Monday, December 8, 2008

Hea uudis :))))

Jei! :D Kui kaua ma siin juba vingunud olen, et Supernaturali enam ei näidata... Nüüd siis avastasin, et kanal 11-st algab täna, kell 21:50. :D
Uuuuu, piduu! :D Hakkabki olema esmaspäeviti, mis on ülihea uudis, vahetult enne mu töönädala algust natuke mehi näha. Noh... tegelikult sobib see zanr kah mu pea sisuga. :) Mulle läheb selline... teispoolsuse ja teisitinägemise rida väga hästi. :)

Ma annan ühe lingi ka, orkutisse... Ei tea, kas täna panen selle pildi jälle desktopiks tagasi või... :D

Kui ma saaks photobucketisse sisse ilma kräshimata, siis ma paneks pärispildi siia. Aga no.. vaesemehe värk, elate üle. :D

http://www.orkut.com/Main#AlbumZoom.aspx?uid=8331043379001566862&pid=1210099459449&aid=1206424829$pid=1210099459449

2 comments:

BM said...

mulle see jared ei lähe peale. aga soovin õnne sarja puhul.
ma vaatan ise office'it iga õhtu peale kooli. ylihea. y l i h e a

wonderwoman said...

Mul teeb täiega tuju heaks, ausalt. :D Ma ei oskagi kohe öelda, miks. See tüüp ei ole tegelikult päris minu maitse ka ju, ehkki kaldub üsna tugevalt sinnakanti.