Thursday, August 21, 2008

Erni ilmumine

Suicide Blonde says:
joosep näeb inimest, keda seal pole. mu silmade jaoks vähemalt. :D nimi on erni :D :D ma ei saagi aru, kas ta ise on erni või on erni ta kujuteldav kaaslane, kord tundub nii, kord naa
Suicide Blonde says:
:D praegu just tuli kööki: "mul pitsis vesi pluusi peale, võtsin ära seljast.. nüüd on vaja kutsuda plekieemaldajat"
--
Suicide Blonde says:
jah, ema just helistas ja küsis kuidas meil läks ja ütles et ärni või erni jah... et tal on juba hirm nahas täiega
Suicide Blonde says:
sepe muudkui räägib sellest
Suicide Blonde says:
aga minu arust on väga broo, et tal on kujuteldav sõber. :D tahaks endale ka :D
Suicide Blonde says:
ja kojutulles oli NII hea moment, aga ma ei saand pilti teha
Suicide Blonde says:
päike paistis ja täiega vihma kallas ja jope oli lombis oma uhiuue tibatillukese helerohelise vihmavarjuga
Suicide Blonde says:
täiega suvevihmapilt
Suicide Blonde says:
hästi ilus
Suicide Blonde says:
aga ma olin läbimärg ja ei tahtnud fotokat vihma kätte võtta :D ja keset krdi autoteed noh.. :D ei saa taganeda ka, mõni tuleb ja sõidab sepest üle selle ajaga
St says:
tead meil oli täpselt sama siin. ma vaatasin aknast onju. ja päike paistis ja hästi tihe vihm, ja B seisis keset rohelist muru, kummikutes ja vihmavarjuga, ja laulis
Suicide Blonde says:
jaaa =)
Suicide Blonde says:
hästi tihe ja ilus vihm jah, ideaalne pildistamiseks
St says:
uh mul on hääl nii ära ja B tuli kysima kas meil on midagi kylma juua ja ma ytlesin: ghhhrfhrrr
St says:
ja siis B seisis ja pani mõlemad käed näo ette et ma ei näeks et ta naerab
Suicide Blonde says:
:D
Suicide Blonde says:
ma helistasin töölt taksot ja siis dispetsher võttis vastu ja ma ütlesin : tere, ma helistan (firma nimi)-st.... ja siis olin hetke vait ja ütlesin: see tähendab, ma telliks takso :D
Suicide Blonde says:
ja siis see näkk seal täiega purtsatas
Suicide Blonde says:
ja tead, hääl oli kohe hoopis teine
Suicide Blonde says:
ta tundis mulle kaasa
Suicide Blonde says:
vaene töine inimene
Suicide Blonde says:
ja no naeris mu üle ka :D
St says:
:D AHAHAHAAHAAAAAHAHHAHAHA
St says:
AHAHAHAHHA KUI NALJAKAS
St says:
väga eluline
Suicide Blonde says:

G says:
kids see things that grown ups don't see
Suicide Blonde says:
yeah... ernis
G says:
pernis

Suicide Blonde says:
väga eluline vestlus :D ja väga tüüpiline
Suicide Blonde says:
meil läheb ikka varem või hiljem jutt peenistele :D
--
St says:
tead mis minuga juhtus
St says:
liiga hea et tõsi olla
St says:
ma seisin söögiplatsil burksijärjekorras ja yx itaallane ytles mulle:
St says:
please, can you tell me, what is kalapa laaa?
St says:
see rõhk oli no niiiiiii mööda ja kuidagi pehmelt ytles ja. ma esimene sekund absoluutselt ei saanud aru
St says:
ja siis lõi nagu välk
St says:
KALAPALA
St says:
AAHAAAAHAHAAAAAAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
St says:
kalapa laaa
St says:
ka lapalaa
St says:
voh kuidagi nii ytles jah
St says:
ka lapalaa
Suicide Blonde says:
:D
Suicide Blonde says:
uhhh... kuuendast näitas just kuidas ühed jäid tornaado kätte, said mingi suure silla alla peitu
Suicide Blonde says:
ja siis filmilindile jäi see, nagu... rohi ja maa, kuitornaado üle läks
Suicide Blonde says:
fakk,s ee oli nagu rong oleks üle sõitnud, megamürin ja vihin ja rohi liikus nagu tuul puhuks mingi... ma ei tea, 500 km/h... puhuski umbes nii
Suicide Blonde says:
õudne
Suicide Blonde says:
see oli nagu siuke klipp, mille vaatad ära ja siis tuleb pisar kurku
Suicide Blonde says:
nagu oleks ise üle eland
Suicide Blonde says:
ja siis üks teine klipp, ühtedel läks tornaado üle maja. ja need olid nagu.. noh, absull ei mõelnud, kui ohtlik see olla võib. ja tornaado pani üle, aknad kõik purunesid ja mööbel hakkas välja lendama ja üks tüüp jooksis kaamera eest läbi, akna juurde ja võtis oma õlle
Suicide Blonde says:
ja tagant kostis naise hääl: "kuule, kus me koer on?"
Suicide Blonde says:
nagu... sa riskid eluga et õlle päästa ja koera peale ei mõtle keegi
Suicide Blonde says:
aga õnneks oli koeraga kõik ok
Suicide Blonde says:
koerasordi nimi oli muide wienerdog... taks siis või?
St says:
jaa
St says:
ahahha
--

21.08.08

2 comments:

Anonymous said...

Heh... ma tean seda Ernit. Väga viisakas vunts on. Olen püüdnud teda pildistada, aga ta ei jää kunagi pildile. Ta rääkis, et tunneb ühte Sepet. Siis ta teadis veel rääkida, et Sepel pidada lahe emme olema. Ühesõnaga - mis ma tahtsin öelda - muretsemiseks pole põhjust - täitsa okei säga on. A vot kui John ennast ilmutaks, siis ma muutuks juba pisut murelikuks. Et selles mõttes on kõik veel hästi.

wonderwoman said...

:D

Johni näen ju mina!