Friday, December 5, 2008

Vahel on mind väga vaja. :)

Eile öösel:

Kas te vaatate neljapäeva õhtuti eesti kolmest "Rescue me" nimelist sarja? Soovitan igatahes, see on väga hea.
Seal oli just siuke koht, millega rileitida sain. (hilja on, ei viitsi tõlget mõelda.) See on see, kui kõik oleks nagu hästi, tuled töölt ja buss sõidab just õigel ajal peatusesse ja poest leiad kõik õiged asjad ja siis seisad sabas ja järsku tunned, et peaks käe suu peale suruma, sest niiiiii tahaks täiest kõrist appi karjuda. Mitte, et midagi pahasti oleks, aga midagi on VALESTI ja see on nii kuradi häiriv ja ängistav ja sööb sind seestpoolt tühjaks.

Praegu on kell juba pool üks, proovin kiiresti oma asjad ära rääkida, siin on jälle kogunenud natuke...
Nädal aega tagasi (pluss mõned päevad), enne seda, kui M Egiptusesse läks:

Pusa says:
aga kui väga hulluks läheb, siis mine ikka arstile
M says:
ma ei tea kas seal üldse arste eksisteeribki :D
Pusa says:
kui ooteruumis kanad on, siis ära sisse mine

--
M says:
ma lähen voodisse pabistama vist nüüd
Pusa says:
:) hoian pöialt ja küll kõik läheb broolt
M says:
:) usun kui sina seda ütled

--

Awwwi. :) Nii armas, kui inimesed minusse usuvad... ehkki ta istus täna mitumitu tundi tuule käes kõikuvas lennukis ja saadeti lõpuks koju tagasi, sest ei olnud võimalik lendu tõusta. XD Aga noh... see ei olnud ju ometi minu süü? :D Et ehk ei tahtnud, et ta nii kaugele läheb ja siis loitsisin alateadlikult mega lumetormi üles, et teda siin hoida. :D Mnjaaap, seda nimetatakse suurushullustuseks. :D

Teine M ütles mulle alles hiljuti, et kuidas sa suudad koguaeg nii positiivne olla. :D Vastus talle: sest ma kirjutan hellasid emoblogisid hommikust õhtuni. :D
Aga niii awwi noh. =) Hea, kui on veel inimesi, kes häid asju ka ütlevad. :)

Reidiuudistest niipalju, et M sai kreepsu kui kuulis, mida ma üheks vastuseks kaalusin... et peaks ju mainima kõõma ja kõhulahtisusprobleeme ja... :DDD :P

M says:
ma arvan, et oleks aeg härjal sarvist haarata, aga ma ei tea kumb teist härg on
Pusa says:
ja mina olen härg, mina!
Pusa says:
lause mida ei uskunud end kunagi ütlevat :D
M says:
ma..natuke kahtlustasin seda ka
Pusa says:
:D tema peab nüüd haarama
M says:
jah...praegu vehib punase rätikuga, aga ega ta seda lõputult ka teha saa. lõpuks peab ikka haarama
M says:
ma juba ootan seda
Pusa says:
:D jah, muidu suskan kanni :D seelikuga härg XD
M says:
just :D
Pusa says:
mis kell teil sõiduks läheb
M says:
1 peame lennujaamas olema
M says:
3 peaks väljuma kui just lumetorm väga hull pole
M says:
aga vahet pole..ma olen kõigeks valmis
Pusa says:
egiptlasest tüübiga ehk väike afäär?
M says:
seal on beduiinid
M says:
kaamliga väike afäär on sama võimalik kui beduiiniga
Pusa says:
:D siis oled tõesti avatud mõtlemisega

--

(kell kolm öösel)

S says:
deem varsti peab t6usma
S says:
las ma arvan,...sa magad. sa pole kunagi nii hilja sees
Pusa says:
:D lollus
S says:
omggggggggggggggggggg
S says:
0_0
Pusa says:
:D
Pusa says:
ma ei saa magada, ma köhin
Pusa says:
verd
Pusa says:
:D
S says:
ei lahe XD
Pusa says:
fkn dramaatiline :D
S says:
sosista et sul on kylm
Pusa says:
vahepeal söön kringlit ja siis jälle sülitan veits verd
Pusa says:
aga hea kringel on, no problem :D


--

Jap, olime haiged ju Joosepiga, ma polegi vist kunagi nii pikalt haige olnud. Vahepeal sain küll terveks juba, aga siis jäin uuesti, õnneks Joosepit uuesti ei nakatanud, nii et poiss sai tunduvalt enne mind terveks. Köhisin verd jah, täitsa.. ma olen ikka täis-sinivereline. :D Kusjuures, ma köhisin nii meeletult, et roietes hakkas valus, alguses olin kindel, et närvipõletik, mul on ükskord varem ka olnud, aga siis läks see koht siniseks ja valutas ka veel mitu nädalat hiljem, ehkki ma enam ei köhinudki. Ja liigutada oli krdi raske, siiamaani on öösel jama keeramisega.
Käisin siis lõpuks röntgenis, et krt, äkki on hoopis luu katki.
Joosep magab pidevalt, pea mu kõhul või rinna peal, me moodustame sellise unise T-tähe magades. Ja vahel ta magab üldse, varbad padja peal ja vahel ta kukub niisama voodist välja, ta on õudsalt rahutu unega. Sestap ongi meil ainult madal ja suuuuur madrats. Enihau, ta taob mulle pidevalt öösiti peaga ribidesse, olen juba harjunud ja ei paneks tähelegi, kui ta mul natuke ribisid murraks. :D

Mu perearst on haiguslehel, seega helistasin ta õele ja see lubas vastutulelikult mulle ise saatelehe kirjutada. Mis oli õudsalt normaalne temast. :) Röntgenikabineti ukse taga järjekorda ega midagi polnud, ootasin. Varsti tuli tädi ja kutsus mu sisse. Heitis pilgu saatelehele ja küsis, et kas mu arst on tagasi tööl. Ma seletasin. Tema: "Ohissand küll! Loomulikult, teil ei ole ju murdu. Kui veel köha ka oli, siis on ju (mingi imelik nimetus, venitus oli igatahes sees. :D) ja see teeb teile veel kaua aega vaeva! Aru ma ei saa, miks ta teid siia saatis..."

Ma vaatasin teda. o_0 Tädile olid röntgenaparaadid ilmselt aastatepikkuse töö järel nakanud. :D
Igatahes, ta tegi selle pildi porisedes ära. Kogu asi võttis kolm sekundit.
Järgmisel õhtul helistasin, et teada saada, mis värk on.
Mina: Tere, ma olen see-ja-see, helistan, et teada saada, mis mul siis viga on.
Õde: Tere, jajaa, kohe vaatan.... (ja siis ütles midagi, mille ma üles kirjutasin, sest muidu oleks ära unustand, juhul, kui keegi peaks küsima, et mis sul siis viga on. :D) Teil on viirusinfektsioonile sobilik leid.

:DDD

Mina: Eeee... Mida see siis nagu... tähendab?
Õde: Eeee... (minut vaikust)
Mina: Et... murdund pole midagi ja võin julgelt edasi ringi aeleda, kartmata,et miski murdub?
Õde: Pffft.... Jah.

:DDD Noh.. vähemalt ajasin ta naerma. :D
Ja nüüd tervenen. Palju lihtsam on terveks saada, kui ei pea ettevaatlik olema. :)

Ma üldiselt kutsun üsna tihti seda Pffft-kogemust inimestes esile... kus nad mu ootamatu idiotismi peale naerma turtsatavad. :) Tavaliselt teen seda küll üsna taotluslikult, et tuju hea oleks. :) Aga vahel väljub küll tekst suust, ilma et ajukasutust eelneks. :D

--

Nägin enne M-i tagasitulekut siukest asja unes:

Olin lennukis. Helistasin M-le, rääkisin marurahulikult, et kuule, ära põe, tead, eks... ma olen ju teie juures enivei koguaeg, ega ma ei lähe kuskile, et ära siis kurvasta ja... muidu annan tou kuklasse kohe :) Ja ümberringi oli megakisa ja karjumine, asjad lendasid...

Aga ma ei põdenud üldse ärgates. Sest esiteks, endeuned tunneb kohe ära ja teiseks, kus Joosep oli? :) Kui Joosepi peale ma unes ei mõtle, või kui teda kuskil mu lähedal ei ole, siis ma tean, et see on jama. :D

Pealegi tuli mu kolleeg just eelmisel päeval (kui M ära sõitis) Egiptusest tagasi ja pärast rääkis mulle, kuidas Tallinna lennuväli neid vastu ei võtnud ja nad Turusse saadeti. Ja seal oli palju väiksem lumetorm kui siin, aga lennuk oli maandudes nii meeletult rappunud, et rahvas oli nutnud ja kiljunud.
Päris jube. :S Aga noh, lõpp hea, kõik hea. :)
Ütles, et osad olid lühikeste varrukatega olnud, minnes olid ju veel soojakraadid. :D Autod lennuväljal...mis siin muret. :D Siis Tallinnasse jõudes oli probleem suur. :)

Nii lõbus tegelikult. Suur seiklus. :)

--


My Display Name says:
mulle sepe just ütles, et ma tubli poiss oleks. ma ütlesin vastu, et ma ei saa ju olla tubli poiss, ma olen tüdruk!
My Display Name says:
sepe: ei oleeee! sa oled ju emme! sul on nii palju juukseid! ja suur nägu ja suur kõht!
My Display Name says:
XD

--

http://www.youtube.com/watch?v=8CUTw74L7Aw
Head sõnad. :D

--

My Display Name says:
tänane my name is earl on ikka eriti kuul :D sellest ajast räägib, kui ta veel korralik ei olnd
My Display Name says:
härra politseinik, me ei varasta neid patareisid, siin poes on pakkumine osta üks ja võta teine peale kauba. me praegu lihtsalt viime need pealekauba patareid juba autosse ja siis tuleme neid tasulisi ostma.
My Display Name says:
(Y)
--

Ooojaaa... jõulud. Sellest meenub see Kareva luuletus, et... las ma mõtlen, kas on kuskil, et kopida... Kindlasti ju on...
Heh, polndki. :D Igatahes...

"Oh kuusepuu, oh kuusepuu.
Ja jälle jaanipäev."

Kareva on mu absoluutlemmikluuletaja. :) Ta ei ütle kõike lõpuni.

Jõulud siis... Päkatsid hakkasid jälle käima. Kui enne Joosep ärkas ja hõõrus silmi ja keeras külge ja rebis tekki ja porises ja jonnis ja ei tahtnud kuidagi tõusta, siis nüüd teeb ta plaks! silmad lahti ja tormab ummisjalu kingisokki otsima. :D
Muide, ma avastasin, et Autode-multika järgi on ajakiri ka olemas... :D Praegu on siin teises toas. Homme hommikul ta leiab selle oma sokist... siis ma saan ehk kauem magada. :D Ehkki vaevalt, tuleb istub rinnakorvi peale ja mangub: "emme, pane pillid ette! Vaata, emme, vaata, emme, vaaaaaataaaa, emmmmeeeeee, vaaaaaaaaaaaataaaaaa!"
:D


Usas trambiti üks inimene surnuks kui hommikul pood avati, 4 sai veel kannatada, kaasa arvatud üks rase naine. Neil oli thanksgiving tulemas, vaja asju osta. Eks näis, mis jõulude ajal saab. :S Ma ei kujuta ettegi... nagu meil oli kunagi see odavmüük, kus rahvas telekate pärast kaklema läks. Mina kui sinivereline ei kujuta ettegi, et kuskil pööbliga rüselema peaks. :D Ma maksan parem rohkem, kui lähen kuskile kähmlema, ausõna. Ja ma just mõtlesin seda ka, et kui mul oleks mees ja see tooks sellisest kohast teleka, sel moel... siis ta võikski edaspidi oma õhtud oma teleka ees sisustada. Ilma minuta.

Ma ei suuda kannatada üleolevaid mehi. Ja see on juba teine teema, mis sa nüüd eelmise juurde munema jäid. :) Kui mees käitub, nagu oleks ta parem kui aegluubis liikuv vanatädi või hiiglasliku seljakotiga väike koolilaps. Lihtsalt sellepärast, et ta on suurem ja tugevam. Ma vihkan ülekohut. Mehel on võimalus olla hea. Millegipärast valivad jube paljud tüübid mingid muud omadussõnad, mida olla.
Sellest on nii kahju.
Aga häid mehi on ka. :)

Ma siin just ühel õhtul otsustasin mehed üldse maha jätta ja ma üritan seda ka läbi viia. Nagu alati, maabub mu kujuteldav (ja kahjuks või õnneks alati mu peas asuv)kaaslane, mu kaunis fantoommees, rasketel hetkedel kohe eriti kange tümpsuga mu ajju ja mõtetesse ja sellega koos ka hirmus igatsus ja tahtmine teda näha. :( Nägin teda viimati ju esimesel aprillil.
Siis, kui ma tema pihta kräunusin. :) (A)
Ohjah. Ta on nagu kindlus, kuhu peitu minna, kui reaalelu sõdimine liiga karmiks läheb. Kahju, et ma ei oska talle oma tänu kuidagi edastada. Saadaks oma astraalkeha hommikuti teda kallistama ja õhtuti pead paitama. (Ta prutal oleks kindlasti hea meel. :D)

Sensitiivide saatest niipalju, et eks ta oli küll natuke... noh... kutsume kohale pealtvaatajaks Metsamaa poja ja siis küsime "sensitiividelt", et ei tea, kes siin trepikojas küll tapeti? :D Noh, okei, tegelikult ju nii päris ei olnud, aga nii mõnelgi juhul tekkis küll tunne, et öelge siis juba ette kõva häälega. :) Nagu see Millingu-asi. Lehes ju kirjutati, et Milling oli seal sündmuskohal esimesena, isegi mina mäletasin.
Aga Nastja meeldis mulle. Ta oli asjalik ja ei keerutanud nagu paljud teised seal. Ja ta saab asjadest samamoodi aru nagu mina, järelikult peab ta ju väga tark olema. :DDD Kõik see.. et kõik ju suudavad, see on kõigis olemas ja muu siuke. Ma arvan ka. Mul ju endalgi olnud mitmeid kummalisi kogemusi, mida kuidagimoodi mõistusega seletada ei saa. :)
Muide, Metsamaa mõrvarit teadsin ma juba järgmisel päeval. :D Aga seda saaks ainult Joosepi isa tõendada, nii et jääb ära. :) Igatahes, järgmisel päeval oli lehes artikkel selle kohta ja järgmisel leheküljel oli keskturu kohta mingi jutt ja selle vanamehe pilt oli seal, ma ei mäleta enam, mis ta nimi oli. Politshuk? Mingi siuke. Ja ma ei tea, miks, aga mul tekkis seos kuskil ajus, ehkki ma ei teadnud nende kummagi tegemistest sel ajal essugi. :) Tegelt ei tea siiani. :D Ja siis ütlesin Joosepi isale, et näe, see tüüp ongi süüdi.
Millele ta reageeris talle omase jaheda ignoreerimisega. :D

See sensitiivi-Hannes seevastu tegi end küll täis, ja need noored kutid ka, kes tema nö. õpilased olid. Kui õpetaja on töll, siis määrib see paratamatult ka õpilaste maine. Mitte et ta mulle üldse kuskilt otsast mingilgi ajal meeldinud oleks. :D Mõnel pole abi vajagi. :D

Venelaste ja eestlaste kohta olen paaril viimasel .. ee... noh, tundub nagu oleks päeval, aga tegelt on nädalal, ma lihtsalt blogin nii krdi harva, igasugu tobedaid elamusi saanud. Esiteks tuli mulle koju Lapse Oma Raamatukogu sarjast raamat, kus ...
noh, teeme nii, et ma lähen koju ja siis trükin selle jutu siia vahele. (Ma olen praegu tööl.)

..
-- edit.

Noorpagan korstna otsas

Paganamaal oli üks korsten. Muidugi oli seal sadu korstnaid, igal majal vähemalt üks. Aga see korsten oli õudselt kõrge. See pagana vene vägi oli korstna kogemata maha unustanud. Nad olid unustanud isegi rauast redelipulgad korstna külge. Räägiti, et venelased tulevad varsti oma korstnale järele. Noorpagan ronis korstna otsa, et vaadata, kas venelased juba tulevad. Korstna ots oli pagana nõgine. Aga selle-eest oli näha kogu Paganamaa. Tükike seda pagana Venemaadki. Venelased paistsid pisikesed ja ohutud nagu sipelgad. Nad ei olnud seda nägugi, et mõtleksid korstna järele tulema hakata.

(Henno Käo)

edit. --

Nagu... ma ei tea. Lasteraamatus niimoodi kirjutada on ikka tõsiselt arusaamatu, eriti kui on teada, et niigi on pidevad jamad neil rahvustel omavahelise läbisaamisega. Kirjutand siis ükskõik millisest teisest rahvusest, ehkki... noh, ma saan aru, et see lihtsalt on geograafiliselt nii ja siis poleks saanud sellist juttu kirjutada. Aga ikkagi. Muidu väga tore ja puha, aga see "pagana venemaa" ja "pagana vene vägi" oleks küll võinud olemata sealt vahelt olla. Muidu mulle meeldiks, kui Joosep oskaks paganat lausesse põimida, aga mitte poliitilise sõnumina. Lapsed ju nopivad välja kõik sobimatud asjad jutust ja siis leelotavad neid kõva häälega igalpool, kus vähegi rahvast on. :D


Samamoodi oli "Saame kokku Tomi juures" lastesaates üks tädi, kes näitas jõuluehteid ja tutvustas neid ja räägiti siis ajaloost ka natuke ja sealt jäi kõrvu selline lause: "venelased keelasid ju jõulud ära."
:D Noh... ja kui seda kuuleb väike laps, mismoodi tema seda siis kuuleb. Mõtle ise.
Hirmus. Venelased on nagu muinasjutukollid. :D
Oleks võinud kasvõi paar sõna lisada, et "sel ajal Vene valitsus..." või et "sest neil ei olnud sellist kommet" ja olekski see õõvastav efekt olemata jäänud. :D
Miks suurendada veelgi seda lõhet, eks. :)

Muidu sellest saatest veel niipalju, et kavalalt kirjutati vana Tom minema ja uus asemele, ilma et peaks saate nime muutma. Loodame, et nüüd uuel Tomil mingeid ootamatuid reise või värke ei teki, siis tuleb veel üks Tom kuskilt või? :D
Mõnes mõttes on vana Tomi minemisest kahju ka, tema oli selline... noh.. tasakaalukam ja targutavam, uus Tom on nagu kassipoeg, selline... mänguhimuline ja koba, et põrkab kuskile vastu, siis teeb ehmatusest kolm tagurpidisaltot ja maandudes unustab, et kuhu ta nüüd minema pidigi ja hakkab mingi järgmise asjaga tegelema. :D Et siis lapselikum tunduvalt. :) Eelmine Tom oli nagu saate raam, uus Tom jookseb raami sees ringi. :D
Silmal on küll hea meel. Köhh.


Okei... eraelust järjekordne pisut ogar episood... üks noormees hakkas kirjutama mulle. St mitte pikki kirju ja nii, vaid lihtsalt, paar sellist... lühikest lauset. Ja siis helistas. (Mul on number näha orksis.) Ja tundus, et ta oli väheke joogine, aga noh, mis siin ikka, eks. :) Või ehk ta oli lihtsalt hirmus närvis.
Noh, muidu oli täitsa toreda jutuga ja puha, ainult et paiskas mulle kohe tohutu hunniku informatsiooni telefonitorru. (Mul uudishimu kui sellist eriti ei esine.)
Ja siis see ärritavam pool. :D Ma pole inimest kohanudki veel, ja ta juba räägib sellest, kuidas ta mu lapse isaks hakkaks ja mina omakorda siis tema lapse emaks. :D Ma ei suuda silmaotsaski kannatada inimesi (mehi ega naisi), kes arvavad, et neil on õigus midagi mu lapse osas kaasa öelda. :D
Mehed on eriti osavad ja altid seda kommenteerima, ja ma olen varemgi kuulnud sellist lauset, mida nüüd seegi tüüp kordas: "Poisist ei saa mingit meest, kui tal isa ei ole."
Nagu.. mine ja pane end põlema, aitäh. :D Mingi "samast soost vanema eeskuju" ja muu taoline dr.Phili pläma ei loe ju absoluutselt mitte midagi, kui sa situatsiooni arvesse ei võta. Ma leian, et mu pojast kasvab märksa parem mees, kui teda kasvatan ainult mina, kui et teda kasvatan mina koos mingi suvaliselt valitud tüübiga.

Isa ei ole mingi suvaline töll. Kui Joosepile uue isa leian, siis sellise, kes jääks Joosepi jaoks ka siis alles, kui mina peaks mõnel seniteadmata põhjusel selle kodanikuga lahku minema.
Ja võõrad mehed ei räägi isateemal üldse kaasa. :) Muidu jäävadki võõraks.
Jube tobe. Inimene pole mind ennast päriselus näinudki, ja juba susserdab end mu poja isaks. Ütle, et see pole imelik. Loogiline, et sa korra küsid, kui lapsega oled ise ka, et kas teist häirib see, aga no... igal asjal on piir.
Ja ma ei räägi siin ju nüüd päris kogu juttu ette, eks. :)
Mõistan, et ta üritas mulle ehk... ma ei tea, näidata, et ta saab aru, et Joosep on tähtis ja nii edasi, aga sebima peab ikkagi mind, mitte mu last, dämmit.
Isaks ei saada lihtsalt kohaletulemisega.

Või noh... mõnel juhul ka saadakse. :DDD Aga ma ei mõtle siinkohal seda bioloogilist isadust, eks. :)
Igatahes oli see paaniline Joosepi-mainimine küllalt friiki, et temaga mitte enam rääkida. :S Aru ma üldse ei saa, miks ainult kahest eri äärmusest mehi on, ühed, kes üldse mingist enesesidumisest midagi kuulda ei taha ja teised, kes seovad end ise kinni nagu muumiad ja lamavad su nina all igal nurgal ja segavad hingamist ja sebivad kõrvuti hauaplatse, enne kui kättki hoidma pääsenud on. Nagu... see on tore, kui mees tahab koos olla, aga kamoon, enne veendu ikka põhjalikult, et see naine ka koosolemist väärt on. Eriti kui lapsi on loos.

Lastest veel niipalju, et märgake lapsi, palun. Ärge tormake neile tänaval otsa ja jookske neid pikali, nad on väiksed ja neid on palju lihtsam segadusse ajada kui meid suuri. Ja meil endil ju pidevalt pead krousis, nii et üritage siis empaatilisemad olla.


Titsa Pes says:
ja ma jõudsin täna jummala õigeks ajaks tööle
Titsa Pes says:
kujutad ette :D
Murjam says:
ime :D
Titsa Pes says:
ma pole mingi kaks kuud selle õige bussi peale jõudnud
Titsa Pes says:
ja täna... ma ei tea... see on vist mingi... värk
Titsa Pes says:
et läksin siis bussi peale ja seal oli üks väike poiss suure seljakotiga, istus
Titsa Pes says:
ja rahvast oli päris palju
Titsa Pes says:
ja siis ta pärast *** peatust tõusis püsti ja omaette nagu pobises et kas peatus oli juba ära või... ja jooksis sinna ettepoole
Titsa Pes says:
ja buss sõitis edasi ja poiss ei teind ka midagi. me olime juba seal ****st edasi
Titsa Pes says:
ja ma jäin nagu vaatama, et mis värk oli... et noh.. tead, abiks olla või nii
Titsa Pes says:
ja siis ta nagu seisis seal niisama ja vaatas
Titsa Pes says:
ja ma mõtlesin et ju siis läheb hoopis ****-l maha
Titsa Pes says:
ja siis ****-l ei läinud maha, läks tagasi hoopis oma toolile ja istus
Titsa Pes says:
ja oli siuke... noh.. ma ei tea. ma jälgisin
Titsa Pes says:
ja mõtlesin et kas peaks küsima, et kas kõik ok
Titsa Pes says:
kartsin et ehk sõitis mööda tead, ja läheb suva kohas maha ja siis eksib ära
Titsa Pes says:
seal ju peatused kõik hoopis teises kohas, mitte lihtsalt üle tee
Titsa Pes says:
ja siis jälgisin et kas ta on segaduses või teab ta, mida teeb
Titsa Pes says:
ehk sõidab koguaeg mööda peatusest :D ei tea ju. ei tahtnud nagu mammatama ka hakata võõrast last. ehk ta just uhke, et ise teeb ja siis häirib mingi ...tädi
Titsa Pes says:
ja siis jõudsime siia lõpppeatusesse ja ma siis .. nagu... ei saand niisama ära minna :) ja igaks juhuks küsisin ta käst, et kus sa maha tahtsid minna
Titsa Pes says:
ja ta hakkas nutma täiega :(((
Titsa Pes says:
ja ütles et sõitis mööda õigest peatusest
Titsa Pes says:
ja et ei tea enam kus ta on ja mida nüüd teha, et kooli ei lasta sisse enam kui hilined
Titsa Pes says:
ja siis ma lohutasin ja ütlesin et ära muretse, et sõida kohe tagurpidi tagasi
Murjam says:
vaeseke
Titsa Pes says:
ja et küll nad lasevad su ikka kooli, et ütled ju et ei saand bussist maha
Titsa Pes says:
ja siis ütlesin bussijuhile ka, et kle, tsheki et poiss jälle mööda ei sõidaks
Titsa Pes says:
ja siis üks naine juba tuli ja küsis et mis värk oli... oli just peale bussile tulnd nii et sõitis temaga koos tagasi
Titsa Pes says:
nii et küllap võttis siis üle
Titsa Pes says:
:)
Titsa Pes says:
ja siis ma juba pidin maha minema, muidu oleks ise ka tagasi sõitnud
Murjam says:
loodame, et kõik sai korda :)
Titsa Pes says:
mul nii õõõuuudsalt kripeldas
Titsa Pes says:
et ehk oleks pidand temaga koos minema
Titsa Pes says:
aga ma arvan et ehk polnd ikka päris idikad seal koolis tööl
Titsa Pes says:
et lasevad nii pisikese lapse ikka sisse
Murjam says:
ma arvan küll
Titsa Pes says:
tead, osadel koolidel on ju, et ei lasta sisse kui hilined ja kuhu sel lapsel siis minna, nii külmaga ka
Titsa Pes says:
suur seljakott ja suur kilekott oli ka.
Titsa Pes says:
aga nii kummaline. et nagu ma pidingi jõudma sinna bussile
Murjam says:
küll lasevad, eriti kui ta veel pisike oli
Titsa Pes says:
jah, mingi esimene--teine klass ehk
Titsa Pes says:
mulle mingi puusani :D
Titsa Pes says:
tulin tööle, pisarad olid kurgus nagu idikal :D ma tundsin talle niiiiii kaasa =)
Murjam says:
:D
Titsa Pes says:
mõtle kui õudne tal oli see vahepealne aeg seal istuda ja mõelda, et mis nüüd saab :(
Titsa Pes says:
aga näost ei olnud üldse aru saada.
Murjam says:
jah, kujutan :(
Titsa Pes says:
lapsed ongi vist enamasti siuksed, nad hakkavad siis nutma, kui tunnevad end kindlamalt või siis kui päris ummikus juba on
Titsa Pes says:
enne ei näita välja

--

Vahel on mul jube hea meel, et ma olemas olen. :) Ja et ma siuke emohingega siblivsilm olen ja selliseid asju märkan.
Ja täna hommikul tööle sõites istusin oma metallpükstega pangakuti kõrval. Tegelikult ma ei teagi, kas ta on üldse kuidagigi pangaga üldse seotud. :D Aga ta tundub selline... korrektne ja numbreid mäletav. :D Ja tal polnud täna metallpükse jalas. Mitte et ta siis püksata oleks olnd. :D Ma arvan, et metallpükstega on lihtsalt külm talvel. :D
Naljakas oli. Mulle tundus koguaeg, et ma hingan jube kõvasti ja üritasin mitte hingata. :D
Kahju, et ta mulle tere ei ütle. :)

Ahjaa, õigus, ma ju ei tahagi enam mehi. :D Krt, koguaeg unustan. :D

--

Murjam says:
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=55193 (link Kondoomitakso artikli juurde)
Murjam says:
kiika ;)
Titsa Pes says:
mis see on mingi vihje või? :D
Murjam says:
:D ei, ma vaatasin et amigo juurde ta ei tulegi ..
Murjam says:
mitte et mul seda väga vaja oleks..
Titsa Pes says:
:D
Titsa Pes says:
me oleme ökonoomsed koduperenaised, kasutame kilekotti (Y)

No comments: