Wednesday, October 15, 2008

Mimikri.

Paar lõiku eelmistest päevadest, mida ma ümber ei viitsi kirjutada. :)

Big blue sea says:
"...pilved sorisesid nii kõvasti ja kuu paistis ümbrikuga..."
Big blue sea says:
joosep on nii poeetiline :D
Big blue sea says:
muide, ta on lasteaias päris õudsaid sõnu õppind :D
Big blue sea says:
igaüks toob ju lasteaeda kõige õudsamad sõnad mis kodus räägitakse
Big blue sea says:
nii armas... mul on üks pilt joosepi isast, kus ta peldikus on, ainult selg paistab. ja joosep vaatas seda pilti ja läks ja lasi ka püsti seistes praegu :D nii aww.
Big blue sea says:
isa nii kaugel ja üldse ei huvitu, aga ikka õpetab :D

--

Big blue sea says:
tead, sepe köögis räägib mulle: aga kallis, miks sa nii teed, see käib ju sinna hoopis.
Big blue sea says:
ma küsisin et awww, kes sulle niimoodi kallis ütleb
Big blue sea says:
(kuna see lause oli nagu täiega kuskilt kopeeritud, toon oli ka vastav)
Big blue sea says:
sepe tüleb: õpetaja kerli
Big blue sea says:
mina: aww. aga mis õpetaja meeli ütleb?
Big blue sea says:
sepe: õpetaja meeli ütleb miks kõik mänguasjad laiali on
Big blue sea says:
XD

--

Big blue sea says:
ma olen ju näinud! ongi hiired
Big blue sea says:
köögis laua peal on istund ja mulle otsagi vahtind
M says:
nunnu
Big blue sea says:
ma käin üsna vaikselt, siis nad ei pane mind tähele enne kui hilja, ja siis saavad südamerabanduse
Big blue sea says:
üks oli viimati. nagu multikas, ausalt, jalad käisid all ringi
Big blue sea says:
ja minema ei saand, sest libe oli :D pealegi ei suutnud ta otsustada, kuhupoole joosta
Big blue sea says:
hirrrrmus küüntekrabin ja tüüp lihtsalt tiirles nagu hull
Big blue sea says:
ma alguses mõtlesin et peaks vist ehmatama nüüd.. aga siis seisin ja vaatasin ja hale hakkas =)
Big blue sea says:
lõpuks jooksis ühte nurka ja kössitas seal. ähkis. ma läksin minema, et talle põgenemiseks aega anda
M says:
:D nii armas oled
Big blue sea says:
:D loll pigem
Big blue sea says:
aga mis ma temaga ikka teind oleks. ei hakka ju lööma
Big blue sea says:
ja vestlust ei arenda vist ka. vähemalt edukalt mitte
M says:
:D
M says:
sussiga oleks teine mees maha löönd
Big blue sea says:
:D mul pole ühtki meest
Big blue sea says:
esimestki
M says:
siis küll
Big blue sea says:
sussid isegi oleks
Big blue sea says:
aga siis peaks ju uue sussi ostma
Big blue sea says:
näed.. ma olen tegelikult lihtsalt kokkuhoidlik
Big blue sea says:
ihnuskoi :D seepärast ei lööndki hiirt maha
M says:
nojah, sa oled paljastatud
Big blue sea says:
:D jap
--

Big blue says:
eile vahtis kardina vahelt kuud ja ütles: ega kuudel pole ju silmi!
Big blue says:
vastu vaatamist vist kartis
M says:
:) mina olen küll kuu silmi näinud
Big blue says:
nad seal lasteaias üritavad teda maapeal hoida. eile tuli ja ütles mulle et autod ei maga ju voodis.
Big blue says:
autod magavad seina ääres
M says:
:D või garaaziz
Big blue says:
aga õhtuks oli ta jälle veendunud et autod magavad voodites ja musitavad ja neile tuleb pai teha
Big blue says:
mulle meeldib kui tal fantaasia möllab
Big blue says:
ta vahel istub juba üksi toas ja räägib pikad jutud maha, ise mõtleb välja tegevuskava
Big blue says:
ma kuulan nurgataga :D
Big blue says:
ahjaa, siis homme kuuled kuidas ta "nukunörk" ütleb :D
Big blue says:
lapsed mängisid "nukunörgas" :D
M says:
:D
Big blue says:
:D nii lõbus... üks üritab mind jälle tögada seal foorumis ja küsis et saaks ehk ikka laenu, et kasvõi lattides
Big blue says:
ja ma vastasin et noh, eks paar latti ehk ikka saaks.. poiss lõhkus just kapi ära
M says:
:D
Big blue says:
ja nüüd ta on vait. :D ilmselt ta ei ole kindel, kas ma tögan vastu või ei teagi ma mis latt on
Big blue says:
ta ei taha mind uuesti vihale ajada ka :D

--

Big blue says:
see on nagu sepe ütles et tahaks shokolaadi. mina vastu et ei usu, sulle ju ei maitse shokolaad. ja sepe hüüab tigedalt: EI OLE shokolaadis kakat sees, EI OLE!!!
Big blue says:
nagu totaalne wtf moment :D
Big blue says:
joosep leiutas just vee :D

--

Tere tibukesed-kabujalakesed. :D

Tõstke käsi, kellel sellise tervituse peale külmavärinad üle selja jooksid? :D :P
Mul on endiselt väga kummalised ajad, ja ma üritan endiselt end varjata. :D Mitte siis füüsiliselt, eks, see oleks ogar. :D Ehkki... enda eitamine on vist igatepidi rumal.
Vahel lihtsalt ei saa teisiti.

Käis mingi aeg tagasi mul tööjuures üks klient, kes kontoris mu isaga kokku sattudes hakkas nö "meestejuttu" rääkima. Et sõitsid välismaale ja kimasid hirmsasti (pikk vastastikune jauramine sellest, kes ja kus kiiremini sõitis) ja et kes näitavad tuledega, kui politseinik põõsas on ja kes mitte. Naised on NII rumalad, nad kunagi ei anna märku, kui kuskil kiirust mõõdetakse. Neil ei ole mingit meeskonnatunnet. Ehk neil on roolis nii palju muuga tegemist, et nad ei saakski üldse politseinikke märgata?
:) Ma olen tavaliselt üsna... noh, ma olen oma elus üksjagu lolli möla kuulnud. :D Aga seekord ei suutnud küll mokka maas hoida ja küsisin vastu, et "meeskond? Meie ja politseinikud või? Muidugi, eks kihutamine on ju alati hea, elu eesmärk on ju politseinikele ära teha, mis sest ellu jäämisest."

Faking imbetsillid. :D Nagu... kummaline. Kui naisel on mees ja laps, siis hoolitseb ta nende eest, üritab nii teha, et nendega midagi paha ei juhtu. Ja ta mõistab teist naist, kes sedasama teeb. Mees seevastu mõtleb, et temal on ainsana laps ja naine. Või kas ta isegi seda mõistab... Vahel kahtlen küll. :(

Teine asi, millest nad rääkisid, oli see, kuidas see mees kuskil jahil käis. Et seal olid erilised naljahambad ikka koos, tulistati kõike, mis mööda lendas, isegi kajakaid.
Naljahambad jah. Ma tundsin, kuidas mulle see mees enam kriipsuvõrdki ei meeldinud.
Mis paneb ühe inimese tundma sportlikku rõõmu sellest, kui keegi sureb... Sorry, aga jahimeest ei võtaks ma omale iialgi meheks.

Õilis Võrse on ära, ja mul ei ole kedagi, kellega rääkida. Teised ei tea neist asjadest, millest ma rääkida tahaks. Või ei mõista nende sügavust. Tal on ka raske päev täna... mõnes mõttes on meil sarnane probleem. Või noh... minul enam ei ole, mulle jäi ainult kurbus ja palju mälestusi. Inimesest, kes muude võimaluste puudumisel kallistas mind laua all, varvastega. :)
Ja ma jäängi sind igavesti armastama, kallis. Ja me kohtume kindlasti veel.. mõnes teises elus, nagu sa lubasid.

Rohkem me seda ei maini.

Dämmit, kuidas ajab nutma. :(




--

Vaatasin täna "Finding Neverlandi," kui appropriate, eks. :( See ema seal... mina oleksin küll oma lastele rääkinud. Muidugi oleks olnud kurbus ja viha ja... aga ma oleksin seal olnud, et neid aidata seda läbi põdeda. Mitteütlemine on argpükslik väljapääs. Ehkki tal oli kindlasti omi põhjuseid nii käitumiseks. Aga ikkagi, ma väga tugevalt protesteerin.

Ja ehkki ma ise silmakirjalikult käitun praegu just samamoodi, ehk keeldun kellelegi tõtt ütlemast oma tunnete kohta.. siis teen ma seda ainult enesealalhoiuinstinkti pärast. Ja ma usun, et ta mõistaks mind. Ma ei taha poolikut, ma tahan kõike. :(

Mul on suur süda, ma saan sellest üle. Nagu ikka. :) Inimpõrkekas.

1 comment:

Anonymous said...

Hello how are you? I want to become friends and also want to invite you to visit my art blog here in SD

I hope to see you soon =)