Friday, July 11, 2008

Crazy chick forogot forogot herself :D

Tere üle miljoni aasta. :) Mulle tundub pidevalt, et mul pole miskit huvitavat öelda või kui tulebki mõni idee, siis mõtlen, et ohh, hiljem kirjutan, ja hiljem ei mäleta enam, et mis see nüüd oligi... Aega on ka vähevõitu, ma pean ühest toast teise kõndima sihitult ja akendest välja vaatama ja asju ühelt riiulilt teisele tõstma. Aju lehvib kuskil katuse kohal ja ei taha ülejäänud kerega kuidagi kontakteeruda.
Eriti kuna aju kisub romantiliseks kätte ära ja kere omakorda mõlgutab iseäranis patuseid mõtteid. :D

Panen siia mõned jupid ja siis räägin, mis vahepeal juhtunud on... kui mulle meenub üldse midagi, muidugi. Midagi muidugi. Muidugi midagi meenub. :D
See meenutas nüüd omakorda, kuidas Galina ütles mulle msnis, et oh yes, i forogot. (Näpukas noh.) Ja mina kui tuntud tähenärija haarasin kohe sõnasabast ja kordasin järgi, et forogot forogot... ja siis mulle hakkas see meeldima. :D Nüüd ütlemegi forogot forogot forgoti või forgeti asemel.

Broken says:
geenid jah :D oh hea idee reklaamiks, nt levi'se teksadele
Broken says:
a la yeah, he's actually 124 years old. he's just got good jeans
--

Broken says:
joosep tuleb, kõht õieli: vaata mu pekke
Broken says:
plekid on pluusi peal noh, tal on veel varajane hiina-japsi sündroom, l-id ja r-id ei tule välja
--

ema: joosep, sa astusid lusika peale.
joosep: vanaema, ära muretse
--

Joosep mängis ükspäev minuga, mina tegin koerahäält. Ja siis läksin kööki süüa tegema ja siblisin niisama ringi korteris ja Joosep käis ja hüüdis: "Koer, räägi minuga! Koer! Tule kohe siia! Koer, mis sa nüüd teed?" Üritas mind vestlusesse tõmmata küll meelitades ja küll vägisi. :D Ja mind ajas hirmsasti naerma, kui kujutasin ette, mismoodi see kõlab näiteks korteriuksest möödajalutajale. Eriti macho poeg.

--
Broken says:
ema tuli mulle enne ütlema: tead, mis imelik asi minuga praegu juhtus? köögis tahtsin teed teha ja see sõel, mida ma koguaeg kasutan, see ei mahu mu tassi enam ära!!!
Broken says:
ma ütlesin vastu et vaata, asi võib selles ka olla, et sa silmini täis oled ja valesse tassi seda surud.
Broken says:
siis ta käis vaatamas ja ütles: issand, sul oligi õigus.
Broken says:
daah
Broken says:
ja siis ma koristasin koridori ja ta tuleb ja ütleb, et nii vara juba koristad?
Broken says:
ma ütlesin vastu: õhtu on, ÕHTU!
--


Crazy says:
oled tööl ikka veel või?
(andrus) says:
olen jah, ei saa kuidagi minema
Crazy says:
võta takso :D
(andrus) says:
:D no ma ei või
Crazy says:
reede õhtu, mine pralleta parem
(andrus) says:
kuskohas
Crazy says:
noh... mine raekoja platsi
Crazy says:
ja hüüa "kus siin juua saab"
(andrus) says:
ja edasi
Crazy says:
noh, keegi ikka jooma kutsub
Crazy says:
või ütleb, et näe, mine sinna, janune mees
(andrus) says:
:D aga ma ei taha ju juua
Crazy says:
keegi ei taha. :D alguses
Crazy says:
või mine teeskle, et oled juba joond, ja löö naistele külge hästi häbematult
(andrus) says:
:D see võiks tõesti lõbus olla
(andrus) says:
vähemalt esialgu
Crazy says:
jap :D saab süüdimatult tisse katsuda ja puha :D
Crazy says:
keegi ei saa väga kurjaks ka, ainult nördinud ollakse
Crazy says:
sa mine juurde ja ütle et "tere! ma ise tahtsin hoopis sinnapoole minna, aga mu JALAD (siinkohal vaata oma jalgu kindlasti, purjus inimesed vaatavad alati oma käsi ja jalgu kui need jutuks tulevad) , mu jalad tõid mu siia sinu juurde. mul on hea meel. mu jalad on väga targad"
Crazy says:
kui sellepeale naeratust ei tule, siis ei lähe läbi
Crazy says:
tegelikult saab juba sellestki aru, kas on huvi, kui ta sinuga koos su jalgu vaatab
(andrus) says:
ja mis kavalusi sa veel tead
Crazy says:
mr lo.ve on tagasi ja teeb oma trikke..
Crazy says:
mis sa mõtled et mul naljapärast nii suur pea on või
(andrus) says:
sul on suur pea või
(andrus) says:
aga räägi siis veel kuidas hästi lihtsalt saab naisi oma tahtmist mööda talitama panna
Crazy says:
ütled neile: nii, nüüd tee nii:
(andrus) says:
haa
(andrus) says:
ja arvad et nad teevad või
(andrus) says:
nii lihtsalt ka ei saa ju
(andrus) says:
kavaldama peab ikka
Crazy says:
saab ikka
Crazy says:
ei pea kavaldama
Crazy says:
nad niikuinii juba arvavad, et sa kavaldad ja siis tahavad näha, mis sa tegelikult tahad ja teevad just nii nagu sa ütled.
(andrus) says:
nii kavalad ju ei ole naised
(andrus) says:
sina võibolla aint
Crazy says:
ja tegelikult, kui nad kavalad oleks, siis nad saaks ju aru, et sa eeldad, et nad eeldavad, et sa kavaldad ja siis tegelikult ei kavaldagi, et neid kavaldada
(andrus) says:
ma rohkem küll ei usu et on
Crazy says:
krdi loll sõna :D
(andrus) says:
ma loen praegu viiendat korda su lauset et aru saada kas sa ka ise aru said mida kirjutasid
Crazy says:
:D sain :D ma meelega kirjutasin kaasa mõeldes
(andrus) says:
kaval :D
Crazy says:
ma olengi ju :D ainsana
(andrus) says:
ja siin oli kohe ka suurepärane tõestus
(andrus) says:
sinu kavalust oleks meestel vaja
Crazy says:
:D siis ei saaks keegi enam midagi aru
Crazy says:
kõik kavaldaks
Crazy says:
et nad kavaldavad. tegelt räägiks kõik tõtt
Crazy says:
iive tõuseks megalt
(andrus) says:
see ju eesmärk ongi
Crazy says:
on või? :D
Crazy says:
ma unustasin kogu kavaldamisega eesmärgid ära
(andrus) says:
:D
Crazy says:
see on nii et kavaldad ja jamad ja mängid ja eeldad ja siis saadki kätte naise ja siis istud ja mõtled, et mis see nüüd oligi.. miks mul teda vaja oli
--

Crazy says:
joosep tuli praegu just mingi paberitükiga, hõõrus mu nina ja ütles: su nina on nii..tatine..
Crazy says:
kusjuures, EI OLE ÜLDSE!!!
(andrus) says:
laps teab mis laps räägib
(andrus) says:
ta on ikka nii armas laps :D
Crazy says:
ema just eile kaebas mulle, et joosep oli päev läbi sibulaga rääkinud
Crazy says:
ta ei diskrimineeri, vestleb kõigiga
Crazy says:
ja klotse toob mulle süüa. ma küsisin, et kuidas ma neid söön. ta vastab et "pane meaoust peale"
Crazy says:
ehk siis majoneesi
Crazy says:
siis läheb libedamalt :D loogiline
--

Crazy says:
hahaa, ei saa. sepe tuli oma väikse pehme mäkraooniga (mikrofon): "mis te arvate, kas bussidel, tammidel ja tollidel peaksid tiivad olema?"
Crazy says:
kust tal tulevad need küsimused, aru ma ei saa
--

Ohjah. :) Andrus on Sepet näinud küll, me võtsime uue aasta koos vastu. Joosep tõi siis kaks pikka Luunja kurki külmkapist ja seisis nende peal. "Vaata, emme, ma suusatan!" :D

Vana msni-semu Viie (ma jäängi teda igavesti nii kutsuma vist, tegelt on Michael) ja ta pruta Tiinaga saime ka vahepeal kokku lõpuks, Viis ütles mulle et "sa väitsid mulle, et Joosep räägib palju... Ma olen nõus." :D
Viis on üldse teistsugune kui ta msnis tundus, seal oli alati nii ... kindel endas ja isegi ülbevõitu, jummel küll, kui palju lahinguid me oleme maha pidanud. :D Aga ehk on siin see tegev faktor, et ta on kaalud horoskoobi järgi ja nende kohta ju öeldakse, et suudavad shokolaaditahvli viie meetri pealt ära sulatada naeratusega. :D Igatahes, tore et nad teineteist leidsid. :)
Joosep ajas neile ka totaalselt kärbseid pähe. :) Tiinast tuleb küll hea ema, ta tundis end vabalt nii karvavestluses kui jäätisepulgaarutluses. :D Üldse... nii normaalne, kui inimene on enesekindel ja iseseisev. Mina põen iga väiksematki asja. :(

Ajuti. :D Mul käib vahelduva eduga, ühel päeval olen nagu superman ja teisel nagu supermani koera onu kassi mänguasja vasakult kolmanda nõbu valestikasvanud varbaküüs. See oli nüüd natuke nüde lause, aga ma tõepoolest ei jaksa praegu normaalne olla. :) Pea valutab.

Vahepealsel ajal olen suhelnud üsna mitmete meestega. Ja end korduvalt seaks vihastanud. :D Õnneks pole see väga valuline protsess teatavate füüsiliste sarnasuste poolest. Enihau... noh.. mõned näited. Koristasin oma msni, et siis inimesed, kellega ma pole juba viis-kuus kuud ühtki sõna vahetanud ja kellega jutt oli juba alguses a la "saame kokku? mul naine läheb homme ära." Sellised hetkelised rate-tutvused, kellega kokku saada ei tahtnudki kunagi, aga kes tahtsid minuga kangesti rääkida ja ma jätsin nad siis esialgu alles.. aga ühiste teemade puudumisel jutt jäi ikkagi soiku.
Soiku! :D Noh.. ja siis mina, vana ullike, ju ütlen inimesele, et kuule, oli tore ja nägudeni, ma kustutan su ära, me ju niikuinii ei räägi. :) Et tead mind siis vastu ka ära kustutada.
Ja sellepeale öeldi, et mis?! Miks sa mind ära tahad kustutada? (kusjuures, ta ise ei teadnudki üldse, kes ma olen, või miks ma ta msnis olen. :D )
Ma siis seletasin oma mõtteviisi ja smailid siia ja sinna, väga viisakalt kõik. Küsisin veel, et on sul siis mõni hea põhjus, miks me peaks edasi suhtlema? Siis ei osanud midagi öelda. :D Ma siis et okei, ma siis lähen, ole tubli. Ja tema hakkas kiiresti solvama. :D See oli niiiii aru saada, ma küsisin ka, et mis sa üritad nüüd siva veel haiget teha või? Aga ta vähemalt tunnistas seda. :)
Mul on varem ka olnud selliseid asju. Et mehel endal ka nagu huvi polegi, aga mina ei tohi tunnistada, et mul ka pole. :D Siis olen ilge biatch kohe. :D Aga noh... ma olen parema meelega biatch kui valetaja.

Samas, ei taha ju haiget ka teha teisele... Mistõttu on see teine variant mehi veel hirmsam.. Need, kes klammerduvad mu külge nagu oleks ma mingi imeasi. tegelikult ei saa ma sellest üldse aru, kuidas nad saavad nii kangesti minust kinni hoida, kui me pole kohtunudki kordagi, nad ei tea mind muidu kui pildi või jutu järgi. Ja siis tahavad, et ma arutaks, mis me siis teeme ja kuhu me siis läheme... ja et kas ma ikka kallistaks ja ma ei tea mida kõik. :D Pildi järgi ei saa ju midagi öelda. Ja ma ei taha lubada, et jah, kullake, me läheme igalepoole koos ja väga tore saab olema. :D Ehk saame kokku ja mul tuleb teda reaalis nähes suust kontrollimatu oksevool. :D Ei või ju iial teada. :D Pildil on ehk seks, aga päriselt on sokihais uimastav või kõnnib nagu poleks tal põlvi või pritsib süües suust toidutükikesi kolme meetri raadiuses laiali.

Mitte et ma ise mingi beib oleks... aga ikkagi tahan ju kedagi sellist, keda nähes tahaks minna ja liibuda. Ja kui siis leiab veel huumorimeele ja hea südame ja originaalsuse... siis jäängi liibuma. :D
Ma siin just... millal see nüüd oligi.. eile vist, mul on päevad kõik sassis, kirjutasin ühele kenale noormehele kirjakese. :D Tal on just siuke kere, mis pea ringi käima paneb, proportsioonid ja kuju ja ..värki. :D Täpselt siuke, nagu peab.
Ja noh... jah, ma tean, et ma natuke napakas olen, aga mis vahet sel ikka on. :D Ma mõtlesin, et ma olen juba nii vana, et võin teha nagu tädid. :D Mul üks sugulane, kes pole tegelikult üldse niiväga vana, aga ta kasutab seda väga kavalalt ära. :D "Oi, kui nummi väike poiss sa oled! Sul on vist küll sada tüdrukut!" XD

Igatahes... ma pole tükk aega ennast nii palju ületanud. :D Aga ma olen teda päriselt näinud, nii et tean, et mul on õigus, ja noh... kurat, halvasti öeldakse küll jube kergelt, igal pool. Ma lihtsalt tasakaalustasin skoori... selles.. ee.. Universaalses Ütlemiste-nimekirjas. :D Pealegi teeb see ju tuju heaks, kui keegi hästi ütleb.. mul vähemalt küll teeb, isegi kui ütlejaks on mõni hambutu 60aastane õllekõht.

Heh ja siit saabki sujuvalt minna jälle oma seaksmoondumiste peale... Ühe poisiga rääkisin msnis päris pikalt, temaga oli hea rääkida, mõistus oli peas ja nii... Meheks ma teda küll vast võtnud poleks, aga sõbrana oleks ju küll tore olnud. Enihau, laadisin pilte photobucketisse ja üks pilt oli nii ilus... Ma ütlesin talle, et näe, vaata seda, nii ilus pilt. Mul on nii hea meel, et nii normaalne välja tuli.
Tema küsib vastu, et millega see pildistatud on? Ega seebikarpidega vist ei saagi häid pilte.

Nagu... okeeei.
Mul ongi pann-fotokas. Aga mulle käib kah, ja mis siin ikka, kui ta aegajalt täitsa suvaliselt ülevalgustab või et fookus iseenesest paigast läheb. Aga haiget teeb ju ikka, kui tahad oma rõõmu jagada ja teine hakkab.. ma ei teagi, rahast rääkima. Eriti kui ta teab, et mul pole nii palju võimalusi.

Ja üks teine tüüp vihastas mind sellega, et ma andsin talle lingi photobucketisse, ühe pildiga. Küsisin, et mis ta sellest arvab. Ja siis rääkisime muud juttu ja tema järsku ütleb, et noh, saaks ju asja küll, kui siin photoshoppida natuke ja... Mina mõtlen, et mida krdit, aga ei hakanud küsima ka... ja järsku ta annab mulle ühe teise pildi lingi MINU ENDA photobucketist, et näe, see on päris kena.
Nagu... wtf. Siis oli ka selline tunne, nagu oleks murdvargad käinud ja minu asjades sorinud. Ma teen ju palju pilte, 99 sajast on puhas pask. :) Ja ma ei tunne mingit vajadust kellelegi näidata, kui kole ma olen.
Temast ei oleks seda lihtsalt uskunud. Eks ise olin loll, et ei kontrollinud, kas sellelt lingilt saab muid pilte ka vaadata, ma tavaliselt ei anna ju linke võõramatele inimestele.
Aga nüüd ei taha temaga enam rääkida... Samamoodi väldiksid ju kedagi, kes sulle mõnel eriti piinlikul hetkel peale satub.

Ohjah. Raske on inimestega. Eks ma olen ise ka süüdi, ilmselt. Ma olen nii kaua üksi olnud, ei oska enam suhelda, pealegi on mul alati vaja kedagi, kes ütleks, et jah, tee nii, see on hea. Ma põhimõtteliselt vajan inimesi.

Inimene, kes mul praegu pidevalt meele rõõmsaks teeb, on semu noblebum reidist. :D Me pole kunagi kohtunud ega isegi kunagi ühelgi isiklikumal teemal rääkinud, aga ta paneb mu alati naeratama. Näiteks hiljuti postisin sinna ühe luuletuse. Vot selle:

torm tõuseb, taevas läeb tuliseks
teeäärtes kõle, judisev vesi
nähtamatu mees tuli silmade välkudes
see, kes porilombis nägu pesi,
ei keeranud pead

homme või millalgi saabuvad laevad
hulk haavatuid viiakse ära
need, kes jäävad, kaiveerest kaevad
kuni uttu kaob paadipära
ja helendavad read

süttivad korstnad ja katused
põgenejatel põlevad juuksed
olgu siis süütud või patused
vaikus summutab nuuksed
miks, kas sa tead?




Ja tema kommenteeris seda nii:

Torm tõuseb, ja liivast sambad
teeäärtes kõle, pimedas lehtede kohin
nähtamatu mees tuli, kuulda vaid nohin
see, kes porilombist tõusis
ei jäänud kuivaks ta varbad

homme või millalgi aeg omab tähtsust
hulk tunde ja aastaid on kadunud
need mis meelde jäänud on taandumas
kuni uttu kaob viimnegi neist

Süttivad varjud su hinges ja kired
põngerjatel aega veel kasvada
olgu siis päike või pilved
miks, kas sa tead?


:DDD Nagu... eriti awwww. :D Armu või ära! :D

Vot. Lähen teen nüüd ühe suure kohvi. Ja vaatan oma paberid üle, hell hunnik post-it'seid on jälle kogunenud. :D Ja mulle tuli täna Saksamaalt kaart, postcrossingu kaudu, sisu on selline: Tere, tervitused Saksamaalt, elan väikelinnas, siin on ainult 8000 inimest, see on esimene kaart, mille ma postcrossingu kaudu saadan, loodan, et sulle meeldib, nägemist.
Selliste kaartide pärast ma ütlengi, et ma olen täielik õnnistus kõikidele postcrossijatele. :D Minu kaardid on tihedas kirjas täis kõiksugu personaalpläma, Tallinna kohta võivad nad ise guugeldada, kui tahavad. :D Ma isegi ei tea, palju siin inimesi elab, kui aus olla. :D Aga kaart oli ilus, väiksed kirikud on peal, ilusad. =)
Ja ma lõhnan nii hästi. :D Eriti random fact. :D Eile sõitsin tööle ja trollis (ma jään bussist juba kolmandat päeva järjest maha :D ) kõik tüübid tunglesid ümber minu. :D Eks neile meeldib ka magus lõhn... Või siis oli mu dekoltee liiga suur. (A)
Nägin ühte tüüpi, kes pagana tuttav tundus... mõtlen, et ehk see oli see fotopoe-tüüp... Tema mind igatahes teadis, muheles mis kole. :D Oleks siis tulnd ja tere öelnud... aru ma ei saa. :D
Hahaa, ja ükspäev sõitsin trollis, milles oli mootori asemel multikakoer, täitsa kindel! Täpselt siukseid hääli tegi. :D Ma ei suutnud terve sõidu jooksul kuni linnani suunurki alla saada, see pidev auauauauauauuuuuuuuUUUUUUUUUURRRRRRR ajas nii meeletult naerma. :D Teised olid kõik väga tõsised. :D
Okei, ma lippan nüüd. Ehk tulen õhtul ja lisan veel need asjad, mis ma praegu ära unustasin. :D Musmus. :*

2 comments:

BM said...

väga hea on lugeda. mul lehti siin ei käi :D õhtuti on igavavõitu. kurat vana ma nüüd olen. XD
ma tegelt koristan. meeletult. MEELETULT.
mingi 6 tundi juba. ma enam ei viitsi aga kõik on jumala sassis. maisaa aru. ma ei oska nii koristada et asjad korda läheks. enivei ma lähen jätkan.
väga naljakad jutuajamised on sul olnud. ja väga tõsiseid ka.
ee...ma olen nagu mingi teadustaja.
enivei, ma siin lähen koristan edasi. ma olen veits uhjiuuuhjuujuu ka:D

wonderwoman said...

Ma koristan iga koristamisega asju vähemaks. Kardan, et lõpuks ei jäägi midagi järele. :D
Ja tore, kui keegi ikka loeb ka... muidu on ainult vaiksed lugejad ja tekib tunne, et ma üksipäini siin jauran.
Mitte et see nüüd niiväga häiriks. :D Siis ma lihtsalt kirjutan vähem. :P