks võin küll vabalt anda kõigile. :) Ma ei peagi üldse viha kellegi peale... Poleks lihtsalt suuteline seda koguaeg meeles pidama, juba lapsena hakkasin rääkima sõbrannadega ja alles hiljem tuli meelde, et krt, olime ju riius ja ei pidanud enam iialgi rääkima. :D

Igatahes... mis ma siis sel aastal teinud olen... Eee... Lapse sain edukalt lasteaeda, teatris sai käidud paar korda, armusin ka paar korda, ehkki ei midagi maadväristavat. Mu jõulusoov ei läinud täide, sellest on kahju. Lootsin, et Joosepi isa võtab ühendust. Ma polegi veel kordagi niiväga seda lootnud, sel jõulul oli mingi imelik... fiiling.
Pahasid asju polegi sel aastal juhtunud.. ma vähemalt ei mäleta. Aaaa, Possu ja Käbi läksid teiselepoole üle. Aga neid me näeme varsti jälle. :)
Muidu oli päris hea aasta, ehkki ka midagi rabavalt head ei toimunud. Seksi oleks võind muidugi rohkem olla... ehk olla. :D Ehk järgmisel aastal näkkab paremini.

Mis ma siis järgmiseks aastaks luban endale... Esiteks peaks kaalust nati maha võtma, ma siin jõuluajal sõin kohe mõnuga. :D Sel suvel (kui tuleb üldse mõni suvi, kolm päeva on ilmselgelt vähe) tahaks nüüd siis ikka beib ka olla ja kleidis ringi patseerida. :) Ja siis tahaks Joosepiga ka teatrisse minna ja... muuseumi ja igalepoole. Ja kirjutama loodan jälle hakata, eks näis, kuidas sellega läheb. :)
Ja rahulikum tahaks ka olla, ja suti vähem emo. :D Ma üritan, luban. :)
Horoskoop lubab, et:

SKORPION

2009 toob tööl kuhjaga uusi võimalusi. Annad innukalt oma panuse valdkondades, millele sa pole varem mõelnudki. Mis puutub perekonda, siis tähed ennustavad sulle abielu ja lapsi!
Sel aastal kaitseb sind Jupiter. Tulgu mis tuleb, sa saad kõigega hakkama. Koju tuleb midagi juurde, olgu selleks siis lapsed või vara. Kõik see parim, mida elul on pakkuda, tuleb sel aastal sinu ja su lähedaste juurde. Sinu koju.
Loobud, vähemalt ajutiselt, paljudest iseenda seatud reeglitest. Elu muutub nii palju, et vanad strateegiad ei toimi ja uskumused ei kehti. Need lihtsalt tuleb asendada sobivamatega. Mõnel juhul tähendab see lahutust.
Reis juulis või augustis tekitab sinus soovi kolidagi kusagile mujale ja see, mis kaugel maal juhtub, jätab sulle tugeva jälje.
--


Kollase pühvli aasta pidi tulema, muide, nii et pange siis kollast/beezhi/pruunikat värvi asju selga või lindikesi... eee.. kaela. :D Okei, kaela ei soovita panna. :D
Uff, Joosep hirmsasti praegu askeldab siin ringi, talle ilutulestik kangesti meeldib. :D Vene uusaasta juba saabus, siis hüppas akna alla, et "tubli!tubli!" :D
Ja tegelikult pidavat uusaasta alles 26ndal jaanuaril saabuma, nii et... eks teeme siis uuesti. :D
Panin juba Joosepile mahla pitsi valmis... Ei olegi veel otsustanud, mis teeme, kas läheme õue vaatama või hoopis vaatame aknast ja filmin, kuidas ta üles-alla hüppab. :D Eelmisel aastal oli Andrus siin ja Joosep suusatas kurkidel. Sel aastal oleme ainult ema ja mina ja Joosep. Eks näis, kes siis järgmisel aastal on. :D

Niih, ja jääbki ainult natukene aega veel.... 2008 meeldis mulle täitsa. 2009 tuleb veel lahedam. :) Head uut soovin ma järgmises blogis alles, nii et määri praegu pead. :P

1 comment:

ozzy said...

Kusjuures...see sinu inimene lebab laual jutt on nagu otse kümnesse.Olen ise midagi analoogset mõnikord mõelnud...Aga ma usun, et sööksin, olen ju siuke...tead ju küll..Peale seda, kui käisime lahangul, siis arvan, et kui ma natuke rohkem viitsiks teooriat pähe ajada, hakkaksin patoloogiks(see see lahkaja n.ö.).
Aga ma usun küll, et aasta 2009 tuleb parem.