Saturday, August 2, 2008

Guano in 60 seconds

Võrratud olid need päevad enne tänast, ah? :) Aga, nagu ma just ühele ameeriklasele kirjutasin, on Eestis 10 kuud sügist, 1,5 kuud talve ja 15 päeva suve. :D
Mulle õudsalt meeldib, kui liiga palav on. Nagu... 30 kraadi. Ma tahaks tagasi neid aegu, kus me Maritaga trikoodes ja teksashortsides ringi rallisime, hambaharjad ja deodorandid seljakottides. Kunagi ei teadnud, kus me järgmise öö oleme. Sõime ka nagu kaamlid, harva ja korraga palju. :D Igal pool olid sõpsid ees.. :) Isegi, kui me kedagi ei tundnud. :D Me oleme nii erinevad inimesed ka, et saime kõikjal kahepeale hakkama.

Ma jumaldaks sellist elustiili, kus kuskile peatuma ei peaks jääma. Või... ma ei teagi. :D Mõnes mõttes oleks nii tore. Kui inimesi ainult natuke aega näed, siis on lihtne kõigiga hästi läbi saada, sest tead, et kaua kannatama ei pea. :D
Sest mul on selline.. haiglane vajadus hea olla inimeste vastu, aga ma olen liiga kärsitu ja ärritun iga asja peale. :D
Seepärast ütlengi alati, et mis neil munkadel seal mäe otsas mediteerides häda pühakud olla. Tulgu trügigu trollides. Lõuga neile! (eelmise blogi lainetel.)

Muide, kas oled kuulnud Ozzy Osbourne'i laulu "I ain't a nice guy after all." Need sõnad on nii... Noorena mõtled ju alati, et sul on õigus, kõik tundub nii selge ja loogiline. Must on must ja valge on valge. Mis on hea ja mis halb. Mida hukka mõista ja mida heaks kiita.
Ja siis tuleb järjest kogemusi... ja sinu ja su sõpradega juhtub kõiksugu asju, nii et pead hakkama oma arvamusi ümber hindama, aktsepteerima asju, mida enne poleks mõelnudki. Üha tolerantsemaks. Ehk.. nagu üks sõps kunagi ütles: "Homod enam ei häiri niiväga ja neegrid hakkavad ka valgemaks muutuma." :D Ta oli üsna hirmus kunagi oma äärmuslike vaadetega. Nagu me vähe temaga vaielnud oleks neil teemadel. :) Ma oskan ka üsna hirmus olla. :D

Aga jah, et oled noor ja mõtled, et oled hea ja teed kõike õigesti ja käitud nii "nagu peab." Ja siis saad vanemaks ja taipad, kui paljusid sa solvanud oled ja kui paljudele haiget teinud oma hukkamõistu ja käitumise ja väljaütlemistega. Ja siis ongi see, et ei olegi nii tore minapilt enam. Ja see teeb veel alandlikumaks elu ees.
Küllap see ongi kogu point. Ma olen alati mõelnud, et põhjus, miks inimesed nii vähe aega elavad, on selles, et nad muidu saaks liiga targaks. :) Leiaksid elu mõtte. Ja kas elul ongi enam niiväga mõtet, kui sa ta mõtet tead? :DDD

Okei, ma ajan iseennast ka segadusse juba. :D Täna oli hea film, Human Nature. Kuidas teadlased üritasid metsikut inimest tsiviliseerida. Väga pull. Eriti see, et inimlikkus ei olnud just kõige inimlikum.
Koht, kus kutt end riietest uuesti lahti kisub ja metsa poole punuma paneb ja siis tuleb keegi veel miskit rääkima, ja ta vaatab käekella ja ütleb, et "mul pole aega, ma pean nüüd metsa minema," ise alasti ja hellalt habemessekasvand ja ahvistund, ajas täitsa naerma. :D
Ja see koht, kus naisel kitkuti ükshaaval kõik ihukarvad mehele meeldimise nimel välja ja ta juubeldas: "Lõpuks saab minust TÕELINE naine!"

Ja hiired sõid kahvliga.
Teadlane õpetas neile lauakombeid. Väga vajalik. :) Aga film oligi irooniline ja näitas mõnusa huumoriga silmakirjalikkust väga paljudes valdkondades.

Käisin eelmisel kolmel päeval iga päev eri rannas. Kolm toredat päeva. Sain hunniku ilusaid pilte. :) Ja Joosep õppis merd mitte kartma. Reedel isegi sain ta juba sülle ja läksime sügavasse vette, mulle oli rinnuni vesi. Kiljus küll, aga ei kartnud. :)
Ma põhimõtteliselt ei käsi tal teha asju, milleks ta veel valmis pole. Minu arust võtab see inimeselt eneseusalduse ära. Rannas näiteks jooksis ta jälle, nagu tal kombeks, kaugele ära, ajas vareseid taga ja unustas ümbruse. Kõik lapsed teevad ju nii. Ja minu isa soovitas, et seisa eemal ja vaata, mis ta siis teeb. Tema olevat minuga ka nii teinud. Et laps ehmatab ja võtab õppust.
Ma ei tee nii. Ma leian, et minu kohus on teda praegu kaitsta, ja kui ta juba mõistusega mu jutust aru hakkab täielikult saama, küll ta siis käitub ka korralikult ega jookse niimoodi ära. Ma lihtsalt eelistaks, et tal ei oleks tulevikus kuskil sügavas sisimas mahajätmishirmu. Loodan, et jääbki nii, et ta ei pea iialgi seisma kuskil rannal ja vaatama ringi ja tundma paanikat.
Võibolla teen õigesti, võibolla vaatan vanemana jälle tagasi ja mõtlen, et krt, näe, ma arvasin, et mul on õigus. :)

Käisin ühe vana sõbra ja ta lastega rannas, ja alles kojusõites ütles ta, et tal on tegelikult pulmaaastapäev. See tekitas kah väga vastakaid tundeid. Ma tean, et ta ei saa oma naisega just "eriti" hästi läbi, aga niimoodi mind kättemaksuks kasutada... Sest eks lapsed ju rääkisid terve õhtu... Väga totter. Miks teha oma elu ise keerulisemaks. Noh.. samas sain ujuda. :D

Värvisin küüned ka jälle ära... Hämmastav, kuidas teistel inimestel kuivavad küüned palju kiiremini ära kui mul. Mul on ilmselt loomulikult niisked küüned. :D
Noh... ikka parem kui lammastega vestelda nagu Hetfield. Laulus "Unforgiven 2" laulab ta selge sõnaga, et "if you can understand the me, then I can understand the ewe." :P

Heh, lammastest meenub, Oja ükspäev rääkis raadios eestlaste lambakarjamentaliteedist, et punase tulega kuidas inimesed foori taga käituvad. Kõik seisavad ilusti paigal, kuni üks oinas ees üle tee läheb. Ja siis lambakari paterdab järele. Ja mulle tuli kohe meelde, kunagi lugesin mingit uurimustööd, et inimesed lähevad siis ainult kaasa, kui see esimene "oinas" näeb välja nagu korralik inimene. Kui "oinas" on haisev kaltsakas, siis ei järgivat keegi ta eeskuju. Lihtsalt et üle olla. Mis kõlab üsna inimlikult. :D Täitsa huvitav oleks selle peale ise mõni katse korraldada. :) Ma isiklikult arvan, et eestlaste puhul mängib kiirekiirekiire rohkem rolli, kui klassiteadlikkus või üleolekutunne.
Pean lihtsalt lisama, et ma vihkan neid punase ajal üle tee jooksjaid. Minu jaoks nad võrduvad lapsetapjatega. Noh... mitte nüüd nii karmilt, aga põhimõte jääb samaks. Väiksed tatid seisavad tee ääres ja vaatavad, kuidas mingi täismees jookseb üle tee, napilt auto eest. Vau, kuul! Proovin ka. Ma tahan ka täiskasvanu olla.

Mõtlesin ükspäev, et kummaline, kuidas maitse ka muutub vanusega. Nooremana meeldisid mulle lühemad mehed. Mulle meeldis, kui sain inimesele otsa vaadata ega pidanud kaela kahekorra käänama, et teise nägu näha. Nüüd meeldivad just pikemad tüübid. Üritasin mingit põhjust mõelda sellele muutusele... aga ei suutnud miskit targemat välja mõelda, kui et vanasti olin romantilisem... vaatasin silma. Nüüd... vaatan muid asju. :D
Või siis hoian ma lihtsalt kosmeetika pealt kokku. Kui mees niikuinii ainult mu pealage näeb, siis pean ainult shampooni ostma. :D

Ühel hommikul.. või oli see õhtul... pole aimugi, oli telekast saade, ei tea, mis saade see oli :D, aga seal räägiti sellest, et Hiiumaal oli kohvikutepäev. Et lisaks tavalistele avati ka palju nö. harrastuskohvikupidajate kohvikuid. :D Ligi 20 tükki. See oli nagu turistide kohalemeelitamiseks. Ma kuulasin ja mõtlesin, et dämmit, et ma seal ei ole. :D Niiiiiiiii lahe asi. Tahaks ise ka niimoodi ajuti kohvikut pidada. :) See sobib kuidagi mu ajuga kokku. Et valmistuks pikalt ja mõtleks igast lahedaid ideid ja retsepte ja värke ja... ja siis annaks inimestele süüa ja juua ja nii tore oleks. Nad ju kauaks ei jääks.. ma saaks nende vastu hea olla. :DDD

Käisin üle pikapika aja teisipäeval oma lemmikmeest jälle vaatamas. Mäletad, mulle meeldivad kaks tüüpi, üks on mu bussikutt, kes on hõivatud, ja teine on üks teine kutt, kes ei ole huvitatud. :D Mõlemad veevalajad. :D Kaks aastat ja kaks päeva vanustevahet neil omavahel. Minu jaoks mõlemad liiga noored ja ilusad. :(
Aru ma ei saa, miks mul alati kõik numbrid kahekordselt tulevad. Kella vaatan ka pidevalt 12:12 või 15:15 või 19:19.

Igatahes, käisin teda vaatamas ja tal oli uusi pilte üles pandud jälle. :) Jippii, oh happy day. Ta paneb mul hinge kinni iga kuradi kord, ausõna. Imeilus.
Nüüd saabki juba kolm aastat täis. 2005 augustis või ehk varaseptembris panin teda esmakordselt tähele. Mäletan seda hetke nii täpselt, et valus on. Ja kui haruldaselt vale ajastus see minu jaoks oli. Kui palju jama mu elu siis sisaldas... Puha takistused ja tõkked. Poleks saanudki mingeid suhteid alustada, isegi kui ta oleks tulnud ja käest kinni võtnud.
...Dämmit, tegelikult siis poleks vist miski enam lugenud kah. :D

Praegu on mulle vahepealse aja jooksul päris mitu inimest kirjutanud ja avaldanud soovi tuttavaks saada... aga pole ühtegi sellist, kes mind rabaks. Üks tüüp on, kes ei avaldanud mingit soovi tuttavaks saada, lihtsalt kirjutas mu skräppbukki "hai" ja lisas mu vastust ootamata sõpsiks. :D Aga mulle meeldib temaga rääkida, tal on sarnane huumorimeel kui mul. :) Nüüd on mitu päeva vait olnud ja eile olid mul täitsa võõrutusnähud. :D Hihii.
Vähemalt ei pea temaga small talki ajama ja tutvuma paaniliselt. :) Mistõttu meeldibki ta neist kirjutajatest praegu tunduvalt rohkem. :D Kui ma pean kuiva juttu ajama ja eriti veel, kui meesterahvas ise eriti jutukas ei ole või kirjavahemärke ÜLDSE ei kasuta, siis on üsna raske suhelda.

Ühele mu msnissõpsile hakkas keegi tüdruk meeldima. :) Kah täitsa võõras. :)

K says:
ma nägin folgil mingit nooo imekena tüdrukut, ja ma üritasin meeleheitlikult kasvõi ühte sinu poolt välja pakutud pick up line'i meenutada, aga ei miskit... blank
K says:
ja jäigi asi katki..
Minni says:
:)kas sa ei tea siis, mida teha?
K says:
ei
K says:
mida?
Minni says:
samamoodi nagu marti joostakse. võtad hoogu ja jooksed külje pealt sisse
K says:
aamm...
Minni says:
nii lüüakse külge ka
Minni says:
siis ei pea mõtlema, mida öelda.
Minni says:
jooksed otsa ja iseenesest sõnad tulevad
K says:
njaa.. no ta istus kiviaia peal, me oleks võinud mõlemad väga haiget saada.. ja ma istusin temast u 2 meetri kaugusel. natuke naljakas oleks olnud püsti tõusta, paar sammu hoovõtuks eemale astuda ja siis otsa põrutada..
Minni says:
:D aga jää oleks murtud olnd kohe
Minni says:
ja jalad
K says:
kui sa jää all pead silmas nina..
K says:
jusht
Minni says:
alati on kasulik end natuke lolliks teha
Minni says:
see on naiste arust adorable
K says:
ma arvan et sellega ma sain niigi hakkama juba
K says:
lihtsalt jõllitades
Minni says:
:D
Minni says:
noh... sa oleksid ju võinud öelda et... eee... "ma tean, kuiväga sa tahad, et ma sulle helistaks... hea küll, anna siis oma number."
K says:
njaa. oleks ma ainult sinu numbri omale üles kirjutanud, ma oleks kohe sulle sms'ssi saatnud, et help out. nüüd on nagu vähe tolku sellest
Minni says:
:D jap. sa lepi mõne sõbraga kokku mingi kood
Minni says:
a la 911
Minni says:
et kui siuke situatsioon on, siis helistad sõpsile ja ütled koodi ja annad toru tsikile.
Minni says:
siis sõps ütleb et kuule, sa nagu ilgelt meeldid mu sõbrale
Minni says:
:D
K says:
hm.. nutikas.
Minni says:
jap. :) ise ei suuda ju rääkida sellises olukorras tihtipeale
K says:
voh!
K says:
muidugi. sellega annab ju ilusti ennast välja vabandada, etet ma ütleks seda ja teist, aga lihtsalt võtsid hingetuks ja mõte kiilus kinni... ma kirjutan selle paberi peale ja kannan siitpeale taskus kaasas. ja siis lihtsalt annan üle sobival hetkel sobivale isikule..
Minni says:
just
Minni says:
aga sõbrale helistada on ikkagi parem
Minni says:
sest muidu tshikk mõtleb et krt teab, kui palju sul neid pabereid seal taskus on :D
Minni says:
teine asi kui kedagi korduvalt näed, siis ta oskab ehk mõista et talle just mõeldud
K says:
mnjaa. no karta on et toda ma enam ei näe... millest on kahju. sest väga tihti ei hakka keegi niimoodi lambist silma.

--

Ohjah...delfis ka üks naine rääkis,et keegi mees on niiii silma jäänud, ma üritasin teda julgustada, et mingu kindlasti juurde. Parem end kohe lolliks teha, kui pärast aastaid kahetseda nagu mina. Ehkki.. enda kaitseks, mul oli tõesti väga keeruline tol ajal miskit alustada ükskõik kellega.

Aga kurb on ikka. Ta on nii võrratult võrratu. Nagu päike. =)
Jumal tänatud, et universumis on mitmeid päikesesüsteeme... Ehk on lootust mõni vaba päike leida. :)
Vauuu, kell on pool neli. :D Lähen viskun horisontaali, enne kui poiss juba üles ärkab. :D Imekaunist hommikut teilegi. :*

No comments: