Monday, December 1, 2008

Not really, no.

Hau, kahvanäod.
Täna blogin siva ja kiirelt, sest kell on maks ja moorits ja mul peaks uni olema. Tegelt pole muidugi, aga see ep olegi oluline. Igatahes... orksis oli täna siuke asi: Today's fortune: If you want to be loved, be lovable.
Ja ma mõtlesin päris pikalt asja üle. If you want to be loved... be lovable.
Noh, ma olen ju üritanud end veenda, et olen ka armastusväärne ehk armastust väärt.. ent elu näitab ikka ja jälle, et just siis, kui mulle hakkab tunduma, et vau, siin ehk olekski miskit, siis tegelikult ikka ei ole küll. :D Nüüdseks olen veendunud, et mind lihtsalt ei saagi armastada. No 33 aasta jooksul oleks muidu ju vähemalt kordki ju juhtund.

Ja noh... mul on savi. Miks ma peaksin olema lovable, kui ma ju ei ole. :D Ma olen õudne eit. Täna on veel eriti filantroopsed tujud, ma kohe tunnen, kuidas armastust ja hoolivust pritsib igast otsast. :D

My Display Name says:
mul üks reidis kommis: ilusad ja kaunid olete
My Display Name says:
ma tahaks kangesti vastu öelda, et mine tead persse ja pane end seal põlema
S says:
IRW
My Display Name says:
mistõttu pean ilmselt hoiduma inimkontaktidest täna
S says:
nicest person in the world!!!
S says:
DDDD

--

My Display Name says:
ja ma ei saa aru kuidas sa aru ei saa et siukeste töllakate pärast sa siis mõtledki nii
My Display Name says:
kui ikka iga nati aja tagant öeldakse, siis lõpuks mõtled et ongi
My Display Name says:
nagu mina
My Display Name says:
sa ära tee sama viga
My Display Name says:
saada persse joonelt
My Display Name says:
--------------------- näe siit
S says:
jah, tead, ma saadangi, vanasti ei tuld k6ne allagi, aga nyyd on nii et ma JOONELT saadan
My Display Name says:
saada punktiirilt persse
My Display Name says:
see on eriti karm

...
My Display Name says:
aga sa bloki ära igakord kui ta hakkab inetult ütlema
My Display Name says:
ja ütle talle ka
My Display Name says:
et kui sa hakkad mulle emokräppi paiskama, siis punktiirilt lähed kohe ilusti, pressid pea pekki
My Display Name says:
küll ta siis pärast paari blokki rahuneb
My Display Name says:
ma vaatasin täna mtv-st ema awardside seda lavatagust värki, katy perry on jumala lahe tshikk
S says:
tahax ka n2haaa
My Display Name says:
mingi.. nokkis nina ja tagus mopsiga piki pead endale et pea kõmiseb a la, ja ütles et ropsib kohe punase vaiba veerde
My Display Name says:
jne
My Display Name says:
siuke.. lahe mutt
S says:

S says:
defineeri lahe. "noki nina, tao moblaga vastu pead ja oksenda vaibale"
My Display Name says:
jah
My Display Name says:
ta ei..üritand nagu paaniliselt ilus olla
My Display Name says:
ta oli normaalne. st napakas
S says:
DD

--


Igatahes... seda ma tahtsingi öelda. Et ma ei armasta teid ka. :D
Ja teie, kes te ka masenduma kipute, naised, kaaskannatajad... Kui teil vähegi välja tuleb, siis saatke kah mehed ja beibeinimesed pekki. Lähme parem kinno või midagi. Otsime vanad suured teksad kapipõhjast üles ja sööme midagi head. :D Oleme meie ise, enne kui olukord saavutab mõõtmed, kus tänaval tehakse trahvi, sest sul pole 50 grammi lauvärvi peal või jalakarvad pole samal päeval aetud.

Homme on lasteaias jõululaat, ja mul on veel üks nukuseelik pooleli, aga ma lõin sellele käega juba varem. Ma ei jaksa. Sain teada, et mu perearst on haiguspuhkusel, mistõttu peaksin end tonnidest bürokraatiast läbi närima, kui tahan homseks röntgenisse saada... ja ainult homseks oleks mul lapsevaht. Noh... ega's ribid üleöö kokku kasva... või üle kahenädala... :D
No mida on, mul ei ole vaba aega, et mööda traumapunkte joosta, ausõna. Ja ma ju liigun küll, jaksan poissi sülle võtta ja puha.
Ja dämmit, ma ei leia seda päkapikumütsi üles! Saad aru, et see ärritab?! :D Reedel saadeti meil, et ahjaa, esmaspäeval pange lapsele päkapikumüts pähe. Ja mul on ju kõik asjad ära pakitud... kuskile.
Ehk hommikul leian.... Hommikul pean vara tõusma ja koogid lasteaeda viima. Kell on praegu kaks läbi, öösel, ja ma alles lähen pead pesema.

Sõrme näed? :D

Täna lugesin Joosepile Muumitrolli ette ja siis ta ütles, et las mina nüüd loen sulle. Võttis mult raamatu ära ja siis vaatas, kuidas ma seal lösakil olin, eriti ebamugavalt, ja ulatas mulle padja, et näe, pane pea padja peale. Siis rüseles tükk aega ilmatu suure tekiga, et see mulle peale venitada. Siis istus mu padja kõrvale ja ütles: "Pane silmad kinni, ma ei saa muidu lugeda."
Ma panin silmad kinni ja Joosep "luges" mulle. Väga põnev lugu oli. :)
Vahel on elu täitsa mõnna. :D

No comments: