Sunday, July 20, 2008

Dedication to all the droolers.

Broken says:
like...stella would say: cm hr
Broken says:
and you'd say : o e e e
G says:
come here :D
Broken says:
so.. together you'd be talking rather well :D
G says:
i can say whole phrase myself, so stalle can get drunk and be wuiq ÖD
G says:
oh whit
G says:
ok, iäll go and pseines
Broken says:
:D
G says:
or whatever :D
Broken says:
sure :D
G says:
:D yäh
Broken says:
good night :*
G says:
tommmwrrow
Broken says:
bye :)
G says:
bäi _D
G says:
;)
G says:
:=
G says:
:)
G says:
finqlly

--

Hihii. :D Mind ajas see nii naerma, kuidas ta üritas ikkagi smailit panna sinna lõppu, aga kuidagi ei õnnestund jommis peaga. :D G on übernummi, teeb alati tuju heaks. :)
Aga jah, ega me kained vestlused oluliselt mõistlikumad ole... :D Praegugi räägime... juba tervitus ütleb nii mõndagi:

Broken says:
hey honkeltonk
G says:
hey dingaling

:D Oh horrorit.... Ma nägin just Jean-Claude Van Dammet tantsimas. Mulle üldiselt edevad mehed meeldivad, aga tema on juba ülim ekstreemsus. Seal ka, tantsis, naeratas isegi, aga neist tshikkidest, kellega ta oletatavalt lõbutses, ei teind ta üldse välja, vahtis omaenese kere terve aja, viskas spagaate ja pingutas rinnalihaseid. :D Kogu värk jättis ERITI võltsi mulje. :D Ehkki ma millegipärast kujutan ette, et ta ongi siuke. :D Päriselus ka.
Mitte et ma teda tunneks... üldiselt üritan mitte halvasti öelda, kui ei tunne inimest. Aga no... pffft. :D

Uudistest vaatasin just tsipa aega tagasi, kuidas see onu lõpuks koju jõudis sealt Somaalia piraatide käest, nii hea meel. Ja uudistesaate juht läks ka pabinasse, surus tal kätt ja ütles midagi a la: "Noh, suruksin ka seda kätt, mis on .. eee.. kindlasti väga paljusid põnevaid asju surunud... paljudes ..kohtades."
XD
Ma peaks "Ärapanijale" töötama, ma märkan pidevalt igalpool selliseid asju.

Alles eile jõin mingit eriti rämedat zenzeniteed, mis isa mulle Koreast tõi ja sinna tahaküljele on selline asi kirjutatud: "Please enjoy this tea (:D), dissolve one tea bag into a cup of cold or hot water and stir well. You may add some like honey or lemon etc., to make a good taste if desired."
:D "Good taste" tuleb seega meest või sidrunist, kui soovitakse üldse, et tee maitsev oleks, muidugi. Vähemalt on nad ausad, ja tunnistavad, et see maitseb nagu vana sokk.

Homme maandub lennuk ja mu kallid sugulased tulevad Saksamaalt siia. :) Mu täditütar ja tema poeg, ehk siis minu sõps ja Joosepi sõps. :) Nii hea meel. :) Näeme ilmselt neljapäeval, kui töölt tulen. Nemad on juba varem siin, aga mina ei saa enne poolt viit kuskile. Täditütar on taimetoitlane... et siis... shashlõkki ma talle pakkuda ei saa, ega muna ega kala ega... Annan talle viilu saia ja panen kurki peale. :D Uhh, tegelt, saaks ju teha seda... kodujuustu-kurgi-tomati-rohelise sibula-porru-õuna-staffi, mida ma tavaliselt salatiks teen ja saia peale panna... juustuga näiteks... Jah, sooja juustusaia ja siis seda salatit peale. Näed, ikka mingit kasu on sellest blogist, ideed tekivad möla käigus. :) Õunu ja banaane ja arbuusi ja siukest staffi ka... Ja kringlit ehk? :) Tegelikult peaks ikka liha ka ostma midagi, poiss ju sööb nagu minusugune tavakarnivoor. Õudsalt normaalne, kui emal on mingid põhimõtted, aga ta ei sunni seda oma lapsele peale, onju. :)

Heh, meenus, nägin hiljuti mingist naistekast, ei mäleta enam, mis või kus, aga seal tutvustati uut elustiili. Vot olid need veaganid või veganid või kesiganes, need, kes juuri närivad, ja nüüd on uus asi: freaganid või freeganid (ma pole kirjapildis kindel), kes põhimõtteliselt poes midagi ei osta, kui just vältimatult ei pea. Otsivad kõik vajamineva prügikastidest.
Noh... ja kui seda saatejuppi vaatasin, siis mõnes mõttes oli sel isegi mõte sees ja puha, eriti kuna usas on need prügikastimajandused nati teisiti... :D Et ei ole nii, et leiad pooliku võileiva ja pühid prussakad ja kellegi juuksepusa rinnaesisesse ära ja hakkad nosima, vaid neil on need va supermarketite prügikastid. Seal näitas ka, kuidas need tüübid "jahil" käisid. Täiesti normaalsed kinnised pakendid toitu, millel oli mõlk sees või kiri viltu peal või mingi muu taoline täiesti absoluutselt mitte-toidusse-puutuv viga. Seal oli näiteks mingi 20 pakki corn flakese, millel oli aegumistähtaeg alles järgmisel aastal. Täiesti eraldi prügikastis, puhtas kilekotis. Siis vaatasin küll ja mõtlesin et no... wtf. Saatku siis sinna Somaalia piraatidele, need vitsutaks kere täis ja norskaks palmi all ja jätaks normaalsed inimesed rahule.

Igatahes, hämmastav oli vaadata seda värki. Prügikastide, konteinerite viisi täiesti normaalset toitu, mis pole veel lähiajalgi pahaks minemas. Ja noh, need inimesed olid ka enamuses täiesti intelligentsed, haritud, isegi võib öelda, et rikkad inimesed, kes lihtsalt elavad sellist stiili, et märku anda üldsusele, et midagi on väga valesti. Et ei raisataks nii meeletult.

Ja ikkagi... olgem ausad... Ma ei tea, kas ma suudaks sellise elustiiliga inimesele külla minnes ilma murettundmata pakutut süüa. :D Ma ehk lihtsalt ei usaldaks teist inimest, ma kardaks, et ta pole nii piinlikult puhas kui toiduga olema peaks. Mu sisemine Monk lööks välja. :)
Sattusin just jupp aega tagasi lugema ühe jube laheda kuti blogi, tüüp reisib ringi ja elab täiesti kadestusväärselt kuuli elu. Ja temal on ka nii... et kui raha parajasti pole, siis sööb, mida antakse ja umbes et vaatab, kas mäkis jääb kellegil midagi laua peale.
Ja ehkki see on väga vaba ja avatud ja seiklusrikas ja... muud sellist :D, ikkagi ei tahaks ma, et minu mees kellegi teise poolikut burgerit järaks. See on nilbe. Ja alandav.
Sorry. =)

Nägin vahepeal ühte lahedat filmi ka, "Transamerica." See oli mehest, kes tahab end naiseks lasta opereerida, sööb hormoonitablette ja puha ja järsku helistab talle mingi noor tüüp ja ütleb, et kas te saaksite Stanley'le edasi öelda, et ma olen ta poeg ja mul oleks vaja kautsjon ära maksta, olen vangis. Mees siis küsib ettevaatlikult, et miks te kedagi teist appi ei kutsu, ja selgub, et kutil pole enam kedagi teist, kõik on ära surnud. Noh... mõtleb siis ja räägib sellest ka oma psühholoogile, kes käsib tal minna ja poisiga kohtuda, et enne opileminekut kõik ikka selge ja kindel oleks. Muidu opile ei luba. :D
Ja siis lähebki.
Seal on päris hea dialoog ja ma mäletan, et kadestasin täiega selle mehe emaoskusi. :D Aga mis kõige pullim selle filmi juures, seda meest mängib naine! :D Felicity Hoffman, Meeleheitel koduperenaistest see pitsabaaritädi. Mmmm...pitsa... Jube hästi mängib. Tõesti. Ma mõtlesin, et naine rikuks ju kogu selle efekti ära, aga ei. Võrratult saab hakkama. :)

Deem, ma ei saa seda pitsat nüüd peast välja. :D

Meesteotsingutest niipalju, et liitusin orkutis vallaliste community'ga. Nüüd üritan välja mõelda, milline mees mulle meeldiks. :D Tore oleks ju lihtsalt panna nende kahe meesolevuse, kes mulle kangesti meeldivad, kontodele lingid, aga ma usun, et see ei meeldiks neile endile kohe üldse mitte. :D
Pealegi ei olegi asi üldse välimuses.. see on see mingi... asi. :D Tõmme. Kui oled suures inimesi täis ruumis ja üks tüüp nagu hiilgaks juba kaugelt. :D Tõmbab enda poole nagu nöör oleks ümber kõhu.

Joosepi isa näiteks. Me teadsime tegelikult teineteist juba mitu aastat varem, aga siis kohtusime uuesti, õigel hetkel mõlema jaoks. Ta nägi välja väga broo, pruun ja blond, pikad juuksed ja katkised heledad teksad ja liibuv must t-särk... ^_^
Ütles mulle kohe, et ma talle meeldin. :D Minusugusele põdejale ei saa saladuslikku meest mängida, siis ma arvan, et mind ei taheta ja lähen lihtsalt minema. :D
Aga miks ta mulle meeldis... Noh... lühike aga hea näide... Usas ta läks New Yorgis kuskile, kiire oli ja jaamas olid suured eskalaatorid ja üks vanatädike seisis seal all. Kõik trügisid aina mööda.
Tema läks juurde ja ütles, et kas sa kardad sõita sellega, tädike? :) See ongi üsna õudne, aga võta minust kinni, sõidame koos. :) Ma ei lase sul kukkuda.
Sõitsidki koos.

Okei, öö on, peaks magama minema. :D Eks ma homme mõtlen, mismoodi ideaalset meest kirja panna. :D
--


G says:
Who's coming?
Broken says:
L and S from germany
Broken says:
L's the kind of person who listens too
Broken says:
so... she's like a therapist :D and joe adores her as well
Broken says:
we're both talkers
Broken says:
hahaa :D maybe it's good that i don't live with joe's dad
Broken says:
we'd be a horrible batch to invite to your home
Broken says:
blahblahblah
G says:
i didn't hear you talking that much.. i only see you write much :D
Broken says:
:D well.. yeah. i'm a graphomaniac as well
G says:
better than necrophiliac
Broken says:
:D yeah
Broken says:
that was logical
G says:
sure :D
Broken says:
should make a community at orkut
Broken says:
for necrophiliacs
Broken says:
i wonder who'd join
Broken says:
and how fast would i be arrested
G says:
:D maybe there's already such a community
Broken says:
:D yeah... might be.. haven't checked
G says:
i wonder if there's a community for zoophiliacs?
G says:
maybe we should make this one as well
Broken says:
:D yeah, *****'d join at once
G says:
extra for ***** we should make plantophiliacs too
Broken says:
:D plantophiliac
Broken says:
i think there's some other word for it... like... floora or...
G says:
yeah, i know :D but i don't know
Broken says:
:D very logical again
G says:
:D sure
G says:
my logic is mostly understandable for me
Broken says:
btw, i joined the vabad ja vallalised community in orkut
G says:
:D hm, maybe i also should
Broken says:
do it. :D
Broken says:
i'm going to put an ad up aswell
Broken says:
add upp ass :D
G says:
and change my status to single.. i'm somehow worried some men on my list might call me on a date or sth :D
Broken says:
so? :D you have the magic power to say no
G says:
thank god that guy found himself a girl, now he stopped asking me to have sex with him
Broken says:
just tell them you're busy until they forget about you
"i'm busy until you forget about me"
Broken says:
always works
G says:
:D as if you don't know men.. they won't leave you alone until they get you
G says:
and those are usually the men you don't need/like
Broken says:
they always leave me alone. :D
Broken says:
but yeah, i usually get so annoyed at them, that they know it wouldn't be very healthy for them to meet.
Broken says:
i'm too temperamental
G says:
i should join
Broken says:
join
G says:
but before i should put my pics to orkut
Broken says:
yeah, do that
Broken says:
then they can look at you and drool
G says:
:D yeah, some ugly droolers.. i won't join i guess
Broken says:
:D come on.
Broken says:
i already checked it out, most say they work too much and that's how they don't meet anyone
Broken says:
and some say that they are ugly droolers
Broken says:
:D
Broken says:
i'm both
G says:
some don't have to say that, it can be seen form their faces
Broken says:
the ugliness forms their faces
G says:
drooliness forms their faces
Broken says:
drool forms their faces
like the sea forms the shores
Broken says:
how romantic
G says:
uuu, write a poem
Broken says:
:D
G says:
and put it to that community
Broken says:
:D
Broken says:
yeah, and then they all hate me
G says:
dedication to all the droolers
G says:
no, they'll love you :D
Broken says:
:D '
G says:
':D
Broken says:
:D that's sweat
G says:
sweet sugar honey honey
Broken says:
no! :D sweat
G says:
yeah, i see now :D as soon as i opened my eyes
Broken says:
:D
G says:
sweat sugar honey honey
Broken says:
:D sweat and sugar. mmmm
G says:
':D..sope, how your friends from germany are going to stay in estonia?
G says:
how ling
G says:
how long
Broken says:
:D dingaling
G says:
forogot forogot
Broken says:
they'll be here for... i don't know. a week or two
G says:
wow, so youll have good company for at least a week?
Broken says:
nope.
G says:
:D

No comments: