Sunday, December 21, 2008

Nuumpea talveuni

Mul ei õnnestu ikka kunagi miski. See on vist perekonnaviga. Geenides. Koguaeg on kõik pe***es. Ma imestan, et mind üldse eostada suudeti.

:D Seda mõtlesin ma eile. Täna on jälle suht hea tuju. :D Elu nagu Ameerika mäed.
Eile just arutasime õega, et aega pole üldse, et korralikult blogida. :D Ja siis otsustasime, et jätame pooleli, et siis järgmisel päeval veel emomalt jätkata. Ja sealt tuli mul juba selline sõna nagu "emomalt-s." Emomalts on see asi, mis pähe kasvab ja normaalsetel, headel ja edasiviivatel mõtetel areneda ei lase, rabades kõik viljaka pinna enda alla. Nüüd tuleb veel tuvastada, mis emomaltsa peletaks... Hetkeks kahtlustasin aednikku. Köhh. Aga no see ei saa ju nii lihtne olla. :D



Supernatural says:
shiet.
Supernatural says:
ma tahaks ainult magada koguaeg
S says:
:D no kiddin
Supernatural says:
ma peaks koristama, aga no... selle asemel tekib ainult aina rohkem segadust
Supernatural says:
joosep istub potil ja tõmbab kõik mänguasjad endale sinna, need suured kastid, ja siis tõmbab kõik ümber.
Supernatural says:
põrand nagu krdi sõjaajal
Supernatural says:
noh.. kui need.. mänguasjad oleks nagu... sitt ja tellised ja.. rotid :D
S says:
tõenäoliselt
S says:
:D
S says:
ma viskasin friikad ahju
Supernatural says:
ma tegin ema kapist ühe martsipani lahti
Supernatural says:
nagu... ma loodan et ta ei tahtnud seda kellelegi kinkida
Supernatural says:
aga ma ei suutnud enam vastu panna
Supernatural says:
ta enda süü, et välja jättis. silmaulatusse :D
S says:
:D
Supernatural says:
"pepu on natuke punane... ei, ära paneee kreemi! hommikul varesed lähevad pepusse ja viivad valu ära!" varesele valu, harakale haigus- ainetel ilmselt.
Supernatural says:
hahaa, tegin talle seda... tead küll, nagu tahaks teda ära süüa :D siis põgenes mu eest, seisis tabureti peal ja ütles kurjalt: "mina olen ju joosep, ma ei ole mingi.. kartul." siis ise ka itsitas. "ma olen pannkook, pükside ja sokkidega pannkook."
Supernatural says:
tal on ikka igast asjast oma variatsioonid
Supernatural says:
lasteaias oli siuke situatsioon mul, kus üks teine laps mainis midagi kollide kohta ja siis ta ema küsis et isver, kes sulle küll seda kollijuttu ajab
Supernatural says:
ja siis see poiss vastas, et joosep. :D
Supernatural says:
ja siis , noh, me seisime seal kõrval ju, ja see ema ütles, et "ei usu, et joosep nii räägib"
Supernatural says:
ma ütlesin et räägib ju küll :D
Supernatural says:
ma ei saa aru, kudias need teised lapsed pole siis kohtunud veel kollide ja siukse.. fantaasiamaailmaga.
S says:
lawl
Supernatural says:
sepe jaoks on tänavalaternad kõik tuletornid ja ... muu siuke staff
Supernatural says:
kansjaanitorudes elu käib koguaeg ja..
S says:
jap, b***** jaox oli ka koguaeg kolliteema
S says:
ma m2letan selgelt
Supernatural says:
Supernatural says:
sepe ei kardagi neid eriti
Supernatural says:
tal enamus kolle kardab teda hoopis :D
S says:
ma r22kisin kloogal et n2e see on v6luaed ja siit nad l2bi ei p22se lawlll
Supernatural says:
:D jah, see on hea
Supernatural says:
minu arust ka, lapsele peab ikka rääkima... lollusi, et ta fantaasia areneks :D
Supernatural says:
aga noh.. lasteaias ju seletati ka neile, et ei, autod ei näe, ja nad ei maga voodis, vaid garaazis
Supernatural says:
no kuda sa siukestega siis koos elad eks :D
Supernatural says:
tuimad tükid :D
S says:
noh keegi peab t6tt ka r22kima :D
Supernatural says:
ei pea :D
Supernatural says:
täna pani kempsust kaks tühja paberirulli vuuki ja siis seisis peegli ees ja tegi mikihiirt
Supernatural says:
st need olid kõrvadeks
Supernatural says:
laulis: "ma olen igast värvi. ma olen iluuus! ja ma olen keeruline."
Supernatural says:
:D :D tahaks ka nii öelda
Supernatural says:
ja lasteaias keegi ütles, et kuuse otsas olid käbid. ja joosep kuulis valesti , aga siis taipas, et käbid pidid ikka olema, aga kukkus naerma, et "krabid läksid kuuse otsa ja sõid kõik käbid ära... ihihiii"
S says:
:D ahahah v2ga kaval

--


S says:
miljon põhjust mix mulle ei meeldi kui mu põski patsutataxe
S says:
kurat me istume r***is ja ma panen tuimalt mingi killu maha ja see hakkab naerma ja siis lööb mulle otsaette patsti
Supernatural says:
õuuudsalt häiriv komme, jah :D kl*** võttis kunagi "flirtivalt" ninast kinni koguaeg. ma ei taha meenutadagi, kui tihti ta mul pahaaimamatult nina nuuskas
S says:
XD jaaa

--

Supernatural says:
ja mu ema helistas. tahad ma toon näite mu ema tüüpilisest kõnest?
Supernatural says:
see on nii... frustreeriv
Supernatural says:
mina: mis teete seal?
ema: sõime... ehkki mittte kui midagi ei ole süüa.... (vaikus, ilmselge vihje tuntav)
mina: no ma peale tööd käin poest läbi ja toon süüa.
ema: mis kellani sa siis tööl oled?
mina: kle, ei tea, kohe hakkan tulema, kui postimees ära käinud on, lubas enne kolme tulla.
ema: ahah... (pikk vaikus) muidu eile kui ma koju jõudsin, polnud enam ühtki kuuske (etteheitev vaikus)
Supernatural says:
et nagu.... tule ruttu koju ja too kuusk ja too süüa ja ... ma olen nagu mingi muinasjutuline seitsmekäeline dzhinn, kelle jaoks aeg ei liigu :D

--

24nda hommik

Supernatural says:
sepe on jumala haige :( öö läbi kussutasin teda, sai ainult süles magada
Supernatural says:
nii et jõulud tunduvad sel aastal eriti kuulid olema
Supernatural says:
ja normaalne, ma just maadlesin mingi tund aega selle autoga, mis isa kinkis jopele
Supernatural says:
seal peaks patareid sees käima, aga see luuk, kuhu patakad sisse peaks minema, ei käi üldse lahtigi
Supernatural says:
kas pole põnev :D
Supernatural says:
aga noh... sitta kah :D talle meeldib see niisama ka
Supernatural says:
see tööriistapink meeldib talle ka hirmsasti.
Supernatural says:
ja ta ju ärkas, siis tormas seda päkapiku kingisokki vaatama, ma meelega jätsin ukse juurde kohe, siis istus ja kobas sokki läbi... et ehk on midagi... ja ei olnudki. siis vaatas minu poole, et ei olegi midagi. ja siis märkas :D vau :D :O
Supernatural says:
et kuusealune oli täis kama
Supernatural says:
ja siis ropsis :D Aga see oli ka ainus kord ja siis kingitused viisid kohe paha tunde ära. :D

--

Supernatural says:
anna nõu, mul on üks küsimus puudu
Supernatural says:
teen reiti testi
Supernatural says:
mis annaks "oluliselt minu kohta infot"... kui kedagi huvitaks :D
Supernatural says:
mis on mu puhul iseloomulik... eee...
S says:
:D öööö
Supernatural says:
:D just noh
Supernatural says:
ma söögiküsimuse juba tegin ka
S says:
huumorisoon
S says:
meeldib
Supernatural says:
nojah, aga kuda seda... nagu.. küsida
Supernatural says:
kas te arust on mul huumorisoon? 1) jah 2) ei
S says:
:D 3) haaaaaaa haaaaaaa haaaaaaa
Supernatural says:
:D
Supernatural says:
preester, rabi ja lits lähevad baari...
Supernatural says:
välja tulevad krabi ja prits
Supernatural says:
täitsa spontaanne huumorisoolikas
Supernatural says:
ma ei tea... ehk peakski küsima, kas on kuskil mõni mees, keda siuke nali naerma ajaks
S says:
:D ahhahahahahahahhaha kurat ma purskasin nii naerma
S says:
krabi ja prints ma alguses lugesin
Supernatural says:
:D
Supernatural says:
no krt... mida ma küsiks
S says:
hmmmm
Supernatural says:
küsin et .. kuidas muidu läheb

--


Supernatural says:
:D ma olen hell tõbras, ei lase sepel juua
Supernatural says:
ajan naerma igakord viimasel hetkel, tal purskab kõik vesi välja suust
Supernatural says:
ja awwww.... ma ju kinkisin talle selle hobusepea kepi otsas, nagu kepphobu noh
Supernatural says:
ja ta sõidab sellega ringi koguaeg :) nagu siuke.. tatine prints :D
--

Supernatural says:
:D sepe vaatab neid kalevi doominoid, ja järjest annab neid mulle ja ütleb mis seal peal on, ja siis üks on jänes, ja ta koguaeg ütleb koer, ja ma juba mitmendat korda parandan
Supernatural says:
ja siis nüüd viimane kord ütles, et "orav... ja... ...kutsikas"


--

Supernatural says:
ja deem, kus ma olen head kingid teind :D osade kohta polnd mul aimugi, et need nii lahedad on
Supernatural says:
oma arust ostsin niisama raamatu, aga seal saab need autod piltide küljest ära võtta, siis näeb, mis seal sees on, lahtikäivad aknad ja kleepsud ja muu staff, ja siis sellele papist tükile, mis sa sealt ära võtsid, saab veel rattad ka alla panna
Supernatural says:
täitsa ultrakuul
Supernatural says:
ja ühed autod olid lihtsalt suurte ratastega mu jaoks, aga neil käib nagu suu lahti ja siis siuksed pikad hambad ja keel paistavad
--


Supernatural says:
ega mikk saarel endal ka väga viga ole
Supernatural says:
ehkki tal on nagu.. ma ei teagi, mdiagi on, mis mulle ei meeldi
Supernatural says:
tanel padari puhul sama asi, mingi asi häirib
Supernatural says:
mulle meeldis kunagi oli nende kohta mingi delfi lugu ja seal olid nende nimed kõik ära tooodud ja siis keegi kommis jube kuulilt, a la et pändis mängib tanel padar, danel pander, taniil pandre ja danilo panerd
far away.. says:
irw :D
far away.. says:
no muidu on andekas ja nii aga tema laulud ei läe mu hinge
Supernatural says:
mulle laulud meeldivad, ja ta ise ka.
Supernatural says:
aga lihtsalt mitte niiväga, et omale tahaks :D
far away.. says:
just :D

--

far away.. says:
irw..ma märkasin su iseloomustust mulle :D hahaaa hõbesüdame-tiina
Supernatural says:
no mulle kuld ei meeldi :D
Supernatural says:
hõbe on ju palju ilusam ja puhtam ka
Hõbesüdame-Tiina Jõulud mai ääss says:
jaa..on...samad sõnad minu poolt
Supernatural says:
kuldsete kätega inimesed on kõik lihtsalt räpased :D

--


Supernatural says:
hompkust. (#) alustan kohe tarkuste jagamisega :D
Supernatural says:
"I asked for ice indeed, but this is ridiculous!" - Titanicu rikkaima reisija John Jacob Astori legendaarne lause kapten Smithile, kui too teatas talle kokkupõrkest jäämäega.
Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud - Erich Maria Remarque

Hõbesüdame-Tiina Jõulud mai ääss says:
hei..ma tahtsin just ise hommik öelda
Hõbesüdame-Tiina Jõulud mai ääss says:
pole pahad tarkuseterad :D
Supernatural says:
sattusin ühele profiilile ja... peab ju jagama... teri :D
Hõbesüdame-Tiina Jõulud mai ääss says:
kuidas sul tervis on?
Supernatural says:
:D mis vanuriküsimus see siuke on

--

Supernatural says:
sepel jooksis just ninast hellalt verd
Supernatural says:
ja nüüd kusi potist mööda
Supernatural says:
geneetika, krt
Supernatural says:
ahjaa, võisaia pillas ka maha
S says:
ma astusin eile sita sisse

--

Supernatural says:
jah. meil on energiadefitsiit. so what
Supernatural says:
saagu üle
M says:
on kyll. ilgem
Supernatural says:
ma täna jälle istusin köögilaua taga ja nutsin. sest ma ei jaksa midagi teha
M says:
pealelõunat saab nii jaks otsa, lihtsalt no energy. ja SAABKI otsa
Supernatural says:
faking nõme. mõtlesin et ma oleks niiii õnnelik, kui teada saaksin midagi et .. mul on ajukasvaja ja mul on aint viis kuud elada
Supernatural says:
sest siis ma vähemalt teaks, miks ma siuke olen olnd koguaeg
M says:
:D
M says:
ma tean nii h2sti mida sa tunned
Supernatural says:
ei tunneks end nii krdi süüdi koguaeg
M says:
kas ma ise pole v2he m6elnud sellele
Supernatural says:
:)
M says:
mix mu ernevad kohad valutavad pidevalt, mix ma olen selline HÄDAPÄTAKAS ja keegi ei oska selgitada
Supernatural says:
just
M says:
mul on kuu skopionis :D
Supernatural says:
:D mul on kõht sõnnis
M says:
mul on nägu perses
Supernatural says:
:D
Supernatural says:
special girl
Supernatural says:
võtad seltskonnas püksid maha ja kohe oled parem kui kes-kurat-iganes

--

Supernatural says:
ema tegi hommikul pilti
Supernatural says:
ja räägib pikalt laialt, et noh, kas nüüd tuli või mis värk on... siis vaatas jälle fotokat ja sihtis ja vajutas ja... siis andis mulle et ma vaataks, kuidas pildid välja tulid
Supernatural says:
fotokas ikka veel filmis

--

Supernatural says:
:D telekas on ühel kaks blondi pikajalgset tütart, siuksed... pahad plikad. ja siis naabritädi ütleb: oh, nice girls!
Supernatural says:
ja ema ütleb: yeah, i pray for god every day to give me strength not to run them over with my car
Murcielago says:
the offices
Murcielago says:
dwight: i dont have much experience with vampires, but i HAVE hunted werewolves. I once shot one. But by the time I got to it....it had turned back into my neighbours dog.
Supernatural says:
tüüpiline mees
Murcielago says:
:D

--

Supernatural says:
sepe: ma tahaks midagi süüa, vaata, mu kõht on täitsa helesinine
Supernatural says:
ma pakun et see on mingi tuletis väljendist "kere on hele"
Murcielago says:
:)
Supernatural says:
:D "ma ei taha eriti lutsukomme, lutsukomme saavad ainult vanad onud.. ja naabrid"

--

viis says:
this isn't a new pic in rate, or?
viis says:
pilt-no. 1
Supernatural says:
it's from... like.. october
Supernatural says:
or november
viis says:
:O
Supernatural says:
why?
viis says:
you are looking 6 years younger
Supernatural says:
:D i am not
Supernatural says:
you just remember me as some old bat :D
viis says:
no-no
viis says:
I am able to judge and remember people anyway
Supernatural says:
:D yeah... why 6. why not 5 or 7 years?
viis says:
ma mõtlesin, kas ma peaksin ütlema 7 aastat
Supernatural says:
:D
Supernatural says:
you should've said 22

--

Tulin just köögist, söön piparkoogitainast. Jah, ma tean, et kell on pool kolm öösel, so what. Jõulude ajal võib ööpäevaringselt süüa, rasv ei ladestu. See on siuke... santa-staff, nagu lendavad põdrad ja muu taoline. :)
Igatahes, mis mind köögis täiesti marru ajas, oli see, et meil oli laua peal laokile jäetud (oh ema, mu ema) kõiksugu head ja paremat jõulutoitu ja maiuspalu ja mitte ühtegi hiirt ei olnud! Sügisel jätsin ühe pisikese küpsise kuskile kolmeks sekundiks, ja juba tuli üks vuntsidega sell seda laua alla tirima, ja nüüd?! Ei midagi. Siis tõusiski viha naabrite vastu. Mida kuradit need tõusikud seal laua peal hoiavad? Mis imetoitusid? Krt küll, ausõna.

Hmm... ja veel meenus mulle, et kuidas ma seda piparkoogitainast rullin... juhul, kui Joosepil nohu üldse lähiaegadel ära kaob. Muul juhul lükkan selle kaugemasse tulevikku, tatipiparkoogid ei köida eriti. Ehkki need võiks ju siis naabritele kinkida. :D Ohh, ma olen nii armas, et süda jääb seisma, peaks kohe kuskil haiglas töötama.

Enihau, mul pole tainarulli. Taignarulli? Ehh... toorekoogirullimisetoru. Et kuidas ma siis piparkoogitaina nii lamedaks saan, et sealt hakata meisterdama...asju. Mõtlesin, et istun peale. Ja siis panen veitsaks külmkappi, siis on kergem. Annan Joosepile näiteks käärid ja lõikab sealt kujundeid välja nagu papist. Aga samas, praegu, kui ma seda külmikust nillimas käin, siis lõikan sealt rullist siukseid peenikesi viile... miks ma ei võigi niimoodi lihtsalt ära viilutada ja pannile panna? Või viilutada ja siis viile disainida pisut autolikumaks või põdramaks või tähemaks. Väga hea idee. Ei mingit jahu ja jama.

Joosepi jõulupidu oli 16ndal. :D Praegu alles räägin esimest korda või? :D Ma olen nii... hoian kätt uudistepulsil. :D Tegelt ei kannata ma üldse veresooni. :D Ausõna, kui kellegil on sooned näiteks käe peal hästi väljas, siis ma kardan vastu minna, et äkki teen kuidagi katki või midagi ja hakkab verd pritsima. :D Ma ei kannata verd. Joosepil siin just oli, ninast hakkas verd jooksma, päris palju kohe, ja siis ma võtsin ühe tooli kraani alla talle, et ma ei ulata muidu ta nina külma veega pesta, ja teise endale, et ma põrandale ei vajuks. :D Ja meil on siis tüüpiline Mustamäe-kraan, milleni ulatab vaid pääsukese-asendit sissevõttes.

Millest ma nüüd üldse rääkisin? Aaa, Joosepi jõulupidu, ma sõitsin sinna taksoga, mis oli ääretult omapärane, sest taksistil oli pruut ka autos. :D Ja noh... minu arust ta kaine küll ei olnud... aga võis ka olla, et ta näoilme ja jutt oli seepärast siuke, et tal polnud hambaid eriti tihedalt suus. Nii et ma ei tea. Sõitis küll normaalselt. :D
Jõudsin õigeks ajaks kohale ja puha, sain isegi oma jope ühele õpetajale sujuvalt sokutada. Ise läksin saali. Kohe pärast mind tuli mu ema ka kohale ja leidis mu isegi üles sealt rahva seast. :)
Ja siis tulidki juba lapsed sisse. :) Kaks rühma oli koos, Joosepi rühm oli väiksematest lastest, teise rühma lapsed juba esinesid ja puha. :) Igatahes algas kogu asi nii, et kõigepealt tuli saali jõuluvana abiline Orav ja ühe pisikese pliksi hele hääl hüüdis üle terve saali ilmses äratundmisrõõmus: "Lumememm!"
:D Ja nii see siis algaski. Edasi läks suht samas vaimus, väga armas ja tore.
Joosep istus seljaga minu poole, ja valgustus sakkis sajaga, mistõttu ei saanud eriti kvaliteetseid pilte, aga noh, tühja kah. :) Tore oli ikka. :) Vahepeal pandi jõuluvanale, kes oli ülemõistusekõhn, rakmed külge ja siis lapsed läksid tema "saani" ja sõitsid siis ringi, poole meetri pealt läks kogu seltskond ümber muidugi. :D Õpetajad said õnneks kõik uuesti püsti ja keegi väga haiget ei saanud, nii et sõit sai edasi minna. :)
Pärast läksime riideid selga panema rühma, aga garderoob oli nii meeletult rahvast täis, et läksime lasteaiasaali edasi, tegin siis Joosepist sealse väiksema kuuse all paar pilti. Õpetajad istusid seal käsipõsakil ja olid jube väsind nägudega. :D Eks neil oli ju eriti väsitav päev seljataga. ja siis Joosep seisis seal kuuse all ja jauras ja jauras midagi, käega zestikuleeris kaasa, nagu temasugusele oraatorile kohane, kahju kohe, et mina midagi ei kuulnud, sest mu kõrvad olid veel koridoris. :D Aga pärastpoole ütles õpetaja, et "temast tuleb vist küll kirjanik."
Aww. :))) Sellised asjad teevad mulle rõõmu. :)

Ja siis pärast riideid selga pannes oli seal samaaegselt üks Joosepi sõps, keda ta alatasa mainib, kõik head ja halvad asjad on selle poisi tehtud. :D Aga noh, minu arust on see jube armas poiss, eks lastel ongi ju alatasa kõiksugu pisikesi tülisid ja jamasid. :) Igatahes, istusime siis seal ja nemad jälle itsitasid ja sel poisil pani ta isa riideid selga. Ja siis nad rääkisid isaga midagi sellest oravast ja tema karvast ja isa ütles, et "noh, see oli tegelikult oravakostüüm." Ja poiss mõtles natuke ja küsis, et "aga kes seal sees siis oli?"
Ja ta isa jäi vait. Ma ei teagi, kas ta mõtles küsimusele vastust või ütles ta kogemata liiga palju niiöelda, noh, et ... ei saa ju öelda lapsele, et see polnudki päris-orav. :D Või ehk nemad kasvatavadki oma last reaalses pärismaailmas, ma ju ei tea, ja ehk ta vakatas, sest ei teadnud, kas tohib Joosepi kuuldes öelda, et see polndki päris orav. :D Igatahes, laps muudkui kordas ja kordas seda küsimust, et "kes siis oli oravakostüümis ja kes siis oli" ja ma siis ütlesin vahele, et "Jänes."
Poiss ütles, et "Aaaaa..." ja naeratas laialt. :D Tundus küll, et ta sai naljale pihta. :D Või siis ajas teda see idee naerma. :D

Ma ise olen rohkem selline... vaata, vanasti oli mingi muinasjuturaamat, kus oli kirjas, et ennemuistsel ajal indiaanlased nägid maailma nii, et kivid ja puud ja päike ja tuul on ka tegelikult indiaanlased, nad on lihtsalt kostümeeritult, tööl niiöelda. :) Et õhtul võttis puu puuriided seljast ja läks koju naise juurde magama.
Praegusel ajal oleks neil vist hell kammajaa, arvestades, et öösel on alatasa keegi üleval ja igalpool kohmitseb mõni inimene ringi, kelle jaoks oleks jube imelik, kui ühtki puud kuskil poleks. Ei teagi, käivad ehk vahetustega tööl... hell hunnik indiaanlasi on seega.

Tänavu oli mul megahea sünnipäev ka muide. See oli siis juba novembris. :D Ma sain jube häid kinke. :) Ma sain kaks väga head raamatut ja DVD oma uue lemmikfilmiga, millest ma räägin homme või ülehomme, kui vähegi võimalik. :) Ja veel sain pappi, mille eest ma ostsin Joosepile jube lahedaid asju. :D
See oligi viimane ülihea asi, mis mu elus juhtus. Jõulud tulemas ja mul pole üldse pappi, et lapsele kingitust osta. (Mul oli talle küll raamatuid tellitud hunnik, siukseid magnetite ja kleepsudega autovärke, kinni makstud juba ja puha, aga krt teab, millal need ükskord kohale tuuakse, eksole.) Küsisin M-ilt, et kas ta saaks mulle pisut laenu teha, et maksan paari päeva pärast tagasi ja tema tuli ja kinkis mulle selle summa. :D Ja siis ma läksin poodi (see oli põhimõtteliselt ainus päev, mil ma poodi minna sain üldse, seepärast oligi kohe pappi vaja) ja nägin, et seal oli sooduses üks asi, mida Joosep on ammu juba tahtnud. Rabasin kaenlasse ja liikusin edasi. Nägin tööriistapinki, teate küll, mutrid ja kruvid ja haamer ja saag ja kruvikeeraja... Selline.. mehelik värk. :) Ja vaatasin hinda. Ja mõtlesin, et dämmit, kumma ma siis võtan... Et pean valima. :( Ja siis taipasin, et ehk tuleb mul isegi rahast välja nii, et saaksin mõlemad. :DDD Arvutasin kiirelt ja nentisin fakti, et viis krooni jääb puudu rahast. (Selle, et ma süüa ka pidin ostma, unustasin ma selleks ajaks juba ära. :) No... midagi ju süüa alati leiab. :D) Tuhnisin taskutes ja kotipõhjas (rahakotti ma kroonilisel rahapuudusel ei oma) ja leidsin 4 krooni ja 50 senti. Kujuta ette mu frustratsiooni.

Ja siis ma mõistsin, et olin ühe summa sajaseks ümardanud ja tegelikult oli mul ainult neli krooni vaja. :D 50 senti jäi ülegi! :DDD Hihii. :D Õnnejunn.
Ja siis toodi õhtul mulle kulleriga koju veel need tellitud raamatud ka ära. :D Mina mõtlesin, et neile peab ise postkontorisse järele minema. :D
Väga hea päev. :D

23ndal käisin pool päeva tööl, üks klient tõi mulle veel mandariini ja üks teine kommi :) (Nii armas kui nii tehakse)ja siis käisin poes ja ostsin veel viimase-minuti-kinke. :D Seejärel tormasin koju ja meil siinsamas maja ees peaaegu müüdi kuuskesid, ja läksin mööda hiiglaslike kottidega ja ..mina ka ei tea, aga need mehed hakkasid minuga rääkima kuidagi. :D Ja siis nad lubasid oodata, kuni ma kodus ära käin. :D Et enne ei lähe minema. Jõudsin siis korteriukse taha ja helistasin emale, et viigu poiss kuskile teise tuppa ja pangu uks vahelt kinni, siis ma saan kingitused tuppa viia, ilma et kutt näeks. Krdi kilekotid ju paistavad kõik läbi ja laps jookseb esimese asjana mulle alati kotti vahtima, et mis sa tõid. :D

Ema muidugi ei vaevunud just kaugele minema ja tõmbas lihtsalt ukse koomale, aga ei arvestanud seda, et tema toas ongi ainus koht, kuhu ma neid üldse peita saan. :D
Seega viskasin kingikotid üle ukse vanni. :D Ja siis juba jälle õue kuuse järele, ei tahtnud, et onud mind oodates seal külmetama peaks. Kindad jäidki koju. Sain nii ilusa ja suure ja odava kuuse. :))) Ja kuusemüüjad vaatasid mind nagu mingit multikategelast, kui ma kuuse kahe palja käega sülle räsisin ja minema hakkasin. :D Kuusk oli minust pikem, ja siis tuulega lõi selle tagumise poole koguaeg ettepoole ja siis ma üritasin kuidagi teel püsida. :D Jube tuul oli ju. Vahepeal pidin lihtsalt seisma jääma ja üritama paigal püsida ja mitte ära lennata nagu mingi metsakasvanud Mary Poppins. Käed olid külmad, mistõttu ma valu ka ei tundnud, kojujõudes nägin siis, et käed olid üleni verepisaraid täis. Noh.. kohe näha, et värske kuusk, kui okkad nii tugevad, eks. :)
Kuuse panin mina üles ka. Kes see muu. Ema hoidis ladvapoolt kinni, et puu otse jääks ja õiendas ja tänitas terve aja. Aga see on nii tavapärane. :)
Ja nüüd see kuusk seal on, ehitud ja puha ja lõhnab jube mõnusalt.... st lõhnaks, kui mul nohu poleks ja ma lõhnu tunneks. :D
Ja Joosep köhib läbi une... paksin vist ka voodisse minema. Kell hakkab juba neli saama. :)

--

Supernatural says:
oota korra, ma lähen küsin kähku emalt, kui vana ma olen
Päikesekiir says:
hahaaa
Päikesekiir says:
ise ei mäleta?!
Supernatural says:
just lugesin artiklit, kus öeldakse, et naine tunneb end kõige seksikamana 34 aastaselt.. ja ma ei tea, kas ma olen 33 või 34 juba
Supernatural says:
ei mäleta jah :D
Päikesekiir says:
xD
Supernatural says:
uff. ikka alles järgmine aasta
Supernatural says:
ma oma arust olingi juba 34
Supernatural says:
aga tuleb välja et alles sain 33
Päikesekiir says:
siis järgmisel aastal hakkab seksi tulema vasakult ja paremalt?
Supernatural says:
aga noh.. loogiline, ma praegu end küll seksikana ei tunne
Päikesekiir says:
ja seksikust kaa
Supernatural says:
ju siis :D oleks kena küll

--

Päikesekiir says:
ja üleüldse olen ma parem, targem ja ilusam, kui nt aasta tagasi
Supernatural says:
:D ma olen lihtsalt veits rohkem kortsus
Supernatural says:
tegelt mul kortse vist eriti pole
Päikesekiir says:
ei, misasja, mis kortsud...neid ma küll ei tunnista veel
Päikesekiir says:
Sul on mõttelised kortsud
Supernatural says:
jah, mul aju on kurruline :D
Supernatural says:
kurrunurruvutisaar
Supernatural says:
on mul peas

--

Supernatural says:
ma attemptin nüüd blogimist jälle
S says:
very nice. mina ka teex seda .D jälle ,aga no time
Supernatural says:
krdi... mul on nii palju kordi siuke tunne olnud, et vot nüüd lähen ja kirjutan siukse lühikese ja otse tundesse.... ja no ei saa
S says:
:D
Supernatural says:
ah ära üldse räägi. sul on siuksed.. kirjanduslikud blogid. mul on nagu poenimekiri
S says:
lyhikest kyll ei saa
Supernatural says:
noh siukest kus üks mõte oleks, mitte et räägin nüüd siva ära mis ma viie vahepealse nädala jooksul tegin
Supernatural says:
mul on praegu jälle msni nii palju, aga ma tahan need jope naljad jäädvustada ja ma ei viitsi ka paljusid asju hakata otsast jälle läbi elama neid ümber kirjutades, mingeid mitme päeva taguseid jamasid
Supernatural says:
siis lähen kergema vastupanu teed
Supernatural says:
ja jude law on kanal 11-s
Supernatural says:
ta on nii kõhn (druuuuul)
Supernatural says:
kannabalismi ma küll ei esinda
Supernatural says:
:D kannabis-lismi
Supernatural says:
kannibalismi siis
Supernatural says:
:D filmis oli: viska münti, siis vaatame mis saab. tshikk viskas münti. ja ma mõtlesin, ma ei tohi küll kunagi münti visata, kaob ära
S says:
:D
S says:
viskad ja j22d ilma
Supernatural says:
karta on
Supernatural says:
pluss mingi harakal shitub pähe
Supernatural says:
harakas*
Supernatural says:
harakal on siuke.. karakull-hakaras
Supernatural says:
:D mul ei õnnestu see lind täna
Supernatural says:
mis linde veel läikiv münt huvitaks?
S says:
öökulle
S says:
:D
S says:
tuutpütt
S says:
tutt*
Supernatural says:
tuutpüüt
Supernatural says:
tuutpüüton. see on siuke.. liiklushuligaanist maosort
Supernatural says:
selles "meediumi" sarjas ma absoluutselt armastan ta abikaasat
Supernatural says:
see mees on üle mõistuse tore
Supernatural says:
iseloom ja käitumine ja...
Supernatural says:
välja näeb kah täitsa nunnu =)
S says:
:D jea ma olen n2ind
Supernatural says:
nüüd ma vaatan meediumi ja ei blogi
S says:
tropp
Supernatural says:
:D



Aga näe, ikka blogisin. :P Ja veel lisan siia sellise artikli... See on nii positiivne. :) Head ööd tänaseks, tiburullid. :)

http://naistekas.delfi.ee/suhted/suhted/article.php?id=20656151

1 comment:

downlikeaclown said...

"kes siis oli orava kostüümis???" "Jänes." XDXDXDhahahahahahaha