Monday, October 27, 2008

The fat, the bad and the ugly

Kobra22 says:
täna tuleb dokkfilm: Hiidjäsemetega poiss
Kobra22 says:
ma ei suutnud turtsatust alla suruda, ehkki see on kindlasti väga traagiline ja puha

--

Y says:
ma ostsin liimi ju
Y says:
praegu tuli meelde
Y says:
ma tahtsin igast asju kleepida siin
Y says:
dayum
Kobra22 says:
sa oled nagu sepe
Kobra22 says:
see ka aint "keebiks"
Kobra22 says:
telekas küsis just: kes tahab ka ühte napsi
Kobra22 says:
ma oleks äärepealt käe tõstnud
Kobra22 says:
ema tõi sepele sudafedi. see on ju ÕUDSA maitsega
Kobra22 says:
küsis et lapsele. et ei maitseks nagu shitt. "ei, hea kirsimaitsega!"
Kobra22 says:
siis kirsi ütles, ja mitte kirsikivi
--

Y says:
kleebi joosepiga :D nagu mina siin
Y says:
ilma joosepita though
xyz says:
:D väga.. põnev
xyz says:
mul niigi mõistusega probleeme
xyz says:
ema tuleb vaatama, istun põrandal ja kleebin ja naeran. küsib et misteed? - ma siin.. kleebin joosepiga
xyz says:
joosep magab teises toas
--

xyz says:
haha, etv-st on see lahe sari
xyz says:
seal just arutavad laste erinevat arengukiirust ja ema ütleb: mu laps pole lol.l, lapsed arenevad eri kiirustel... einstein õppis istuma alles 12 aastaselt
xyz says:
haha üks ema õpetab teist: tittede seedesüsteem on nagu kell ja sinu tiss.id nagu pendlid.
teine: sa oled neid näinud?!
--

xyz says:
ma lähen pesema ja magama
xyz says:
ma ei saa üldse arugi, miks ma üleval olen
xyz says:
aga noh... ajumaht väheneb sekunditega
Y says:
ma olen yleval sest ma olen laisk
xyz says:
ma olen loll
Y says:
aga ausad
xyz says:
:D
--

xyz says:
homme ma blogin veel ühe jupi ja siis ei tule enam tükk aega midagi
xyz says:
riputan sõrmed varna
--

Vaatan praegu Havanna kordust. Robert Redfordiga. Redford meeldib mulle. Ta on nii rahulik. :) Ehkki tegelikult peaksin ma vist hoopis veiderdajaid otsima, selliseid, kes mind naerma ajaks ja majast välja, linna peale kisuks. Ma olen ise ka üsna rahulik... rahuliku mehega läheks ehk.. kuidagi... et nagu koomas oleks. :D
Või ehk muutuksin ma siis ise veiderdajaks... ma tavaliselt kardan siis, kui teistel üldse hirmu pole, ja nutan siis, kui teistel kurb pole, ja olen marurahulik siis, kui teised kõik närvis on. :D Tagurpidi-Ants. Aperkull. :)

Ohjah. See oli kurb film. Või noh, tegelikult ju õnnelik, kõik lõppes hästi. Kõik jäid ellu. Iseasi, mis elu see selline on. Redfordi tegelane oli sama rumal kui mina. :) Ka selles olukorras oleksin ma samamoodi käitunud.
Küllap seepärast olengi koguaeg õnnetu.
Ja noh, sellepärast ka, et keegi mind ei taha. :D

Mulle tuli just meil. Vot siuke:
Tere!
Lastevanemate koosolek kolmapäeval, 29. oktoobril kell 17.00!
Oravad.

Mu esimene lastevanemate koosolek. :) Ja hakkasin mõtlema, et mismõttes laste? :D Mul on ainult üks laps. Ma olen lapsevanem, mitte lastevanem. :D (Jajaa, rühma lapsed, tean. Ei jaksagi praegu mõelda, et kas see ongi üks sõna.. .alati ju nii öeldud, ju siis on. :) Lihtsalt sinna lasteaia ukse peale on kleebitud kiri "Sule uks." See jätab mind ka alati täiesti segadusse.)

Aga noh, vahet polegi, ma olen enivei järjekindlalt segaduses. :D Ja mu kõrvaltoas värvitakse... Aurud mõjuvad ilmselt. Ootan rõõmuga saabuvat peavalu. :D
Jube kummaline ikka küll, kuidas nad saavad kell 5 teha seda koosolekut... Kell viis lõppeb ju tööpäev. Ja jube nõme on see, et see on ainus päev, mil Joosep kodus emaga on, ma saaks poodi minna. Nüüd pean ikkagi lasteaeda minema. :D Aga noh.. see pole nende süü. :) Ja see üks õpetaja on niiiiiii ilus, teda on alati tore näha. :) Hea, et ma üksikisa pole, muidu oleks hell probleem. :D

Varsti tuleb mul sünnipäev. 33. Siis löön käed kahte lehte ja lendan minema.

Ahjaaa, üks hea asi ka. Eile hakkas arvuti jupsima, ja ehkki Ints aitas ja nüüd on kõik okei jälle, siis jõudis õde mulle vahepeal öelda, et annab ilmselt oma vana läpaka mulle. :)))) Nii armas temast. :)))

Õde oli ka asendamatuks ühe asja mõistmisel. Ja siis ütlen teile ka igaks juhuks, et kui teil peaks ka olema kombeks iseendast arvata ühte või teist, siis... ei saa sedasama arvamust teistele laiendada. Ma sain ühe kirja ja ma lugesin sealt välja igasugu asju. Ja siis ütles õde midagi, mis mu hoopis teisiti mõtlema pani. Lugesin kirja uuesti, nö värskete silmadega läbi, ja .. ma ei tea. Ma kujutan ette, et just nii tundis see kutt Butterfly Effect'is, iga kord, kui maailm tagantjärele muutus. :D Enesele sisendamine on üks igavene vägev jõud. Ja ennast ei saa neis asjades usaldada.

Ja Saksamaalt kirjutas mulle üks tshikk, kellele ma kunagi ammu postcrossingu kaudu kaardi saatsin. :) Pika kirja kirjutas, ta tahaks minuga kirjasõprust alustada. Mul oli ilmselt jube lahe kaart. :DDD Ma ei mäletagi küll, mis ma sinna üldse kirjutasin.
Üritan küll pisut huvitavam olla, kui enamus neist kaartidest, mis mulle saadetud on. :)
Peabki siis ilmselt vastu hakkama kirjutama millalgi. Kui meeleolu on.

Kõrvaltoas onkel saeb ja mina käin ringi nagu kummitus, südame all on nagu vaakum. Kisub kokku miski. Ei teagi. Nagu see tühimik tõmbaks mind iseenda sisse justkui.. must auk. :D Tahaks suitsetada või juua midagi kanget. Jube nõrkus on. Aga noh, vähemalt ei nuta ma enam. Vahepeal siin paar päeva möödus iseäranis vesiselt. :)

Vaata... kui ütled midagi enda jaoks jube olulist kellelegi ja siis loodad, et sellest saab üle ja kõik saab jälle korda... Ja teine, selle asemel et lobiseda abivalmilt tühjast-tähjast, jääb vait... siis see vaikus tõmbab nagu kriipsu alla kõigele, teeb öeldu suuremaks ja tähtsamaks. Ja vaikus on nii vaikne, et.. lämmatab.
Ja siis jääd oma mõtetega sootuks üksi ja mõtled, et oh kräpp.
Ma vihkan oma mõtteid. Nad ei ütle mulle kunagi midagi head.

Seepärast otsustasingi natuke vahet pidada sel blogimisel. Mul ei ole enivei midagi huvitavat öelda. :) Ja ega vist ei loe kah enam keegi. :D
Harjutan vahepeal väheke tuimust ja ükskõiksust. :) Nii emotsionaalsena, nagu mina, on üsna raske elada. Vahepeal mõtlesin, et söön ennast lihtsalt nii paksuks, et ma isegi ei arvaks enam, et kellelegi meeldida võiksin... aga see oleks Joosepi suhtes jube ebaaus. Seega... peab endale siukse soengu kasvatama, et näen ainult jalge ette, siis ei kuku pikali, aga ei näe ka kedagi.
Igatahes.. kui satub siia veel keegi - ole tubli ja kui igav, siis loe blonde-mafiat, tema kirjutab enivei palju põnevamaid ja ilusamaid asju. :*

1 comment:

Anonymous said...

ma olen täna nii põnevil. Olen näinud kommentaare inimestelt, kes olid juba LAPO M-F-lt laenu saanud, nii et otsustasin taotluse esitada populaarsete soovituste põhjal ja alles mõni tund tagasi kinnitasin oma kontol kogusummat 10 500 eurot. See on tõesti suurepärane uudis ja soovitan kõigil, kes vajavad tõelist laenu, taotleda oma e -posti teel: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014