Thursday, May 27, 2010

Piglet's ballad

Kõigepealt mainin rahva rahustuseks kiirelt ära, et mu persik pole kuskile kadunud, ikka endiselt seal selja taga kuskil lainetamas. No wirries! :D

L says:
mul küpseb peas inksu munand.

Ja sellega võikski nüüd blogi lõpetada. :D

Today's fortune: Tomorrow's life is too late. Live today.
Sedasi ütleb orks. Ma räägiks teile, mis ma vahepeal teinud olen... kui ma mäletaks. :) Ma mäletan ainult mingeid juppe ja unenägusid. :D Ma näen huvitavaid unenägusid viimasel ajal. Eile nägin Pierce Brosnani unes, ta tegi suurepärase rolli vana mehena, kel on mitmeid eksnaisi, kes kõik on ta peale nagu natuke tigedad, kuna ta niisugune... uinamuina on, ja samas on nad kõik nõus teda kohe tagasi võtma, kui ta natukenegi tõsist huvi üles näitaks. Ent Pierce'il ei olnud huvi, talle tundus kõik tühi. :D Kõik oli liiga ehtne, naised olid liiga maised. Ja järjekindlalt armus ta verinoortesse tshikkidesse, kes kuskil õues vihma käes keerutasid ja naersid või rattaga kimasid, nii et põsed kuumasid. :) Ega ta ei öelnud neile tshikkidele midagi, ta oli siuke... sõbralik üksildane külaonu, keda kõik teretasid. Siuke... hunt kriimsilma moodi. :D No välja nägi selline. Unistaja.
Mina olin ka samas majas üürnik, see oli siuke.. suur puust maja, kus suveks üüriti tubasid suvitajatele. Me istusime Pierce'iga õhtuti verandal ja rääkisime juttu ja jõime teed või tinistasime kangemat. Päris mõnus oli. Liivane, männine, päikseline. Jumalik oleks sellises kohas suvitada.
Aga nii raske oli vaadata, kuidas kõik inimesed mu unes nii ummikus olid omadega. Meie majas elas ka kaks ta eksnaist nimelt. :D Ohjah. Üritasin talle vihjata, et armastus ei seisa ainult ilusates hetkedes, et kõigi inimestega tuleb vahel ka nirumaid hetki ette. Ja kui siis ikka tunned, et armastad, siis on alles kindlalt õige asi. Aga ta ei tahtnud kuulda. :)
Naljakas uni. Ta oli nii pagana sümpaatne seal unes, et ta võikski siukse filmi teha, ma läheks kohe mitu korda vaatama. :D Aga jah... eriti random uni. Ja miks just Pierce Brosnan... No idea. :)

Täna öösel nägin unes, et võitsin miljoneid. Ja olin ise marurahulik, ei öelnud ka kellelegi. Väga mõistlik, aga minu puhul vist üsna võimatu, ma PEAKS ikka kellelegi helistama ja WOOHOO kiljuma. :D Palkasin advokaadi ja saatsin ta siis igalepoole raha jagama, kus teadsin, et vaja oleks. Heategevuseks ja omadele ka. Põhiline oli, et keegi teada ei saaks, et minult tuleb. Muidu tunnevad end halvasti ja nii. Mul puha uhked sõbrad ja sugulased. :D Või tulevad avalikult tänama. See oleks veel tobedam, ma tunneks end eriti ebalt.
Ja Pääskülasse ostsin siukse pisikese rohtukasvanud majakese suuuuuure aiaga. :) Ah kui õnnelik ma olin. :)
Nüüd peaks vist mingi lotopileti ostma, eks. :D Sest natuke keeruline on võita, kui ei üritagi. Hah. Seda peaks ma rohkemate asjade puhul endale meenutama.
Täna, ärkamisest alates, mängib mul peas selline laul:




S says:
k ma tõmban nahh
L says:
tõmba hann
ahjaa, ja anttila saatiski raha tagasi nende lagunend kummikute eest :)
S says:
sweet
L says:
ma ostangi selle eest shokolaadi :D
saadan charile
S says:
:D
kuidas nende sünnipäevakaartidega läheb siis
saatis ka keegi või :D
L says:
kle, mingi 10 inimest saatis
S says:
väga bueno
L says:
ma pole veel saatnud, ma alles nüüd sain pappi :(
aga mingi üks kaart jõudis juba kohale ja char tegi mingi eraldi teema ja tänas ülevoolavalt
tal on veel palju lömitamist ees :D vaeseke
S says:
XD ahahha


Jeap, algatasin kogemata kaardisaatmise. :D Aga see on puhtalt omakasuhuvides. :D Ausalt. Mul on nii niru tuju viimasel ajal, et pean midagi head tegema kellelegi.
Söön nagu homset poleks ja muretsen saja miljoni asja pärast.
Igatsen. Laupäeval saab jälle litaka, aga ma ei kavatse peitu ka pugeda. :D Nimme teen silmad pärani lahti. Bring it on. Vältimine ei mõika üldse, nüüd üritan kutsika ja pissi näitel end treenida. Hahaha, mis kaunis loiguke.
Mõned asjad lihtsalt ON. Neist ei saagi üle ega ümber, tuleb lihtsalt end hakkama saama õpetada nende ümbruses.
Wild is the wind, honey.




Veel mõtlesin ma laupäeval välja minna. Aga ma ei ole veel päris kindel, kas ma seda ikka teen. Üksi ei taha minna, pealegi kuulsin just raadiost, et sinna tuleb veel Tanel Padar ka, mis tähendaks ühtlasi karja tshikke. Ma arvan. :D
Ega ma tegelikult ei tea, ma ei ole kunagi Padarit vaatamas/kuulamas käind. Noh, eks siinseal on talle kogemata peale sattunud, aga niimoodi, et oleks kohe seisnud ja süvenend, ei ole juhtund.
Ja Rock Cafest on hell peller koju saada öösel. Aga samas on seal korraga koos terve peetäis bände, keda tahaks ära näha/kuulda. Ehk ikkagi leian kellegi, kes viitsiks kaasa tulla.

Mai says:
maul on ilge masendus
L says:
mau oled sina või?
:D
MaiTai says:
mis mau?
L says:
"Mai says:
maul on ilge masendus"
mjäu?
Mai says:
ah?
aaaaaaa :D
L says:
:D sul juhe seinast välja tulnud vist
Mai says:
vististi neh...
***l hinnetega jama
L says:
aaah... küll ta viimases klassis siis pingutab
shitta neist hinnetest
tänapäeval ei olene sellest ju niikuinii midagi
annad raha ja ongi korras.
või ütled et tunned krdi koti toomet
koit*
koti toome XD XD XD
nii ta nime saigi, veame kihla
sünnitusmajas küsiti et mis nimeks paneme, ja ühtlasi, et kuidas te ta koju viite.
ja siis ajas segi ja kirjutas nimelehele et koti toome :D
Mai says:
XD
hullumaja

--

Kuule, Joosep tuli minu juurde ja istus mu kõrvale ja ütles mureliku häälega: "Kuule... V**** on õnnetu."
Mina: "On või? Miks?"
Joosep: "Ta pole mind nii mitu päeva näinud."

:D Mõnus egomaniakk.

--
Facebookis on lehekülg "When I die I want my ashes to be spread over Iceland."
:D
Postuumne kättemaks lennuväljal istutud tundide pärast või mis.

Haa, just sõitsid kolm tüüpi nendel... oih, neljas.. ja viies.. noh... ilge hunnik tüüpe nendel.. mis nende nimi on. Tead küll, see kaherattaline, käepidemega asi. Näeb välja nagu väike tolmuimeja. :D Noh, sealt reklaamist, kus auto oli kinni pargitud ja siis see onu muutis auto kiire mustkunstitrikiga siukseks... asjaks. xD
Ah, minge pekki, mina ei tea, misasi see on. :D
Tundub igatahes lahe. Tahaks ka proovida. Ehkki autoteele ma sellega küll minna ei julgeks.

Uudistes kuulsin sellist sõna nagu "enesetapuvõitleja." Wtf. See peaks siis nüüd tähendama seda tölli, kes end plahvatama paneb ja võimalikult palju süütuid inimesi ümbert kaasa üritab võtta. Nende ametlik nimi peaks olema "häbiväärne põrguspõleja," siis ehk jääks neid vähemaks kah. Krdi enesetapuvõitleja. Mida selline võitleb. Töll.
--

Mai says:
sa oled isegi leplik ja malbe
mul pole küll j****st kahju
ostku ajud
kui kasvatada ei suuda neid endale
Koti Toome says:
:D noh.. mul ikka on. aga mul on enamusest inimestest natuke kahju
keegi neist pole mina!
vaesekesed :D


Koti Toome says:
ma hakkasingi ametlikult koti toomeks
väga hea, enesekindla inimese nimi
haha, üleval profiili kohal on kiri "welcome, Koti!"
spreadisin just süüdimatult teksti "orkut pole reit, kasutage oma õigeid nimesid." kujutan ette juba, kuidas inimesed loevad, et this post was promoted by koti toome. :D

--

"Ain Sarvik" läheb küll sõnavarasse joonelt. :) Ehk siis joo-sepistatud variant "I'm sorry"-st.

Otsisin siin vahepeal uut hobi endale. Tahaks midagi leida, mida ma oskaks ka. Aga ei leia. :D Ma sakin ühtlaselt kõiges, mida teen.
Enivei. Siin siis üks asi, mida peaks ka proovima. Leidsin kogemata vestluse käigus nagu enamus mu avastusi. :D

www.collegehumor.com/video%253A1921705


www.collegehumor.com/video%253A1921705

Mina: Omg. :D Insane stuff. I wonder how long they practiced? :D And how? Was it like.. one guy with the megaphone yelling: "Person in the 76th row, with the blue jacket... with dark hair.. crap! er... you're... er..." (5 minutes later) "...148th from the left side, you are too slow!" :D
Yasmine: haha :D I have absolutely no idea, I guess they train very intensively ... I guess this in Japan or something ... they are know for being persistent .. and there's not much free space in the cities and all, maybe this is their way of gymnastics/sport ... to stay healthy .
And I absolutely adore it! :D
So, is this something for you? you were looking for a new hobby, weren't you? :D
Mina: :D Yeah, I'm gonna do the same thing, but totally alone by next month. I'm training right now, running really fast from one spot to the next... from afar it looks like I'm many people. :D

Ja üks seksikas tshikk kah siia lõppu. Tahaks ka selline olla. :) Või noh.. ma tahaks olla temalikum. Aaah, shiet, kust mina tean, missugune ta tegelikult on. :D Ütleme siis nii, et ma tahaks olla selline, nagu ta mulle tundub.
Tahaks üldse midagi... teha. Kuskile sõita. Mul on see reisihimu jälle sees. Mõnes mõttes vist isegi hea, et mul autot pole ega juhtimisoskust. Muidu kaoks vist suviti nädalateks ära koos Joosepiga. Hakkaks niisama sõitma kuskilepoole ja jätkaks kuni koduigatsus peale tuleks või raha otsa saaks. :D Magaks autos või telgis. Sööks suvalistes kohtades ja peseks bensujaamades ja järvedes. Käiks KÕIK vaatamisväärsused läbi. Kui teised juhivad, siis ma ei saa kunagi igalpool, kus tahan, peatuda. :D
Veel üks põhjus miljonäriks saada, siis ostaks selle... noh.. furgooni. :D Nagu naksitrallidel. Siis saaks sõbrad ka kaasa võtta. Ja autojuhi palgata. :D Kes oleks of course väga hot ja väga väheses rõivastuses. :D Hihii. Ütle, et maailm poleks paradiis, kui mina boss oleks. :D

No comments: